A tapasztalat az fogása ponty Akhtuba

Saját üdülési véget ér, és a tisztességes horgászat, és nem láttam. Úgy döntöttem, hogy csepp mindent és horgászni ponty. A tapasztalat az fogása ez a hal nem, és minden információ gyűlt össze a beszélgetés a barátok és rokonok. Hol van, hogy menjen át ezeket a kérdéseket hosszú ideje gondolkodnak, és keresgélni kezdett az interneten keresztül. Miután egy pár napig a halászat már azonosították a Astrakhan régióban, a. Mikhaylovka a Akhtuba folyón. Sam viteldíj megy Volgograd, majd Akhtubinsk. Ebben a városban, azt tanácsolom, hogy minden nagyobb vásárlások, mivel egyre több nagyvárosban nem. És mivel Akhtubinsk egyenesen a folyó Akhtuba.

Figyelmeztetem egyszer, a folyó szintje csökkent, így helyenként a halat mélysége is csak 2-2,2 m. Érkeztünk végül a folyó, és négy órakor este, és azonnal megkezdte dobott spinning. Két óra múlva a dob két fogott két sügér. Mindegyikük lemért 300 gramm. Csalódott a hiba, menj aludni. Másnap reggel a helyzet nem változott. Én dobott fonás próbál csalik, horgászat befogó a twistors. Minden esetben, legfeljebb két kifogott halak minden egyes alkalommal. Úgy döntöttem, hogy adja fel, és nem glavnym- ponty. Először meg kell, hogy a csalit. Mint kiderült agyag elfelejteni. Szükséges volt, hogy keresni valahová menni. Mentünk a környéken a folyó, de nem találnak semmit, akkor azt egy helyi lakos, hogy a tavak közelében az agyag legyen. Dial agyag, úgy döntöttünk, hogy a boldogság a tó, és dobja forog itt. Folytat, nem láttam.

Már dobott mintegy száz, csak nyolcvan százaléka a nyújtás sikeres volt. A különböző halak a tó nem tud dicsekedni, mert rábukkantam egy sügér és csuka. Amikor a hangulat emelkedett, ő úgy döntött, hogy ezt a csalit. Mert az ő, a takarmány felhasználása, a kipréselt cukornádat, agyag és bojli. Most meg kellett keresni a helyet a csali, hiszen a kísérlet kicsi volt, a választott, amit mi tetszett. Ezeken a helyeken tesszük az üveget, hogy jelezze a hely (a térfogat 1,5 liter). Négy helyen csali került kiválasztásra, hogy együtt alkotnak egy sort. Az előre lőtt vonalak szamár és süllyedő csalik. Ezek a csalik használták DIP (kell, hogy maradjon, hogy Boyle). Végén a beállított a riasztást, és elhatározta, hogy elmegy pihenni. Ez idő alatt sikerült megismerkedni a szomszédok, akik hozott nekünk egy láda sört este. Beer volna őket a kis hűtőszekrényben. Egy ilyen buzz attól ital én nem éreztem. Ez csak jég. A következő reggel az összes elvárásainknak. Mi fogott négy ponty. A legkisebb lemért 2700gr, és a legnagyobb húzta fel 8100gr. Természetesen a nagyon érzést nem lehet leírni, amikor a kezében gyávák. ha húzza a halakat. Adrenalin játszik, amikor úgy tűnik, hogy ő közel van, és akkor van egy háló, de aztán nem méterre bunkó tíz-tizenöt. Mindez nagyon játszott az idegeket.

Két nap fogott ponty 50 kg-ig. A legbosszantóbb az volt, amikor a kész csali. Most más volt a hal. Megérkeztek, hogy elkapjon egy féreg, de ez nem kifizetődő, mivel a hal csak egy ezüst keszeg. Méretek neki akár 8 cm, súlya legfeljebb 200g. Sudak nem látjuk, de azt mondták, hogy ez nem ilyen mélységben. Másnap jött a halászok a gödörbe, és kihúzta a süllő 20 kg, három harcsa 10 kg. Szintén a hálók a teljes tartózkodás fordult keszeg (maximum 1 kg) és Rudd (legfeljebb 20 darab, de minden a kezében). Ez minden fogás. A halászok, akik szeretnék meglátogatni ezeket a helyeket, én is csak azt mondják, hogy szükség van arra, hogy több csalit, és szükségszerűen kis hűtőszekrény. Ha azt szeretnénk, hogy elkapjon egy nagy pontyok, a csónak van szüksége, és a szerelmesek a legszebb hely, élvezheti az esti órákban a folyó Akhtuba.