Ayukskie Fanagoriyskaya vízesések és barlang - Krasnodar régió adigeföld Köztársaság - Utazás

Vasárnap, egy séta a rés, és nézett Burlachenkovoy Ayukskie Fanagoriyskaya vízesések és barlang.

A cég találkoztunk rendkívül barátságos, nagyon fiatalok voltak a turisták és a legtöbb kezdő. Így a gazella dovezla minket a második ford, és onnan gyalog mentünk. Az út nagyon sáros és göröngyös. Előfordul, hogy a pályán volt, hogy az erdőben. Kezdetben, a lényeg az volt, hogy ne hagyja ki a nagyon balra Burlachenkovu nyílásba. Be kell kapcsolni, ahol a főút egyenértékű, egy inda a bal és le. Sokkal jobb, hogy kövessék a térképen. Bekapcsolása után átkelő egy kis patak. Ha jobbra fordult - mielőtt Wade balra mozgás közben a lejtőn a rész lesz a továbbra is az elpusztult fahíd.
Tehát továbbra is az úton. 4-5 km az út emelkedik fel a hegyre, majd le egy kicsit, és hamarosan elhagyta látni fogja a tisztáson. Innen az út leereszkedik a vízesés. 5 perc séta a meredek úton, és mi vagyunk a vízesés. Célszerű, hogy a vacsora, amit meg is tettünk. A 13 órán át voltunk a vízesés.

Vízesés nem magas, de a festői. A „ÁAK” származó Adygei fordította, mint a gonosz, csúnya. Azaz, a folyó van egy rossz híre))

Ha megy lefelé, lesz számos vízesés és a főtértől.

Visszatérve az első vízesés mentünk ki az útra, és folytatta a leginkább kétségbeesett módon a barlangba. A vízesés még 5 km egy irányban. Ahogy közeledünk a barlangba, ahogy az a hely, még rosszabbá válik. A barlang mentünk 16.10. Zdesb benchmark a helyes út, ami megy fel, és a területen a bal oldalon, ahol a sír szemetet telepítve. Trash ez?
Pihentetés után 10 perccel ment a barlangba. Végeztünk egy órán belül # 33; Meglátogatott összes 3 terem, fotósok lefényképeztem vakuval. A belső hőmérséklet állandó bármikor az év - 9 fok, a páratartalom magas, lélegezni könnyű. A beljebb a barlangba, a szebb megereszkedik, sztalagnátok.

17.30-kor mentünk vissza a kocsihoz. Meg kellett járni körülbelül 10 km-re, míg a sok, akik elég fáradt. A visszaút hosszú volt és fájdalmas. Különösen kétségbeesett turisták fejezte visszatérése futni gyorsulás (körülbelül 50 méter) a gazellát. By the way, úgyhogy a végén mindig egy naposhoz, stretching több mint 15 km.

Szépség az úton vissza:

Dirty tetőtől talpig, fáradt, de még mindig boldog mentünk Krasnodar.

PS A közelmúltban, nem vagyok hírek képekben ilyen utak, bérelt nagyon kicsi, és csak mi, véleményem szerint, külön figyelmet érdemel. Ezért a kis kép. Hatalmas kérelmet a résztvevők - befejezi a jelentést a fényképet. Köszi előre # 33;