Dán nyaralás - egy utazás a Kronborg-kastély, utaznak könnyű!

Dán nyaralás kezdődött egy utat Henlsingor a Kronborg-kastély. Mielőtt ezt az utat, még tanuló, meglátogattam az egyik román várak, sem érzelmi zűrzavar nem kerül sor, hanem azért, mert ez az élmény, elmondom látogató kastélyok választható része az egyéni utazási programokat. Azonban én mélyen téved ezúttal - Kronborg-kastély lehet az utolsó akkord az út a jobb oldalon.

A kastély található Helsingőrben. Tagja a Nagy Koppenhágai és akkor oda a vonatokon. Elsinore Station - az utolsó, biztosan nem fog múlni. A koppenhágai központi pályaudvartól körülbelül 45 perc. Az intervallum a vonatok 20 perc alatt. Érvényes jegy Koppenhága kártya. Gyermekek a jegyet, ingyen utazhatnak, van 11, a box office mondtam, azt mondták, hogy a jegy nem kell rá. Azonban tanultam egy keveset
Később, miközben Helsingør elhagytuk a jegy „ott” a 109 dán korona két, azaz a gyermek kiegészítéseként útjaim felár nélkül. Fordítva, vettünk Orange jegyet 59 DKK. működik 16:00-04:00 másnap bármilyen közlekedés Nagy Koppenhágai minden területen. Miután visszatért a vár már aktívan kihasználják a koppenhágai estig. Lenyűgözött, valójában Közlekedési Koppenhága külön bejegyzést. aki után született egy sikeres teszt a tervezett útvonalat, és most vissza Helsingord.

Villamos fut át ​​a városon, de meglátogattuk gyalog.

Dán nyaralás - egy utazás a Kronborg-kastély, utaznak könnyű!
Úgy vélem, hogy a villamos használják, hogy a szomszédos városok, Helsingor elég tömör, mi fog járni öröm, még ha a vonatjegy működni egy ideig, valamint a tömegközlekedés a városban. A villamosok menetrend és az a tény, hogy a sínek egyedül és azonnal kialakult egy parafa, ha valaki hibázik, ahelyett, hogy valaki és az elektronika meghibásodik.

Megy Dánia olvasni, mondván, hogy ők nem annyira a számítógépek, mint például Olaszországban és Franciaországban, de azt mondják az ellenkezőjét. Még az ajtók nyitva vannak az állomáson érzékelők a mozgás, nem vezetői körül különböző irányokban, mint a repülőtereken vagy bevásárlóközpontokban, azaz kinyílik, akár évszázados tölgyfa ajtó így működött. Son tetszett, hogy egy mágus, és megnyitja nekem egy kézmozdulat.

Hagyja, még egy kis kitérőt, nagyon szeretnék beszélni róla. A vonaton, elkezdtem eltávolítani a kémprogramokat egy csoportja dán óvoda. Ezek a nagyon fiatal dánok jött be a kocsi az állomásra.

Dán nyaralás - egy utazás a Kronborg-kastély, utaznak könnyű!
Ezen felül a mindennapi ruházat saját mellények voltak ugyanolyan színű, mint a mi GIBDDshniki. Svédországban azt is látta, hogy a kicsiknek ilyen ruhák. Érkezéskor Elsinore, ő

és elment a dokk, ahol várnak egy vitorlás. Gyerekek hozott még egy mellény, de most már mentőmellények piros. És elindult az út.

Egy pillanatra azt képzeltem, hogy én korú gyermekek 4-5 éves óvodás tanárokkal ment egy hajókiránduláson. Ez valami sci-fi. Egyetért? Még polgruppy szülők követelt támogató és kabátok gyerekeknek a mi kis csónak biztosan nem az. Itt én kiküldött néhány kém illusztráció.

Kronborg, mint illik egy kastély körül egy várárok vízzel töltött, vagy inkább két sort. És a bejáratnál találkoztunk egy pár hattyúk, amelyek

Dán nyaralás - egy utazás a Kronborg-kastély, utaznak könnyű!
várja a turistákat, a híd közelében. Körözés a hattyú tánc, mesteri ellenőrző testét. Eleinte úgy tűnt, hogy ez a személy, mozgott a lába alatt a víz egy kicsit hanyag. Letettem a hattyúk és élvezte a táncot. Mint kiderült, a pár nem volt egyedül Kronborg, hattyúk választotta ezt a helyet.

Son területére léptek a vár, és megtekinthető a kiállításon fegyvereket. Időről időre a hívások hangzottak: „Tűz!”, És

lőttek fegyvereket, amelyek őrzik a várat. Természetesen mind a hangok ma reggel volt a rekord, de egyszerre vitt bennünket egy teljesen más korszak. Sétálni a dombok a vár körül, néztük a fegyvert és a mag. Guns voltak ápolt, így kell mondani róluk, mintha csak egy hamisítvány. és a kernel nem tűnik.

Tájékoztatása tapasztalt utazók, körbejártuk a vár, ez igaz érdemes, szép ő, mind külsőleg. Leküzdése másik gödör voltunk

A belső vár.

Ezen a ponton, végül belevetette magát a légkörbe Shakespeare Hamlet. " Hamlet - Dánia Hercege. Frissíteni a memóriát itt. Sétáltunk a belső udvar a vár, nézett minden nyitott egy ajtót, majd elmentünk megnézni a várat. Tulajdonképpen Castle érdemel külön bejegyzést.

Elvarázsolt kastély, Sokszor gondoltam, hogy mi volt a fejében körülötte a figyelmet, és boldog volt, amit Isten adott az értelemben, hogy ne tegye.

/media/Images/Slotte%20og%20Haver/Kronborg%20Slot/Holger-Danske-m-ild.ashx?w=246 „/> Holger őrző vár, fém modelka eszközt dobott magok is, tényleg dobni kis golyókat, és természetesen egy zseblámpa, amelyhez vándorolt ​​át a labirintusból.

Búcsúzik Kronborg, megmásztuk a földes fal és a part Svédország ismét intett. Csináltunk pár képet, és elment ebédelni a korábban kiválasztott Internet étteremben. Azt találta, hogy könnyű, de ez nem volt lehetséges, hogy enni, zárva volt a javítás. Nem bánt sokáig, fagylalt snack. Mielőtt a vonat elhagyta körülbelül egy órát, és mi lábat lábért séta ezen a szép város, nézi a boltokban és a standokon. És 16-05 ment Koppenhágába, abban a reményben, hogy bekerüljön a Lego boltban.

A kirándulás a Kronborg volt a jó kezdést a dán ünnepek. Átutaznak Dánia lett könnyű, élvezetes és szórakoztató.

Külön köszönet, Shakespeare, amelyen keresztül a zár szerzett elismerést és népszerűsége, és ennek eredményeként, készen állt, hogy megfeleljen a turisták számára.

Ismét Törökországban. Tehát volt egy élet, hogy pontosan egy évvel később visszatértem a kedvenc helyek: Göreme, Urgup, Uhchisar, Fethiye, Saklikent, Guzelcamli, Isztambul. Természetesen minden út után, hogy bővítse a határait az ismeretlen, mindig visszatér egy érzés.

Dán nyaralás - egy utazás a Kronborg-kastély, utaznak könnyű!

Az első ismeretség a török ​​vasúti vagy vonattal Selcuk a Izmir.Sobstvenno elmondható, vonattal Törökországnak nem volt a terveink ebben az időben. A felkészülés utolsó út rájöttem, hogy a vasúti hálózat.