Szószedet 15 fő mutatók kontextuális hirdetési hatékonyságát
Statisztikák megjelenítések, kattintások és CTR áll rendelkezésre a szokásos Google AdWords és Yandex jelentések. Direkte keretében kampányok, és az egyes kulcsszavakat.
A Google AdWords:
Yandex licitálás interfész látható, hogy milyen sebességgel kell tenni a felhasználó számára (az első oszlop), hogy egy adott helyzetben, és mennyi ez ebben az esetben is kell fizetni (második oszlop):
A Yandex. irányelveknek:
A Google AdWords:
Session - látogató az oldalon, amelyre a felhasználó dolgozik a helyszínen. A Yandex. Metrikus, ez a szám az úgynevezett látogatást.
Az átlagos időtartama a munkamenet (látogatás) - az átlagos felhasználók számára a webhelyen töltött. Kiszámítani, mint a teljes idejét ülések osztva a munkamenetek száma.
Ezek a mutatók lehetővé teszik annak megállapítását, hogy a cél a forgalom keretében, vannak olyan felhasználók bármilyen nehézséget a honlapon, ha van egy probléma a céloldalakat.
A Google Analytics:
A Yandex. Metrikus, ezek a számok állnak a jelentés „Direct - összefoglalása”.
Conversion (átalakítás) - aránya látogatások, amelyek során a látogató teszi konverziós művelet (például elküldte a regisztrációs adatokat, ki annak érdekében, és így tovább.). Ebben az értelemben a mutató használják Yandeks.Metrike. A Google Analytics a táblázat „konverzió” azt mutatja, hogy hányszor a cél (a metrikus ilyen adatok meg nem jelenik a „Cél” oszlop) sikerült elérni. A százalékos ülések, a célok Analytics tükröződik oszlop konverziós arány (konverziós arány).
Például, hogy vonzza a látogatókat a helyszínen fizetendő 100 200 rubelt, csak közülük 20 tett konverziós művelet, akkor CPA - 10 rubel.
Ha a webhely megfelelően konfigurált cél, a pálya azok eléréséhez, konverziós hatékonyságot és a célérték lehet a Google Analytics és Yandeks.Metrike.
A Google Analytics az érték a cél fellépés az úgynevezett célértéket. A Yandex. Metric - az átlagos költsége a cél elérésére.
A Google Analytics statisztika az AdWords kampányok áll rendelkezésre a „forgalmi forrás - AdWords - Kampány”:
Yandeks.Metrika jelentés „Direct - Összefoglaló” mutatja a konverziós statisztikákat (válassza célja):
CPA mutatók alapján, mint a CPL és CPO.
CPL (Cost per Lead) - a költségek egyre Lida - kapcsolat a felhasználói adatokat.
Például, hogy vonzza a látogatókat a helyszínen 1200 Consulting Company fizetett 6000 rubel, csak 85 küldeni őket egy űrlapot ismerőseikkel, így CPL - 70,6 rubel.
CPO (Cost per Order) - a költségek rendelés. képlet:
Például, hogy vonzza 100 látogató online bolt fizetni 1.200 rubelt, csak négyen adtak ki a parancsot, majd CPO - 300 rubel.
Amennyiben C1 - az első szint átalakítás: a látogató a Lida (díszített kosár, egy rendelést a számítás a szolgáltatások költségei).
C2 - a második szinten az átalakítás meg: Lida, hogy az ügyfél (fizetési meghagyás, a szerződés aláírása).
Például, CPC = 10 rubel. % C1 = 1, C2 = 40%, a CPO = 10/1% / 40% = 2500 rubelt.
ROI (Return On Investment) - a beruházások megtérülése aránya, amely tükrözi a beruházás megtérülése. Százalékában kifejezve, és adja meg:
Kiszámításához a profitot a bevétel szükséges kivonni az összes felmerült költségek az üzletet. Ha a ROI 100%, ami azt jelenti, hogy a beruházás megtérül, de nem hozott nyereséget: azaz, hogy mennyit kell befektetni - sokan szerzett.