Ismét Genf és Annecy

Annecy - rendkívül szép, a mesebeli város. Ahhoz, hogy a genfi ​​Annecy (Franciaország) autóval mindössze fél óra, így nem meglepő, hogy amikor visszatért Genfbe, sok turista van ideje, hogy járja a környéket, és megáll a Annecy egy nap, talán több.

Múlt télen tanulmányoztuk Annecy kategóriájú. Aztán mentünk csak egy autó. És ezen a héten úgy döntöttünk, hogy kihasználják az utolsó meleg napok és ismét elment Annecy. Ezúttal azt vizsgáltuk, hogyan lehet Genf és Annecy tömegközlekedéssel.

Még ugyanazon az állomáson több Annecy. Azonban van igazítva a vasútállomásra. A retúrjegy érvényes egy napon, hogy az idő a jegy nincs megadva. Ezért jobb, ha előre tudják, a menetrend a buszok, így aztán csak megy az autóbusz állomás Annecy és ne várjon. Van egy ütemterv a buszpályaudvar Annecy, van egy jegypénztár szolgáló területet Annecy és Genf. Vagy akkor nézd meg a honlapon állomás Gare Routiere.

Annecy 🔍 Nagyobb fotó

Utunk Genf és Annecy Franciaország, tudom külföldön

A vasútállomástól Annecy Csak azt kell menni merőlegesen lefelé az utcán, így találja magát a közepén Annecy, és már vannak közel Annecy-tó. További információk a téli lenyűgözött Annecy kastély közvetlenül a víz. És most még a nyári edények és vázák virággal lóg a kerítésen, és a kilátás a vár még szemléletesebb. Miután ez a fajta vár és nem látnivalók Annecy nem kell, de még mindig a városban van még valami látni.

Annecy Castle 🔍 Nagyobb fotó

Valaki felhívja Annecy, Francia Alpok, vagy a velencei csatorna, ami átfolyik Annecy központjától.

Canal Annecy 🔍 Nagyobb fotó

Utunk Genf és Annecy Franciaország, tudom külföldön

A csatorna mentén számos étterem és szavojai és a francia konyha.

Éttermek 🔍 Nagyobb fotó

Az egyik ilyen éttermek, csak ebédeltünk. Egy kis séta a vacsora előtt. Az elmúlt télen Annecy meglátogattuk és Annecy kastély és vár Genf grafikonok egy dombon, a fantasztikus kilátást az udvarra a vár, és séta a vízparton, és még nyert mintegy 100 euró a helyi kaszinóban gépek 🙂 Ki fog jönni, itt olvashat a fő látnivalók Annecy Annecy a hozzászólásomat télen.

Annecy-tó 🔍 Nagyobb fotó

Hajó 🔍 Nagyobb fotó

Már úgy döntött, hogy hajókiránduláson Annecy-tó számunkra nem működik, úgy döntöttünk, hogy tegyen egy sétát a sétány és park. De itt azt vettük észre a kis hajók cégek Arc en ceil, amelyben az emberek leülni. Ezek a jegy ára 14,5 euró óránként. Kissé drágább, de egy kis hajó még érdekesebb.

Sétahajó 🔍 Nagyobb fotó

Utunk Genf és Annecy Franciaország, tudom külföldön

A séta során a vezető azt mondta a francia és angol nyelven a helyen, hogy mi telt el. Jobb ülni a jobb oldalon, mint az útvonal megy a tó körül az óramutató járásával ellentétes, a jobb, hogy jobban lássa a parton.

Lake 🔍 Nagyobb fotó

A tó partján Annecy, vannak városi strandok, és a luxus szállodák és drága lakások.

Chapel 🔍 Nagyobb fotó

Utunk Genf és Annecy Franciaország, tudom külföldön

Egyes szállodák meg igazán luxus. Volt még egy hotel közvetlenül a szikla.

Lakóhajó 🔍 Nagyobb fotó

A lakások közvetlenül a tó partján Annecy egy kert, amely egyenesen a partra. Megkérdeztem a kalauz, hogy mennyi fog kerülni körülbelül egy házat. Azt mondta, hogy az Euro 5-6 millió, de azt hiszem, hogy voltak házak és drágább.

Beach házak 🔍 Nagyobb fotó

Utunk Genf és Annecy Franciaország, tudom külföldön

A tó közepén Annecy, és egy kis párkányra - egy sziget, amelyen a vár áll.

Vár a tó Annecy 🔍 Nagyobb fotó

Séta a tó körül Annecy, nagyon elégedettek vagyunk, ha az időjárás is világos és napos, nem fogja megbánni, amelynek egy kört a hajón vagy a hajó. Szüleim nem tudják, francia vagy angol nyelven, úgy, hogy a vezető nem érti a magyarázatot, de a legtöbb utak el voltak ragadtatva.

Tiszta víz 🔍 Nagyobb fotó

Utunk Genf és Annecy Franciaország, tudom külföldön

Miután a hajó van egy jól éhes, és elment, hogy megkóstolja a helyi ételeket. Sétáltunk néhány étterem, tanulmányozza a menü. Akartam próbálni valami nagyon állampolgár. Úgy döntünk, étterem közvetlen közelében Annecy kastély úgynevezett La Bastille. Ez az, amit próbáltam.

Boite chaude 🔍 Nagyobb fotó

Ez az étel az úgynevezett boîte chaude - hot hordót. Ez magában foglalja a húsok, savanyúság, főtt burgonyát a kabátok és a „bochechka” olvasztott sajttal. Ebben sajt kell engedni az összes termék és ez így van. Majdnem olyan, mint a raclette Svájcban.

Tartiflette 🔍 Nagyobb fotó

Utunk Genf és Annecy Franciaország, tudom külföldön

Ez - tartiflette. Valójában - a szokásos burgonya szalonnával és hagymával, fürdik sajtmártással, sült a kemencében vagy a kályha. Ez is egy salátát és lágy sajtok.

Kolbász 🔍 Nagyobb fotó

Nos, ez a hagyományos kolbászt paradicsomszósz tartiflette is. Zhirnovato, természetesen, és a kalória, de még mindig finom.

Park vízparton 🔍 Nagyobb fotó

Utunk Genf és Annecy Franciaország, tudom külföldön

Az alábbi űrlap megtalálható jegyeket Genf vagy Annecy (igen, még megvan a saját kis repülőtér Annecy). Számos lehetőség közül a legolcsóbb, valamint megtalálni a szálloda közül választhat.