Hogyan juthat el a leírást

A legtöbb útvonal kezdődik megállási pont sasfióka, így a legegyszerűbb módja annak, hogy a vonatokon.

Path 1. Rövid sportok, túrázás. idő 1 # 45; 1,5 óra. Futott mintegy 6 km.

Az útvonal indul a vasútállomástól sasfióka. Coming out a vonat, megy a vasúti pálya, menj le az út menti épületek és mozgassa jobbra a pálya mentén vezető gyalogoshíd a folyó felett Kis Olkha. Valamivel magasabb a híd után az út villa jobbra egyenesen jelölt utat a hegyen Knight továbbra is bálványokat és egyéb sziklaszirtet. Az útvonal áthalad festői halom kő, majd keresztezi a távvezeték, gyors lépés, hogy ezen a ponton húsz perc # 45; huszonöt mérve # 45; negyven perc. Egy kicsit több emelés és kezdődik egy hosszú ereszkedést perc 25-30 nyomvonal elhalványul a régi úton. Lement, akkor menj a fő fakitermelési utakon haladva a falu, hogy a téli út Big Meadow Big River Olkha. Után megy keresztül, hogy körülbelül öt percig, majd a felülvizsgálati oldalon. Stop és időzzön felülvizsgálatát bányászati ​​# 45; tajga területek és a kikapcsolódásra. Ettől a ponttól, menj végig a jelzett turistautat, végigfut a gerincen balra, egy üreges irányába lefelé Olkha folyón, és miután egy meredek lejtőn vezet, hogy egy tisztáson a Vityaz.

2. Hosszú út szelíd, gyalogos vagy kerékpáros. Foot 2 - 2.5 órán át. Futott mintegy 8 km.

Jön ki a vasútállomástól a sasfióka, megy a vasúti pálya, menj le az út menti épületek és mozgassa jobbra a pálya mentén vezető gyalogoshíd a folyó felett Kis Olkha. Átkelés a hídon, akkor át balra, menjen a erdei utak közelében, a híd a Olhu, jobbra és menj tovább az úton végig Olkha az első villát. Körülbelül egy óra (6 km) elérsz egy villát. Fordulj jobbra, és a villát, akkor több konkrét híd után azonnal amely balra az útját vizes élőhelyek (téli, síbérletek itt). Miután 1.3 km ösvény visz a Vityaz.

3. Way Car előkészített terepen, vagy kerékpárral. Idő 1,5 - 2 órával egy autó, 2-3 órát egy kerékpárt. Futott a 20 km elejétől hántolatlan molto a Big Meadow.

Miután belépett a falu Grand Meadow, irány a fő alsó úton keresztezése nélkül w / e módon. Miután elhaladtak a viadukt, balra a bolt mögött „Lucky”, és a híd után a folyó felett Olkha jobbra a elkerülő út. Továbbra is az út mentén az erdei utakon a hegyek. A következő elágazásnál, mielőtt elérné a Royal Wood, kövesse az út a megmaradt Pad molto. 4,2 km közelében a szemetet, jobbra az elágazásnál. Újabb 6,8 km után a hídon át a Szmolenszk kulcs (nézi ezt a helyet, mint egy nagy mocsár). Forduljon jobbra - ez az út egyenesen felfelé. Közelebb a tetején a jobb pedig a denevér, válassza ki a bal oldali út, amely lemegy. Cpusk meredek úton web homályos. Legyőzte lejtőn, vezetni egy villával, jobbra fordul. Követve az út mentén hegyek lábánál, menjen egy másik villát, és ismét válassza ki a helyes út, balra - a sípálya. Következő villa közel. Ekkor balra fordulunk, és át a beton híd Olhu (az út jobb a folyó mentén, és bejutni a sasfióka Rassokha). Az út fel a hegyre, balra fordul, és kimegy a megfigyelő fedélzeten és gyalogos útvonal a Vityaz. Kövesse az utat lefelé, át a patak a beton cső és egy kis mászás fel a hegyre, hogy az első bal hajtókáján. Később, akkor találja magát egy útkereszteződésben, ahol balra. Kereszt a patak újra -, és te vagy a Vityaz!

4. Way sí a téli vagy a kerékpározás a nyáron (a vonat / állomás „nehéz” vagy „Lights”). , 1 - 3 óra függően a sí vagy részeinek előállítására. Futott mintegy 13 km-re a vonat / állomás „nehéz”; mintegy 9 km-re a vonat / állomások „Lights”.

Az útvonal indítható egy állomás Lights, vagy az állomás Nehéz minden esetben először meg kell, hogy menjen el, aki már járt ezen az úton, mivel nagy a valószínűsége, hogy elhagyja a rossz út # 45; a nagyszámú sí kereszteződésénél.

5. Way Car télen. Idő 1 óra Hanchina. Futott mintegy 12 km-re a Hanchina 10,5 származó Rassokha.

Főúton az alsó Rassokha. Ezután az út mentén halad w / e módon. Amikor eléri a törött híd (kb. 1,5 km-re Rassokha) Curb p. Olkha jégen (balra kanyarodó az útról, mielőtt elindul a híd), és lépni a sasfióka. Hagyja a bal konkrét egyemeletes épület az egykori úttörő táborban, és miután elhaladtak a fahíd alatt Olhu a sasfióka területen, kövesse az út a folyó mentén a következő híd (kb. 1,8 km-re a híd sasfióka), át a folyón és újra, hogy az út a folyó mentén. Körülbelül 4,7 km-re a híd a sasfióka egy villa: az út balra végig a dombok vezet „sípálya” és a jobb oldalon - a beton híd Olhu és tovább a „Hero”. A beton híd kanyargós úton mászik fel a „kilátó”. Legyen óvatos ezen a területen van két éles kanyarokat és hétvégén intenzív mozgás: meg tud felelni és motoros és ATV-terepjárók és a síelők és a gyalogosok. Ezután kezdődik a süllyedés a patak. Mozgó nagy betoncső, akkor át a patak, és elkezd felfelé az első kanyarban a bal oldalon. Látod itt fényvisszaverő lemez a felirat: „Hero”. Most, hogy menjen le a Knight és te ott.