Az én tapasztalatom az utazást Szerbia-megoldó problémák az út mentén, az orosz kilátás Bulgária

Helló kedves olvasók!

Ezért úgy döntöttem, megosztani tapasztalataimat veled, beszélni a felmerült problémákat az út mentén és hogyan birkózott őket.

Szerbia lehet eljutni repülővel Belgrádba busszal vagy autóval. Repülőgép - gyors, de drága, majdnem háromszor drágább, mint a busz. De a busz sokkal olcsóbb, de oly módon, hogy szükség van, hogy 15 órán keresztül. Az autós és mi nem megy. Az egyik út félelmetes volt számomra. És így a választott opció - busszal.

Azt hittem - a nyári idegenforgalmi szezonban nem lehet üres helyet a buszon - úgy döntött, hogy jegyet előre. A buszállomáson a pénztárnál sorban a várnai nemzetközi volt egy hosszú beszélgetés a pénztáros lehetőségek utazás.

Kiderült az útvonal Varna nevezett Belgrád (Szerbia fővárosa) és a jegyeket árul Várna-Szófia és Szófia-Belgrád. Ez történik Sofia transzplantáció.

A pénztáros a pénztárnál, úgy döntöttünk, hogy jön később, mint abban a pillanatban, hogy túl korai jegyelővétel. Jegyár Várna Szófia és Várna transzfer vissza a pénztáros hangzott 130 oroszlán.

De még mindig úgy döntött, hogy megkerülje az összes készpénzt a buszpályaudvaron, utazási irodák, amelyek már néhány itt. Az árak a busz különböző márkák és legfeljebb két alkalommal. Az utazási cégek használja ugyanazt az autószállító, mint „állam”.

Végül találtam egy utazási iroda, amely a jegy árának hasonló volt az egyetlen, amit eredetileg is trombitált, és úgy döntöttem, hogy felfüggeszti a cég. Én meglepte a box office jegyet Várna Szófia oda-vissza 30% kedvezménnyel (ami nagyon szép volt), és lemerült jegyet Szófia és Belgrád és vissza.

Az utazásszervező megbeszéltük, érkezési idő, indulás, dokkoló összes útvonalat - minden úgy tűnt, hogy normális. Kértem, hogy a szakadék az érkezését egy busz, és elküldi a másik pedig legalább 2:00.

Bus Várna ment menetrend szerint a 00-45 Szófiában volt köszönhető, hogy érkezik a 7-30. Az indulás előtt, hogy Belgrád az volt, hogy továbbra is egy fél órát (9-00). Azonban ahelyett, hogy jöjjön azonnal, hogy a buszmegálló Szófia buszunk először megállt a repülőtéren - a második, majd az első terminál, majd elindult a buszmegálló.

Ez volt a 8-30. Én nagyon aggódik, hogy késni, mert a belgrádi megy egy busz naponta, és csak hetente háromszor. És ha ma nem megyek -, akkor minden elveszett a lényeg az út, mert mentem az esküvőre, ami az, hogy a következő napon ... Driver „nyomást”, és 8-50, én már a buszpályaudvaron.

Szerencsére a nemzetközi buszpályaudvartól az utca túloldalán. I felugrott a leszállópálya és az első az úton volt a buszon, hogy Belgrádban. Vártam csak. Még 5 perc az én késés, és lehet otthon! Hála Istennek! Volt időm.

A sofőr felvette a csomagom, és kérte, hogy fizetni 40 dinár (szerb valuta, az euró árfolyam 123 dinár), ami körülbelül 70 stotinki. Mielőtt az utat Szerbia I cserélni levs 1000 dinár, nem volt probléma.

Amikor utazik Szerbiába kell, hogy az euró, van a piacon, és éttermek szívesen fogadja a valuta és kicserélik könnyebb, mint dollárt, rubelt, Lev és más valuták.

A terep a határ közelében

Amikor átlépte a határt, hoztam orosz útlevél, ellenőrzés néhány percbe telt, plusz várólista 10-15 percig. A határellenőrzés végezzük három patakok: a busz vonal, a vonal, a személygépkocsi és teherautó sorban. A busz vonal 3 busz, és a felhalmozott hosszú sorban az autók a többi vonalon.

Ideje Belgrád Ütemezett 5 óra plusz dokumentum ellenőrzése és 10-15 percig a kávé és segédanyagokat a határon pont `(WC ingyenes). Bus - egy modern kétszintes, légkondicionáló jól működött, lehetett szabályozni saját.

Gyakran tartózkodott a falvakban, hogy vegye fel az utasok, akik nem feltétlenül követi a belgrádi, hanem egyszerűen az úton. Így jutottunk el Belgrádban, menetrend szerint.

De Belgrád nem volt a végállomás én ismétlés. Azt is meg kellett volna vezetni mintegy 130 kilométerre északra Szerbia Becej városban. A barátaim azt írta nekem, hogy vettem egy jegyet azonnal oda fog kerülni 25% -kal olcsóbb.

Indulás előtt az én busszal 45 perc volt. De ha nem tudja a helyét az állomáson, a szerb nyelv - nehéz megérteni. Rohantam át az állomáson, nem találja a forrásokat, úgy döntött, hogy ezek találhatók a platformon.

Azt akartam, hogy adja át a peronra, de működött forgóajtó és kellett token vagy nyugtát a szolgáltatás. Megfordultam, kérte az angol (a fiatalok tudják, angol), ahol lehet fizetni a folyosón, hogy a platform és ugyanabban az időben, ahol meg lehet cserélni euró dinár.

Ha a fizetési fogadására, a pénztáros látta, ahol meg kellett vásárolni jegyet. Vettem egy oda-vissza jegy, és tényleg - kedvezmény érvényes. Lány kap egy jegyet, én fizettem ki, és kaptam egy jegyet mellett egyre kitűzőt. Mondtam neki, hogy nem volt szüksége rám, de ő kénytelen volt egy érmet.

Az útvonal a platform számomra indult. Amíg az indulás a busz még 10 percig, és nem aggódom.

A busz a Belgrádból Óbecse

A városban a cél én fogadta, helyezzük egy kis szálloda egy hangulatos szobában. Pihentem egy kicsit. Aztán barátaim meghívtak egy étterembe vacsorázni, és lehetőséget kaptak, hogy jó pihenést, mielőtt a következő nap - az esküvő.

7 nap után, kipihenten Szerbiában, látogatás szép helyek, visszatértem Varna.

Belgrádba Nincs bajom. Belgrád és Szófia busz kellett volna menni a 14 óra. De a bolgár busz most érkezett 17 órán át. Szófia kaptunk mindössze 24 óra helyett 19-30, még ha jegyvásárlás, azt kérte, hogy a szakadék a busz több, de én biztos, hogy minden rendben lesz!

Megérkeztem Szófia után 10 perccel a beadás után az utolsó busz Várna. Rögtön beugrott, hogy a taxis megkérdezte, hol kell menni, tudom, hogy Várna, megragadta a csomagom, és futott, követtem őt. Kinyitotta a csomagtartót az ő taxi és elkezdte szállítani a bőröndöm. És azt hiszem, azt akarja, hogy segítsen nekem meg ott, ahol van egy busz.

Azt nem volt hajlandó egy taxit, felvette a bőröndjét és elindult a buszmegálló. Megvizsgálta a menetrend autóbuszok Varna. Az első ment 5-30. Elindulása előtt hagyott egy kicsit több, mint 4 óra.

Aztán megkerestek a taxis néhány ember, akik kifejtették, hogy taxi mi felzárkózni a busz és én peresyadu azt. A férfi azonosította magát, mint egy diszpécser, hívja valahol találtam, ahol jelenleg egy busz Várna (akit hívott, én nem tudom). És megint elkezdte rábeszélni, hogy menjen taxival. Azt nem volt hajlandó, mert féltem, és nem igazán hisznek a biztosítékokat.

És akkor a jegy miatt elveszett késleltethetik érkezem Sofia - 25 oroszlán az új repülési kell vissza fizetni 32 leva, és a taxis azt mondta, hogy fizetni 30 lev. Nagyon drága és veszélyes.

Bus Station Szófia felújított, világos és gyönyörű, a vám box office, wc, kávé futni. Éjjel sok helyet a váróban, és különben is, volt egy érdekes könyvet.

Így jutok el Szerbia és fordítva. Talán a tapasztalat valaki közületek, olvasóm, jól jön.

A templom „Sveta Petka Blgarska” Hosszú ideig fog írni egy cikket az egyház „Sveta Petka Blgarska” templom épült a falu Rupite, location. ahol élt és született.

Helló kedves olvasók! Utazás Szerbia folytatódik! Ma látogat egy kis város a Szerbia északi részén - Óbecse. Azok a turisták, akik jönnek.

Üdvözlöm kedves előfizetők és a látogatók a honlapomon! Azt akarom mondani nektek, és megmutatja az árak a halak, húsok és sajtok, a távol-keleti város Habarovszk.

Üdvözöllek kedves olvasó! Arra kérlek benneteket, hogy sétálni a város Újvidéken. A városban található észak Szerbiában, a Duna-parton, a Vajdaság Autonóm Tartomány van.

Csatlakozz a vita! Vélemények már 10.