Svájc 2018

Az óra még nem volt 8:00, ha dobott az autó minden feltételes fajta dolog, ami lehet találni a bőröndöt, költöztünk Interlaken. Előttük egy nyolc órás út vonattal, és emelkedik a magassága majdnem három és fél ezer méter.

Guide figyelmeztetett bennünket, hogy a tervezett események csökkenni fog nekünk, „sok pénz”, így az ára 363 frank (235 euró) két jegyet oda-vissza legalább nem okoz számunkra a sokk. Annak ellenére, hogy a megvásárolt jegyek mehet öt nap, azaz egy áráért emelkedés elméletileg csökkenhet ésszerű 45 euró, a kilátás, hogy használja őket, legalább egyszer, mi nem „light” és egy kicsit popredpreimchivee tudtuk kihasználni ezt a tényt egy kicsit másképp. De, előretekintve, amit megrendelt jegyet egy „tisztán orosz”, de erről bővebben később.

Reakcióvázlat Jungfrau vasutak

A legmagasabb pont a csúcs Berni Jungfrau (Jungfrau, 4158m). Két másik alacsonyabb hegyek: Eiger (Eiger, 3970m), és Mönch (Mönch- 4099m), - amitől „nagy szentháromság csúcsok”, köréje gyűltek egy csomó történetet, és később az egyik turista „Mekkája” Svájc.

Svájc 2009

A vasút mentén fut két völgyek, elszakadó Interlaken délre és keletre, majd közelíteni a város Kleine Scheidegg (Kleine Scheiddeg) és az utolsó szegmens, vájt közvetlenül a Eiger-hegyre 1912-ben véget Jungfraujochra station (Jungfraujoch, 3454m). A jegyek hagyjuk, hogy kihasználják a két ág, ezért úgy döntött, hogy az óramutató járásával megegyező irányban: go - kelet felé Grindelwald (Grindelwald), vissza - Wengen (Wengen) és Loterbrunen (Lauterbrunnen).

Lehetetlen, hogy ne szóljak néhány szót a vasút. Az ötlet az építése jött a közepén a XIX században, és a kapcsolódó területek Grindelwald és a Kleine Scheidegg a Loterbrunen, szerzett 1893-ban. A jellemzője az út a jelenléte egy harmadik fogazott sín között helyezkedik el a két fő. Vonatok, illetve fel vannak szerelve fogaskerekek, aminek köszönhetően van így leküzdése a meredek szakaszok.

Az út ott

Két tízperces közvetlen Grindelwald és a Kleine Scheidegg, egészen a Jungfraujochba tartott nekünk két és fél óra alatt. A vonatok csomagoltuk, és mind a három szegmens kellett lennie, és ezért különösen nehéz kapott a végső szakaszon. Először is, szinte egészen bement az alagútba, és a megjelenés abszolút nem másodszor, hogy a pályán szög elég nagy, és meg kellett állni a bal oldalon, majd a jobb lábát, hogy kompenzálja a lejtőn a padlón, és in- harmadik, a vonat legyőzték majdnem egy órán át, még súlyosbította a hatása az első két tényező.

Svájc 2009

Már itt észrevettük, hogy hány „cserzett” turisták (vagy a svájci az első generációs?) Mászni velünk. Nehéz megmondani, az biztos, de arra a következtetésre jutottunk, hogy magam, hogy valószínűleg Indiából érkezett. És ők gyakorlatilag garantált ülésen ülnek, és ha ez valami, amit kell, és próbált megmozdulni, mondani, hogy „menj a fejét.” Döntés még nem ad sokkal fontosságát, hamarosan tudomást szerzett a jelenlétük a legteljesebb.

De lehet, hogy mivel lehet, mindezek kellemetlenségek kompenzálta gondolatok, hogy a vonat, amely hordozza építettél ötven évvel ezelőtt, reklámok és az út, és nem száz, és természetesen lenyűgöző kilátást ott, amikor fárasztó mászás vezetünk.

Jungfraujochba

Az első dolog, amit meg kellett érezni, miután kiszállt a vonat, szörnyű hideg. A második benyomás volt az oxigénhiány, és bár nem volt közel négy méterrel alacsonyabb, mint az Aiguille du Midi. „Tűk” az arca futó erősebb. Hatás fokozható tartózkodik faragott egyenesen a gleccser barlang, ahol voltunk után azonnal az állomásra.

Svájc 2009

Fut neki „Manege Vágta” találtuk magunkat a meleg szobában egy kávézó és egyéb kényelmi, és most arra kényszerültek, hogy felszámolja a kísértésnek, hogy inni valami meleg azonnal „jön ki a hóba.” Miután elfogyasztotta a háromperces tartózkodás a fokos hideg, és a szél a érzés volt tíz, az elme még mindig felvette, és mentünk vissza a tea.

Miután kiadások összesen Jungfraujochba csaknem fél órát, egy párszor mentünk ki az utcára, kezdve az alján, majd emelkedtek közel ötven méter magasan, és a tetején - a megfigyelő fedélzeten a meteorológiai állomás „Sphinx” (Sphinx). Természetesen az, hogy meleg ruhát, akkor is jöjjön le, hogy néhány száz méterrel lejjebb, ahol a gyalogút rakták lábánál Monha - emberek séta rajta, innen, a „Sphinx” több, mint a hangyák, de mi inkább nem kockáztatja az egészségét, különösen azért, mert ez még csak a harmadik napon az utunk.

Végül elég a fagyasztott és nézi a „nagy szentháromság” Aletsch gleccser (Aletsch) egy tucat a környező csúcsok, költöztünk vissza.

Az út vissza

Ötven perc származású, leszálltunk a vonatról a Kleine Scheidegg és a tíz fok, de a hő úgy tűnt, hogy nekünk egy üdülőhelyen. Miután úgy döntött, hogy itt marad egy órát, és egy falatot enni, mielőtt a visszaúton majdnem fele az idő álltunk sorban a helyi „menza”.

Svájc 2009

Útban vissza kellett hoznunk két transzplantációk - Wengen és Loterbrunene, de úgy döntöttünk, hogy nem hagyja abba, máshol, és sietett vissza a Thun mi hattyúk és a türkiz folyón.