The First Templar járat

Leereszkedtünk a csapáson egyenesen a tóba. Az első két járőr jobb megölni csendben, a többi meg tudod csinálni sokkal könnyebb, és csak leszáll rájuk, lengő kard. Átadás hidak, megy a bokor. Az íjászok a magaslaton lehet megszüntetni egy csendes módján, egyszerűen fordult velük a nyakát. Akkor még könnyebb: egyszerűen kap körül, és nem kap fogott a szemük, mint az összes többi korábbi íjászok átjött hozzánk korábban. Az íjászok a fort így hajtókar meg nem, akkor van, hogy megszüntesse azokat. Átugrani a kidőlt fa, és óvatosan körülnézett a jelenléte csapdák, menjen végig a barlangban. A másik oldalon találkozunk küldötte Fülöp király. Lemondani neki, mi nem kívánjuk tehát, hogy csatlakozzanak hozzá a csatában Roland. Miután megölte a kapitányt, kollégái futni, villogó sarka. Mi utolérni őket, és megölik, amíg azok az úgynevezett erősítést. Elhaladunk a bukott szobor jobbra, majd mássz fel a nyomvonal. Mi megy le, és továbbra is harcolni, de ez alkalommal a jelentősen megnövekedett számú ellenség. Elhaladunk a völgyben, és megfelelnek a templomos, aki azt akarja, hogy minket egy biztonságos helyre. Megy, és abba a csapdába esni. Öld meg a hazaáruló és kutyák, valamint a házigazdák. Ereszkedünk vissza át láp és végül elhagyja a dokkoló. Marie bal oldalon található, és itt lehet hajózni. Lemegyünk a mólón, és találja meg a kiábrándító hírek - a hajó még nem érkezett meg. Egy ideje, a védekező kikötő, majd üljön a fedélzeten, és elúszik ezt a helyet a lehető leghamarabb, így Roland csavar, saját kérésére.

Ezen a ponton, akkor hiányzik a cowboy kalapot és revolvert.

A város a sivatagban

Szomjas, kúszás fel egy kisvárosban. Ki inni a vizet, de a helyi banditák a „Scorpions” banner foglyul az utolsó és az egyetlen jól az egész városban. Összeállt a szövetségesekkel, taszítják a támadást szabad település. A legfontosabb dolog, hogy mi barátok maradtak legalább egy személy, különben a küldetés véget ért. Ha a támadás taszítja, akkor jön a sebesült Skorpió és kérje, ezért vett egy is. Kiderült, hogy a vezetőjük akarja megragadni a város, és segít neki ebben elfogott a Trebuchet. A mi feladatunk -, hogy rögzítse, és törni őket rablók. Együtt a katonák kezdeni lyukasztó ezt a nagyon katapult. Elöl a tetőn, a ház látjuk íjászok. Ha nem megölni, ők nagyon rontja a szövetségeseink egészségre. Mi megy körülöttük a baloldalt, ahol tart fogságban kereskedő, és megölik őket a hátsó. Lemegyünk és faragni egyszerű katonák. Találkozunk az új szövetségesek, akik kérték, hogy segítsünk kezelni az új íjászok. Középpontban a mini-térképen egy sárga címke, megy a hátsó, hogy az íjászok, és megölik őket nyugodtan. Ugrunk le, és segíteni lehúznak a fennmaradó Scorpions. Miután egy pár kapuk, barátaink bajba kerülnek, és ott nem kap őket, a kapu zárva lesz hirtelen. Meg kell találni egy másik módja annak, hogy őket, amíg azok mind megölték. Mi megy körbe a kaput a jobb, megölik az íjász, és próbálja meg kinyitni a kaput, de aztán jön a gyász - a kar egyszerűen elakadt. Meg kell találni, hogy mások mindössze a fenti. Nyitva őket, segítve szövetségesei visszaverni a támadást, és menj ki a kapun, ami a trebuchets. Ahhoz, hogy ezt minél gyorsabban kell menni a jobb oldalon a fal. Észrevétlenül ölni íjász őrzés Trebuchet, ami után együtt más rokon elérése őrök. Ülünk ezeket a dolgokat egy olyan eszköz, hogy a nemrég elfogott és az elszámolás az útjukat. Nyissa ki a kaput, és menj a kúthoz, egyidejűleg megsemmisítik az ellenséget, és fut vissza a Trebuchet lövedékek szövetségesek.

tábor fosztogatókat

Úton a Temple of the Nine, találkozni fogunk az ellenőrzőpont fosztogatókat. A legjobb, ha rögtön jobbra és megkerülni a tolvajok a strandon. További észrevétlenül megölni két baloldali guard, ami után két első és íjász. Ha azt észleljük, hogy kell érteni, hogy az ellenséget, amilyen gyorsan csak lehet, amíg felkeltek általános riasztás. Ha jobban megnézed, akkor láthatjuk, hogy az összes fosztogatókat van két ember, hogy érzékelhetetlen, hogy közel kerüljön hozzá, valamint az ő partnere, és titokban megölni nem lesz nehéz. Különleges esetekben, el kell hagynia a cserepeket, hogy elvonja a figyelmet a tolvajok. Marauder, akik állni egy kört jobb, ha nem érintheti meg, titokban, hogy őket még mindig nem értem a sátrak. Egy másik tábor csinálunk pontosan ugyanaz. A legfontosabb dolog, hogy figyeljék a két járőr és próbáld meg nem kap az útjukat. Következő, felmászni a falra, és menj át rajta a barlangba. Nem kapsz a tüskéket a föld alól, le a karját csak alul, ahol nem szabad elfelejteni, hogy elpusztítsa a két fosztogatók. A kód fog dobni nekünk egy különítmény az ellenség hirtelen tüskék indul újra, amikor fut a jobb felettük. Folytatjuk a harcot között az oszlopok és a nyilak. Ebben a pillanatban is jobban ki kell használniuk a pajzs, egyébként nehezebb lesz a túlélésre. Elhagyjuk a szurdok és mászni az emeletre, ahol ezúttal is alkalmazni a trükk a tövis a karral. Átmegyünk a hídon, és lehúznak az utolsó fosztogatókat.

templom a Nine

Mi megy a templomba a hatalmas kapukat. Világítás az utat a segítségével egy fáklya, menj a kapuhoz, amely megnyitotta csaknem esnek tűz csapda. Ügyesen csapdák át egyenként, és menj a következő kapun. Átadás őket, meg kell oldani a problémát a felfedezése nagy kapuk, karokat, amelyek nem alkalmasak a mozgás. Indítsa el őket, azt látjuk, a szobában három parázstartót és meggyújtani őket. Itt igyekszünk három lemez, rálépett az egyik, amely akkor viszont egy kart, melynek szimbólumok azonosak. Úgy kell használni ezt a parancsot „itt állni”, hogy amíg az egyik hősök állt a lemez, a második ebben az időben húzta a kart. Amikor a kapu kinyílik, menj a nagyteremben. A bal oldalon van egy kis játszótér. Mi átmegy rajta, és forgassa a kereket, hogy csökkentse a hídon. Az egyik karakter itt maradni, menj a második híd, átadjuk középre. Most, az első karakter kell ismét a vezérlőtárcsa elforgatásával adja át, ahol a kart. Húzzuk rá az első hős sikerült a második kerék. Ismételjük mind ugyanaz, csak a végén ne felejtsük el, a második karaktert, hogy csökkentse a híd első, hogy nem ragadt ott. Mi megy a következő szobába, ahol a visszatekintve, mi végigvezet a lemezeket, anélkül, hogy belépett azok, amelyek aktiválják a csapdát. Mi húzzuk meg a kart, és menj ki a nagyterembe. Tűz Trap blokkolja az utat tovább, az biztos, hogy ki lehet kapcsolni az előző szobában. Menj a nyomvonal a kart, húzza az, hogy nyitunk egy titkos szoba. Mi megy bele, felgyújtották a tepsibe, és húzzuk meg a kart. Tűz csapdák hatástalanítva, folytassa a keresést a Szent Grál. Úgy fut, és látja, hogy az a hely, a korábbi csapdák jött az új. Semmi szörnyű valójában nem, ügyesen megkerülni őket, és bejutni a szobába, ahol a hidak. Elhagyjuk a nagy hídon, és adja át, ahol elhagyjuk már kisebb hidak. Az utolsó csepp nem működik, van egy speciális kar számára. Ezért megyünk vissza az előző két kart, és hagyja mindegyikük egyik hős. Húzzuk a karokat, és ezzel mindhárom híd le egyenletesen. Menjen a következő kapu, ahol megkapjuk a három szobor. A kapu nem tudja megnyitni itt, így megy végig a folyosón a másik irányba, és menj ki a labirintus a tűz. Átadni, annak bejárata, azonnal forduljon jobbra és cikcakkban, menj a lépcsőn az emeletre vezető, távol a labirintusban. Mi meg két sajtó és húzza a megfelelő karokat. Vissza le a lépcsőn, és menj be a terembe szobraival Celia és a nagymester. Adunk át, nyissa meg a grill, és hagyjuk a következő tesztet. Elindításához világítja meg a szobát. Ehhez menj a folyosón a földre, és a fény a két parázstartót. Ezután visszatérünk vissza, és mássz fel, ahol meg kell maradnia az egyik karakter, hogy tartsa a kart. A második az, hogy menjen le, és séta a piros lapok, fuss, és aktiválja a négy karral, hogy a Szent Grál, ami, mint kiderült, és van a helyszínen, ítélve a szavak egy bizonyos típusú, ott fekszik.

menedéket a templomos lovagok

Ahhoz, hogy a kérdésekre adott válaszok elvárjuk - mi megy a keresést a nagymester a templomos lovagok egy titkos rejtekhelye a hegyekben. Menj végig az utat a területen, ahol lakott íjászok. A jobb oldalon megy körülötte, nem tartoznak a szemét az ellenség. Elhaladunk a szurdok és eljut az ellenőrzőpont. A francia elzárta az utat, akkor tetszik valami, hogy elterelje a figyelmet. Ehhez, akkor felgyújtották a gazdaságban található, a csúcs közelében. Felmegyünk hozzá, pusztító védelem, hogy a fáklyát, és felgyújtották azt. Most már lehet lángra, és maga a gazdaság, így a tűz a fehér doboz kellékek. Ezért is mentünk le, és menj át a korábbi gáton. Követve az út, eljutunk a romokat. Kivédeni a kutyákat, és menj a patak kattintva, hogy megkapjuk a vízesésig. Menedék a templomos lovagok közvetlenül mögötte. A láthatatlan pályán megyünk a vízesés alatt, és adja meg a barlangban, ahol kap egyenesen a menedéket. Miután beszélt a Nagymester, kezdjük ezt onnan láb, mert a Mester mi csak használják, hogy megtalálják a Szent Grált, de amikor megtudta, hogy adunk, azonnal kijelentette, áruló. Mi fut át ​​a ház jobb oldalán a hegy, amely emelkedik, nyissa ki a kaput, és elmegy.

The First Templar járat

„Egy kicsit több, és elkezdem azt hinni, hogy ez az első szint Crysis!»

helység Montsegur

bailey

Érkezéskor a várat keres egy másik titkos bejárata, amely elvezet a várat magára. Érkezéskor neki látni, hogy ő teljesen elárasztják, szükséges, hogy bemegy az udvarra. Mi mászni a falon, és hogy mi módon a hálózatra, és elpusztítja ellenségeit, csalogató őket katapult lövedékek. Ahhoz, hogy nyissa ki az ajtót maguk kell húzni a két karral alatt található az oldalán a kapu. Mi megy a játszótérre, ahol harcolt a nagy ember. Kód lesz mind megölték, húzzuk meg a kart a jobb felső és adja meg az udvaron. Itt titokban átcsúsznak az őrök, de ha ez unalmas, lehetséges, hogy csatlakozzanak a nyílt csatában. Amikor találkozott egy hatalmas számú ellenség, van egy ravasz terv - hagyja, hogy a belsejében a templomosok, és bár vannak elfoglalva fosztogatókat, akkor csendben csúszik benne. Két karok nyitásához a kapu található közvetlenül a falra át a kapun. Mássz vissza fel a lépcsőn, megöljük az összes íjászok és húzza az első kart. Elhaladunk tovább a fal mentén, és húzza ki a második, várja meg, amíg a tűz, blokkolja az utat számunkra, hogy eltűnnek. A kapu nyitva van, a Templomosok benne, most itt az ideje, hogy menjen a várat magára. Közeledünk a kapukat, és nyissa meg őket görgetés a kerék. A templomosok egyszerű banditák jobb nem, hogy vegyenek részt a módosítás, akkor anélkül, hogy mi lesz elfoglalva hizlal bögrék egymást. Rögtön a bejáratnál, hogy a várat megfeleljen a nagymester a bocsánatkéréssel. Nem hallgattam őt beszélni, kérje, hogy a kard és a harc a halál. A csata nem lesz könnyű, ezért ne felejtsd el, hogy feltölteni az egészségre a kádban víz. Amikor a mester legyőzik, szemben a saját fogunk megbocsátani neki, és megy a kastélyba.

Montsegur Castle

Végezetül pedig a natív vár, az otthonunk. Az első dolog, amire szükség van, hogy a fegyvertár, ahol a titkos folyosón az első kulcsot. Odaérünk, megölve tolvajok és eltolja a két doboz. Most arra van szükség, hogy a Celia szobában. Az elérési útvonalát mögött található könyvespolc a hátsó szobában. Állj félre neki átadni, és vegye fel az első kulcsot. A második és az utolsó kulcsot a könyvtárban. Ahhoz, hogy átmennek a nagy csarnok és elővett egy kulcsot a polcokon a könyvek. Most el kell menni a pincébe, hogy nyissa ki a hátsó ajtót, hogy ugyanezeket a kulcsokat. Azt is eltolja a könyvtári polc könyvekkel, megyünk bele, ahol jöttünk, hogy a csapdákat. Mi át őket, és bejutni a csarnokba, a szökőkút. Ha az üzlet az inkvizítorok és a templomosok, megkapjuk a pincébe. Most csak az maradt hátra, hogy megtalálják a Grált. De ott volt, úgy tűnik, még Lorenzo vadászik a Grál, kivéve, hogy azt akarja, hogy elpusztítsa azt, és nem személyes jellegű. Ennek elkerülése érdekében a nem bármikor. Inkvizítorok harcolni Lorenzo, majd menjen az ő nyomdokain, megölve egy betörő a szobában.

Elhaladunk a csapdát, és a találkozón a francia katonák. Hátsó alsó rács, hogy fekve a karokat. Elpusztítani a katonák, majd megy a keresést karok ellentétes oldalán a kapu. Kezdeni, leereszkedünk a jobb oldalon. Amellett, hogy a vágás és elégetése csapdák vannak elrejtve, átszúrja, azaz a tüskék, kimászni a padlón. Alaposan megvizsgálják a jelenléte az ilyen csapdákat, és menjen el a kart. Húzza rá, akkor az egyik rácsok emelkedik. Megyünk vissza a kapuhoz, és menj a bal oldalon. Együtt nyitunk grill, ami után az egyik karakter kell csúszik vissza, és emelje fel a rudak ismét a második karaktert, ha még nem volt ideje, hogy csúszik az időben. Csak tegye a következők valamelyikét, és a kapukat, csak nem kell elvégezni vele teljes sebességgel: a padlón sok buktatókat, akkor jobb előre az kém, és csak akkor fut. Azt húzza a második kart, és visszatér a fő kapu. Közben már várni gengszterek és egyszerű banditák. Pazarlás nincs extra perces dolgunk velük, és átadjuk tovább a következő szobába. Körülnézett a padlón találunk a jele a kereszt és nyilak. Nyissa meg a grill, ahol egy nyíl, majd húzzuk meg a kart a kereszten. Mi át a folyosókon a csapdák a szoba két kádak vízzel. Körülnézett, azt látjuk, hogy az egyik fal bontható. Miután eltört, az egyik karakter kell tartani a kart a tűz nem lángol indult újra a csapda, és a második, hogy menjen tovább, amíg egy biztonságos helyre. Így a második hős találja magát egy szobában öt karral, amellyel meg kell hozzon létre egy biztonságos útvonalat az első karaktert. Ha mindkét karakter végül eleget alján el kell választani újra. Az egyik az, hogy menjen a jobb oldalon, a másik a bal oldalon, nyitás egymást, ahogyan segítségével karok (karok, mellesleg, lehet kifogni egy meglepetés formájában tüskék, így mielőtt húzza, akkor jobb, hogy nézzen körül, és győződjön meg arról, hogy a következő nem festett kereszt). Most volt az utolsó szakaszban a keresést a Grált. Meg kell meggyújtani a broiler 8 szobrok segítségével a fáklyát. Az első 3 szobor található közvetlenül a szemünk előtt, a negyedik az, hogy a bejárattól jobbra. Hogy időben hozza fel, hogy a tűz, szükség van a módja annak, hogy éget egy egyszerű brazier. Most van még 4 szobrok. Menj balra és összekapcsolja a két kart az azonos szimbólumok, nyitott rács 3, mert minden kar 6. A titkos átjáró egy egyszerű brazier. Mint utoljára meggyújtani eddig nem térnek vissza a tüzet. Mi megy a másik két szobrok és felgyújtotta a kályhában. Voltak az elmúlt két és elérési útvonalát a Grál nyílik. Menj vissza a főbejárat és menj le a lépcsőn. Ha sikeres csapdák formájában forgó pillérek tét, az egyik karakter húzzuk meg a kart, hogy nyissa ki a kaput, és a második gyullad a fáklyát, és a fény a kályhában utolsó két állt a vízben. A kapu nyitva van, menjen a Szent Grál. Itt fogjuk megközelíteni, hogy a saját nagymester azzal a követelménnyel, hogy adjon neki a Grált. Nyerő ez a párbaj, és dönt a sorsáról a Grál meghallgatását követően a beszéd Marie Roland, aki azért jött, miután a mester.

The First Templar járat

Estek egy farmon közel Dikanka minden hó, ami nem elegendő.

Nézze meg a film végső és címek.