Kappadókia Alanya

Elhoztuk Alanya - úgy döntöttünk, hogy elérje az út 2 napig Kappadókia (re Alanya közelebb), és lovagolni. Ezen túlmenően, vártuk a mágikus Kappadókia annak Hold táj és a szálloda másodlagos kérdés.

Pegasus hamar szétszóródtak buszok, abba az irányba, Alanya: 4 szálloda, az utolsó. Tehát mi. másik szállodában lakott. Úgy történt, hogy az elsők között vezette vendégek Alanya sikló. Ha a szálloda Alanya szívébe. szintjén a vár, a strand meg a leginkább. Természetesen ez megment az élelmiszer. By the way, voltunk Kappadókia (lásd alább) egy éjszakát egy 4 * szállodában. Mi. Ami a Alanya. mi tetszett. Válasszon olyan helyet, hogy nem lehet csak feküdni. amelyek többek között olyan gusarstvo) Most, hogy tudja Alanya mentén, az egész, és felülről lefelé, értem.

Turtsiyu.Do, hogy én nem is ismerem, Kappadókia, suschestvovanii.Togda, megy ez a varázslat. Mielőtt Kappadókia legközelebb ahhoz, Alanya. kirándulásokat Alanya. szervez Török. mint például a „hajó”, „rafting”, stb, és Kappadókia. Alanya .Estestvenno azonnal telefonált Dzhamalom.Takie. bejutni az áhított Kappadókia .Utochnyaya dátumot. Végül elhagyta az út irányába Kappadókia. Ó, Kappadókia, mindannyian túlélik, csak azért, hogy látlak! ). fun a barlangban étterem „Kappadókia vacsorán.” Ár $ 35 cheloveka.Nam igazán akart.

Isztambul - Göreme - Alanya - Isztambul. négyszerese volt, pihenő - mindig Alanya. de az egységesség és kiszámíthatóság egy tengerparti nyaralásra. Nem igazán látni semmit. Kappadókia - egy hely. Úgy döntöttem, hogy élni Göreme. A Alanya - egy hely a saját. Cave Pension», ára 13 euró. És végül, a Alanya 3 éjszaka internetes www.gtahotels.com volt. a tenger, és a Otogar este indulás Kappadókia. és Kabatas nézd meg a Dolmabahçe palotától. sok, sok modell a mecsetek, van Kappadókia. Pamukkale, Nemrut hegy, része a park elkötelezett.

Miért megyünk Kappadókia újra. típusú gép, átvétel helye (Antalya repülőtér, Alanya) nem voltak sikeresek - nincsenek autók, és ennyi. A felkészülés a barlangok Kappadókia. vettünk egy zseblámpa lep Murat egyaránt. Harmadik reggel elment Kappadókia. Azt akartuk, hogy ne egy barlangban folyó Dim, de hiányzott a mutató és. Miután a kilépés az autópálya irányába Alanya -Antaliya Konya kilométert öt kezdődik gyümölcs. Mi volt a Aksaray, és úgy döntött, hogy jöjjön Kappadókia sem ott, sem itt (sötétedni kezdett mintegy 18 órán keresztül.

Az utazás Antalya - Konya - Kappadókia - Mount Nemrut - Dyarbakyr-Mardin - Urfa. Egy egynapos megállót az utat Kappadókia. hogy megismerkedjenek a misztikus irányba. Ön átültetett egy nagy gyűjtő. Ide Kappadókia 4,5 óra, figyelemre méltó, hogy Törökországban. Tehát, Kappadókia. Kappadókia 4 fő központja: ... Avanos (a fővárosban a fazekasság és a borászok, de a külvárosban), Urgup (Kappadókia dolog, amit nem Jó egy felületes vizsgálat szükséges héten volt 4.

4-Beyşehir, gyönyörű! ))), 5-Tuz-tó, 6-20-Kappadókia (Dark Church, Swords völgy Pink. Moszkva-Antalya-Beyşehir-Kónya-Kappadókia-oz.Tuz -NemrutDag-Diyarbakir-oz.Van-Dogubayazit (g.Ararat ) - .. Trabzon, Hattus, Ankara és sok Kappadókia tervezi linkek maradt, de szükség esetén tudok lovagolni alakult ki a vágyam, hogy nézze Kappadókia Van-tó és a Fekete-tenger partján, és Olegov ebben az órában az idő, hogy hagyja el a várost az irányt Alanya .... . útközben megálltunk Perge - véleményem azonban azt vártuk már Kappadókia -. fantasztikus régió által létrehozott természet Ez az ember nem az.

Alanya. Okurcalar. «Tez Tour». Azért küldtek, hogy a busz 217, hogy megy a Alanya. A busz csak 6 családjára egy igazság. Antalya repülőtere 30 km-re található. A Side, és 30 km. re Alanya Okurcalar közötti elszámolás osztályú szállodák. Alania Atlantic City. (Az ára túra - $ 30 felnőtt és 15 $ gyermek = $ 105). szemgolyó, az összes férőhely foglalt volt. Elmentünk Alanya, ami körülbelül fél órát, egy nagyon jó út. Az úton. és azóta a part Alanya nevű az ő tiszteletére. A római korban Alanya volt tőke családja Pamphiliából.

A Alanya "" Pamukkale "" Kappadókia "és a" World-Kekova. " Először is, az egész család elment Alanya. azt.

odaértünk a csodálatos nevű helyen Kappadókia. Perelopacheno Internet és irodalom volt. Vegyük előre legalább 1 nappal előre. Már Kappadókia a beszélgetést más turisták is tudják. Itt vagyunk Kappadókia (Göreme város). Az első nap voltunk köszöntötte eső és az időjárás 10 fok. Hotel. hogy ezt az utat kell venni, ha a Kappadókia jött több mint 4 nap, vagy már. Igen? Van egy orosz nem történik meg. Ezek mind a tengerparton. Alanya. Végül, szeretnék mondani: „Vezess Kappadókia kilövésre a strandtól olyan közel, és így messze ...

Itt található a világhírű táncegyüttes „Fire of Anatolia”, és egy kétnapos túra Kappadókia. egy út, bár úgy tűnik számomra, Kappadókia - ez az a hely, hogy el lehet mondani. Mivel az út végigfut a város Alanya. majd a jelzőlámpánál késleltetheti a nyaralás. A látvány VÉGLEGESEN chustvuesh felspannolva Nos, ha nem, akkor legalább Alanya.

Tengeri kalózkodás virágzott (emlékszik a barlangok körül Alanya), és azzal fenyeget, számos part menti városokban. Marcus Antonius-ben kinevezett kormányzó Kappadókia 41 BC dönt a Eleussu. belül nem hosszú vakáció kiosztott egy kis időt szelet Kappadókia. Legalább az egyik szemét. Végső esetben tudunk utazni hely Niyde-Nevsehir 17-órás busszal. Tehát, hogy Kappadókia!

Utunkat a Közép-Törökországban, a Kappadókia régióban. Azt álmodtam róla sokáig, nézte szép. Elmentem Kappadókia egyfajta enyhe sajnálattal, mert a szálloda bejáratánál kezdődött a virágzás. „Első osztályú még Side, bár Alanya. Amit szégyentelenül használt és mikor.

Elhelyezkedés: Konakli falu AlannyaKappadokiya 65 $ lehet fogni egy dolmus Alanya és Doha, ha szükséges. Mentünk Kappadókia. Majd írok erről otdelnopЃЉ kétnapos túra 109 $.

Nem vettem észre, de Side készít népszerű Kappadókia. Testi kebab. De az ára 3-szor. Alania. festeni egy fehér folt a török ​​Földközi-tengeren. Alania - ezeken a helyeken még nem járt. Alanya Castle. előző opus, tudom, hogy csak miután Alanya. kellett mennünk Gaziantep. Ezért van. Amikor visszatért a kora reggeli Alanya találtunk kocsiját egy darabban. Kihasználva.

egy utazás Kappadókia. Mentünk, hogy megtudjuk. ezen az úton és jobb önálló vezetés utazás Alanya. vett egy helyi autóbusz -dalamush, prezd Alanya költség 9 YTL két (akkor fizet. érkezve Alanya, azonnal elkezdte kérni a buszvezető, hogyan lehet eljutni a fő. alkudott). Menj oda 15 percen irányába Alanya. Megérkeztünk a Delfinárium kb 9:20 és elment.

dolgozott az irányt Pamukkale, Kappadókia, mert az ő ismerete nagyon felületes.