Hogyan juthat el Bali Java, wishallworld

• Hogyan juthat el Bali Java, wishallworld

Dieng fennsíkon. Utazás alatt, a Jáva szigetén, béreltünk egy robogót, és vezetett a hegyekbe. A Java, sok vulkánok, Dieng fennsík sem kivétel, ahol láthatjuk a kráterek, színes tó és meleg források.

Bromo vulkán volt a második vulkán, Indonézia látogatott. Az első az volt, Balin. Bromo vulkán mesés - látni kell a Java.

Notre Dame de Paris. Az ő első látogatása Párizsban éltem csak a székesegyház mellett, az egyik kedvenc helyem a városban.

• Hogyan juthat el Bali Java, wishallworld

Tonsai Beach, egy hely, ahol mindent elfelejteni.

utazás Latin-Amerikában

Az első önálló ország a nagy utazás lett Nepálban. Ez az ország mindig él a szívemben, ahol nem voltam.

• Hogyan juthat el Bali Java, wishallworld

Sapi Island. Amikor mi voltunk Borneo, az első városunk lett Kota Kinabalu, szeretnénk úszni és snorklit, így találtunk Sapi sziget, amely közelében található a város.

Borneo, tudtuk, hogy él a dzsungelben. Megvan a park Gunung Mulu Nemzeti Park, ahol nincsenek utak (csak légi vagy folyó).

A park Bako láthatjuk annyi érdekes dolgot. Ez egy virág légycsapója.

• Hogyan juthat el Bali Java, wishallworld

Forest Berdorf: mesés helyen, sok sétautak. Egy remek hely a sziklamászás és a kerékpározás. Mivel a szokatlan a megkönnyebbülés, erdő Berdorf úgynevezett „kis Svájc”.

Borobudur templom található a központi része a Jáva szigetén. Hagyott nekem egy nagyon világos és intenzív érzelmek, amelyek hasonlóak Angkor Wat. Hely a hatalom.

Továbbra is közzéteszi az emlékek az én utam, Indonézia. Az első felében a jelentések (kb Peninsula Lombok, Gili Meno, Bali) található az oldalon - our-road.com.

Miután Bali, küldtek Java, az egyik legnagyobb sziget, Indonézia. Kellett vezetni teljesen Java szárazföldön azóta volt már repülni Jakarta Borneo (Kota Kinabalu).

Őszintén szólva, az idő fogy, és a 1,5 hét, ami az volt, hogy utazni Java véleményem, hogy csak felületes benyomás a szigeten. Egy csak a Java kell tölteni legalább egy hónap, azt fektetett az utazás Indonézia mindössze 3 Látnivalók Lombok, Bali és Java. Következésképpen azt láttuk, nem minden, de átitatott a gondolat, hogy menjen vissza.

Bali Java: hogyan lehet eljutni a szigetre

Az utazó, gyakran találkoznak néhány váratlan nehézségek: van valami gyorsan eldönteni, hogy módosítsa a tervet, vagy akár, hogy hagyjon fel a tervezett útvonalon. Alapvetően - ez nem rossz, a kedélyek akarat és karaktert, és így szükségem van rá, mint bárki más (tudom magam). Tehát, ha az én utam Bali Java már nagyon zavarta, én szinte meglepett.

A szerelmesek a kényelem, van egy nagy lehetőség: járatot Denpasar (Bali) a Jáva szigetén (Surabaya, Yogyakarta, Semarang, Jakarta). Különösen Indonézia létesítő loukost és AirAsia legyek, néha egy jegyet, akkor „fogás” egy nevetséges áron, olcsóbb, mint menni azon az elven, hogy a busz-komp-busz. Kerestem egy repülőjegy, míg Bali 3 nappal a tervezett indulás dátumát. A legolcsóbb légitársaság volt - Garuda Indonesia, Denpasar Yogyakarta $ 50/600 ezer indon .. Rs (az összes díjak és poggyász).

De mi nem keres egyszerű módon. Ezért megállt a busz gőz megtestesítője.

Tól való távozása előtt Bali, mi maradt Ubud - központjához közel a sziget. És annak érdekében, hogy menjen a Java, mi volt, hogy a központi autóbusz-állomás, amely viszont található Übung (Übung), amely nem messze Denpasar. Ebből buszpályaudvarról gyakori buszok keletre.

Két Ubud és Ubungom - 20 km.

Volt egy pár lehetőség, akkor kap, hogy Ubunga:

Vezess Denpasar busszal és onnan a bemo a buszmegálló.

Ubud lehet kapni egy buszjegyet minden irányban. Mielőtt Denpasar mozgott 50 ezer. Indon. rúpiát ($ 4) 80 ezer. indon. rúpiát jegyet fejenként.

Helyi kivágjuk a robogó vagy töltött egy szórakoztató bemo (mikrobusz).

Minus busz. Magától csak menetrendjei pár alkalommal egy nap.

Továbbá, a pletykák szerint, lehetséges volt 10 ezer. Indon. Rs hogy Denpasar Ubunga (vagy alku 5 nagy sikerrel). Denpasar a buszmegálló - mindössze 5 km-re, elvileg lehetséges, és séta (attól függően, hogy a hangulat, a vágy, az idő és a hajlandóság, hogy kövessék nélkül mutatók).

• Csak kemény, de a tömegközlekedés;

Ez a lehetőség, hogy túl aranyos, hanem azért, mert az idő és az állítólagos „golovnyaka” keresni és az ajánlatot a jegy árát, úgy döntöttek, hogy nem használja azt. Ki több mozgása szabad, és korlátozták a pénzügyi - lehet próbálni.

Ehhez először meg kell találni a bemo induló irányába Denpasar, az ilyen „helyi busz” stop közel Ubudmarket. Azt kérdezik: ha a vezető megy Batubulan. Alku egy jegyet, ideális esetben ez nem drágább, mint 20 ezer. Indon. rúpiát ($ 1,5).

A Batubulan bemo Ubunga megy 10-15 ezer. Indon. rúpia ($ 1).

Hátránya ennek a módszernek. nincs menetrend, állni és várni bemo szükségességét reggel, a vezetők nem mindig hangolt alkudni, akkor is, ha megüresedett. Ön egy turista, és így az ára az Ön számára - a turista. Természetesen vannak kivételek - mindenütt az egész kedves és segítőkész emberek. De általában, mi kell készülni, hogy vytryasut pénzt, vagy próbálja csinálni.

• Egy másik módja, ahol használjuk - a taxi.

Annak ellenére, hogy próbálom vezetni a költségvetés, néha én bombázott kísértések „kihúzni a dugót” és kényelem. Valójában, mivel én nem egy, hanem útitársa, úgy döntöttünk, hogy nem várja meg a buszt 50 ezer. Indon. Rs, és az utazás taxival. Mielőtt Ubunga taxi kerül nekünk 150 ezer. Indon. rúpiát ($ 12) két. Nuance volt az a tény, hogy kíméletlenül kiütötte az árat 150 ezer. Mivel a kikiáltási ár a taxis kezdődött 250.000. Indon. Rs.

Igen, Bali - ez egy igen drága szigeten. És az árak is „harap”, ha nem egy alku, és nem keres valami olcsóbb.

A taxi fordult egy vadonatúj dzsip. Személygépkocsi-vezető vett kölcsön és most „legyőzte” a pénz ilyen módon. Országutakon, néha szerpentin, és Denpasar, mi is állt a dugóban, hogy a busz állomás egy órát.

Übung buszpályaudvar -8,635286. 115.206134

A buszpályaudvar nekünk azonnal elkezdte megközelíteni az emberek, és kérje, hogy hol kell. Mi udvariasan válaszolt agresszíven, és elindult a busz pénztárban. Kezdetben akartunk jegyet Surabaya, ahol vártunk egy barát. Aztán, miután biztosított, úgy döntött, hogy Malang (Malang), volt egy közel meghajtót a vulkán bróm (azt hiszem). A választás, hogy hová megy, nem volt különösebben nagy.

Tény, hogy voltunk egy kicsit „protupila”, meg kellett először megy a Ijen vulkán, majd a Bromo vulkán.

Azok számára, akik szeretnék Ijen vulkán. jobb menni a falu - Banyuwangi (Banyuwangi)

Bromo vulkán. A legközelebbi falu - Probollingo (Probolinggo), vannak buszok közvetlenül a Jogjakarta.

És úgy döntöttünk, hogy maybe'll válasszon egy látogatást, elment Malang. Tól Malang Surabaya - 90 km.

Java kényelmes mozgás: a szigeten fejlett közlekedési infrastruktúra, van egy vasút.

De én egy kicsit szétszórt ... jegyet.

Úgy döntöttünk, hová menjen, és amikor jöttek a hivatalba, akkor először az úgynevezett ára 175 ezer. Indon. rúpiát egy ($ 14). Alku, már elismerte 130.000. Indon. rúpiát ($ 10,5) per jegyet Malang. Ez a megfelelő ár, hiszen a távolság Malang és Ubungom - 400 km. A jegy tartalmazza a busz a komp - komp, busz Pasuruan, majd egy másik busszal Malanga.

Szerint a „menetrend”, vagy elvárás volt, hogy jöjjön Malang késő este.

Mi a fontos. Hallottam, hogy a jegy nem lehet simán megy: szükség van, hogy ellenőrizze a dátum, név, város. Ne vásároljon idegenek kezébe, és furcsa (hmmm) emberek. A legjobb, hogy tegyen meg mindent a pénztárgép közelében. Ne adja meg a jegyet, hogy a vezető és bárki más, hogy akkor majd nem kellett fizetni a másik autóbuszt.

Az autóbusz állomás lehet enni olcsón: 4000 indon .. Rs - Gadó-Gadó zöldséges rizs ugyanazon az áron, tea- / kávéfőző - 2000 rúpiát .. A busz indul mentén utunkat, meg kellett várni 2,5 órán át.

Hogyan juthat el Bali Java, wishallworld

Buszmegálló a Ubunge

Az incidens a busz

Tehát rakott a busz, ami kényelmes és tágas, légkondicionált és egy WC. A port - 125 km. Az ötlet kellett vezetni körülbelül 2 órán át, nos, a legtöbb - 2,5, mert az út nagyon so-so.

Azonban a baleset történt a buszon. ami miatt megérkezésünk Malang - késik. Körülbelül fél óra múlva indulás, láttunk egy nagy összeomlás, és fél óra múlva, a busz megállt a rendőrök. Mint kiderült, a mi busz esett / ugrott utas, aki állítólag ül az egyik helyen, ahol ő volt a társa. Ez így volt. Előtte voltunk át előre, és most a rendőrség megkérdőjelezte azt, hogy miért nem ül a helyükre, valamint, hogy mit tudunk a férfi, aki lezuhant. Egyértelmű, hogy nem tudjuk, soha senki nem látta ezt az embert, eredetileg szabad hely. De a halott volt jegyet a buszon, és ez az a hely, és egy párnát a buszról. Általában már elindított egy busz vissza, és mentünk a rendőrségre. A rendőrségen ismét kihallgatták, rögzített adatokat. A busz bal további vizsgálatra, és azt mondták, hogy most jön egy másik busz, és minket. Úgy vette az egészet körülbelül 2 órán át.

Tovább busz jött, de nem volt teljesen „kalapált”, még az emberek ülnek a folyosón ....

Mi volt követni a példát, és 1,5 óra a port, mentünk a földön ülve vagy állva, mint egykor. A végén, néhány indonézek volt ringató, majd hányás a szomszédok általában - nem adja át ezt a bűz és rögös, de még mindig van ott.

A kikötőben kellett várnunk a következő busz. Hirtelen kiderült, hogy hely számunkra a következő busz - nem. Ott mindenki számára, kivéve minket. By the way, elfelejtettem, hogy pontosítsa a véletlen, mert az összes utast, „fehér turisták” éppen minket. Az emberek kezdtek vitatkozni, hogy valaki felállt számunkra, de az ülések a busz tényleg nem volt. Korábbi busz hagyott pár órája, nem vár ránk. A komp és a közúti, el kellett menni, legalább 5 óra Malang. Miközben kerestük, hogyan kell hívni a busztársaság - busz nélkül maradt nekünk.

Volt egy pár lehetőség, hogy hogyan kell eljárni: az éjszakát néhány panzió és próbálja meg elhagyni a reggel, vagy időt, forduljon egy képviselője a busztársaság és azt állítják, a helyét a következő busz.

Mi segített a helyiek, akik a kikötőben. Úgy néztek ki a jegyeket, szerzett egy képviselője a cég, hosszú beszélgetés, majd azt mondta neki, hogy ez lesz a következő busz 2 óra és rajta ül. Ez már körülbelül 10 órakor, meghívást kaptunk, hogy üljön le, és igyon teát, úgyhogy át az időt, amíg a következő busz. Ezután a busz megérkezett, a hely kiderült, hogy, de kényelmetlen volt: az egyik összecsukható a vezető közelében, és a második - előtt csapattársa. A busz egy WC-vel.

A komp úsztunk mintegy 40 perc alatt a partján a Java.

„Thrash”, majd szilárd volt.

Ez rázós úton nem várok, mint ült a sofőr mellett, látta ezeket a nagy gödrök, hatalmas méretű, sok részén az út nem volt világítás. Ezen túlmenően, a vezető hajtott a busz egy viszonylag nagy sebességgel. De ez még nem minden. A második - „Change” a vezető, látszólag ivott valamit alkoholos és elaludt. Körülbelül 02:00, a sofőr a volán mögött kezdett elaludni. Senki sem vette észre, különösen: a buszon minden ember aludt, aludt „Change” vezető és a társam. De nem tudtam aludni ... aludni eltűnt, a helyén jött a riasztás.

Néhányszor a vezető csapott a nyakát, és egyszer láttam, hogyan kezdte elaludni, aztán volt, hogy álljon neki, azonnal lelassult, és úgy tűnt, hogy felébredjen. Általában berohant az éjszaka elaludni sofőrrel, és visszajátszani a fejemben forgatókönyv: elvesztette a kereket, és volt, hogy megragadja a kormánykereket, Én kiabálni neki, és felébred, még mindig van egy pár nem túl kellemes.

Egy órával később, barátja felébredt, és végül sikerült a vezető fáradtság, kiürítette a háttámla és mentünk aludni. Nem igazán akar menni, de úgy érezte, elfáradt. Közel volt számunkra WC mosdóval, és egy-két alkalommal, amikor a busz beleesett a gödörbe, amit vízzel permetezzük.

At 05:00 megálltunk egy kis táborban. És mi volt a meglepetés, amikor elértük ki kuponokat az élelmiszer. Ingyenes. Reggeli állt a rizs és minden kiegészítő jegyzéke + tea és egy szelet görögdinnye. Ott nem akar, de aktívan indonézek evett ételt.

Fél órával később, azt mondták, hogy van, hogy adja át a másik buszra. Ez volt a Surabaya. Mi felszállt a buszra, ami egy hagyományos városi busz és felé hajtott Mahlangu. Ilyen a lenyűgöző utazást.

További cikkek a Indonézia:

Itt a fapados légitársaságok és a repülőterek Indonézia Java.

Miért van szükség, hogy látogassa meg a Java? - itt található.