Helyen, kilátással a tengerre

Helyen, kilátással a tengerre. Kijev tenger

Azt mondják, hogy az egész „Kijev-tenger” közelében Kijev minden épült fel, és hogy, hogy a víz gyakorlatilag lehetetlen, mivel az épületek a parton. Szükséges, vagy messzire, vagy hosszú, hogy megtalálják a bejáratnál, hogy a víz. Úgy döntöttünk, hogy nézd meg :)

Különösen elhagyása előtt nem keres valamit adott, úgy döntött, hogy támaszkodni intuíció és persze Lady Luck :).

Menjünk az irányt az új és a régi Petrovac, majd az út is jó - még mindig, sőt ez vezetett a lakóhelye az egykori „elnök” Mert Lyutezh úgy döntött, hogy kapcsolja ki a fő út és a meghajtó párhuzamos a Dnyeper az úton az erdőben van jó néhány egyezmények jobb oldalán.”. tenger „egy jó aszfalt, de mint kiderült, szinte mindegyikük véget ér, vagy egy kerítés vagy korlát magánlakásokban és kemping érthetetlen.

Egy másik pár sikertelen versenyek, és azt találtuk, az egyik, hogy nem vitt bennünket „a kijevi tenger.” Ez a verseny, furcsa módon, nem volt aszfalt, és egy hagyományos alapozó nagy törmelék, haladva a 400 méter, feljöttünk ellen " kerítés-felhőkarcoló”, de a mi megkönnyebbülés, az út még nem ért véget, és folytatta útját a kerítés mentén, mintha szíj is. Egy másik pár fordulattal - és hirtelen voltunk a szélén a szikla, és keverjük előttünk „Sea” Légy óvatos kilép az erdő hirtelen ér véget, sziklák Tehát ne siess, különösen éjszaka ...

Megérkeztünk az este, és ezen a ponton már néhány autót, és a parton egy kis cég, hogy gitározni.

A hely maga nagyon szép, van egy pár eszköz, hogy a tüzet. Ahhoz, hogy a víz megy le a meredek, homokos lejtőn de járható. Még egy tisztáson, hogy lesz egy sátor és élvezze az éjszakai természet. Ha belegondolsz, „lény”, akkor megszűnik észre a kerítés mindkét oldalán 200 méter egyes. De ez a kis civilizáció és az emberi kapzsiság, mert előtted végtelen örökkévalóság.

Annak ellenére, hogy nem voltunk szerencsések az időjárás: az erős szél és a legkisebb eső - nem akarta elhagyni, mert a hely :).

Hogyan juthatunk el oda autóval Kiev

Kijev fog Vyshgorod és Lyutizh. Egy helyre, mintegy 35 km-re. A hivatkozás a kívánt turn-ben kerül elvonóra, ami megy a bal oldalon. De szükség van a megfelelő kijárat. A részletes megközelítés lásd a térképet - 50.714697, 30.391718

Mi a következő lépés

Vannak benzinkutak, de ha utazik sokáig, akkor jobb, hogy vigyen magával. Szintén a közelben van a megsemmisítése a bunker. Úton a fán lóg egy mutatót, itt hagyok a koordinátákat 50 ° 42'31.0 „N 30 ° 23'05.0” E

Érvek és ellenérvek

+ Jó helyen szabad kilátás nyílik a „Kijev-tenger”.