Tarhankut - a nyaralás vadember

Az első dolog, amit láttam, amikor elérte a cél - világos türkiz, fantasztikusan festői, felejthetetlenül szép tenger. Azonnal a fejemben villant a gondolat, hogy miért van a Kanári-szigetek és a Maldív? Végtére is, ez a Krímben rekreációs nincs rosszabb helyen!

Miután egy ilyen izgalmas látvány, senki sem fizetett figyelmet az életkörülményeket. Miután megérkeztünk a Tarkhankut ne üljön egész nap kényelmes szobák, de ahhoz, hogy élvezze a csodálatos víz, hogy kérjük a szem érdekes táj, és kap egy csomó élénk megjelenítést.

Mindazonáltal, beszélek egy kicsit a feltételeket, amelyek éltünk. Sátrak jó volt, szinte új, alvás nem túl tiszta, megvan, de lehet élni, még nem használtuk őket sokat, mert meleg volt. Az étel jó volt, amennyire a körülmények engedik sátor kemping és lakó vadak: zabkása, levesek, még egyszer töltött paprika és cukkini adta nekünk, turisztika elszigetelt csomagolt ebédet. És persze étkezés után megy a leírás a WC :) Meg voltunk kellemesen csalódtam, így nem tudom megmondani :) Csak nem várható, hogy a strandon lehet rendezni fa WC fülkék WC, valamint egy működő ciszterna. És itt is, elütöttem a zuhany alatt, hanem éppen ellenkezőleg - kellemetlen. Nem tudom, hogyan kell leírni az anyag, amelyből ő benne voltak a „fal”, olyasmi, mint egy polipropilén zsák kék, persze, hogy lefújta különböző irányokban a legkisebb szél, valamint a csapvíz (hideg természetesen), így mindig meg kellett mozgathatja a szél úgy mondjam.

Tarhankut - a nyaralás vadember
Ha megy, hogy menjen nyaralni Tarkhankut vadak, azt tanácsolom, hogy a raktárból a víz, mert nincs hely, hogy csak gépi vízhordó, amely elsősorban menni egy tömeges torlódás sátor táborokban. Amikor kiválasztunk egy nagyon magányos hely, szükséges, hogy a víz bemegy a faluba. Ennek megfelelően, akkor nem hivatkozhat friss zuhany. Egy másik szembetűnő jellemzője ez a hely egy teljes hiánya növényzet. Így nem várható, hogy sátrat az árnyékban, egyszerűen sehol sem tenni. Bár van, ahol a tábor közelében volt, és sok más volt valami kis növényzet. Ez tulajdonképpen a képen táborunkat.

De mindezek kellemetlenségek nem volt, hogy a második és a tizedik terv, amikor jött a kirándulások. Mintegy sem volt, egyszerűen csodálatos, izgalmas, érdekes, kissé extrém, de mégis romantikus. Kezdjük:

1. Először mentünk a világítótorony. Ez egyfajta rozminochka, tanulmányútra. Alatt azt, rájöttünk, hogy a tengerparton Tarkhankut meredek, és valójában az egész part - a szikla rakushnyaka és a part, a klasszikus értelemben vett, nem. Bár a hely, ahol volt egy tábor, a strand volt homokos és sekély, csak itt-ott voltak darabok rakushnyaka.

2. A második napon mentünk háború ellen, a Cup of Love, amely található a Grand Atlesh. Nagyon tetszett az a tény, hogy nem kell, hogy napokig feküdt a parton, és tudtuk, hogy nyúlik a lábukat, és kap egy tan séta közben sok kilométert.

Bowl of Love sújtotta az embereknek a száma, akik eljöttek, hogy meglátogassa. Trükk az, hogy ugrik együtt kedvesével a pohár, amely egy természetes medence, több, mint egy jacuzzi. Ez sokkal jobb, hogy nézd meg a képeket, az legyen világos.

Tarhankut - a nyaralás vadember

De ahogy erre Kehely szinte lehetetlen volt, és nem volt a túl nagy vágy, hogy ugrik, hogy érte sorban állni. Ezért hoztunk eltávolodott a legtöbb tálak, és látta, nem kevésbé lenyűgöző táj és a hely az úszáshoz.

Festői tengerparti sziklák főszereplésével film „Taman” kétéltű ember „” Pirates a huszadik század „” Az emberek és a delfinek ".

3. Aztán volt egy korábbi halfeldolgozó és a barlangot, ahol lehet elrejteni az árnyékban az ebéd, merülés és erőt gyűjteni a visszaútra. Ahhoz, hogy a barlangban volt, hogy jöjjön le ide ezt a szörnyű vasból, de nem ez volt a legszörnyűbb származású, aki már várt minket Tarkhankut.

Tarhankut - a nyaralás vadember
4. Felejthetetlen volt az út a Nagy-barlang. Ahhoz, hogy elérjük azt kellett lemenni a meredek sziklák. Ha nem az oktatók számára készült nekem a bizalmat, és azt a benyomást egy megbízható ember, soha nem megy oda nem mászott! De amit látott, megéri.

Ott látható a különböző halak, színes medúza, amely szintén ragyogott, amikor úszni a sötét barlangban, még pillangó megvan a lencsébe.

De mi oktatók és az út, amelyen jártunk, úgy tűnt, túl egyszerű és úgy döntöttek, hogy szórakoztatni magukat hegymászó és leszálló a Nagy-barlang a kötelet.

5. A festői volt, egy utat Dzhangul. Ide 12 km-re, ezért úgy döntöttünk, hogy nem, és a tábor vezetője bérelt kisbusz számunkra, bár volt csúnya, de még mindig jobb, mint a semmi.

Tarhankut - a nyaralás vadember

Dzhangulskoe földcsuszamlás partjainál kezdődik három kilométerre Olenevka és nyúlik észak felé. Ez egy méltó emlékmű érintetlen természet, amelyet nyilvánították természetvédelmi terület.

Dzhangul tetszett nekünk nagyon jó hegyek növényzettel borított, kavicsos strand, kristálytiszta víz, érdekes kő szobrok, alkotója volt a szél.

Mi is elmentünk az úgynevezett torkolatáig. Ez egy nagyon kis víztömeg, megalakult a kerítés a nyárson és egy kis része a tengerbe. A víz nagyon meleg, sós és biztosan nem áttetsző, mint a tenger. A alsó tározó különösen számunkra szerzett terápiás sár, fekete színű, jellegzetes szaga hidrogén-szulfid. Nos, valóban, amit elvár a Fekete-tenger. Minden bizonnyal minden namazalis, de amikor majd úgy tűnt, hogy a bőr jobb lett, de nem hiszem, hogy az egyik kezelések voltak terápiás hatást. Több egészséges látszólag volt nevetés kísérte ezeket kenetet.

Mi is lovagoltak. Én voltam az első alkalom a nyeregben, és elégedett volt.

Minden este szinte minden kempingező köré tábortűz és énekeltünk. Nem tudom, hogy más fajok végzett az este, de szerencsénk volt a gitáros, mint kiderült profi.

Egy szóval, ez egy mesés nyaralás Tarkhankut! És mit akarsz!

Itt mindenki megtalálja a nyugalmat test és a lélek. Köztudott, hogy a Olenevka - paradicsom a búvárok és szörfösök, akik számos országban. Mert egyszer az életben, de Tarkhankut kellene látogatnia minden!