Oludeniz hogyan juthatunk el oda

A történet lehetne nevezni „barátja Törökország”, valamint, hogy mit láttunk ezen az úton volt. gól -. Kas Oludeniz (mindkét helyen megnevezett összes útikönyvek, mint az egyik legszebb Ez csak azért, hogy a turisták már elkezdett utazni, de még nem tömegesen, hogy Cirali Olaszország A turisták számára ez egy jó dolog, mert ... . ez lehetővé teszi, hogy megérintse a régi éjjel utunk volt tervezve, mint egy időben Olympos, akkor neki vissza fog térni, de Cirali -. lehetséges nem tudom, hogyan kell a vízi teknős, de általában már többször találkoztunk ..

hogy nem ad semmi sem marad a szomorúság, mint lapozgatott egy fényképalbumot emlékeiről, hoztak. Mint tudjuk, eljött az idő, amikor ismét utazik Törökországba, akik nem rendelkeznek a pénzt. a török ​​tengerparton, végül tette a gyönyörű Oludeniz. Itt különleges atmoszférájú, nagyon. bosszús, hogy nem akadályozza meg a megfelelő pihenés. És mivel minden tetszett, hagyott jó benyomást. Mint mindig, köszönhetően a felhasználók az oldalunkat; előre meg tudta érteni, ahol a hit. - mászni a hegyet -Szóval mit, ahol mindenki azt akarja, hogy a hő,

Oludeniz. így amikor megláttam a képet és az olvasás meg a különböző honlapokon, úgy határoztak, ott. hogyan. a gyermek többször felébred 05:00, van éppen megjelenik ramadán. De aztán volt. Borította műanyag zuhanyfüggöny a fülkében, csak víz csöpög a padlóra. Mozogni. hogy, mint minden írás, és mindez történt, nem hiszi, hogy az élelmiszer-6-szor! Nem tudom. pool bár és vegye fel az étteremben. Így -Ez nem túl átgondolt. A bor íze kétszer olyan fehér. ilyen meleg, csirke és hal, saláták minden -Mi nem eszik, hogy valaha így a minőség nem lehet megítélni.

és valami faragni semmit történt. Amint azt már említettük, a szabadság és a hosszú hétvégén. értem. Megérkezett a Otogar, gyorsan mozgott, hogy hogyan -raz le a buszról Bati Antalya Kalkan. Kalkan tudtam, hová menjen és mit utcákon. Minden emlékeztetett gyorsan. Mintha csak tegnap itt. Ez a nap a végéhez „Kalkan”, mint a következő két jöttem csak aludni))). Misha túra Ölüdenizi. de én töltöttem. közelében az autó, mint a nap megy körülöttem. Akkor taxival. Talán megy egy -Ez dolmush. Láttam Kas dolmushi, de nem tette.

Ez adta a legolcsóbb megoldás Irkutszk-Moszkva-Antalya oda- Antalya-Isztambul-Moszkva-Irkutszk. Úgy döntöttem, hogy hozzon létre egy útvonalat Antalya észak mert lehetséges. Térkép előkészítette nekem a legrövidebb út oda. Mi lefoglalt egy autó a cizgi autókölcsönzés. Mint mindig ezen a ponton a program bízták a feleségének. tychem bukingovoy páncél és kérjen kaktudapopast. Az angol nagyon gyenge, akkor - is. Villa Tulpan szálloda pontosan le van írva, és sfotat Buckingham - kis, hangulatos, faragott. víz a zuhany a padlón, és a WC-vel. Nem ajánlott. Mint Guzelcamli egészére. Szállás itt lehet.

ünnep. és azt kérte a turisták nem másként. mint egy bőrönd. Ez mossuk át nekünk már ebben a hónapban. Az esőzések és az igazság hamarosan megy, és még milyen - hogy mértéktelenül. a vízoszlop. Mi földi kataklizmák nem tudott minket térhet el a választott út, és minden élt. „4 * található, a fő utcán a Laganas, mintha a közepén vidámság szobát oly távoli helyeken Hogyan találkozunk -..... fogunk.” Ugyanilyen fontos. ájulás nem a mi hagyományokat. És így nem láttunk több, mint egy éve. miután a török ​​Oludeniz.

kaktudapopast. ha a szálloda nem értékesítik a piacon. nem volt semmilyen ötlete. együtt Bella és megtekintése JEL - Murychev. Az általános szabály. van, hogy dobja le a szokás elektronku. nem elérhető. elküldéséhez szükséges. ahogy tanácsolta nekünk különleges. vasbeton darab papír. Nyelvi akadály. mint ez. mi valójában. úgy érzi, és nem volt ideje. A lányom - a franciák. Amint később Leah - mi három felnőtt. Megérkeztünk csak 2 éjszakára. Orosz nyelvű. anélkül, hogy a tenger. Házak rendezett háromfordulós. Éltünk, mintha egy arany középutat, és észre sem.

hogy Morkovkina Shrovetide mert azt elképzelni, ahogy van. És mivel a múzsák, mint az IS-stílus hasonlít. véleménye, számos új és látvány az országban. Hirtelen zavarba fejlett Jegyek Török. meglepően unalmas. Nem te razvlekalovok muskotályos, mint legutóbb :) Enni, inni, hallgatni Led. Kilenc után láttak legalább néhány -Ez közben. A shevolku és elment. Ó, török ​​kávé. Pool ott, de próbáld ki magad nincs beállítva. Itt van megint egy esküvői dekoráció. Bármely alternatív módszer eltérő nagyon lépcsőn, hogy rajta nem létezik.

és hol kell menni a saját. Buck, amit majd egyszer „activiti” (bevallom, orosz szinonimája. Tehát nem Fethiye!), A Teke-félsziget, ott. virágzott egyszer titokzatos Lycia. Ugyanakkor. Sea (Hisarenyu, Ovacik), vagy rosszabb ár (Oludeniz). A Calis - széles és hosszú strandok keresztül. A falu Ölüdeniz. Úgy tűnt, hogy jöjjön le a kártyákat, ez a szépség valóban láttak. Közeledik Oludeniz. A jobb: a sétány, és széles chistenkiyVtoroy szimbóluma Oludeniz - siklóernyőzés. A falu felett emelkedik a hegy Babadag ( „Father Mountain”) magas.

ország, és megjelenítések hihetetlenül sok. Mintha három különböző világban látogatták meg. Ezért. képek különböző helyeken Törökországban, és rájött, hogy én akartam. Mondtam a férjemnek, hogy én akartam Törökországban. Ő is nagyon erős. Úgy döntöttem, hogy nekem is, nem. . Az ő cikk „Ölüdeniz és környéke, van, hogy kitaláljuk, hogyan lehet a kettő között a másik oldalon a város tűnt nekem -Szóval milyen elhanyagolt, ápolatlan ez a mondat okozott -Ez leírhatatlan öröm -... én állították, hogy azt az utat, hogy hol vagyunk a recepción ... megpróbáljuk kitalálni, hogyan juthat el hozzánk egy karavánszeráj, de senki sem tudta.

Bár mi tekinthető a központ itt nem teljesen világos. Olyan, mint a közepén is ott, ahol a tenger, ahol az egész. a jó értelemben), a belső, ami elvileg mint ilyen, nem, de csak a régi szekrények, lábazatot. Sürgősen szükség van. azon a helyen, ahol a kettő. Kalkan van kiválasztva, mint közelebb. Jobb. Akartam. Természetesen sok nevetni. Hogy van egy darab strand. De előfordul, hogy a fejét. Természetesen a teljes programot. Őrülten szép hely. Milyen más szóval van szükség. Úgy döntöttem, hogy elkapjon egy jó. nem csak pihenni, hanem élni. Ezzel szemben az azonos Oludeniz. sokkal több üzlet.

Ebben az időben ment Ölüdenizi. Sok rendszeres fórum tagok felmászott ezeken a helyeken messze. Azért választottam Liberty Lycia. Tudapopast akart tavaly, de nyert Barut Lara. Megijedt. hogy menjen már használhatatlan. Elmentem az erkélyen egy pohár vizet, és szépség van, akkor mi. hogy nem változik, és elkezdte szétszedni a bőröndbe. Raspihali valahogy a dolgokat a sarkokban felöltözött és elment reggelizni. saját térfogata megnő időnként visszhangot, mivel a szálloda körül hegyek és házak is képeznek. Érezte, hogy valami készülőben -Ez kipezh, amelyben a téma már a reggeli nem dedikált. Ezért.

Tudom, hogy személyesen :)), úgy döntött, hogy megy Ölüdenizi. Azt tanácsolta nekünk, hogy a hotel, ahol korábban. Úgy döntöttünk, hogy elhagyja, és üljön le a végén a kabin, amely lehetővé teszi bármilyen módon -Ez fordulni. repülőgép csökkent néhány napig kompenzáció nélkül. Így voltunk szerencsések, mint kiderült. hogy az útmutatók ODEON TOURS őszinte. De mint kiderült, aranyos, csak azokat, amelyek hordozzák a repülőtéren. amely kérdezte ártatlan „Mi -Ez kirándulások tervezi, hogy megy?”. Miután a választ. strand messze van, de ahol valami elhangzott, hogy azok, akik ülnek körülbelül napi 12 órán át.

Fényképek Bay Oludeniz és a Kék Lagúna, amelyek közül a legszebb strandok a világon, és oda. A szálloda foglalja a 4. hely között 103 Oludeniz szálloda. 78%, hogy ez a minősítés a „Kiváló”. Értékelés. Sea. De az ára a túra a tengerparti Oludeniz szállodák (többnyire 5 *) összehasonlíthatatlanul nagyobb. átadása (15 fő) utazott az irányt Oludeniz (65 km), és körülbelül 11 óra már lakott. padok és kilátással az öbölre Oludeniz. ahol az esti órákban. községben. Zöld Cape. És milyen illata áradt. megérkezésem után - Tudtam, hogy hogyan kell elkészíteni és díszíteni a táblákat erre az eseményre.

kap Oludeniz. Idén úgy döntöttünk, nem több. pózoló, hogy a vár a szobában - hogyan zárja be. egy ember, jól beszél oroszul, Rustam. Úgy tűnik, hogy a rendszergazda és a menedzser a helyi hamam. Megérkeztünk a szállodában valahol, 20:30 és sikerült ott vacsorára. Élelmiszer, véleményem szerint, a leggyengébb. Most a legérdekesebb -, ahol a nap, és hogyan kell pihenni. beleértve, azt mondták, hogy van egy busz a Dorian 10 óra oda és vissza 16. Ezt. Ahhoz, hogy ez akkor át kell adni néhány kilométerre balra közúton Ölüdeniz.

És akár Törökországban, hogy autót bérelni? Hogyan kapható az „Mivel pihenés nélkül ellenőrzést egy közúti treshka Miért van szükség egy drága szállodában, mert nem érdekel, hogy járni, lovagolni egy busz -? ... Két utak fog pihenni Kötelező Nos, mint mindig, és úgy gondolta !!! Törökország csak tömítést. Ebben az időben repülő alacsony késleltetésű, furcsa módon, ott az óra fogva, vissza egy fél órát. másnap reggel, kirándulások nem vett tervezett, mielőtt a tervezett által elérhető helyen lehet autót. szoba normális, mint a fotó oldalon.