Antalya magát vásárol jegyet, zsákokat és a repülés

Ebben a bejegyzésben fogok beszélni, hogyan tervezik utunk, és eljutni Antalya.

Első képet Antalya - mediterrán sétányon.

A repülőtérről Ukrajna legjobb repülni Antalya

Az Antalya közvetlenül repülni Ukrajnában, sajnos, csak charter járatok, a többi járat keresztül Isztambulban. Ezért az ár magasabb, mint ha repülni Moszkva vagy Szentpétervár.

Mivel folyamatosan él a város Mariupol, amely saját repülőtéren, ám a katonai műveletek zárva, majd válassza ki az indulás helye tudtunk számos lehetőség közül. Mellettünk van a repülőtér Zaporizzsja, Dnyipropetrovszk, Kharkiv. A három repülő járatok különböző légitársaságok Isztambulban.

Használata, mint mindig, a szolgáltatás tickets.ua. Néztem repülőjegy különböző repülőterek Ukrajna Antalya:

Dnyipropetrovszk két menettérti járat költsége több mint 17 ezer (kb 750 dollár.) .;

Kharkov - mintegy 13 ezer (körülbelül 570 dollár.).

Zaporozhye valamivel nagyobb, mint 10 ezer. USD ($ 450).

Indulás a Dnyeper volt olyan drága, mert nem volt Turkish Airlines társaság és kényelmes nappali. De mivel mi vagyunk, elvégre próbálják menteni a közlekedés, majd válassza ki a repülés repülővel Zaporozhye cég Atlasjet. Azonban a fogás, hogy az indulás Isztambulba nagyon kényelmetlen volt - este 4.00, majd két óra között a repülőgépek és 9.10 érkező Antalya. Természetesen ezért ilyen alacsony áron, annak ellenére, hogy vettünk jegyet, mindössze két hét alatt.

Mit vigyen Antalya hosszú nyaralás az ősszel

Ezért hoztunk tele különféle nyári ruhát, de ne feledkezzünk meg az őszi (meleg trowels, kabátok, sapka és sál), figyelembe fennállása szükséges helyet a utazótáska. És akkor hirtelen megfagy és semmi kopás))). Mi már egy cipő táska, melyben beragadt, és néhány élelmiszer.

Most azt mondom, mit igazán szükség Antalya:

1) Az egész nyári ruhák, sapkák, fürdőruhák: néhány nap egyenesen különösen meleg, valamint, délután mentünk a nyáron, és este is viselni melegebb;

2) könnyű melegítőjüket (I, mint a pamut). Ezek nagyon kényelmes séta a vízparton, a Földközi-tenger, ül egy padon a parkban. Miután úszni a tengerben, amikor a szél dzseki is tökéletesen szigetelni;

4) sport kabát, tervezett szél és a hőmérséklet körülbelül +5, +10. Van egy ilyen Colambia belső ezüst bevonattal flyspecked - csak az időjárás, amikor a hegyek este a szél fúj, és szeretné, hogy öltözzön.

5) Ismét, ha félnek a szél, fény sálat, ami lehet szép kötni a fejére)))

6) Ismét veszek egy szép kivezető ruhákat, de nem kap sehol viselni. De a remény, hogy az)));

7) maguknak esetén ősszel vettem egy kötés pulóver, egy másik vásárolt a boltban Antalya LC Waikiki (vicces név, de a szokásos dolgokat). Hordtam egy párszor, amikor utaznak a város sétálni az esti órákban. Andrei is krasivennaya félig gyapjú pulóver, de nem ő hozta egy időben. Ezért a férfi, aki a kevesebb ruhát, akkor helyet takaríthat meg a táskát.

Amellett, hogy a dolgokat szerettem volna, hogy egy mixer. Miért? És mert szeretjük csinálni maguknak túró és gyümölcs keveréket, vásárlása helyett kész, amelyben bármely hozzáadott aromák, ízek és színek. De a rohanás díjak, elfelejtettem. Kiderült, hogy jobb, mint a török, hogy vesz egy ház a szokásos megértése lehetetlen, és a tejföl is. Ez értékesíti a különböző sajtok és joghurt (szinte vödörben). Így a zsákokat még egy turmixgépben könnyebbé válik.

Összesen két hátizsák 40 literes, egy nagy táska kerekekkel nem az átlagos a kézipoggyászban és utazótáska hosszú pánttal. Amikor utazik Isztambulba, sikerült egy nagy utazótáska, hátizsák és utazótáskák, de nem voltunk ott csak két hétig egy pórus az év.

Utak minibusszal Zaporozhye Mariupol Airport

Időben elkapni a járat, úgy döntöttünk, hogy Kijev a buszon, a javára a háború ennek a közlekedési módnak a Mariupol nyitva maradt. Előzőleg jöttünk, és jegyet a poggyász. Ez kerül nekünk egy nevetséges összeg mintegy 300 UAH (14 USD.) A kettő. Lehet egy taxit, de akkor kerülne körülbelül 70 dollárt. és úgy döntöttünk, hogy semmi sem fog menni busszal. Korábbi tapasztalat semmi baj ezzel a módszerrel nem mozdul kéri.

Megérkeztünk szinte az adminisztráció, és nem találja a buszon. Kiderült, hogy mi volt túl optimista, és megközelítette a nagy kétszintes, és meg kellett találni egy kisbuszt. Igen, ez egy van, bár a Mercedes. De a vicces az volt, hogy csordultig tele, nem csak az emberek, hanem a zsákokat. Mi bűnösök voltak, hogy későn érkezett a partra, és elvették a helyet. De abban a pillanatban az eljárást, és ültünk a helyüket. Igaz csomagjainkat ment nekünk, de egy nagy zsák, ami ott állt a folyosón, és álló utasok megakadályozták - állni, és a bejövő és kimenő - menni. Ez így van, imbolygott a boxba (mint az útvonal áthalad a legrosszabb módon, és nem egy, amelyre vagyunk szokva, hogy autóval), pattogó át a gödrök, fokozatosan jutott Zaporozhye elhaladó razvezya az utasok többsége a városok és falvak. Még mindig kihagyja a történet, hogy hogyan próbálunk kerék és álló mező a szél, reszketve a hideg, míg a vezető megváltoztatni.

Még nem töltött busz))).

A repülőtér Zaporozhye

Megérkezett a buszpályaudvar 21,30 Zaporozhye, úgy döntöttünk, hogy a repülőtér-ig, mivel elvileg képzelni, mi vár ránk ott.

Antalya magát vásárol jegyet, zsákokat és a repülés
Mi vándorolt ​​át az éjszakát Zaporozhye))).

Ezért mentünk McDonald - a menedéket az éjszakai ingázók. Ez melegítjük tea, frissítő, leült az interneten, és amikor zárva 12 éjszaka, ment a repülőtérre. A taxi a közepén Zaporozhye repülőtér kerül nekünk 90 UAH (4 $.), Míg az utazás a repülőtérre, Antalya datolyaszilva - 70 líra (. $ 25), és a távolság, úgy tűnik, hogy nekem kevesebb.

A repülőtéren, sötét volt és hideg. Valahol egy sarokban a váróteremben a szovjet tüsszentés és köhögés két utas a járat, és senki sem. Elkezdtük keresni képviselői légitársaságok valahol, hogy meleg, a hideg, hogy a csont.

Antalya magát vásárol jegyet, zsákokat és a repülés
És éjszaka elemlámpával világítanak a bejáratnál, hogy a repülőtér épülete. Csak egy gesztus.
Itt az általános váróteremben a nap folyamán. Képzeljük el, hogy ragyog éjjel egy lámpa végein a szobában, és hideg, mint azon kívül.

Kopogó különböző ajtók és az emberek megtalálása, akik megtanulták, hogy lehet menni a kávézóba. Ahol mi vagyunk élén. A kávézó meleg volt (UFO-ra melegítjük alaposan), dolgozott a TV, feküdtem magazinok, volt ingyenes internet. Mi megrendelt kávét, a megrepedt a cookie-kat, felolvasztjuk és akart aludni vadul. De szerencsére a repülőtéren kezdtek szállingózni a többi utas, fényes volt, zajos, izgalmas.

Várjuk a járat Isztambulba

Recepción, és a szokások (ezek a repülőtéren Zaporozsjében található ugyanabban a szobában egy kis területen) is állt fűtőberendezések, így lett több élvezet. A barátságos lány regisztrált minket azonnal két járat Zaporozhye-Isztambul Isztambul-Antalya, szokások, minden gond nélkül fogadott. Nem tetszett a lány a biztonsági aki minket két üveg aktív, kóla, víz, és a tejszínt. Itt lehetetlen folytatni a kézipoggyászban volumene több mint 50 ml.

Első Élkezelés Zaporozhye repülőtér található a belépő a második emeleti teremben. Ott is, nem probléma, és mentünk a váróban - a standard vas-háló padok. Szigetelt minden oldalról, lefeküdtem a táskát, és Andrew bátran ült olvasás Facebook. Végül felolvasztjuk a gépet, ami elindult, és leszállt simán Isztambulban. A járat emlékszem a gyönyörű éjszakai kilátást Zaporozhye a levegőből, amely, sajnos, nem tud fényképezni is.

Antalya magát vásárol jegyet, zsákokat és a repülés
Felszállás előtt Isztambulba. A gép tele van szinte teljesen.
Éjszakai város a repülőgép.

Istanbul - Antalya

Megérkeztünk a Atatürk repülőtér észrevétlenül rám. Felébredtem, amikor már leszállt. Meggyőző volt Andrew néző flotta, amely rakták fel. Mivel az autók a parkolóban, így a különböző síkok, sorakoznak, állt a repülőtéren. Ugyanakkor, egyenként úgy felszállás és a földet - egy soha véget nem érő patak repülőgép láttuk először.

Nem tudom, hogy milyen „parkoló” megvan, de mi vettünk busszal minden helység át a repülőtéren. Mivel megérkezett a nemzetközi terminál, és akkor repül egy belső, gyorsan ment keresni. Telt az őrök, megvan meghal, és a sebet nem tudom, hogy hány kört, és több száz méter után megtaláltuk a kapun. Ismét aludni próbált várva a gépet, de a csend Törökországban egy nyilvános helyen - ez irreális. Leszállás a repülés nem indul egy órát, mint amilyennek lennie kellene, és körülbelül 15 percig indulás előtt. Ez nem furcsa, az összes kezelt))).

Mivel még mindig Ukrajnában nyilvántartásba vett, a helyek mentünk adu - mintegy vészkijárat, ahol kényelmesen nyújtsa ki a lábát, és senki sem fogja kidob a helyed. Miután egy szerény reggeli lehetne aludni))).

Antalya repülőtere

Flight Isztambulból Antalya, emlékszem homályosan egy nap, de a megközelítés elkezdi nézni az ablakon - a hegyek, a tenger, a város - minden új volt és érdekes.

A kilépés a sík voltunk köszöntötte egy vállalat alkalmazottja. Kiderült, hogy a poggyász érkezett a nemzetközi terminál a repülőtér Antalya, és - a belső. Ezért a VIP van bőrülések átkerült a nemzetközi terminál, ahol vártunk egy fél órát a csomagjainkat.

Mivel voltak öltözve az őszi, Isztambulban kellett vetkőzni lassan, de amikor kiértünk a repülőtér Antalya - volt ezen a nyáron. És ez tökéletes volt - a nap, kék ég, pálmafák, meleg, hurrá!

Mi nem azonnal belevetette magát a független életvitel Antalya, mióta találkoztunk egy barátom, aki elmagyarázta, hogy a taxis, és elmondta, hogy mit és hogyan kell enni a városban tartott a kirándulóközpontba és segített bérelni egy lakást. Fél óra múlva már otthon voltak. És az első nap, nem megy az ágyba, miután egy éjszakai repülési, elment a piacra, de ez már egy másik történet,).