Toszkána gyerekekkel

Toszkána - ideális hely egy utazás a gyerekekkel. Itt mindenki, még a legfiatalabb családtag biztosan megtalálja a maga számára mit fog elvenni magával - egy bőrönd, vagy a szívében. Amellett, hogy a szellem a lélegzetelállító szépsége, ezer éves múltra tekint vissza, nagyszerű ételek és napsütés Toszkánában, valamint Olaszországban általában nagyok a gyermekek számára - a helyiek teszi az utazás felejthetetlen élményt a gyerekeknek!

Repültünk Florence (vagy inkább késő egy csatlakozó járatot Firenze érkeztünk Pisa, és onnan légitársaság a Lufthansa ingyenes hozott minket Florence taxival, de ez is része)), és ott maradt két napig, aztán az autó és így a Monsummano Terme, ahol letelepedtek a korábbi kolostor XIVveka a hegy tetején. Onnan utaztunk Pisa, Lucca, Pistoia, Vinci, Viarredzho, Prato, általában a környező területet. Külön öröm - délelőtt le a hegyről, és este, napnyugtakor, hogy visszatérjen. Az út az erdőben, a mezőket, és minden alkalommal a hihetetlen látványt. Egyszer, még azt is úgy döntött, hogy felfüggeszti, és csak sétál az erdőben, és talált egy elhagyott kert és ciprus fa zümmögő! A tetején, az úton, közvetlenül a villa, van egy étterem Michelin csillag, amely megtartja ugyanazt a pikáns Furio, a fogadós. Már a panoráma ablakok (vagy annak hiánya a jó idő), kilátással a félig toszkán ételeket és elegancia érdemel külön bejegyzést.

Toszkána a gyerekekkel, az élet, mint egy oktatási utazás

Ha ott van, küldje Furio köszönjön, és mindig is lesz kérdés, ha azt tanácsolja, hogy menjen és mit lát. Ajánljuk, hogy látogassa meg a fürdő a szabadban, a meglévő római idők óta, de nem a szomszédos város Montesumanno Terme, ahol van egy nagy üdülőhely, hanem közvetlenül a falu lábánál a hegy. Ez felejthetetlen volt - egy természetes meleg ásványvíz medence, a hegyekkel és virágzó fák! És a következő - a medence tör ki a föld jeges vízzel. Pool finom, láb, látható a lába betegségek. A gyerekek nagyon élvezték szaladgált egyik medencéből a másik!

A második helyen a mi tartózkodás volt a csendes falu in Chianti, ahol laktunk a villában XIVveka saját kerttel és lenyűgöző kilátást. Minden szobához saját kertkapcsolattal rendelkezik. A háziasszony Villa Alessandra - leszármazottja az első tulajdonos! Ez szolgált minden reggel reggelit a kertben a vendégek (ha az időjárás is jó), vagy közvetlenül a szobában, könnyezés menta tea a kertben az ő! San Casciano kényelmes utazni a Chianti és látogasson Siena, San Gimignano és Volterra. És a repülőtér Firenze, nagyon közel. A falu csak 10.000 lakosú, de megvan a régi vár, valamint a helyi nagyon büszke arra, hogy itt élni Antinori család, az egyik leggazdagabb Olaszországban.

A közlekedési tervek a következő volt:

Első nap. Érkezés Firenze késő este. Mi maradt az Annals of a vendégház, mi tetszett neki.

2. nap. Járkál Florence (első másztunk föl a Piazzale Michelangelo, és nézte a várost a magasból, ugyanakkor megnyitja az utat a jövőben)

3. nap. Reggel - a látogatás az Uffizi (célszerűen jegyet előre interneten egy adott időpontban, akkor csak értük a box office, és akkor jön a galéria, megkerülve a sorban). Miután az Uffizi, vacsora után közel a régi tér, mentünk sétálni a Boboli kert. Miután egy kicsit sétálgatnak a városban - a legrégebbi része. Alkonyatkor, hallgatni egy koncertet a Gold Bridge. És vett egy autót, ment San Sebastiano.

Toszkána a gyerekekkel, az élet, mint egy oktatási utazás

4. nap. Kora reggel mentünk Pisa. A gyerekek nem tudott várni, hogy a híres torony, amely közel volt a csoda kőfaragás. Amellett, hogy a tornyot a Champ de Mars még mindig van valami látni, hidd el! A vizsgálat után a torony, és járkálni a városban, mentünk a paleontológiai Múzeum történelmi Abbey - CertosadiCalci. Van üvöltő dinoszauruszok önt az ősi erdő, van egy igazi dinoszaurusz csontvázak, akvárium egzotikus hal, és mindezt egy szép régi monostorban. Ügyeljen arra, hogy menjen egy túra a Abbey (csak meg egy útmutató, tartanak, véleményem szerint, csak egy óra vagy két óra) - még a gyerekek lihegte lépve az előszobába, van egy szép belső. Ez a hely kiválóan alkalmas a nap végén a gyerekek - felnőttek élvezhetik az ősi falfestmények, és a gyerekek játszanak a dinoszauruszok.

5. nap. Reggel volt egy Lucca - egy szép, régi város, a régi része körülvett hatalmas bástyák. Most ezen a tengelyen egy parkban. Mi volt a kerékpárok és lovagolt a tengely mentén, ahonnan csodálatos kilátás nyílik a háztetők és tornyok a város. És, persze, egészen a legmagasabb tornya Lucca (megcsináltuk minden városban). Lucca, ez a torony is a kert több fák. )) Után Lucca vettünk egy hosszú séta a naplementében, a domb között a római kori romok.

2. nap - A látogatás Vinci, a város, ahol Leonardo da Vinci-ben született, ahol megkeresztelkedett, és ahol még mindig fennmaradt haza. Amellett, hogy a házat Vinci múzeum, ahol láthatjuk az összes találmányok Leonardo da Vinci, olvassa el őket, és sok érintse meg. Azt mondják, hogy fajta Toszkána környékén Vinci és Leonardo ábrázolt vásznain. Összehasonlítottuk a - nagyon, nagyon szeretem! Miután a múzeum, és hazai ellenőrzési Leonardo, megnéztük a templomot, ahol megkeresztelkedett (betűtípus fennmaradt, és még ma is használják!), Majd miután vásárolt friss kenyér, sajt és paradicsom, strandra mentek - a Viarredzho ahol egy piknik. Bár még hideg úszni, gyerekek élvezték szaladgált a hullámok és az épület várak a homokban. Viarredzho különbözik a többi toszkán városok jártunk. Van egy másik - tengerparti - építészet, széles utcák, a sétány pálmafákkal és a kikötő jachtok és a halászok. És persze, a kiváló homokos strandok, kilátással az egész toszkán Riviérán!

Toszkána a gyerekekkel, az élet, mint egy oktatási utazás

Reggel sétáltunk a városban takácsok Prato, ahol most termelő gyapjú nagy számban. Old Town, körülvéve hatalmas falak, megőrizte szinte érintetlen állapotban. A fiúk akart sétálni a császár vár nyúlik vissza a XIIIveke, ezt a csodát a katonai gondolkodás az idő, egy komplex rendszer a föld alatti alagutakban. Nem expozíció nincs ott, de a vár falai és ahonnan csodálatos kilátás nyílik a városra. Miután Prato meglátogattuk Pienza, ami nagyon ajánlott Furio. Pius pápa II, az egyik legfontosabb alakja az idő, ő úgy döntött, hogy szülővárosában egy modell. Ez volt a XV században, hiszen kevés, hogy megváltozott. Tegyen egy sétát a naplementét függőkertjeit a Palazzo Piccolomini szélén egy szikla - rendkívül.

Mivel másnap el kellett költöznünk San Casciano, úgy döntöttünk, egy kis pihenés és erősödik. Megálltunk Pistoia, ahol, miután megvizsgálja székesegyház XIIveka, vásárolt otthon nyalánkság a piactéren, hogy menjen egy piknik az állatkertben. Mivel Pistoia szinte nem éri el a turisták a férjem a településen egyhangúlag lenyűgözte a legautentikusabb a város összes meglátogattuk! Ott éreztem, a helyiek értékesíthetők a piacon, mossa az epret a szökőkút a téren próbált vásárolni a helyi sajtok és még részt vett egy tüntetésen a központi téren! Aztán mentünk az állatkertbe. Ha van gyerek, biztos, hogy tervezi, egy utat ott, főleg egy forró napon. Az állatkert szinte az erdőben van, árnyékos, hűvös helyen egy piknik néhány strucc és hatalmas teknősök, állatok takarmány és az érintés. Felhasználási feltételek az állatok ott csodálatos, és vannak még a pingvinek. Általában élveztük. Este mentünk a fürdő a szabadban - varázslatos.

10. nap. Reggel megálltunk Artimino, jellegzetes etruszk hegyi város-erőd, ahol él kevesebb, mint 300 fő. A gyerekek, hogy látta ezt az első alkalommal! Fairy helye figyelemre méltó kilátás nyílik a környező területet, a szűk utcák és apró házak. A közelben található a Villa Medici, ami bizarr a tetőn a villa nevezett száz kémények. Megnéztük kívülről, de belülről nem ment - ment a szívében, a Chianti, San Casciano in Val di Pesa. Található egy villa IlFedino, sétáltunk a városban (a játszótérrel nyitni az ilyen típusú!), Vacsora egy kellemes étteremben a villa, és felkészüljenek a Chianti túra.

Utaztunk Kyantidzhane - híres műsorszám száma 222, megy át a Chianti. Minden alkalommal - a nagyon toszkán hegyek, völgyek és szőlőültetvények, amelyek fémjelzi a területen, és hogy olyan gyakran látni a képeslapok. Nem akarok menni, és járni, lélegezni, és nézd! Ezért gyakran tartózkodott sétálni! Ebédeltünk a fő város területén - Greve in Chianti, a piactéren, ami más néven a szín területeken. Minden erkély az összes házak ablakain körülvevő tér, tarts friss virág, és a területen - a virágpiac. Egy felejthetetlen illat, egy lázadás a színek és árnyalatok. Onnan mentünk Castellina in Chianti, ahol a tökéletesen megőrzött ősi vár, amelyik a város a nevét kapta. Van most egy érdekes múzeum etruszk. És teljessé napos kirándulás BadiaaColtibuono - mi választottuk ezt pincészet egy régi apátság hallani a bor és a podegustirovat néhány, a legjobb -, és nem hagyja ki. Minden: az út van, és nagyon szép épület és a nézetek körül a gyönyörű kertben, érdekes túra, még a gyermekek számára (! A régi pincék olyan hideg) - ez volt csak jó. Onnan XIIveka bort készíteni egy speciális eljárással, és kiderül, jó! Akkor oda csak idegenvezetést, mivel ez egy magántulajdon ideje körül kirándulások megtalálható a szervezet honlapján. Mi voltunk az utolsó turné körül 6:00.

Toszkána a gyerekekkel, az élet, mint egy oktatási utazás

12. nap - körbejártuk San Gimignano házak, tornyok és a környező területet (kötelező elem a program több oldalról a város másképp néz ki, de mindig fantasztikus, akkor kijutni a városból a kapu egy keresztül vissza a másik, mint ahogy azt! kész) délután mentünk Volterra, amely az egyik legfontosabb múzeumai az etruszk kultúra Olaszországban. Csak elkezdett esni az eső, és volt egy nagy idő a múzeumban - szerette az egészet. Még egy kétéves Tema érdeklődéssel tekinteni etruszk harcos. Ne hagyja ki az etruszk kapu bejáratánál, a régi város.

13. nap - Siena. Ott van a gyönyörű katedrális és a legfinomabb, véleményem szerint, házi készítésű fagylalt, amely eladta a sarkán IlCampo. Férj és a gyermekek nem elvigyenek a katedrális, és akkor aligha elhagyta a területet, így van minden! De Siena még bőven látni: a városban található a hegyek a 6. és a különböző nézési állványok város másképp néz ki.

Ezen a napon távoztunk, így reggel csak újra járni a falunkban, vettünk emléktárgyak és a bor (mivel nincsenek turisták vásárolni a helyi termékek bizonyultak nagyon nyereséges). És délután mentünk Firenze, a repülőtér (nagyon messzire).

Toszkána a gyerekekkel, az élet, mint egy oktatási utazás

Persze, hogy tartsa fel annyira a nap, elindultunk a szálloda legkésőbb 8-8,30 am. A baba aludt napközben egy tolószékben, és néha menjen fel, még a kocsiban. Az út jól tolerálják - nem szeszélyes, és este elaludt egyszerre, csak hogy ágyba.