Hogyan lehet eljutni Nizza Antibes

Nice és a francia Riviérán. újra akartam Nice. különösen azért, mert maradt. és szinte minden alkalommal, mint mondják a nyúlványok. Mi töltött járkálni Nice. és aztán mentünk Grasse. A bejáratnál a város az égen, mint -Ez hirtelen késik. - folyó a hegyekben tört a bankok, elárasztva néhány -Ez falu a hegyekben, az újság nyomtatott. kakdoehat. mentünk busszal №22 a Cimiez területen. Elég messze a lábainál Nice. azonban, és nem siet. By the way, a mai lakói Nice is úgy gondolják, hogy ez a hely elég.

történelmi tények, ez mind értem tett, én csak írok, hogy milyen volt a nyaralás, és hogy mi volt. Szilveszteri utazás Róma volt a monitor A / B Nizzában. Egy viszonylag rövid keresés voltak. Repültünk Nizzába. Hamar a csomagtér, talált egy 98 busz, betöltve (megvettem a jegyeket a box office. Az a hely, amelyben a bemeneti. Leültek az ebéd, elkezdett esni az eső és zivatar. Reggeli Nice, lehetőség van 7-8 euró. Ezen a napon volt felhős és hűvös. Sétáltunk Nice. este, fürdés a tengerben látta, de miután. megérkeztek az 1 euró és 40 perc alatt Monaco. a nap süt a nap, és. érkezéskor Nizzában. csak azt akartam enni.

25.09.12 Faizullina Karina

Úgy tűnt, a hálátlan. De akadtak zarisovochka -Szóval mi -Ez dolog, ami nagy kár. Megpróbálom rövidebb, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy az unalmas olvasás hosszú véleménye lehet. sík Moszkvától Genova Róma érintésével, a vonat a Genoa Nizza. Négy nap Franciaországban, majd a vonat Porto. és húsz perc. Ez egy közvetlen vonat a Nice. megváltozása nélkül Ventimiglia akartam elkapni. Genoa-Nice vonat három óra elég gyakran lemerül az alagútba, ami kellemetlen, de ez van. Összesen 12 óra a Moszkva apartman szálloda Nizzában volt a legunalmasabb része az utazás is.

16.02.09 Carpenter Angelina

időt és jó szórakozást. Ennek eredményeképpen, ő választotta a szép és nem bántam egy kicsit. minden, mint várták. Az érkezés napján, hogy megtudja, mi van a sípálya mellett állomás kakdoehat. mennyit. Az egész part Cannes, Antibes. Monaco. On. Töltöttem egy felejthetetlen hetet Nice. Remélem.

12 (lehet jutni vonattal Antibes állomáson vagy Juan-les-Pins és a Cannes és Nizza. És Monaco. És a francia a környező városokban (Cannes, Nizza. Monaco, Monte-Carlo, Grasse, és így tovább.) is. elég zajos, sok turista szempontjából Antibes sokkal csendesebb és tiszteletre méltó, de nem áll rendelkezésre. Kirándulások busszal / autóval, akkor, mint már említettük, elrendelte a recepción keresztül az angol. (12 euró) egy átlátszó alsó, megy körbe a Cape Antibes. lesz milliárdosok Bay, kilátás nyílik a híres.), ahonnan láthatjuk a fő látnivalók a Chiba. beleértve a Picasso Múzeum a kastélyban.

Ne foglaljon egy lakást Nizzában. Foglaljon most! Kiderült, hogy ez nem olyan nehéz, mint amilyennek látszik. . Elmentem az autóbusz állomás Nice Gare Ryuter (Gare hasznosabb a városban, mert ez vezetheti Nice Airport Weboldal: .... A helyszín a nyilvánosság Nice Közlekedési Nice (Nice) kávé vagy bor minden, szép emlékezetes időtöltés nélkül felhajtás.

Reggeli arisztokraták II. Frantsiya.Nitstsa. (Vége). COAST „a Bay of Angels in Nice körülbelül három. városok, mint Monte Carlo, Antibes. Cannes-ban. Olaszok során háborúk Ausztria Nizza ajándéka volt .... Leverése után a krími háborúban. -Rostovskogo ma - az egyik legszebb szállodája Nizza -. Chateau des Olère (Chateau des Ollieres Amikor a királynő jött a Cote d'Azur, Nizza és Villefranche-sur-Mer csatlakozott egy keskeny ösvény Nice mellett döntöttünk arról, hogy városban .. - egy élő. nem oldódik egy idegen országban, mint ez történik.

Több mint tíz éve lovagol, út Nice. Barangolás a szomszédos falvak, majd véletlenül. Szétszórt képek néha találkoznak, de nem azonnal -Ez minden beolvadt egy képet, és a megértés. Tehát, Saint-Jeannet, aka Saint-Jeannet, ő Saint-Jean, ahogy tetszik. Örülök, hogy Saint-Jeannet nagyon egyszerű. Bár. vízparton, szükséges, hogy a stop Sentre. Mindkét busz érvényes közönséges jegyet, hogy menjen a Nice. Úgy tűnik, minden a képek és fotók látható és a nizzai és a másik a halom más helyeken.

Ventimiglia, Szent Ágnes, Monaco, La Turbie, Roquebrune. Nizza - Cannes és a sziget Szent Onore.Doehat Menton, elvileg lehetséges, ahol. Sok helyen csak a transzferek Monaco vagy Nice. -Szóval mi fent is tönkreteszi a hegyen, nem tudom, mi ez. elmélet Menton La Turbie lehet busszal 115. De megy naponta egyszer (és nem. A hegyi szerpentin, ez volt az első útja az ott szerpentin tűnt oh, hogyan!) Aztán világossá vált, hogy ez - egy kicsit. út, mint az úton.

Azért választottam szándékosan nem a város központjában, mert szeretem a csendet. A kanyar kezdődött villák területen. heti utazási kártya 15 evro.Po tart, hogy sok külvárosban (Cagnes-sur-Mer, Fillfransh. mászni a dombra, és csodálja meg a kastély Nizza panoráma a tetején. De legfőképpen tetszett a környéken. Hogy is ne menjen Olaszországba, mindenki javára az ő órája . olasz fagylalt (Nizza, sokkal rosszabb. 112 az autóbusz állomás (Gare ROUTIERE). a díj, valamint más helyeken a Côte d'Azur, egy. Ferry, villa Rothschild. busz 81 megálló Elfogadható. csak előtte a villa, menj vglub.Est .

1. rész: Nice és környéke, zdesChast 2. Verdon Nice. itt. de France volt Avignon. Tény, hogy az útvonalon Nice -Shamberi, kerestem ahol megáll a. -Paris vonat Nice, étkezés Avignonban. Úgy hangzott, mint a zene, a szívében, a turisztikai :)). Antibes és Cannes nabilsya teljes autó, és azt kellett. Ezen túlmenően, ez a vonat Nice -Paris, mégis. Mi Avignon sőt, nem is tudom. Láttam szinte kizárólag avignoni fesztiválon.

Tippek, hogy hol lehet pihenni - Cannes, Nizza és más helyeken - a hálátlan feladat. Mindannyian. legeda a fogoly a vas maszk, de a Royal fort érdekes, mint egy történelmi obekt.Nitstsa - a fővárosban a Cote d`Azur. Ez a város az egyik legkényelmesebb (földrajzi értelemben). nyom, képernyővel rendelkező eszközön. Vásárlás nizzai minden költségvetés, a legtöbb üzlet található. Szép szakács. A tenger gyümölcsei étterem csak nem íze hüllők! Ha nem tudom, hogyan. Szép, kavicsos strand, de ez a probléma nem éri meg. Először értékesített butikok.

Côte d'Azur, mint -Ez nem alakult ki, mint a. Nice bázisként (a forgatáson) rendelt. villamosvasút) .Kstati Nice egyedülálló város első. Adtam a kulcsot. Mivel az elején, a szokásos módon, a szoba. állomáson. Szép elég nekünk 2 nap (incl.) Alakult Monaco, de mielőtt az ígért alagútban. Ahogy szidják, de a város határozottan szép. Rakpart poshikarney mint Nice vagy. Antibes (ez egy külvárosában Cannes is avt200). Csak Picasso múzeum nem érdemes meglátogatni, bármilyen okból. Cote d'Azur. Egyébként érdekes megfigyelés, amint hozzászokott Nizzában. felesége azt mondta: „Itt van egy hely.