Utazik, mint egy életmód valódi történetek

Elég, hogy számít a nappal a nyaralás! A hősnő mondják el, hogyan sikerült utazni az utat az élet.

alkotója az online boltban, hogy a Holdra és vissza Yuliya Savitskaya hagyta a munkáját az irodában, és most minden nap végzi álma.

Azt nesus vésés egy taxi utcáin Katmandu tehenek razlegshihsya az út közepén. Kathmandu nyilvánvalóan nem a város, ahol lehet beleszeretni első látásra, de pár évvel ezelőtt sikerült csinálni. Azóta semmi sem változott. Mindig dohányzik máglyán Pashupatinath, gyermek úszás a sötét vizekben a szent Bagmati és megpróbálja felfedezni az ékszereket, amelyek együtt a hamut a folyóba dobták, robogók és motorikshi valahogy hiányzik a szűk utcák, ahol minden kényszerítette kosarak élelmiszert. Itt vagyok Nepál - munka nélkül, a menettérti jegy, és világos terveket, teljesen egyedül, hanem egy álom, hogy a világ, nem korlátozzuk magunkat a vakáció. Egy múltbeli élet dolgoztam Dior, utazás Párizsba, és egy szép ruhát. Mögött 10:00 repülési és tizenöt dokkoló a tranzitcsarnok a repülőtér Sharjah, az emeleten a hálószoba en nom zsák között a pakisztáni munkavállalók és a nők egy távoli afrikai országban. Ahead - a teljes ismeretlen.

Abban hajnali négy óra. Mi ezhimsya a hideg vár tuk-tuk központjában Siem Reap éjszaka. Mi - én és Veronica. Piercing hideg meglepetés után hőségben a nap. Míg ezek az időjárási kellemetlenségek zavar a legkevésbé, mert a szó, de fél óra múlva rájött másik álom is: látom a napfelkeltét Angkor Wat. Ahogy illik egy tisztességes modern lányok, amikor először találkoztunk Veronica az interneten, és most személyesen Siem Reap. Ő ugyanaz a kapcsolat Kambodzsa, amit én a nepáli. Egyszer jött ide csak turputevku, beleszeretett Angkor Wat és meghatároztuk, hogy menjen vissza, és kap munkát bemutatása napi élvezni a nagyságát. Mostanáig Veronica itt élt, amelyben az ország egy második otthon. A döntés, hogy összekapcsolják a szenvedélyes utazás a szenvedély szép dolgok eszembe jutott magától. Valahol az utcán a régi Kathmandu és bolha Bombay piacokon, amikor nézi a következő kincs, szó volt a füle, hogy húzza ki magát a boltok, emlékeztetve: „Julia, elegendő lehet, vagy lesz magánál a hátizsákban következő tíz gyűrűk és kasmír kendő, múlt melyek nem feleltek meg? "

A megnyitó a boltban élet sokkal egyszerűbbé vált: most már tudom, hogy tiszta lelkiismerettel terjeszteni az idő egyenletesen a színes épületek és üzletek. És én nem is tudom, mi inspirál tovább. Ezért minden új országban is vannak új gyűjtésére To the Moon Vissza: ékszer tibeti mesterek, szüret Bollywood plakátok kopott favázas, faragott balinéz tükör - minden dolog értelmét és a történelem. Természetesen, még álmaidban vannak hátrányai. Gyakran szembesülnek a választás: valami érdekeset találni a boltban, de szinte nem látni a városban, ahol az imént jött. Ennek eredményeképpen meg kell feláldozni egy másik érdekes hely.

Ma, miután a tapasztalat az utazási indiai vonatok, vietnami sliperbasah és nepáli busz, mosolygok Emlékszem kezdeti sokk ilyen látogatások és a valódi felháborodás, ami miatt én csótányok rohangálnak a mennyezet, ha hazudsz, a harmadik polcon, vagy tartós késése hogy csak magától értetődőnek az ázsiai valóság. Bár nincs - egy Hanoiban, a busz megérkezett három órával korábban, rakott le hajnali négy közepén egy elhagyott város.

By the way, a pénzt számítási helyes volt. Azonban felül kellett vizsgálnia a véleményét, hogy hol élnek és mit esznek. Miután egy hosszú utazás, és az utazás nyaralni két hétre - teljesen különböző dolog anyagilag. Nem engedheti meg magának, hogy pénzt költeni drága szállodák, vagy állandóan enni jó éttermek, mint tudják - még mindig annyira érdekes és váratlan, amelyre a pénzt lehet szükség, de senki sem tenné fordítani a kártya végén a hónapban.

Mi vár rám az úton? Én át az egész Vietnam, észak-déli irányban, ismét elhagyja a szívem egy új országban, és próbálja a legfinomabb kávé a világon - egy fanyar, egy kis csokoládét. Látom a lenyűgöző naplementét az apró Koh Tao. Fedezze fel a táskát, ami lejött a Bangkok és én is visszatérek rá legalább öt alkalommal. Fogok tartani egy buddhista kolostorban, az észak-thaiföldi két hét, ami teljesen megváltoztatta az elképzeléseket a világon, magukról és képességeit. Keresek egy kambodzsai konyha - szárított kígyók, békák a grill, még mer kipróbálni Balut, híres tojás embriók.

Élek, érezni és megtanulják értékelni minden nap magammal végezni. Találkozó csodálatos emberek, és példájukkal segíteni fognak válaszolni a kérdést: mi a következő lépés? Például egy pár, akivel Nepálban az utat a jóga. Házasodtak Brazília huszonöt évvel ezelőtt, és körbejárta a világot utazást. De amikor odaért Tel Aviv, így hatja át a légkört, amely csak nem hagyja, és ott is maradt. Most a gyerekek nőttek fel, és ezek, mint korábban, felfedezik a világot.

De a lényeg, hogy úgy tűnik, az életemben - a szabadság érzését, hogy én nem a kereskedelem semmit. Végtére is, még mindig sok helyen Jártam olyan sok étel, amit meg kell próbálnia, hogy írjon ennyi álláshely (és esetleg könyvek), amely inspirálja, hogy valaki más ül a földön, nyisd ki a szemed, és nézd meg a világot anélkül, hogy elveszítené drága időt.

Utazik, mint egy életmód valódi történetek

Újságíró Elena Skachkova egyesíti az üzletet a szórakozással - ismeri a világot, és ez jobb.

A különbség a turista és az utas körülbelül ugyanaz, mint a menekülés vagy távol van: ez - a jobb elöljárószó. Mindig azt hittem, hogy a legjobb módja annak, hogy megismerjék az új ország - élnek benne. Ahhoz, hogy menjen dolgozni, menjen a piacra, hogy nehézséget nem ostromolni a turista útvonalak a fővárosban. A pénz az ilyen őrjáratok soha nem volt elég, és egy nap rájöttem, hogy a legjobb módja annak, hogy fizetni egy ilyen élmény -, hogy megosszák saját. Mivel én először vált önkéntes Indiában lett angol tanár és a rajz.

Az iskola, ahol meghívtak, van Tindivaname, három órával a legközelebbi repülőtér és más civilizációk. A dagerrotipek ott, persze, nem fotózni, de a nők viselnek csak szárikról és reggel a család dísztárgyak gondosan kivonják a küszöbön, hogy a gonosz nem hatolt benne. Azonban mielőtt megkaptam Tindivanama azonnal.

Érkezéskor én találkozott a helyi szervezet képviselőjének, hogy küld önkénteseket Indiába. Kértem, hogy mutassa meg, és az óceán, ami látni akarta gyermekkora óta. A strandon, rögtön levette szandál, és futott a víz. Hullámok hirtelen jött és gyorsan ment, hogy egy szandál. Miután tizenhét óra repülési akartam megszabadulni a cipő. Álom Indiában óvatosan - ez egy olyan ország, mint az emberek, nagyon érzékenyek a vágyakat.

Az új barátom adta nekem a papucs mérete 43, és ez vezetett a nagymamája. Ő, mint az várható volt, etetett minket palacsinta - cukorral és borssal. Ez az első indiai lapos, amit kapott, emlékszem a gyönyörű, fából készült bútorok, a tökéletes színt és a teljes családfa a falon. Később megtudtam, hogy ez a család tartozik az előkelő osztály brahmanok (valami között a papok és értelmiségiek), és a házigazdák voltak házasok hatvan év ifjúkori hozta a szülők, és soha életemben sem ez nem bánta.

Emlékszem, az első sorban: mindenki beszél tamil, én nedves volt a hőség, és az izgalom, és nem tudom, mit mondjak a gyerek és a kollégái. Egy héttel később, szabadok voltunk, hogy vicc egymással, megy a templomok, én választottam egy szárit egy helyi boltban. Sok indiai emberek különbséget finanszírozott barát: ha kezelni őket jól, akkor kapsz tízszer több, mint amit mondani akarsz túl jó - és így tovább a végtelenségig.

Tanári szakmai feladatokat senki sem vetette rám. Csoportok önkéntes Választható: igazgató rájött, hogy ő a diákok nem a lehetőséget, hogy a világ, és úgy döntött, hogy meghívja a világ közvetlenül az iskola. Tehát velem dolgozó lány a tajvani, később megérkezett az önkéntesek Németországban, Spanyolországban és Törökországban.

Érdekes volt, hogy sok. Egy este, apa a család, ahol laktam, leírta, hogy a relatív a szomszédok egy démon. Úgy tűnt, hogy egy elutasított tisztelője öngyilkosság. Spirit megállapodást kötött a pap, hogy elhagyja a test a lány egy cigarettát és egy üveg italt, és egy fiatal kakas. Részeg, füst, leharapta a madár feje és oblivshis vér, a démon távozott. „Őszintén szólva, minden olyan, mint volt! - Befejeztem a narrátor és lefeküdt, így nekem egyedül a padlón. - Jó éjszakát! "

Soha nem fogom elfelejteni, egy utat a falu a tanítványaimnak, ahol szinte mindent - család, így nincs értelme, hogy lezárja az ajtókat. Tértünk haza egy motorkerékpár, az út olyan volt, mint egy sajt reszelő, és a hullámvasúton ugyanabban az időben, azt szorította a mellkasához egy elhagyott madár fészkel a héj kókuszdió, ajándék tanítványom, és úgy érezte magát, mint a legszerencsésebb ember a világon.

És ott volt a születésnapom, amikor bemutatták a valóban felbecsülhetetlen ajándék: ukrán barátai helyett ajándéktárgyak átadta a pénzt, amit tudtunk fektetni üres irodabútor iskolánkban. Ez volt a legjobb nyári életem, de én nem tudok semmit a másikra.

Az ötlet, hogy módosítsa a segítséget a másik, a lánc mentesítő a pénzt, addiktív: könnyű séta a bolygót, ha minden országban van barátok. Ezért töltöttem nyáron is volt önkéntes. Olaszországba mentem EVS program által támogatott az Európai Unióban.

Az egyesület Legambiente, amellyel dolgoztunk azokon a helyeken van egy ház, ahol az emberek jönnek pihenni Milanese gyerekek. Meg kellett szervezni a gyerekek szabadidős mentünk át a hegyeken, tanult a helyi gazdák, hogy készítsen sajt készült bevetés éjjel a tó házi lámpák, és általában van egy nagy idő. És akkor Legambiente nyerte el a szerződést a bérleti egy történelmi épület a hegy Monte Barro, amit kellett tenni annak érdekében. A hegy lábánál több kisebb városok és az egyikben él Celentano. A teraszról a házunk, mely Fitzgerald ajánlása másoknak, mint az egyik legszebb hely a világon látható több tavak, mint Como.

Munkámat a szálló ideális volt: festeni a falra a szobájában, és festeni egy képet a fogadásra. Egy hónappal később az olasz barátok leültetett a kocsiba, és azt mutatják, az egész Olaszországban. Általában minden olyan országban, fontos, hogy megtalálják a jogait, amely végigvezeti Önt az összes pontot a titkos, rejtett turisták. Én ezeket a Stalker volt egy egész csapatot, és én mindig hálás nekik. Ezalatt az idő alatt rájöttem, hogy a mindenütt megtalálható. A legfontosabb dolog -, hogy menjen egy bolygó egy nyitott, amely azt a kezében, képes megfelelni vészhelyzetben egy ököl.