Túlélési leckék Málta, vagy ahogy én pihent a múlt nyáron, tipp a turista vesta24

Sajnos, nincs kép az első napon. Mivel nem tudtam menni sehova. A repülőtérről, mentem keresni az egyhetes visszavonulást. Majd vegye figyelembe, hogy végül megtette az első erőforrás találni menedéket a tulajdonosok maguknak. Tehát én rendezik házába egy angol nevével Tom SuIi. Abban az időben élt Máltán körülbelül hat hónap. Tehát, a repülőtéren, leültem a megfelelő busz I előlegek kérdésében kérdezték stop. Én biztos, hogy mindent megjeleníteni az eredményjelző táblán. DE! Ha megy Málta, tudja, hogy sem a buszsofőr nem követi ugyanezt a fórumon. Adónevek egyáltalán nem változik! Én csak egy csoda jött a megfelelő megállítani. És, persze, először mentem a rossz helyen. A hő 09:00 már ott ... Egy idő után végre megtalálta a megfelelő utca velem többször kért róla a helyi kereskedők, friss gyümölcsöt megtöltve. Szintén sokat segített az off-line böngészőt. És, oh öröm! Itt vagyok a házban Tom! Figyelmeztetett, hogy ő volt a ház ebben az időben nem lesz - ez lesz a munka. De a szülők, akik azért jöttek, hogy meglátogassák Angliából csak ezen a héten, és hadd mondjam el, hogy mi az, amit és ahol minden. Mellesleg, ez ugyanaz a héten, hogy látogassa meg őt és barátnője jött a német! Általában vidám)) Tom szülei nagyon kedvesek voltak. Egy másik érdekes pont :) Máltán az első alkalom, hogy szembe kellett néznie azzal a ténnyel, hogy ez azt jelenti, egy igazi angol beszédet. No-cher-, hogy nem egyértelmű. A szülők valahogy megpróbált, hogy helyes és beszéljen világosan és lassan, Tom is szerette volna feltenni!))))

Miután lefektetett ruhákat és lezuhanyozott, először elmentem Saint John tengerpartján. Nagyon kicsi és nagyon kényelmes, annak ellenére, hogy az embereknek a száma. Nemzetiségek - a sötétség! Az első ember, akivel találkoztunk, volt egy srác a Baku Angliában él, három évig. Itt pihent a szüleivel és húgával. A többi napot töltöttünk együtt, az elalvás a strand után egy éjszakai repülési, túlevés hatalmas adag finom ételek a kávézóban, és keresi tetovált ember. Azt kell mondanom, hogy egy ilyen nagy számú tetoválás a szervezetben, és így sokan még soha nem látott! Egyetértettünk abban, hogy a következő napon fogunk menni együtt a Gozo szigetén. Azt már korábban is mindent tervezett és festett, de a két szórakoztató, és különben is, ő egy jó angol. Nos, Tom felajánlotta, hogy vacsorázni a családjával. De olyan fáradt vagyok, nem alszik két napig, ő nem volt képes. Felébredtem csak az a tény, hogy Tom hozott nekem egy rajongó, de aludtam nélküle, mint a halott.

Ismét egy pozitív, egy új pillanat számomra. Az ezen az úton, még mindig futott végig a tenger reggel. ) A motor Spanyolországban általa köré tekerve, és most a második álom vált valóra idióta :)

A terveknek megfelelően, a reggel a második nap mentünk, úszott a Gozo szigetén. Először is, a hagyományos buszok 45 perc alatt érte el az északi szélén Málta Cirkewwa. Onnan felszállt egy hatalmas komp. Ahogy olvastam a korábbi, a jegy megvásárlásakor indulás előtt, de mivel csak a visszavezető utat. A komp olyan nagy, hogy még ha feltöltött autók. Úszni hosszú, mindössze 20 perc alatt. Az egyik oldalon volt egy másik sziget a máltai szigetcsoport - Comino. Azt mondják, van egy jó búvár és lenyűgöző naplementét. Nos, a vitorlázás Gozo - a második legnagyobb sziget után egy 30 kilométeres Málta.

Egy pont a Gozo szigetén lett az Azure Window. Ismét előre olvastam, hogy jobb, hogy ott az este, közelebb naplemente. Mi már megtette. És nem csoda! Nem tudom megmondani, a szépség! A felület a „föld” egész kimagozott, kimagozott, mint ha a felszínen a hold! Legtisztább vizet! És ez a 50 méter magas boltív ... Ez csak valami hihetetlen! Itt tudtuk beszélni a srácokkal Ausztráliából. És akkor 10 perc alatt néztük, mint egy fényes piros labdát a nap a tengerbe nyúló ... Mágikus ...

A reggel a harmadik napon, én ismét kezdődött a jog a tenger mentén, majd beszélt az anyámmal a Skype-on, megmutatja neki mindent, ami körülöttem. Szeretem megosztani érzelmeit furloughed.

Általában én nyári utazást megépítésük a következő - az első felében a nap töltöm a tengerparton, a második - városnézésre. Az út a tengerpartra, találkoztam egy férfival Libanonból. Ő segített kiválasztani élelmiszer szupermarket - fordít maga az angol kiderül, hogy nem minden, különösen specifikus. Akkor ezt a furcsa helyzet, hogy válasszon egy bank kolbász!))) Azon a napon, a ház nem volt egy, és volt, hogy nyissa meg! Kotorászott az egész dobozt az asztal különböző nyitók, de a fenébe is, hogy nincs hazánk jó öreg nyitó! Mit tettem)) lefényképezni a rohadt bank, és elküldte őt ezekkel a szavakkal Hogyan kinyitni. Ez száműzték, hogy ugyanazt a fiókot. Röviden, kinyitom ezt a balsorsú bank 15 perc alatt! (Van valami, amit szeretnék!) El tudom képzelni az arcát, amikor megtalálta a jar egy csavart formában a hűtőben)))))

Szóval Ezen a napon, azt akartam, hogy menjen a három ősi városok - Vittoriosa, Cospicua és Senglia. Ők tartják része a történelmi Málta. Megkérdeztem útbaigazítást. A sofőr felajánlotta, hogy vezetni őt, hogy a végleges és a visszavezető utat, akkor mutasd meg, hogy hol szálljon le. Így tettünk. Csak kiderült, hogy mi van Bugibba (Málta, a másik végét!), Majd ismét Valletta közelében Pembroke! Utaztunk Sliema, Mdina és Valletta ismét közel ért, megállt, és azt mondta, hogy meg kell tennie a következő busz! Azt hittem, megölöm! 1,5 óra a hő hengerelt! Ismét ismétlem. Nem látszat-vezetők a buszok.

Mivel az éjszaka akartunk találkozni az ismerős olasz Valletta és az időben ez volt a 18., úgy döntöttem, hogy maradjon a tőke és sétálni is. A kiiktatott látnivalók, vásárolt ajándéktárgyak - mágnesek, méz, csipke. Vettem egy új hátizsák - tört hátam. A téren Zhana Parizo de La Valletta kezdett beszélni egy férfi Németországban. Ő költözött ide 3 évvel ezelőtt. Szervez kiállításokat. Azt mondta, hogy ő nem szereti Németországban. Mi van, ha úgy dönt, ahol a mozgás, a legjobb, ha Máltán, mint Spanyolország, Olaszország vagy Portugália. Mivel ez sokkal stabilabb gazdaságilag. Javasoljuk, hogy menjen az állami szervezet, például az Exchange és töltse ki a kérdőívet álláskeresésben. Írja így lehetséges, hogy jöjjön ide legálisan. Azt kell mondanom, hogy az ő visszatér Moszkvába, néztem egy sor Eagle és farok vásárolnak Málta és nem hisz ugyanabban a keretben villant a férfi, akivel beszéltem, és újra ugyanazon a területen. ) Mi általában nem meglepő. Egy nap találkoztam ugyanaz a három fiúk! A reggel mobil áruház egy óra a buszon, és este voltunk egy bárban. Málta - nos, nagyon kevés :)

Nos, este találkoztunk az olasz az ő létrehozását. Be nekem, hogy az unokatestvéreivel és egy barátja Olga (név változott) Moszkva, amely után mentünk Pachvill. Ez a terület nagyon közel van az én városom Suii. By the way, szakadások és elnevezések városok között! Bemész, ugyanabban a városban, akkor találja magát egy másik. Szóval Mintegy Pachvill én is jól olvasható és sokat hallottam. Ez egy helyi Ibiza. De fogalmam sem volt, mi folyik itt! Még soha nem láttam ennyi részeg fiatal! Mentünk a bárba egy italra, mellé ült a bárban, átkerült a strandon pihen a tömegben. Az egész strand (ugyanaz a Szent János) van tele emberekkel. Minden megy, ital, általában, a szórakozás és a hígított rendetlenség. És egy bizonyos ponton, amikor úgy döntöttünk, hogy menjen haza, megfordultam, hogy egy hátizsák ... és nem volt ...

Ami ezután történt, akkor hozhat egy külön fejezetben. Megértem azt is, minden tudatában, nyugodt vagyok, én tartom magam a kezében.

Nem tudom, hogy mit tegyek ...

Az első este Olga és Gianni. A fürdőszobában a földre 0 nincs meleg víz, de ez nem szörnyű. Korán ébredtem, mint máskor. Még alszik. Nincs internet, wi-fi ott is. Nem tudok reggelizni, amíg felébredek, mert a folyosón a konyhába a másik két szoba. A meleg vizes zuhanyzó - már étkezés után. Akartam futni - ugyanúgy, nincs kulcs. És bár tudom eltévedni egy új városban. Meg kellett csak várni.

Az a baj, Málta, pontosabban az a baj magyar turisták megszokták, hogy örökös mozgás és a kommunikáció - hétvégén zárva vannak szalonokban. Általában hiányában legalább néhány mozgást. És minden olyan kényelmes. Először lassan zaaavtrakali ... majd ugyanilyen lassan találkozott egy másik lány, Romina és ivott koofe még egy órát ... Aztán, thx Istent. Elmentünk a part Sliema. A végén kiderült, hogy megyünk a strandra a díj 10 euró! Ezt figyelembe véve a tényt, hogy már csak 40 marad, hogy éjszaka Pachville! Aztán kiderült, hogy nem kell napozni, azokat egyszerűen hazugság egy nyugágyon az árnyékban, és beszélni. Pszicho ment szét nyugággyal a napon, miután beleegyezett, hogy találkozik később. Szorosan ebédelt tészta tenger gyümölcsei, mentünk vissza Valletta, és este elment inni sört a bárban, ahol találkozott a barátaival az olaszok.

Ez volt hétfőn, és azt kellett megoldani a problémákat egy ellopott útlevél. Otthagytam a házat 8 órakor. Először séta a Valletta egy tablet a kezében, és újra fényképezett mindent. Vettem egy elvihető kávé és snack a négyzet Valletta. Végül vettem egy sim kártyát a tablettát, majd 10 euró helyett 15! Az eladó úgy tűnik, hogy sajnálj engem, tudva, hogy nem kell útlevél ilyen okból.

Konzulátus található San Joan (San Gwann), ahol jártam. Míg a sorban állás, beszél a máltai, aki volt, hogy a belépési engedélyt az ő orosz lány (jól, így egy pillanatra, fiúk és gals odakint - e 40 év felett). Tőle tanultam meg, hogy Málta már egy csomó probléma származó feketék, vitorlás Afrikából minden este. A legvalószínűbb, hogy ellopta a hátizsákom ők. Különben is, láttam egy halom mellett nekünk az esti órákban.

Tehát, az úton, a szülők semmit sem tudom ... én nem akarom zavarni őket, de hiába. Ők nem segített volna semmit, de jó, hogy megrázta az idegek.

Szintén az orosz nagykövetség Beszéltem a lány. Ő és a férje és lánya költözött Málta egy évvel ezelőtt. A férje dolgozik egy hónapig Irakban, és itt mindannyian tanulni angolul. Ő felajánlotta, hogy elvisz autóval a hídon - a város, hogy szerettem volna látni. A fő attrakció a városban - Mosta Dome. Ez valami hihetetlen! Ez egy ilyen szépség! Bridge House - Ez székesegyház felmagasztalása a Szűz Mária, az ő kupola - az egyik legnagyobb a világon! A férfi a bejáratnál kaptam egy sál a váll és elmondta, hogy a háború alatt, s egyben a kupola a bomba repült, és beleesett a központja a katedrális. De ez még nem robbant fel. És most csak állt ott, mint egy kiállítást.

A Bridges saját erő ment Mdina. Mdina, a régi főváros Málta. Mad városban! Szűk utcák, az emberek - csak a turisták, hogy a pestis, hogy maradjon csendben, mert itt élni csak 300 ember ...

Jön ki a kapun, kérdezte az ember, mint egy számlálót menni Rabat. Nem érti a kérdést. Kiderült, hogy én voltam a Rabat - minden olyan kicsi. Rabat is nagyon szép, de ez nem volt elég erős ahhoz, hogy járni rajta. Sütöm naponta és nagyon akarta, hogy a strandon, a dip a meleg vizekben. Stop az idős asszony megkérdezte a kívánt számú busz. Tehát ő elmondott mindent, azt mutatta, és ez vezetett a jobb megállás! Általában akkor viszont bárki és mindenki azonnal gond nélkül. Amellett, hogy a buszvezetők ...

Megérkeztem Sliema. Megvettem a víz, változott a fürdőruhát nyilvános WC és elindult, hogy megkeresse a tengerparton. Sliema nincsenek normális süllyedés a víz. Vagy sziklák, vagy fizetett „strand”, ahol mi voltunk az előző nap. De találtam egy szép hely, mint egy természetes medence egy ereszkedést a víz a lépcsőn. Ott, és megállt. Nagyon féltem, hogy elhagyja a holmiját a parton, bár csak 10 méter. Ott találkoztam a francia. Michelle-nek hívnak, Paris. Azért jöttem, hogy angolul tanulni két hétig. Azt mondta, hogy a képzés napi 4 órában, fennmaradó időben csinál, amit akar.

Este töltött Olga Valletta a Tico-Tico bár a helyi vörös lámpás negyedben utcán. Fárasztó nap után. Hogy szeretem.

Nos, van az interneten.

By the way, a piacok Máltán is bajban van. Be kell külön adapter, vagy nincs eszköz felszámolásra. És Olga háza a régi dolgokat, foglalatok alig működik.

Az utolsó nap a vakáció akartam a maximális hiányosságok pótlása következtében kialakult helyzet a lopás. A reggeli után úgy döntöttünk, hogy menjen a Sliema. Térkép ünnepelte egy pár gyönyörű templomok és a kacsa farm kacsa szélén. A farm volt semmi. Kacsa, galamb, illata, mint a faluban. De a templom. Van egy gyönyörű ereszkedést a tenger a lépcsőn, és hihetetlenül tiszta víz! Úgy döntöttem, hogy ott napozni. Ennek eredményeként, az arc égett, még mielőtt idejöttem (szükség volt maszatos krémmel reggel). De jó volt! Víz őrült, enyhén lejtős bejárattal, hő, kis emberek. És mellette egy kellemes kávézó. Vettem ott kardhal grill és fehér bor. Ahhoz, hogy ez előtt több krumpli, saláta, kenyér és szószok. A közelben ült egy macska kolduló hal. Figushki)) Ő egyértelműen több eszem)))

Repültem Málta gond nélkül. A legelső könyvet helyet az ablakon. A lány a következő sorban nevetett, amikor meghallotta a kívánságaimat: Az ablak bal oldalán és az elején a gépet. Azt mondta: „Ez a nő pontosan tudja, mit akar” :). Igen. És azt akartam, hogy menjen haza.

Érkezéskor Moszkvában, volt 1200 rubelt a zsebében. Hívás nem volt, és a metró és Aeroexpress nem működött. Meghallgatás az ár egy taxi, elküldtem őket, és úgy érezte, hamarosan újra könny. Elmentem, és gondoltam, hogy kell egy hívást, keres olyan információs pult. Ám hamarosan fogott velem, és egy taxis felajánlotta, hogy vezessen 1000. Szinte könnyek egyetértett. Utazás közben beszél az egész gép. A srácok a hátsó ülésen is felajánlotta, hogy adja ide a pénzt az első alkalommal. Megdöbbentette. És csak akkor jött haza, hogy a bérelt lakás, törtem ...

És most értem haza, mondtam anyámnak: „Nos, menjünk, elmondom, hogy a kongresszus” ...

Mindennek ellenére, Málta imádtam! Hihetetlen sziget közepén, a Földközi-tenger, barátságos emberekkel. Belevetette magát a légkörbe, ahol mindenki ismeri egymást, rájöttem, milyen nehéz lenne élni. Végtére is, még miután visszatért Moszkvába, még mindig mondd „a legfrissebb híreket Málta” :)