Történet-figyelmeztetés a turisták számára (akik hez klub szabadság)

Amikor az volt a kérdés - hol menni nyaralni, nincs habozás választani Thaiföldön. És ne sajnáljuk róla egy kicsit!

Egy hónappal kérte az utazási iroda Fortuna Tours, ezért úgy döntöttünk, hogy a barátok (egy barátom barátja és a férje) is keresi a lehetőséget, hogy él egy kétszobás (két idegen nem Lodge ugyanabban a szobában). Kaptunk ajánlatokat klub ünnep. Róla tudjuk, hogy kevés, de a barátok ment, és tetszett nekik. Vettünk egy esélyt.

Jegyek kerül nekünk 700 $, 300 - szállás apartmanok a View Talay Residence. Inkább ez nem elég egy szálloda és egy társasház. (A szám megadta magát, és eladták). Vannak oldalsó Viva Asia Tour.

Száll Domodedovo, a járat késett három órát. Repültünk egész éjjel. Reggel jött, leszállt a gépről, és hit az arca meleg, párás szél. Egy érzés, hogy bement a gőzfürdőben! Nem tudom elképzelni, hogy egy ilyen levegő, amit belélegzünk két hétig.

Vízum töltik gyorsan állt legelső. (Visa költség 1000 Baht. Pénz megváltoztatta számos túlértékelt árfolyam).

A kilépés vártuk képviselői fogadó a párt. Megérkeztek gyorsan egy kis légkondicionált busszal. Bár csodálatos élmény. Érkezéskor a hotel, a szórakozás kezdődött.

Kezdetben (Lásd fent.) Kerestünk egy szobában, ahol lehetett élni négy, és így ment ez a szálloda csak a klub rendszer (elmehetnénk 4 csillagos szálloda a 750-800 dollárt, a megtakarítás 200, de kellett volna élni két szoba).

Találkoztunk mi útmutató Oksana, amellyel meg kellett, hogy megoldja a problémákat és kérdéseket.

Amellett, hogy a négyen jött ez a hotel egy pár, ők azonnal találkozott egy másik férfi és bevezette a szobába.

Oksana mondta nekünk, hogy várjon, azt mondják, hogy nem rendelkezik a kulcsokat. A kérdés nem akart találkozni velünk, és átvette a kulcsokat - mondta valami érthetetlen. Moszkvában azt mondta nekünk, hogy a hotel a legnagyobb medence Pattaya (amikor mi voltunk háborodva, hogy a szálloda a tengertől távol vagyunk vigasztalt, de az ablakok alatt a legnagyobb medence). Látva egy kis medence, kértük Oksana - és ahol nagy? Azt válaszolta meglepetten - És mi ez ha nem elégedett?

Röviden kiderült, hogy nem a nagy medence nincs nyoma, és ő nem tudja, ki közülük az említett alkalmazottak.

Rendben. Ülünk további 15 percig. Oksana megy a következő. Megfelelő és azt mondja - És hogyan fogsz élni?

- Egy szám nem biztosított négy.

-. Hogy nem biztosított, mert a cég tájékoztatott minket a szoba négy! Megmutattuk neki meghívót.

- Nem tudom. De a négyen nem él ott. Vásárolni egy másik szoba $ 250 hetente.

Még ha nem hiszik, hogy mi lett volna túlfizetett a többi nem (200h4 = 800) + 500 = 1300. A második kérdés az általános elmerült utazás értelme, mert mi szükség volt egy szoba négy. Mi visszautasította.

Itt Oksana felts eszembe jutott, hogy a kulcsokat még mindig van (vagy rájött, hogy fajtát egy másik számot nem lesz lehetséges), és elvitt minket a lakásunkat. (Emellett látva a 3 kis zacskó kiáltotta méltatlankodva - Nos nifiga egy olyan dolgokat (szó szerint) ..

Ő vezetett bennünket, hogy a szobában. Kilátás az ablak nem volt a medencében (bár kicsi) és egy nagy hulladéklerakó, ahol az építési tervek a következő évre.

A lakás maga is tetszett. Különben a szálloda nagyon kényelmes, tiszta, teljesen új, bár egy kicsit kihalt. (Azt mondták, hogy a fele a szobákban vásárolt, de még nem a szezon a turisták).

A lakás két szoba volt - egy nagy hálószoba erkéllyel és egy nagy szoba, két kanapé (nem elég nagy ahhoz, hogy aludni rajtuk).

Azt ajánlották, hogy egy rácsos kiságy (exstra rossz), ennek eredményeként egy barátja aludt a kiságyban, és a másik két csúszó kanapéval átlósan)). Két órával később ékköveket törölközőt. Moszkvában, az utazási iroda arra figyelmeztetett, hogy szükség lesz, hogy hagyjuk a betéti $ 600, mint a betét biztonsága a lakásban. Maradt. Cserébe kaptunk egy igazolást, amelyben azt írták, hogy a pénzt vissza kell juttatni hozzánk, mielőtt elhagyja.

Másnap úgy döntöttünk, hogy meghatározzuk a kirándulások. Ez a lista kínáltunk Oksana szemmel jelent meg az árak felfújt három vagy négy alkalommal. Különösen azután, hogy egy ilyen hozzáállás nekünk, úgy döntöttünk, hogy nem ő, hogy nem vesz semmit. Sőt, tíz lépésre a hotel tele van a cégek, melyek az azonos utak, de sokkal olcsóbb. Közelében található a tenger orosz nyelvű cég, elrendelte, egy túra a show Alcazar. Ez egy transzvesztita show. Amikor odaértünk a buszon, láttunk szép fényes épület Alcazar. Volt egy csomó ember vár a show. A legtöbb kínai. Kiderült, hogy mi volt első üléssor! Vettünk képeket transzvesztiták a parttól egy méter! Érkezéskor a moszkvai barátaink nem tudta elhinni, hogy ez tényleg nem szép lányok és férfiak!

Ugyanezen a napon, amikor mi voltunk az utcán Volkin odajött hozzánk, és felajánlotta, hogy menjen a Thai szex show. Mentünk. Sok kiment azonnal, de a többség maradt nézni. Mi Taiki csak nem felkelni! Első ki a saját részét a penge, tű, cigarettát ... .otkryvali sörösüvegekkel. horror!

Azt is ment a krokodil farm. Ez közel van Pattaya, utazás busszal körülbelül 20 perc alatt ott azonnal ment a show, úgy tekintették, mint a Thaisz így hipnotizált krokodilok laknak tátott szájjal egy fél órát, és ebben az időben ő belökték a pofák a kéz, a fej ... Akkor mindenki számára 100 baht lefényképeztük lovaglás egy krokodil. Nem mertem. És hiába)) gyönyörű fotó derül ki. Majd egy órát, azt magukra maradtak, azok séta a parkban, nézi az állatokat fényképezett. Szerettem mindent, kivéve a hőt. Nos ooooooooochen meleg volt. Annak ellenére, hogy egész idő alatt. Az árnyékában 45! Mennyi nap, senki sem tudta. Ez a kérdés válaszol Thais - Nos, annak ellenére, hogy mennyi álló))!

Egész napos kiosztott az út a sziget Samet. Mi elvette a Pattaya busz ahol mentünk egy óra a kikötő, ahonnan a gőzhajók küldtek a szigeten. Tény, hogy az utazás nem éri meg. Mi fizetett érhető el a 180 (a mólón tuktuke 10, a hajón THB 1000 egy utat a szigeten, és ugyanazon a szigeten, és csak mellette egy kisebb (és persze ott van a homok nem olyan fehér, mint a Samet) 30 és tuk tuk út a strand a sziget 50). Tehát a kis szigeten napágyak, bár normális, nem valami Samet.

Két napig ment a masszázs. Nem messze a szállodától talált egy masszázs intézet. Van egy masszázs végzett vak nevetséges pénzt! órás masszázs - 120 baht (mintegy 100 rubelt). Nagyon élveztük. Másnap mentünk újra és sajnálom, hogy nem megy a megérkezés után azonnal, és hagyja, hogy mindent az utolsó napokban.

A legérdekesebb kalandunk volt az utazás Bangkokba. Annak ellenére, hogy az út nagyon kimerült (menni, ha nem tévedek körülbelül 2,5 óra). Megnéztük az összes Buddha volt a Royal (nagyon szép. Nagyon tetszett Bangkok) palotában úszó hajón a csatorna, etetni a halat. Minden olyan különleges és egzotikus. És nagyon-nagyon szép. Most nézd meg a képeket, és az érzés, hogy ő volt a mesében!

Azt akarom mondani, hogy minden volt egy csodálatos, csodálatos, de gondok vannak a gépen. Velük, akkor különösen nem akar beszélni, de nem mutatott ilyen törekvések. Két hétig senki sem jött, hogy menjünk (soha!), Senki megváltoztatta a törölközőket és az ágyneműt, és minden kérésünk, és könyörgött egyszerűen figyelmen kívül hagyja. A személyzet nem érti az orosz, küldött Oksana, Oksana és elküldte nekünk egy ismeretlen helyre. Tudjuk, hogy vannak takarítási díj, a pénz maradt a szobában, mentünk a rendszergazda, a takarítók fogtak a folyosón, adott nekik pénzt. Azt mondta, az EU, az EU! Úgy gondoltuk, - nos, mindent! Ma tiszta lesz! Érkezünk - minden a helyén van, és a pénz .... Látszólag ezek engedély nélkül Oksana nem tudott kijutni a ...

De ennek ellenére ő volt a lelkiismerete az utolsó előtti napon egy találkozót (már hittük egyszerűen elfelejtette, és nem!), És elkezdte, hogy kínálnak nekünk (vagy inkább - vparivat) vesz neki jogosultságát. Ez vicces volt. Kiderült, hogy működik a néhány hónap, és tényleg nem tudom, hogy van ez. De ő megpróbálta. Amikor észrevette, hogy egyikünk nem rázza ki a pénzt meggyőzéssel, kezdte fenyegetni. Mint, ha van ez ne vásároljon semmit, akkor nem fogunk térni a 600 $ betét. Ez volt az inflexiós pont elvégre ez a hozzáállás, még mindig fenyeget. Azt kezdték hívni főnöke Michael. Úgy tűnik, hogy tájékoztatást kaptak, és egyszerűen nem veszi fel a telefont. Amikor rájött, hogy Oksana hozott ki minket magunkat, hirtelen úgy döntött, hogy megszervezi végül tiszta. (Tudom, hogy a szálloda vezetősége nem volt tudatában csinálnak törvénytelenség). Us másnap már el kellett hagynia, és a tisztítás már használhatatlan.

Tehát nem találtunk semmit ezen a napon. Másnap kora reggel a férfi jött hozzánk Oksana és kezdé kiűzni azokat, a mi szó szerint ki a szobából. Mint, ha a buszra várt, gyorsan össze, különben kapsz a repülőtérre gyalog. Amikor azt kérdeztük a betét, akkor adtak 300 mi, hogy a régi kopott dollárt (ne vigye sehova), és egy csekket a fennmaradó 300. Az ellenőrzés írták - gyermekágy bérleti - $ 300. Mi kezdett felháborodott, ordibál velünk kiabálni kezdett válaszul, hogy a cég az ő dob, és ő velünk. Akkor mind azt mondta, hogy ha lenne háborodva, akkor hívja a rendőrséget, és amíg meg fogják érteni, kinek van igaza, és aki rossz, elkésünk a sík és még inkább veszít.

Ez hogyan dobott a Thaiföldön. Nem esnek bele a helyzet ugyanaz, mint mi vagyunk. Még volt az érzésem, hogy nem vagyunk Tae, Magyarországon a 90-es években, amikor nem volt nyilvánvaló kirívó rablás. Remélem, hogy megtalálja az igazságosság.

Az általános benyomás a csodálatos Thaiföldön. Magic Land of Smiles! Szeretném még egyszer repülni ott. De a szállodában