Topic összekapcsolni a múltat ​​a jelen (a rendszer l

Cél: elmélyítse a diákok ismereteit az élet a Földön, a kapcsolat a múlt, a jelen

Lecke célja: - alkotnak a diákok ismereteit az eredete és fejlődése az élet a Földön.

-fejlesztése beszéd, gondolkodás, érdeklődés a tanulmány a Föld, mint a ház, amelyben élünk, meg következtetéseket levonni alapján saját megfigyelések, összehasonlítás, általánosítás, a személyes tapasztalat; A logikus gondolkodás, a nyelv és a térbeli fogalmak.

-Tápláljátok érdeklődés az őket körülvevő világot. Készítsen egy objektív alapot az oktatás szeretet szülőföldjének; javítja kommunikációs készség.

Óraelemzés és a kezdeti konszolidációs új ismeretek

A diákok az osztályban (a közönség):

Használt tankönyvek és kézikönyvek:

1.Uchebnik NY Dmitrieva, AN Kazakov, „A világ körülöttünk”, 1 rész 2klass

Használt szisztematikus irodalmi:

Szükséges hardver: a helyi Wi-Fi hálózat, a multimédiás notebook, projektor, vetítővászon, klassmeyty.

Gyermekek felolvasta egy sort a dián.

Tanár: megyünk egy utazás a világ a diákok Mása és Sasha, valamint barátai - csirke Tsypoy és papagáj.

  1. Aktualizálása a tudás .. (Slayd2) (csapatmunka). Hogy hívják a téma, hogy fog tanulni? Mi gyerekek úgy gondolják, látta maga előtt, így a képek? És vajon a Föld mindig is így volt ez most? (Gyermekek következtetéseket levonni a változások a külvilág).
  2. Bevezetés a témába. Nyilatkozat a téma és célja a leckét. (Slayd3) készletei csirke. Helyezzük az események rendesen. (Front Munka). A tanár alapján következtetéseket tanulók a kattintás, hogy megváltoztatja a csúszda.

Jaj. Miért nézzük, hogy a múltban?

A leendő gyermek válaszok:

-Ahhoz, hogy tudjuk, mi történt az ember a természettel, a környezettel a Földön.

Jaj. -És miért tanulmányozza a múlt és a jelen?

D.Chtoby hogy új felfedezéseket.

Jaj: -. Mi lesz a téma a leckét. Feltételezések gyerekek. (Slide 4)

Jaj. Mi a célja a leckét? (Meghallja a gyermekek válasz).

  1. (Slide 4 kattintva) a bemutató. Kérdések a csirke. Elmélyítsék tudásukat a diákok alapján a korábban megtanult anyag (Individual - együttműködés a tankönyv, a csapatmunka válaszolt kérdésekre csirke) ..
  2. Fiz.minutka.
  3. Biztosítása a lecke témát.

1) Uch. Ahogy a tudósok megismerhetik, hogy mi történt a távoli múltban a föld? (Idézetek a gyermekek szabad formában)

Bízza a tankönyv 5.o., illusztráció, kérdés a kép alatt. (Gyermekek következtetéseket levonni a jelentősége és használata tárgyak)

2) (5 diák). Független munka klassmeytov Súgó Mása és Sasha nyakkendő kötél jelene és jövője (tanár küld egy fájlt (slayd№5) hallgatók). Egyedi támogatás a diákok.

Miután a megbízás, a diákok nem egy postback a hálózati fájl tanár. Ellenőrizze Job kollektív.

Fizkultminutka szem

  1. A lényeg. Miért kapok új elem, hogy cserélje ki a régi?

Gyermekek működni a tankönyv o. 6. (Erős tanuló felolvassa). hallgatók elege a leckét.

  1. Csoport munka kreatív feladatot klassmeytov. Játssz csirke Tsypoy lottó. Tedd a kártyákat a polcokon. Gyermekek folytatni kép a polcon, csoportosítsa őket jellegzetes tüneteit, valamint azokra a fantázia és a valóság. Az a csoport, nem a munka gyorsabban, mint mások, továbblép a megnövekedett összetettsége miatt a feladat -, hogy a láncot (egy hosszabb), és írja le a nevét tárgyak dobozokban. Egy jel a tanár, minden csapat küld egy fájlt (a csoport tagjainak megválasztása) a hálózaton keresztül a tanár. A tanár munkáját mutatja be a vitát.

Fejlesztem számítógépes ismeretek, logikus gondolkodás, képes egy csoportban dolgozni.

  1. Összefoglalva (dia 7). Csirke kér segítséget, hogy az eredmények a leckét. Jelennek meg a kattintás kérdésekre, és kösz a leckét. (Gyermekek tapsol).
  2. Házi feladat:

Minden: Workbook p.2 №2

A választott hallgatók. Hozzászólások a témában:

1) Vopros№2 6.o. (üzenet)

2) Vopros№1 p.7 (üzenet)

3) oldal.7, válaszoljon a kérdésre, hogy egy átjárót a vers Yu.Morits „Ez nagyon izgalmas.”

Kapcsolódó cikkek