Topic összekapcsolni a múltat a jelen (a rendszer l
Cél: elmélyítse a diákok ismereteit az élet a Földön, a kapcsolat a múlt, a jelen
Lecke célja: - alkotnak a diákok ismereteit az eredete és fejlődése az élet a Földön.
-fejlesztése beszéd, gondolkodás, érdeklődés a tanulmány a Föld, mint a ház, amelyben élünk, meg következtetéseket levonni alapján saját megfigyelések, összehasonlítás, általánosítás, a személyes tapasztalat; A logikus gondolkodás, a nyelv és a térbeli fogalmak.
-Tápláljátok érdeklődés az őket körülvevő világot. Készítsen egy objektív alapot az oktatás szeretet szülőföldjének; javítja kommunikációs készség.
Óraelemzés és a kezdeti konszolidációs új ismeretek
A diákok az osztályban (a közönség):
Használt tankönyvek és kézikönyvek:
1.Uchebnik NY Dmitrieva, AN Kazakov, „A világ körülöttünk”, 1 rész 2klass
Használt szisztematikus irodalmi:
Szükséges hardver: a helyi Wi-Fi hálózat, a multimédiás notebook, projektor, vetítővászon, klassmeyty.
Gyermekek felolvasta egy sort a dián.
Tanár: megyünk egy utazás a világ a diákok Mása és Sasha, valamint barátai - csirke Tsypoy és papagáj.
- Aktualizálása a tudás .. (Slayd2) (csapatmunka). Hogy hívják a téma, hogy fog tanulni? Mi gyerekek úgy gondolják, látta maga előtt, így a képek? És vajon a Föld mindig is így volt ez most? (Gyermekek következtetéseket levonni a változások a külvilág).
- Bevezetés a témába. Nyilatkozat a téma és célja a leckét. (Slayd3) készletei csirke. Helyezzük az események rendesen. (Front Munka). A tanár alapján következtetéseket tanulók a kattintás, hogy megváltoztatja a csúszda.
Jaj. Miért nézzük, hogy a múltban?
A leendő gyermek válaszok:
-Ahhoz, hogy tudjuk, mi történt az ember a természettel, a környezettel a Földön.
Jaj. -És miért tanulmányozza a múlt és a jelen?
D.Chtoby hogy új felfedezéseket.
Jaj: -. Mi lesz a téma a leckét. Feltételezések gyerekek. (Slide 4)
Jaj. Mi a célja a leckét? (Meghallja a gyermekek válasz).
- (Slide 4 kattintva) a bemutató. Kérdések a csirke. Elmélyítsék tudásukat a diákok alapján a korábban megtanult anyag (Individual - együttműködés a tankönyv, a csapatmunka válaszolt kérdésekre csirke) ..
- Fiz.minutka.
- Biztosítása a lecke témát.
1) Uch. Ahogy a tudósok megismerhetik, hogy mi történt a távoli múltban a föld? (Idézetek a gyermekek szabad formában)
Bízza a tankönyv 5.o., illusztráció, kérdés a kép alatt. (Gyermekek következtetéseket levonni a jelentősége és használata tárgyak)
2) (5 diák). Független munka klassmeytov Súgó Mása és Sasha nyakkendő kötél jelene és jövője (tanár küld egy fájlt (slayd№5) hallgatók). Egyedi támogatás a diákok.
Miután a megbízás, a diákok nem egy postback a hálózati fájl tanár. Ellenőrizze Job kollektív.
Fizkultminutka szem
- A lényeg. Miért kapok új elem, hogy cserélje ki a régi?
Gyermekek működni a tankönyv o. 6. (Erős tanuló felolvassa). hallgatók elege a leckét.
- Csoport munka kreatív feladatot klassmeytov. Játssz csirke Tsypoy lottó. Tedd a kártyákat a polcokon. Gyermekek folytatni kép a polcon, csoportosítsa őket jellegzetes tüneteit, valamint azokra a fantázia és a valóság. Az a csoport, nem a munka gyorsabban, mint mások, továbblép a megnövekedett összetettsége miatt a feladat -, hogy a láncot (egy hosszabb), és írja le a nevét tárgyak dobozokban. Egy jel a tanár, minden csapat küld egy fájlt (a csoport tagjainak megválasztása) a hálózaton keresztül a tanár. A tanár munkáját mutatja be a vitát.
Fejlesztem számítógépes ismeretek, logikus gondolkodás, képes egy csoportban dolgozni.
- Összefoglalva (dia 7). Csirke kér segítséget, hogy az eredmények a leckét. Jelennek meg a kattintás kérdésekre, és kösz a leckét. (Gyermekek tapsol).
- Házi feladat:
Minden: Workbook p.2 №2
A választott hallgatók. Hozzászólások a témában:
1) Vopros№2 6.o. (üzenet)
2) Vopros№1 p.7 (üzenet)
3) oldal.7, válaszoljon a kérdésre, hogy egy átjárót a vers Yu.Morits „Ez nagyon izgalmas.”