Terskol fotók

Tehát megy a Arkhyz, beszálltunk Elbrus. Az, hogy miért történt, lásd a korábbi rekordot.

Nem távolítottuk el vagyon itt, és úgy viselkedett, több sport, közelében található a falu egy sátorban. Mint kiderült, a hely, ahol álltunk, volt valaki az oldalon, de speciálisan felkészült a turisták, mint mi. site tulajdonosok dub oldalak sátrak, előkészíti fa a tűz, és a víz erre ők díj névleges díj: 100 rubelt. per sátor naponta. Itt hagyja az autót, és ha valaki valószínűleg pótdíjat. Ilyen területek a főúttól azonosítani lehet a címkén a „Bivacco” felirattal.

Mielőtt ebédeltünk, elállt az eső, és ez lehetővé tette számunkra, hogy aktívabb a vártnál.

Amint megvan az úton, és hirtelen - egy ismerős arc!
- Srácok, hol vagy? Hogyan itt. - Láttuk barátaink turisztikai klub. Azért jöttek, hogy a speciálisan Elbrus. Tudtuk, és kitalálta, hogy teljesíteni tudja, de nem várhatjuk el, hogy ilyen gyorsan. De itt vannak ... A mi volt a meglepetés, hogy nekünk itt!
Megtudjuk, hogy miért minden megváltozott, így drasztikusan. És hosszú idő után, hogy kommunikálni és megosszák egymással tapasztalataikat.

3. Tulajdonképpen az egész Terskol - ez az egyik utcán a házakat mindkét oldalon, és ez az ok a viszonylag szűk völgyben, ahol található.

5. Mindkét oldalán lógó itt vannak a hegyek:

6. Valószínűleg az első dolog, ami felkelti a figyelmet ezen a lakott területen, ez a légvédelmi ágyúk. Ez nem a visszhangja a háború, ezek szükségesek a megfelelő időben és ellenőrzött származású lavina, úgy, hogy nem volt ideje, hogy forduljon egy váratlan és ellenőrizhetetlen.

7. Bár a megjelenés légvédelmi ágyúk a múzeumban, de ítélve ezen a vonalon, hogy működik.

Fényképek Terskol a legközelebbi lejtők

10. cserkészet út a vízesés, amely a tervek szerint megy holnap, sikerült megszereznie a rendkívüli látvány.

Álltunk, és nézte megbabonázva, mint az alacsony felhők, nagy sebességgel burkolatok falu és minden, ami az alján. Egy kicsit több és kapnánk nekünk!

11. Hihetetlenül szép! De ugyanakkor, és ez nem jó, mert azt ígéri, hogy romló időjárás, az eső, és magasabb a hegyekben - hó.

Terskol fotók

12. Mindazonáltal, mi időben. Egy kicsit több, és a köd nem tette lehetővé, hogy a kép magassága Terskol.

14. A leszállási terület alapján a helyi Sürgősségi Helyzetek Minisztériuma, bár nem a helikopter.

16. Egy ideig voltunk a felhők felett.

Terskol fotók

17. De egy kicsit később, kap, és a számunkra.

18. A köd szállt le a földre.

Kevesebb, mint fél óra, mert elkezdett esni újra, de nem az, ami volt, a nap folyamán, és még sok más. Most már lehetséges, hogy biztos, hogy ez egy hosszú idő.
De ez lehet elrontani a hangulatot, mert most már vacsora az égő (gáz és termékek után sikerült kampány sokan voltak), tea, hosszú beszélgetések és természetesen dalok egy gitárral!

Reggel az eső még mindig zuhogott. Az utca nedves, de már nem volt ilyen köd.

19. kérésére a lányok költöztünk alatt egy fából készült mennyezet, ahol még elég hely a sátorban. Mennyi eső nem ismert, de még mindig sokkal kellemesebb.

Terskol fotók

Előző rész ezen az úton: