Részletes térkép üdülőhelyek Krasznodar régióban, a Fekete-tenger partján, egy telephely járja a világot

Tavaly nyáron, az egész család úgy döntött, hogy egy rövid utazás a Krasznodar. Előtte voltunk a déli hazánk és ehelyett itt különösebb üdülőhely, úgy döntöttünk, hogy egy utazás körül a parton. Végtére is, az üdülőhelyek Krasznodar régió a térképen a part Anapa és Adler szakaszon 356 km, és a lakosság több. Mozog az egyik faluban egy másik átlagosan vesz néhány perctől egy óráig. Így, akkor látogasson el sok üdülőhelyek, megállás minden időszakra 1-3 napig.

Térképe üdülőhelyek Krasznodar régió

Az egyszerűség kedvéért, akkor megtekintheti az összes főbb üdülőhelyek Krasznodar régió partján a térkép. Nagyobb kép és olvasni minden üdülőhelyen külön-külön.

Kérjük, frissítse a böngésző

A Fekete-tenger partján, a klíma változik, mint bárhol máshol. Tehát a nyugati kerület Anapa éghajlati viszonyok hasonlóak a Földközi-tenger egyes elemeit a kontinentális és nagyon alacsony páratartalom. A területen a Gelendzhik és tovább a dél-keleti mediterrán éghajlat nagyobb otchotliv. Közeledve Tuapse, páratartalom és a hőmérséklet emelkedik, és a szubtrópusi kifejezettebbé válnak. Szubtrópusi éghajlat hivatalosan megkezdi jönnek a saját, mintegy 10 km után a Tuapse. Itt a természeti környezet pálmafák növekedni kezdenek, érett citrusfélék, ami nem mondható el a többi üdülőhelyek keletre. Palma, persze, valahol ott vannak, de most hozott és ültetett mesterségesen.

Az első üdülőhely, ahol mentünk volt Anapa. A részletes térképét üdülőhelyek Krasznodar régió egyértelmű, hogy ez az egyik legközelebbi települések a parton. Mi maradt Moszkva térségében 15.00, és sikeresen leküzdeni a Ring Road, balra autópályán M-4 „Don”. A feleségem volt a kerék, úgyhogy éjfél után tudtam cserélni, és nem tudtuk megállítani, hogy továbbra is mozgás irányába déli kiadások az úton a lehető leggyorsabban. Összességében ez elvitt minket 27 óra, és mi vonatkozik a távolság 1500 kilométer. Ugyanakkor, megálltunk háromszor enni és pihenni egy kicsit.

Üdülőhelyei Krasnodar területén: a part térkép Anapa

Azért jöttünk, hogy Anapa körül 6:00 este. Előre lefoglalt szobák egy kicsi, de nagyon hangulatos szálloda „Atlas”, amely található a falu Dzhemete. Ez a falu, sőt, és Anapa a határok részletes térképen üdülőhelyek Krasznodar terület települések között gyakorlatilag nem létezik, és azok, akik jönnek, hogy a központban vonattal, itt tartózkodó volt. A szálloda nagyon hangulatos és szép. Van egy kis medence, relaxációs terület, játszótér és egy kávézó.

Strandok Dzhemete tekinthető az egyik legjobb Anapa. Ezek homokos és nagyon széles. A strandon vannak mindenféle vízi sport, felfújható gyermek városok, infrastruktúra fejlett öt pont, és nincs ilyen nagromozhdonnosti keret előtető a strandon központjában Anapa. A legfontosabb előnye, hogy a strandok Dzhemete hogy a sekély vízben kevesebb alga és úszás itt sokkal szebb, mint a központi strand közepén Anapa.

Anapa rengeteg szórakozási lehetőséget. Este sétálgatott az egyik legjobb vízpartok a parton. Van egy vidámpark gyerekeknek széles választéka szórakozás. Meglátogattuk a dolphinarium és pingvinarium. Elmentünk a üdülőfalu a szukát a vár „oroszlánfej”, ami van egy csomó benyomások ebből lovagi torna. Megérkeztünk esti show, miután meglátogatta a várat, és látogasson el a lőtér Robin Guda, amely szívesen veszi a leckét íjászat. Mi is tett egy kerékpár út a part mentén Anapa világítótorony, ahonnan festői kilátás nyílik a tengerre és a város maga. Aztán elkezdte tanulmányozni a részletes térkép üdülőhelyek a Krasznodar terület, és folytatta.

Abrau -Dyurso

A következő napirendi pont az üdülőfalu Abrau-Durso. Elértük, hogy kevesebb, mint egy óra, és megérkezett a kora reggeli órákban. Azt tervezte, hogy tölteni csak egy nap. Tartózkodik a vendégházban „Chocolate”, amely található a falu Durso közvetlenül a tengerparton. Felesleges Abrau-Durso Abrau tó partján található, néhány kilométerre a parttól, és Durso faluban található, közvetlenül a tengerparton. Számos strandok, köztük a kis tölcsértorkolatok, amelyek gyorsan melegszik, és ideális fürdőzésre gyerekek. Úgy döntöttünk, hogy tölteni reggel a központi strandtól Durso. Kavicsos strand, egy jól fejlett infrastruktúra. Délután, így az autó a vendégház, hívtuk a taxi, és elment a központ borturisztikai hazánkban - a gyár pezsgők Abrau-Durso.

Ez egy igazán különleges hely, amely által alapított gróf Golitsyn a 19. század végén. Itt mutatták, hogy egy hatalmas területen szőlő és beszélt a művészet a szőlőtermesztés habzóbor termelés. Megnéztük a termelési folyamat, mert csak az utóbbi időben már teljesen modernizált alatt világos útmutatást szakértők «Moet Chandon», és talán ez az, amiért a szokásos pezsgő ez a márka nem különbözik a legendás francia. Meglátogattuk a hatalmas pince borral raktárak és kóstolás. A cég tárolja az összes látogató vásárolhat termékeket gyári áron, és néhány ritka fajta, az évjárat pezsgőt csak vásárolt itt.

Este élveztük a sétát a tó sétányán Abrau, ami az egyik legjobb vízpartok az üdülőhelyek Krasznodar régió partján a térkép. Lefektetett színes útburkoló kövek, sok virágágyások és a pázsit és gazdag infrastruktúra ideális hely esti séták és magány. A vízparton, béreltünk egy csónakot, és egy egyórás séta a part mentén. Étkezzen egyik kávézóban, akkor visszatért a faluba Durso árából taxival, az lenne a kora reggeli órákban, hogy menjen a következő városban.

Részletes térkép üdülőhelyek Krasznodar régióban: Gelendzhik és Divnomorsk

Másnap reggel mentünk a város Divnomorsk. található a Grand Gelendzhik. A köztük lévő távolság a részletes térkép Települések Krasnodar éle csak 10 km-re. Ezért úgy döntöttünk, hogy maradjon Divnomorsk mint a víz a tenger nagyon tiszta, és délután ebéd után tudtuk vezetni Gelendzhik a szórakozás és látnivalók meglátogatni.

Safari Park található lábánál a hegy lejtőjén, az útvonal mentén fut a tenger közvetlen közelében is. A bejáratnál, azonnal vásárolt jegyek, nem csak a Safari Park, hanem a sikló mászni a csúcsra, a megfigyelő fedélzetre, és látogasson el a terráriumban hüllők. Safari Park kedvelt nemcsak a gyermekek, hanem a számunkra - a felnőttek. Ő nagyon jól karbantartott, és a számos ritka állatok, különösen a ragadozók egyszerűen csodálatos.

Van egy terület, szeparált tartós plexi, majd a közvetlen közelben, pár méterre megy lőterek. Még mindig ott pumák, leopárdok, jaguárok, grizzly medve és himalájai, struccok és a vaddisznó, majmok és más állatok. A bejáratnál lehet kapni szárított gyümölcsöt etetni az állatokat. A leghírhedtebb „koldus” okaschalis viseli. Állnak a hátsó lábukon és fáradhatatlanul „könyörögni” kezel. Sokan vásárolni őket fagylalt, amelyekre az állatok nagyon hálásak voltak. Megtekintések a megfigyelő fedélzeten nagyszerűek, Gelendzhik öböl, mint a város maga, már meg egy pillanat alatt.

Miután egy látogatás egy szafari park, úgy döntöttünk, hogy menjen egy kört egy jachton. Mi volt a választás: lovagolni egy privát vitorlás jacht vagy egy nagy csoport. Úgy döntöttünk, hogy lovagolni a nagy csónakot, ahol közben hajóútra van egy szórakoztató műsor, és a jegyeket olcsóbb. A két órás séta az öbölben, hogy a nyílt tenger nagyon szórakoztató és izgalmas, meg lehet nézni a vörös naplemente, és csodálatos fotók a memória a visszavezető utat. Este a Gelendzhik vízparton lehet leírni, mint valami különleges. Valószínűleg ez a legforgalmasabb hely a parton. Több tucat, ha nem több száz különböző kávézók, éttermek, klubok és diszkók. Akkor menjen fel a késő este, amikor a sétányon a leghosszabb szép. A hossza csak 10 km-re, sok virágágyások, gyep, díszítő figurák. Volt vacsora az egész családnak kitűnő helyszíni étterem „Primorye” a szálloda, majd meglátogatta a vidámpark található, amely a vízparton mellett a stadion. Gyaloglás után egy kicsit meredek sziklák „hűvösebb”, amely azonos a magassága magassága 16 emeletes épület, úgy döntöttünk, hogy visszatérjen a Divnomorsk hogy a vendégház, mert másnap kellett menni a legnagyobb vízi park tartozik.

A következő napon, míg mindenki aludt, én elmentem a strand és úszni a kristálytiszta tenger. Ezt követően, a régió tíz órakor mentünk a vízi park Gelendzhik „Golden Bay”. Tól tartózkodik ezen a helyen van egy nagyon szórakoztató, különösen a gyermekek számára, amely ideális feltételeket hoztak létre itt. Területén 17 hektár van 17 medence, 69 fut, 49 diák és 10 vízi túrák. Területén számos bár, kávézó, pizzéria. Jegyár - 1400 rubelt felnőtteknek, 650 rubelt - a gyermekek számára. Ingyenes belépés csak gyerekeknek, akiknek a növekedés nem haladja meg a 106 cm-t.

Míg Divnomorsk és Gelendzhik, mi is meglátogatta a régi Park Kabardinka. és egy kört a SUV a völgybe a dolmenekről. Ha a partner nem volt gyerek, akkor biztosan lehet egy látogatás az egyik legismertebb és legnagyobb klubjának Formula Magyarországon, de nem tudtunk csinálni. Tartózkodás után ezen a helyen 4 napig, mentünk tovább. A következő üdülőhely partján Krasznodar régió térképe volt üdülőfalu Loo.

Gelendzhik a budi van kb fél óra, és megállt egy mini hotel «Dolce Gusto». A szálloda közvetlen közelében a tenger, és mindent, amire szükség van egy kényelmes tartózkodást. Mi pihent a központi strand, a falu, amely mintegy 150 méter széles. Amennyiben infrastruktúra jól fejlett, sok víz túrák és szórakoztató a gyermekek számára. Boldogan lovaglás elektromos írógép a vízparton, ugráló trambulin és játszik felfújható városokban. Mi a feleség viszont kört egy banán, amely a szervezők hurcoltak a jet nagy sebességgel a part mentén. A víz a tengerben a központban nagyon tiszta és az úszás is öröm. Ebéd előtt fog pihenni, és pihenjen a tengerparton, majd egy snack, elment, hogy milyen egy falu vagy környékén. Meglátogattuk a romok egy régi bizánci templom található, amely a falu, 33 vízesés, valamint a lovaglás a folyó völgyében Ax. Mint egy család eszünk közétkeztetés pontot, amelynek van sok, az átlagos pontszám négy nem több, mint 600 rubelt. Pihentetés után ezen a helyen 3 napig, mentünk tovább abba az irányba, a Fekete-tenger partján, dél-kelet.

Dagomys, Szocsi, Adler

Közben egy hét tartózkodás, meglátogattuk sok helyen, például egy vidámpark Adler, Adler akvárium, egy olimpiai falu. Utaztunk ezeken a helyeken tömegközlekedéssel, vonattal. Ők gyakran megy, és ez az egyetlen módja annak, hogy elkerüljék a közlekedési dugókat Szocsiban napközben. Egyedül én elmentem a vadvízi evezés, miközben egy túra és legyőzte sok zuhatag hegyi folyó Mzimta együtt a többi résztvevővel e kaland. Ezen kívül meglátogattuk Sochinskiy Skay Park sok túrák, és tettem a folytatásban jumbo jumping. Mi sétálgatott a leghosszabb függőhíd a világon, és ez egy felejthetetlen érzés. Ezen kívül, tettünk egy csodálatos utazás a hegyek a közeli falu Uch-Dere. Ezért nem csak a páratlan kilátás nyílik a tengerre és a hegyekre, de vannak régi teaházak, ahol megkóstolhatják a különböző fajta tea gyógynövények Kaukázus lábainál, sok fajta méz, amely gyűjtött helyi méhészetek.

Eltekintve kiemelkedik egy utat Abházia. Hogy ott vettünk egy túra és egy nap átadni a nagyobb városokban a köztársaság. Az útvonal szerepel a látogatás Gagra, Pitsunda, Athos kolostor, hegyi barlangban, közel a kolostor, hegyi tó Riza, nyaralók Sztálin és az utazás sok szorosok, beleértve az utazási szélén egy sziklán magasságban több száz méter cím alatt „Goodbye hazát.”

Lermontov

Részletes térkép üdülőhelyek Krasznodar régióban segített megtervezni utunkat. Megérkeztünk Moszkvába időben, valamint a Moszkvából Anapa, körülbelül 27 óra, rendszeresen helyett egymást a kerék és így leáll. Az volt a tervünk, hogy látogassa meg a hegyi üdülőhely Lago-Naki. az úton vissza, de végül ezt az ötletet elvetették, és hagyta, hogy nézze meg ezt a helyet a következő alkalommal.