Rejtély keresés - utazási blog - a szobor a Nagy Buddha és a templom az igazság Pattaya titkok

Scooter Thaiföld jelentősen leegyszerűsíti az élet. Szintén Pattaya a legnépszerűbb és kényelmes közlekedési forma. Ezért úgy döntöttünk, hajóbérlés a barátokkal egy pár napot, hogy vizsgálja meg a város, és látni a fő látnivalók Pattaya. És az első helyen jártunk, ez a szobor a Nagy Buddha. Ezen kívül található, közel a város központjában. Séta az oldalakat az interneten a nap előtt, találkoztunk, értékelje egy turista. Azt írta, hogy a szobor feltűnő szépségét és értékét, mert eléri a magassága 15 méter nem akarok dicsekedni, de láttuk, szobrok és több, és a Buddha életünkben nem az első. Ezért semmi rendkívüli és az új, mi nem vár ránk, de még mindig úgy döntött, hogy nézze meg, mert ez az egyik fő attrakciója a Pattaya. De először is, kiderült, egy kicsit ott, és nyomja meg a kis kínai park, ahol láttuk a fájdalmasan ismerős szobor az istennő Guanyin és a nagy Confucius.

Mi séta a parkban, és folytatta. Valamivel magasabb a csúcs a hegy, csak ugyanaz, és van egy szobor a Nagy Buddha. Őszintén szólva, sekély lépcső 120 lépéseket, őrzött hétfejű kígyót, naga, lenyűgözött minket sokkal több, mint a szobor is. Nagyon vicces az egész dolog úgy néz ki alulról, mintha a kígyó - a Buddha lába

Két perccel a lépcsőn, és mi vagyunk lábánál a Nagy Buddha. Értékelem őt észre, csak mellé

Mindkét oldalán a Buddha-szobor körül kisebb. Mindegyikre súlyú lemez a nap folyamán. És ez mit jelent, akkor keressen az interneten. Biztos vagyok benne, hogy ez alkalommal a turisták, különösen érdekel a történelem Thaiföldön, ne hagyják felügyelet nélkül.

És haladunk tovább a helyszínen, ahonnan csodálatos kilátás nyílik Pattaya.

Ahhoz, hogy megértsük, ahol a dolgok, én elterjedt a térképet.

Big Buddha Pattaya térkép

Következő, mi volt, hogy a Sanctuary of Truth (az igazság). Ez a hely int minket leginkább. Nem található 8 km-re a Buddha. Ez az, ahol mentünk.

Sanctuary of Truth (az igazság) térkép Pattaya

Belenyúlt területén a Temple of Truth, hamar küldött egy jegyet. Ügyelve arra, hogy a belépési költségek 500 baht per fő, mentünk keresni egy másik utat. És azt látjuk, hogy, bár nem azonnal, először elment a bal és megpróbált belépni a szálláshelyet, és nézze meg az templomban van. A terület már kimaradt, bár egy kicsit popristavat a kérdéseket, de kiszivárgott a strand, láttuk csak a csúcsa a templom. Nos, ez nem egy üzlet, hogy vezessen egy kicsit távolabb, és ismét egy zsákutca. De az esély még mindig. A vágy, hogy az Igazság Szentélye nőtt háromszor. Végtére is, mi van elrejtve, ez mindig érdekes. Megtaláltuk a szálloda a térképen Garden Sea View Resort található, amely a jogot az egyház, és elment vele. De kiderült, hogy nem is próbálja beépülni területén a szálloda. Amikor elérte a főkapun, láttuk a strand és az ösvény vezet a tengerbe.

Hogyan juthat el a Temple of Truth Pattaya

Ez volt ő, aki elhozta nekünk a Temple of Truth. Először is, mert a köd láttuk csak a körvonalait. De közelebb, a Temple of Truth meg előttünk, annak minden dicsőségét.

Milyen érzelmek nem csak elárasztott minket ezen a ponton éreztük kincsvadászok, akik végül is talált kincs. Nem tudjuk, hogyan kell földet, hanem a tenger csodálatos beszámolót Így mentjük THB 1000 és látta, hogy a Temple of Truth ingyenesen.

Így lettünk elragadta ezeket a kereséseket, nem vették észre, mert már sötétedett. És még mindig meg kellett tervezni egy éjszakai kilátás Pattaya. Míg elérte a megfigyelő fedélzeten, a sötétség teljesen átitatott a város, amely kész volt meglepni minket a fények és a színek.