Pr kitalálta, hogyan lehet gyorsan és olcsón kiadni a schengeni vízum - magyar újság

Ha így utazási iroda vízum pénzt többnyire jogi ismeretek az emberek.

Közvetítő twist karok

Kezdve az elmúlt évben sok utazás Európában a kocsijába, mi ütközött egy váratlan probléma - a vízum. Azt megelőzően a külföldön tartózkodó egyik részeként turistacsoportok és csináltunk egy vízum „automatikusan”. Külföldi útlevél, vízum megszerzésének Moszkvában, és a vezetők arra korlátozódik, hogy tanácsos ellenőrizni a vízum érvényessége és a család nevét.

Amikor tavaly először meg kellett tennie a vízum, mi is meglepte a költségek a termelés az utazási iroda. Két vízumot kértünk 15.000 rubelt, ami úgy tűnt, túlzott árat. Valójában ez volt az ára egy olcsó egyhetes túra.

Aztán elkezdte keresni a cégek, amelyek a kiadott vízumok olcsóbb. És hamarosan akadt két „Visa Application Center”. Az egyikben kértünk négyezer a vízum, amely megígérte, hogy kiadja a rövid távon. Ez rendeztünk.

Miután összegyűjtöttük az összes szükséges információt - a munkahelyen, a bank, kitöltése egészségügyi biztosítás és a zöld kártya (gépjármű-biztosítás), hoztunk összes dokumentumot a „Visa Application Center”. Ami kiderült, hogy a szokásos utazási iroda. De megnyugtatott részt vízumok kiadására több éve, és „senki sem panaszkodott.”

Néhány nappal később kaptunk egy hívást, és azt mondták, hogy meg kell fizetni újabb kétezer rubelt ettől. Két éve nem voltunk a schengeni országokban. Állítólag ezzel kapcsolatban vannak nehézségek a konzulátuson. Elindulása előtt nem volt túl sok idő, már késő volt visszavonulni, meg kellett fizetnie. Aztán ott volt még néhány „akadály” leküzdésére, ami kellett fizetni akár ezer. Ennek eredményeként a vízum kerül nekünk ugyanazt a 15 ezer rubel.

És akkor kezdődött a legfurcsább dolog. Bár vízumok kellett szállítani Kirov két héttel az indulás előtt, kaptunk tájékoztatást, hogy jönni fognak Kirov csak három nappal azután, hogy a menetrend szerinti indulás időpontja. Vagy van egy másik lehetőség -, hogy vegye őket Moszkvában. Ez az opció elvette legalább néhány órát az utunk, de volt, hogy elfogadja ezt.

Capital „Visa Center” kiderült, hogy egy utazási iroda, yutivsheysya a két kis szoba egy irodaház mellett konzulátusainak több országban. Vízum mi, ítélve az időpontot belépési és kilépési nem 10 napon belül, ahogy kértük, és két héten át. Elégedetten mentünk, de nem nézett a kis vonal alatt a dátumot. Nevezetesen, hogy hány nap múlva engedték be a schengeni országokban. Mint korábban, amikor mentünk turista csoportok, a napok száma a vízum mindig egybeesett a vízumot „folyosón”. Tudatlanság ilyen árnyalatok játszott piszkos trükk nekünk átkelés közben a lengyel határt, amikor jöttünk vissza.

Vissza nem hagyja

Lengyel határőrség vette el a mi útlevelek bélyegzés átlépte a határt, nem jelenik meg valamilyen okból, a szokásosnál hosszabb ideig. És felmegy az autónk, azt kérte, hogy induljunk. Aztán megkérdezte, hogy miért van törve marad a schengeni övezethez. Amit nagyon meglepett. Megmutattam neki a dátum a vízum, amely szerint már volt egy pár napot. Válaszul, aki rámutatott, hogy a vonal alatt található, ahol voltak - hét napig. Tehát a határ átlépése két nappal később helyzetbe.

Ez viszont teljes meglepetés volt számunkra. Elmondtuk, hogy nem szándékosan csináltam, de a tudatlanságból. Miután hallgatnak minket, azt kérte, hogy az autó a „letartóztatás-parkoló” a közelben, majd elindultunk a határátkelőhely, ahogy elmagyarázta nekünk jó orosz, a perceket.

- Ez a rövid életű - ígérte - néhány alaki, és akkor fog megjelenni.

Azonban, amikor néhány perccel később, azt kérte, hogy ki a falu, mellette egy „kalapács”, amelyből kiderült, két rendőr gumibotokkal, fegyverek és egyéb felszerelések. Ültünk az autóban a különböző ülések, és leült mellé az egyes rendőrök, és mentünk a Terespol - határ Fehéroroszország, a lengyel oldalon a város.

A rendőrségen vittek át a folyosókon belül erősen emlékeztet az amerikai film a börtönben. Szerint a belső kontúrja a rendőrség elment a kutyák a helyszínen az alsó küszöbértékű volt a zaj. Valaki valami vitatkozni különböző nyelveken, a nő megnyugodott kisgyermekek.

Az egyik szobában már fényképezett, ujjlenyomatot és kétségbe vonták. Őszintén elmondta, hogy a vízumok és minden mást. A lengyelek azt mondták, hogy nem vagyunk különösen ideges. Ez nem egy büntető és közigazgatási bűncselekmény, amelyhez kap egy féléves beutazási tilalmat Lengyelországba.

Befejezése után az összes eljárást, ami tartott három óra, mi küldtek vissza a határon. Mi a kocsiba, és néhány perc múlva már Fehéroroszországban. A legtöbb elnyomott, hogy mi valójában nem az ő hibájuk meg az adatbázisban a schengeni elkövetők, mint az útlevél volt egy bélyeg. Hogy a jövőben válhat a probléma a vízum.

Visa nélkül a szóváltás

Szünet az interneten keresve hasonló helyzetben, jöttünk, hogy a tanács, hogy nem kívánnak fellebbezni közvetítők és a formális rendszer vízum központok konzulátusok a különböző országok, amely eredetileg Magyarországon az elmúlt években szinte minden városban.

A legközelebbi város annyira Kazan tőlünk. A vízum központ emberek nem volt több, mint egy bank. A bejáratnál, hogy az utalvány a kezelő egy adott országban, ahol meg szeretné rendelni a vízumot. Minden várakozás vette tizenöt perc alatt körülbelül fél órát töltött a papírmunkát. És ő ellenőrizte az üzemeltető minden az utolsó vessző, és arra kényszerítette, hogy átírják a jelentkezési lapot, kitöltve előre otthon. Minden költséget együtt a vízumok költségeit, háromszor kisebb, mint a kért utazási irodák. És csak egy hét helyett az utazási irodák kínálnak három hét, mi lett a tulajdonosok a schengeni multivisa.

Egyértelmű, hogy az út a vízum központ egy másik városban is megéri a pénzt. De minden esetben, ez nem hasonlítható össze túlzó pénz „szolgáltatások”, hogy tegye meg a túra cég.

A minta dokumentumok listája szükséges alkalmazni a schengeni vízum:

- Útlevél, amelynek érvényességét meg kell haladnia a vízum érvényességi ideje nem lehet kevesebb, mint három hónap (eredeti és fénymásolt az első oldalt a fotó).

- Egy színes fénykép, 3,5-4 cm, követelményeivel összhangban a Nemzetközi Polgári Repülési Szervezet.

- Egészségügyi biztosítás, területén működő, a schengeni térségbe, a biztosítási összeg legalább 30 ezer euró.

- Kérdőív kitöltve latin nagybetűkkel. kérdőív formájában lehet ingyenesen beszerezhető a konzuli osztály, szolgáltatás vízum központ, vagy letölthető és kinyomtatható a honlapján a vízum központ.

- c másolata fényképet és az oldal a regisztráció az útlevél.

- A dokumentum, amely igazolja a cél az utazás. Jellemzően ez a szálloda utalvány, utalvány vagy meghívást a fogadó szervezet.

- A dokumentum a pénzügyi biztonságát itt schengeni országban. A különböző országokban, ez lehet egy bankszámlakivonat vagy egy levelet a munkáltató amely az átlagbér. összegeket az egyes országok nyújtanak más.

- Megerősítés foglalás repülőjegy, vonattal vagy busszal. Vagy jogosítvány és forgalmi engedély az autó.