Pihenjen a Costa Dorada üdülőhelyén Salou és a környező területet, hogy vizsgálják felül a turista shpyrkova

Nincs jobb eszköz emlékezni útját, mint hogy írjak róla. Ezért úgy döntöttem, hogy elmondja a részleteket utunk ezen a poszton.

A képen - egy festői villa elején a sétány Passeig de Jaume. Egy nap telt el, azt találtuk, van egy hangos fél a hangos zene :)).

Nem sok időt töltenek a strandon, ahogy töltötte nappal az utazás, és a szabad idejét, sajnos, mi vezetett a borult ég vagy esik az eső.

23 fok május 31-én, 20 óra, nézve Capellansa Beach.

Továbbá, hogy nem találtuk meg, vagy a strandokon, bár nincsenek öltözők. De sok európai nő topless - férfiak számára az öröm!

Észrevettem, nem túl kényelmes belépés a tengerbe a strandon Salou: kis éles sziklák a parton (nem mindenhol, természetesen!). A víz maga tiszta és sooo sós ez jellemző a Földközi-tenger.

Vezetés busz / vonat irányába Barcelona, ​​észrevettem egy nagyon szép, elhagyatott, kis és nagy pljazhiki fehér homok. Ha lehetséges volna, szerettem volna úszni, napozni a strandon, az ország.

De mi lett volna a tervek sok-sok séta és utak, így meg kellett elégednie a strand Capellansa. )

Sikerült látogasson néhány helyen Salou, sok inni sangria, tanulni, ami pizza a spanyolok, és meg kell próbálnia paella.

Találtunk egy több étterem ugyanazon a hálózaton, amit szerettem: La Nonna, Maradonna, Boca Boca. Mindegyikük a turista utcán, úgy, hogy alig lehet figyelmen kívül hagyni.

Maradonna és Boca Boca különböző érdekes belső, és a La Nonna - finom sangriát alapján cava. Az első kettő is jobban összpontosított a fiatalok, és a nagyi (La Nonna) - az egész család számára.

A belső tér a Maradonna.

Sangria La Nonna alapján cava (spanyol „pezsgő”), ez már nem lesz, hogy megpróbálja máshol, de ez tényleg nagyon finom.

Az árak meglehetősen magasak, és meg kellett tenni vele. Átlagos dara „2 meleg étkezés + kancsó Sangria” ezekben az intézményekben ki 30-40 euró. Külön-külön, ugyanennyi liter sangria, akik érdeklődnek átlagosan 10 euró.

Volt egy esélyt, hogy próbálja meg a sokféle paella La Nonna, egy tál ára 12 euró. Ez nagyon finom! Ha azt tervezi, hogy megpróbálja paella Salou, azt ajánlom, hogy csináld La Nonna. A fotó, az ebédet és a bók az étteremben - két lövés.

Egy másik hely, érdemes megemlíteni «Di Mare Beach» a központi strandtól Salou. Nem fog hiányozni ez az este, séta a tenger. Ez kávézó világító táblák, kocka, álló, közvetlenül a homokban. Vannak vízipipázáshoz, ivás sangria és koktélok. By the way, sok vízipipa létesítmények Salou, de azt mondták a helyiek, hogy csinálni itt senki sem tudja :). Nos, volt egy nagyon szép időt Di Mare Beach. figyelembe vízipipa (20 euró) Sangria (8 per liter) és a koktél rum + kóla (5 euró). Mindez együtt a tengeri levegő és a könnyű szellő a parttól - nos, csak egy románc!

Apropó élelmiszerbolt, megemlítek egy jól ismert kedvelt a turisták és a helyiek Mercadonna. Ha kellett vásárolni valamit a termékek, mindig odamentem. Örültem, eper, 2 euró / kg, és még inkább - édes és lédús mangó 2 euró / kg. Azok, akik maradnak apartmanok saját konyhával, talán, mint a megjelenés, friss tenger gyümölcsei, bemutatva a boltban. Mégis van egy igazi sonka - és a vezető tanácsolta nekünk, hogy ott, és általában, mert mindig volt egy sorban a turisták számára. A többi egy szupermarket a la mi Magnit, Dixy, Pyaterochka: élelmiszert, tejtermékeket, ital, zöldség / gyümölcs, némi háztartási vegyszerek, stb ...

Emellett Mercadonna a központban vannak szupermarketek, mint Michelangelo és Spar: mindkettő a Carrer Major utca, amely párhuzamosan fut a strand és a Passeig de Jaume.

Egyszer, ahogy a Cap Salou mentünk a közeli kis szupermarket eper. Azt hiszem, mindenki megtalálja a kis bolt közelében én hotel.

Az út Cap Salou az örömet és bánatot, így itt lehet megunni elég gyorsan. De ezek a házak csendes, a madarak énekét és a hiányzó autók az úton nem teszik lehetővé a fáradtságot, hogy a jobb :).

Képzeld el, ha öröm érkezéskor a végpontra böngésző, láttunk egy fából gyalogos út vezet a szikla a tenger és a világítótorony felé Salou. A világítótorony is található, a kerítés mögött, így közvetlenül neki nem kap. A bal oldalon - a bejárat a nyomvonal, lógó lemez «Faro de Salou».

Így töltött körülbelül hét órát utazik a tandem. Amikor a lehetőséget, mi lenne, hogy egy másik napon egy út egy tandem már La Pineda. De ez egy másik alkalommal ...

Cambrils gördülő, észrevettük, takonykór szörfösök táborba, és elkezdtem gondolkodni „és hogy meg kell próbálnia, és minket?”. Az interneten találtunk egy helyet, Salou, ahol lehet bérelni egy fórumon, és már csak azt kell várni a megfelelő idő.

Point Bérlettel sup-s elején helyezkednek el a fő strandtól Salou.

Bérleti díj 10 euró / óra. Mi, persze, jól sikerült, t. Hogy. A viszketés lovagolni egy szeles napon (hogy őszinte legyek, máskor egyszerűen nem találtam). De jó móka volt, és nagyon könnyű (térdre :)), de kiemelkedik a lapát a hullámok nem mindenki tudja.

3. A gyalogos nyomvonal Salou

A tervem az volt, kötelező séta a gyalogos útvonal fut végig Salou strandjától, és folytatódik a Cap Salou (tovább megyünk, nem mer). Az út már megkezdte a tengerparton Capellansa este. Igen, ez hiba volt, az időzítés sétálni. Természetesen a fajta éjjel-nappal a maga módján szép, de én inkább sétálni a napsütésben. Az ösvény nagyon hosszú volt és néha veszélyes. És a végén mi fogott egy zápor, és visszatértünk a Cap Salou eltérő módon.

Elején az út tűnik elég biztonságos, van egy kerítés fölött a sziklás és bélelt egy kő a lábuk alatt. De egy bizonyos ponton az út mentén szálloda tűnik hosszabb, és az út elveszíti minden báját: nincs világítás és kerítés. Ez a kaland nem szükséges ahhoz, hogy a gyerekek az esti, és biztosan semmilyen módon nem az esőben.

Ítélve a megtett távolságot, voltunk már Cap Salou, amikor jött egy kis gyalogos (és szinte teljesen kihalt!) Gát. Itt már kezd egy kicsit ijesztő, t. Hogy. A strandon nem volt senki, nem voltak iskolák és jó néhány sétálók. De ez nem akadályozott meg bennünket, és lement az utcára, mentünk vissza, hogy továbbra is a sötét út mentén a szikla.

Nem tudjuk, hogy ez volt a folytatása ez az út, vagy egy bizonyos ponton volt egy „Wrong Turn”, de nedves, esőtől a dupla falú, elment a szállodába.

4. Port Aventura

Jegyek a park, vettünk ugyanezen Elvin-K Travel, amely lehetővé tette számunkra a kedvezmény 2 euró jegyet (egy menetjegy teljes jött 45 euró). Feladott megáll Carrer de Carles Buïgáz, közel a szálloda. Az út körülbelül 15 percet figyelembe véve más megáll a városban.

Mi vezetett el a szállodától körülbelül 12 óra, és milyen naiv voltam, azt gondolva, hogy lesz idő, hogy látogassa meg a érdekes látnivalók. Vagy hogy legyőzzük a félelmet, és ez lesz elég csak meghallgatni a kiáltásokat, így élvezni a díszítés a park ...

Még nem vagyok kész, hogy nézze Port Aventura (a közelmúltig nem volt a tervem, mert azt hittem, hogy én nem szeretem túrák). Ezért, belépéskor mi csak ment minden zavaró, hogy találkoznak a mi utunk. Az első volt, korcsolyázás víz Tutuki Splash, és itt még nem vesztett - ez volt vicces, mókás, nedves, és nagyon ijesztő. )

Az érzelmek az első kört az arcán. Mögöttem, a legmagasabb hegy, ahol, ami egy spray-hullámok, a hajó megy lefelé.

Miután az utazás, már csodálta a következő utasok próbál kiszáradni egy kicsit (bár szándékosan ült az első sorban). Általában egy jó kezdet. )

Aztán mentünk a következő razvlekalovo látott - kiderült, hogy 4D-filmet dinoszauruszok Dino Escape. Ez nem érdemes időt, különösen nekünk, és úgy, hogy ez nem elég. A kép minősége nem túl kellemes a szemnek, és egy ilyen látvány látható Magyarországon.

Mind az első kört a területen Polinézia. Polinézia tetszettem neki több, mint az összes többi területen - növényzet, vízesések, friss ... (bár a vadnyugaton is, nos, nagyon érdekes!).

Indítsuk el a sorban a Dragon Khan.

A fent említetteken kívül, meglátogattunk egy pár túrák, ott volt a legkisebb az összes. A parkban telepített táblák a várakozási idő a sorban a fő látnivalók, és becslésünk szerint kevesebb, mint a valós idejű 20-30 percig.

Nem volt ideje, hogy lovagolni a másik népszerű látnivaló Furio Baco, t. Hogy. A sor már közel körülbelül 19.30, és maga a park 20:00 órakor zár. Ebben a tekintetben az én tanácsom ez: ha azt szeretnénk, hogy a munka akár elég nyáron a parkban, és lovagolni annyi túrák, akkor megteszi egy jegy 2 napra, vagy vásárolni az expressz át. Ebben az esetben a gyors részeket eltérő és változó költségek, de őszintén szólva, még a legegyszerűbb közülük fog kerülni 29 euró.

Megpróbál a látogató a park legnagyobb, már elindult a területén keresztül a zárás után, amíg mi távozni :)

Annak ellenére, hogy aggályok a száma, akik szeretnének menni a busz után, a záró, a park, leültünk az első, ami a buszmegállóban. Egy kicsit sajnálom, persze, hogy nem volt ideje, hogy látogassa meg, sokkal érdekesebb, Port Aventura, de másrészt, szerencsénk volt, t. Hogy. Olvastam egy csomó történetet körülbelül három órás sorok kategóriájú. Biztos vagyok benne, hogy vissza oda, talán még egyenesen a dobozban egy látogatás Ferrari Land.

Ezen fogom befejezni a történetet. Ezek a kalandok történt velünk Salou, tényleg van valami köze, hol és mit kell látni - lesz szórakozást minden korosztály és ízlés. Írok majd a következő bejegyzésben a másik utazások Katalóniában.

Szeretnék visszatérni Salou? Igen. És ő Salou nem minden vizsgálták, és egy helyet, utazási továbbra is fennállnak.

Nagyon jó történet, Dasha. A tandem utazott magát öröm, de a sorban 1,5 óra állni nekem valamit rosszul, akkor is, ha igazán akar, hogy valami :)

Yourself foglalni a Hotel Booking.com: lépésről lépésre és árnyalatok

Hogyan utazni egyedül: oktatás és lifehack

Tartsd nyitva a szemed: hogyan kerülhető el a csalás külföldön