Összefolyás Chemal Katun

Az egyesülés a két folyó különböző víz színe körül Chemal falu közelében Chemalsky HPP. A népszerű turistalátványosság.

Az alsó folyásánál folyó egy hatalmas számú turisztikai létesítmények.

A hely maga egy egyesülése Chemal és Katun népszerű turisztikai attrakciója, szerepel a listán a kötelező látogatások helyen Chemal együtt Chemalsky HPP és a sziget Patmos. A torkolatánál az átlátszó türkizkék Chemal Katun sáros kialakított több száz méter elegyedő egyértelmű határ a két folyó között. Watch fúzió lehet a magas párkány felett Katun, amelyen keresztül az út a Patmosz ( „Kecske ösvény”). A torkolatánál a két folyó csekély piaci értékesítése ajándéktárgyak és termékek Altáj művészek, valamint a méz, mézsör és a különböző gyógynövények. Szintén nem messze a torkolat és HPP épített Extreme Park és néhány túrák, óriáskerék, bungee jumping és még sok más. A Chemalsky tározó lehet lovagolni egy katamarán, és a folyók torkolatánál van szerelve egy kis mólón, ahol egy motorcsónak lehet lovagolni a Katuny.

Megközelítés

Minden út az Altaj hegységben megy át a város Biysk, így a leírás a várostól. Az útvonal a következő:

Távolság Byisk mintegy 200 km.

GPS-koordináták: 51.391735, 86.002163

Biysk után a hídon át a Biya át közvetlenül, bárhol anélkül, hogy kiszorítja. Mert Biysk kezdődik a történelmi része a Chui traktusban. Road - kiváló aszfalt, és egyszer Biysk egy 4 sávos úton. Az igazság az, nem hosszú idő, hogy legyen egy rendes kétsávos 20 km, de még mindig magas minőségű. Kb 150 km után Biysk előtt a falu Ust-Sema fork. Highway M-52 megy egyenesen Tashanta, szükségünk van a másikra Chemal egyenesen a falu Ust-Sema.

30 km után a Ust-Sema meghajtó Chemal. Elhaladunk a falu a főúton. Miután elhaladtak Chemal jobbközép akkor megjelenik egy kis dombon borított fenyőerdő - Mountain Beshpek. Az útvonal jobbra fordul simán kerekítés hegy. Vezetünk főút mentén, elérjük a híd a folyón Chemal.

A híd után az út jobbra fordul a folyó mentén, majd balra. Körülbelül 600-700 m-re az út jobbra elhagyja a földút, a mutatót Chemal vízerőmű. Mi viszont rajta, át további 400 m nagy parkoló. Azt hagyjuk az autót onnan gyalog.

A parkoló a hüvelykujj úton megy végig a tározó amíg Chemalsky HPP. Úton a bazár ajándéktárgyak és a vidámpark egy óriáskerék.

Meg kell, hogy a másik oldalon a gát. Ehhez mehetsz közvetlenül a gát (töltés), hogy Ön is a túra egyik. Vagy menjen végig az utat a parkban „Extrém szórakozás”, és át a fahídon r.Chemal. A másik oldalon, balra és leereszkedünk mentén Chemal amíg Katun. Ha mászni a legközelebbi dombra, a gyönyörű kilátás a összefolyásánál Chemal és Katun.

Itt is el lehet jutni a sziget Patmos az úgynevezett „kecske track” - el kell menni felfelé mentén Katun a keskeny ösvényen. Ha kisgyermekek, akkor jobb, hogy tartózkodjanak ezen az útvonalon a sziget Patmos, van egy másik út.