New York-ból Tierra del Fuego, mint én autóstoppal Amerika-szerte

Az új hős, egy fiatal srác nevű belovengersky Verasen, felmondott, és utazott a New York-Tierra del Fuego, elnyúlt az évben. Az egyik elidegeníthetetlen attribútumok lett a széklet, mint egy szimbólum a poszt-szovjet országok és a „konyha” fordulattal. Ő vitte magával, és annak ellenére, hogy Brazíliában helyezte át kamion dovoz az óceán. Megtudtuk egy utazó, mi történt még az ő transzatlanti kaland.

28 éves, geológus,
utazó, zenész

A legnehezebb része az út - dönt rajta. Mindig van egy horgony, hogy tart. Soha nem gondoltam, hogy én elmegyek Amerikába. Feje volt kollektív romantikus kép Andy Warhol, rock and roll, Woodstock, veszélyes fekete. Kiderült, hogy minden nem így van, és a mexikóiak és a többi latin-- a legérdekesebb ember. A varsói metró találkozott későbbi feleségével élt, abban az időben a kijevi és kommunikálni tartózkodást. Mentek Amerikába, hogy egy művészeti projekt ukrán rendező Leni Cantera „a széken, hogy az óceán.”

El kellett menni, így az indiai, sarki és Atlanti-óceán, a cég most fog menni a Csendes-óceán. Minden fogant, mint egy művészeti expedíció: az út havonta egyszer megszervezni a fesztivált egyes városokban. Készek vagyunk utazni körülbelül egy év. Kaptam egy vízum csak a második alkalommal, és repült New York-ban. A költségvetés két volt 1200 $: nekik mi a vízumot, és vett két jegyet a gépre, és érkezéskor - kamera, lencse, netbook zsidó komissionke. A terv a következő volt: pénzt, és megy tovább. Ennek eredményeként, kb 3000-2 évente, plusz az általunk írt cikkeket, valahogy túlélte. Amikor repült Dél-Amerikában, ez jött ki nagyon drága, és egy csomó ember csorbult nekünk a jegyet. Az éjszaka folyamán, mi szinte soha nem fizetett, és szerzett játszik az emberek számára. A zene nagyon menteni, ez teljesen sokoldalú túlélés eszköze. Szükséges ugyanis, hogy egy idegen megállt, hogy félj. A zenekar egy gitárral és egy hegedű ritkán támadnak emberre. És ha nem tudja megmagyarázni a nyelv útján történik, akkor mindig a zenét.

Észak Amerika

Emlékszem ül egy kávéházban egy felvonuló hátizsák, alkalmas nagyanyja és így tíz dollárt. Ő nem kérdez, hozza a pénzt - így beszélt. Pénz lesz egyenértékű az összes, a párna alá folyamatosan növekszik a gyorsítótárat és a nehéz megúszni az egészet. Feleségem hegedült a Times Square, dolgoztam egy étteremben, és egy építkezésen. Először is, Brighton, egy étteremben, ami megvillant a „testvér-2”. Angol akkoriban tudtam, «nyitott új fájl», «mappa», «törölni». És a legtöbb esetben, csak tudni, hol nyomja. Vettem egy összesen busboys. Az ötlet az, hogy meg kell tisztítani az ételek, sőt - elvégezni a munkát, amit senki sem akar csinálni. Minden világosan elkülönül: hostess, pincér, aki csak akkor fogadja el a megrendelés, egy futó, aki rendet hoz a konyhából. Borravaló kap csak egy pincér. Minden öltözve ugyanaz, én gyakran intett látogatók, kér valamit az ételek a menüből. Azt figyelmesen hallgatta, mondván «biztos», a konyhába ment egy darabig a teremben nem jelent meg.

Aztán elment az étterem Cherry Hill, aki azerbajdzsáni zsidó. A poszt-szovjet figurák két beszédtéma: milyen kevés fizetés és hogyan nem tetszik. Ott láttam az egyik jogszabályok helyi munka: van mindig valamit csinálni. Ha állandóan csinál valamit, senki nem fog adni megrendelések - az a személy dolgozik, akkor miért érintse meg. Összebarátkoztam egy mexikói vagyunk cseréje viccek szavak nélkül, és ő tanított meg az alapokat a spanyol. Aztán dolgozott az építőiparban, míg a hő nem feküdt le a bőrt is. Emlékszem, ott volt az egyik munkagép menni Dunkin Donuts - megy 160 km / h, és élvezze az érzést belépő talicska néhány nő. Nincs jogok, nincs pénz vele, ő nem beszél angolul, csak spanyolul. Meggyőztem ujjait, hogy a kormány mögött autóm, vezetni az építkezés, és hogy ott a pénz. Minden rendben volt, de rettenetesen megrémült.

Sok helyen az Egyesült Államok nem áll meg autópályákon. Nagyon gyakran az állami rendőrség hoznak minket vissza a város, és figyelmeztetett: „Ismét - és leül.” Mi vagyunk a New York-i két napig ment: először podvoz taxis, majd néhány srácok, akik kérték tőlünk a rendelkezésre álló fegyverek, majd megmutatta a denevér, és azt mondta, hogy megöl minket, ha ez. Az Egyesült Államok északi legrosszabb stoppolás a világon, számukra ez már csak a filmekben. Tény, hogy az emberek mind nagyon félnek, mert legalizált fegyvereket. Ülj le, kérik: «? Van egy pisztoly» Menj, beszélt más téma, és kérik újra, ha van egy pisztoly pontosan. Egyesek mondani a barátok, hogy készítsen tartózkodást. Mások azt mondják, hogy ha nekünk valami történik az autóval, akkor könnyen perelni.

New York-ból Tierra del Fuego, mint én autóstoppal Amerika-szerte

Úgy tűnt nekem, hogy Észak-Amerika nagyon hasonló. Washington - krimi fekete városban, melyben naivan elkezdte keresni szállást veszélyes területeken. Sátor tegye lehetetlen. Be kell, hogy kérjen engedélyt, hogy betette a hátsó udvarban. Egyszerűen, sok állam joga van lelőni az illegális jelenlétének magánterületen. Washingtonban, találtunk súlyos egykori tengerészgyalogos, az egyetlen fekete alapon fehér utcán. Azt gitározott, a feleségem - a hegedű, ő beleegyezett, hogy nekünk menedéket, de aztán a barátom azt mondta, hogy nekünk, akik töltik az éjszakát. Minden tapasztalt emberek nagyon meglepett, hogy megyünk Dél-Amerikában, és azt mondta: „Te ott meghalt, tartózkodás és velünk él.”

Közép- és Dél-Amerika

Mexikói autóstoppal eltér az észak-amerikai ember nem táplálkoznak, és nem adnak pénzt, de inkább hagyja abba. Egyszer elmentünk egy pick-up teherautó műanyag tarami, majd lovagoltak a farmon egy személy, aki azt podvoz. Guatemala vízum kellett, hogy mi most mászott át a határon, és elment. Van egy „migrason”, de ha csendben megy, mosolyog a stílusa „Hello”, majd át a határt illegálisan nem jelent problémát. Guatemalában nélkül sokféleképpen szám, ami még csak nem is a térképen. Mi maradt a család tulajdonában egy út menti étteremben, ahol az összes eljött az idő csak egy pár. Elvittek egy helyi templomban, ahol az emberek belépnek a transz állapotban, sírás és imádkozott. A félidőben játszottunk velük, aztán megölelte és minket.

New York-ból Tierra del Fuego, mint én autóstoppal Amerika-szerte

Ez volt Bolíviában a legnagyobb sós mocsár a világon: leállítva, aki ott dolgozik. Utaztunk négy napig, először egy üres fülkét, majd színültig eltömődött sóval. Nincsenek utak, csak irányokat. Valahol a mocsár van egy szellemváros, ahol több család él foglalkozó sóval. Aludtunk a padlón, majd a sót az alsó, a lány nagyon meleg aludni. Amikor járni ott, úgy tűnik, hogy séta a hóban, de nem csúszós és sós ízek.

Utazás ad egy nagyon fontos képesség: megtanulod, hogy közös nevezőt mindenkivel. Még banditák lehűlni, hogy megfeleljen egy érdekes ember. A bűnözők már tudod beszél módon: egy élénk kirándulóhely célzol, és amikor találkoztak a hazai megszűnik vele. Megértik, hogy Ön nem az Egyesült Államokban, már meg, és beszélni másképp. Általában a dél-amerikai fehér - mindig gringo. Rasszizmus nem láttam csak Brazíliában és Ecuadorban. Hozzáállás megváltozik, amikor elkezd beszélni spanyolul, mert az amerikaiak nem. Az utazás megkezdése, hogy tükrözze az emberek utánozzák azt a környezetet, amelyben Ön. Gondolom ez jobb elején.

Zene segít sokat. A Costa Rica, volt még egy termelő be minket hozzá egy ember, aki podvoz. Játszottunk nagyon meredek jazz klub, éjszakai keresni 100 dollárt fejenként, és egy hónapig Közép-Amerikában, vettünk 50. lovagoltak sorfah. Hondurasban voltunk a sziget El Paco, amely vonzza a helyi halászok és transzvesztiták. A helyi lakosok mutatott filmet autóstoppal keresztül Tibet, sikerült valahogy találni a projektort. Élőben előadva panamai TV, véletlenül találkozott a rendező egy rakomány légitársaság. Ennek eredményeként, a kolumbiai repültünk ingyenesen az teherszállító repülőgép. Egy másik módja, hogy van csak akkor lehetséges Dariansky tér - 90 kilométer áthatolhatatlan dzsungel és a kábítószer-gengszterek, hol van szükség egy éles kés, ha azt szeretnénk, hogy próbáljon szerencsét.

New York-ból Tierra del Fuego, mint én autóstoppal Amerika-szerte

Kolumbiában voltunk találkozott egy panamai barátja társa, amely a ház a város központjában. Aztán meghívták az ország: egy nagy család hegyi, folyó és házak. Volt egy párt, már bemutatta a hegyek kolumbiai kokain. És a fiúk azt mondják: „Nem, drogok ugyanazok a szegények.” Ez fejjel lefelé világ. Dél-Amerikában, az összes gyógyszert, akkor folyamatosan kínálnak valamit. De ott van azok számára, akik sokat dolgoznak. Például Mexikóban minden kamionosok ülni amfetamin, némi füst révén az izzó - találkoztunk már ezeket. A kupak öntjük por meggyújtjuk, és a szippantás.

Mi már évek óta Patagónia - sztyeppéken, ahol a szél fúj őrült. Drivers taxik folyamatosan abba az irányba, ahonnan fúj, mert a szél viszont az autót. Délen az argentin városban található legalább 200 km-re egymástól. Van egy vasúti megvették figurák felelős a közúti árufuvarozás és egyszerűen kikapcsol, most minden áru szállítása csak a teherautók.

Általában az út az élet sűrűsége megnő ötször: emlékezés, azt hiszem, hogy minden álom. A széklet akkor tudja, hogy a Tierra del Fuego, és otthagyták az óceán. Ez felkeltette a figyelmet, már próbált vásárolni, és Brazíliában mozgott a teherautó. Leginkább, ő tört be a helyre, ahol részt vesz a fafeldolgozás, ezért javítani gyorsan.

Az út, hogy könnyű lesz, folyamatosan megszabadulni a dolgok. Egy ember nem annyira: elvileg lehet kezelni iPhone és a töltő. utazás a lényeg - a vágy. Ha ez van, és nem ingadozik a problémákat, minden lesz a rohanás.