Most Crystal Palace Luxury Resort & Spa 5

Tegnap megérkezett a szállodában. bejelentkezett egy szobát egy óra (érkeztünk körülbelül 11). Megérkeztünk a hotel immár harmadik alkalommal - állandó vendég jogosultságokat nem (((A recepción van vengerskogovoryaschaya lány ..
A hotel nincs, mi volt az elmúlt időkben. a különbség nagyon érezhető.
Szoba - a főépületben, oldalról tengerre néző és egy épületet (az oldalán az amfiteátrum). A szobában nincs köpenyt (kért - de mivel senki nem biztosította). A biztonságos zárva volt - vár egy nagyon hosszú idő, amikor úgy kerül sor, és megnyílik használatra (hívás emlékeztető 5-ször, jött nagyon piszkos nagybátyja és kinyitotta)
Élelmiszer - akkor nem lesz éhes, de van egy sorban, és terjedhet lényegesen kevesebb, mint az elmúlt időkben.
Beach - drámaian megváltozott, a homok szennyezett (cigarettacsikkek és egyéb törmeléket - ez természetesen függ az ember). Jelentkezzen sekély mélységű, és most nem messze (long az elmúlt időkben - ez talán természetes jelenség))).
Sea - superrr.
Ha kérdése van - kérni, megpróbálom megválaszolni.

Köszönöm. A sok változás. megszűnt hal úszik a lépcső alá, hogy egy betonlap a folyó (a csatorna most már sokkal jobb és sokkal cherepah- úszott, amíg nem látható), törölköző változás CPA (korábban a medence körül), stb
Zöldek és persze nincsenek jelentős változások figyelhető meg.
Tisztaság és szolgáltatás az egész szállodában nagyon béna - Nagyon kiábrándító (((
Tegnap volt a gyermekek animációs (több dalt - a híres mozdony nem volt))), aztán egy török ​​éj (néptánc), majd élő zene. Ma lesz a választás Miss szálloda és fehér party után.
Ma megtudtam, hogy a szállodai szobák és továbbértékesítése kínálnak mozgatni Crystal Sunset (visszautasítjuk).
Mindketten szeretik a szálloda, de a következő alkalommal, amikor úgy dönt, nem valószínű (((

Elena Rus [ingyenes regisztráció] [08.07.17 16:25:14] IP: 109.60.157 *.

Egy kicsit a nap:
A legtöbb időt töltenek a tengeren - ez csak gyönyörű. Meglepő, hogy elérje a mélysége sokkal gyorsabb volt, mint az előző években. ))), De a bejárat nagyon sekély, és ez csodálatos.
Bármikor találni napozóágyak nem probléma - és 2 pilóta és mások. Egy nyomasztó - a strand szennyezett (cigarettacsikkek, üvegek, poharak) - ez biztosan függ a vendégek, de a személyzet nem fájt, és tisztítja. Azt nem vette észre, hogy az esti órákban a ágyakat fel egymás után, és minden rendbe (az elmúlt időkben, reggel törölték asztalok és minden ágy kerültek fel a ranglétrán, a hálószerű este bal oldalon, így a reggeli és álló).
A hő mentünk a hammam - hagyott táska ruhákat lehet csak a cellára, hogy nem lehet zárt (nincs kulcs mondták), így próbálja értékkel nem veszi).
Törölköző változás CPA szalon (valószínűleg számított, hogy nem minden, hogy elérje - már 2-szer tegnap nem probléma).
Megvacsoráztunk a strandon - ingyen helyen enni, gyorsan változó abroszok és tiszta. A vacsora a fő étteremben volt bárány - mind a 25 ember (és nem voltam boldog, rábukkantam egy darab jó tulszáritott - válaszd ki nem volt lehetséges). De az éhes nem pontosan lehet maradni - a választás. bár nem vettem észre a gyerekek asztala (nincs gyerek, és én egyszerűen nem igazán nézett, mielőtt vettem csak főtt burgonyát ebben a hosszú nélküle)))
Bár a szálloda és ül heverők vagy székek is nagyon hosszú várakozás, így felajánlották valamit inni. költsége mintegy bar, és nem igazán siet.
A legfontosabb dolog - ameddig nem láttam megkülönböztetés állampolgárság. minden simán.
Igen - ha foglalkozik képviselője utazási ügynökségek infovstreche említettük, hogy mi 4-szer, és hogy nincs olyan jogosultságokat rendszeres vendég. És mit gondolsz, mi hozott gyümölcs a szobában és egy üveg bort - de úgy tűnik, jó vigyázni a figura (egy alma, egy körte, szilva) - sikerült megtalálni, mint a kis gyümölcsök))) Mi a medve egyáltalán.
A szobában egy vízforraló, kávé és tea - ez kényelmes.
Igen, minden hez költözni Sunset és aktívan tenni, sokan elégedettek voltak. Úgy döntöttünk, hogy ne mozduljon, fontos számunkra, hogy a tengeri.
Nos, a rövid, rendetlen és le vele nap.