Mivel a magyar ekstremaly felmászott az egyiptomi piramisok

Moszkva ekstremaly került az egyik a hét csodája a világ. Az úgynevezett cég Rufer - szerelmesek mászni a tetőn a sokemeletes épületek -, hogy elérje a csúcsot a piramis Kheopsz. Este, elkerülve az őrök, a fiatalok mászni kezdett. Miután a legfelső emeleten - magasságban csaknem 140 méter - ezek egy pár kép és lement.

Írások LJ blogger Vitaly Raskalov: Szó előtti napon tért vissza a forró Kairóban. Azt akarom mondani, egy kis történet arról, hogyan felmászott a tetejére az egyik a hét csodája a világ.

Ahhoz, hogy a piramis erre, mi volt körülbelül 5 óra elrejteni az őrök a sír tövében Kheopsz, poozhivayas a hideg ellen. Meg kellett mászni. Most vagy soha! Mászni a járólapok legősibb épületek az emberiség alatt ima hangzik ijesztő visszhangozta gízai, tudva, hogy itt és most mi lesz a tetején, mert attól tartanak, hogy talán észre egy fegyveres őr, hogy megcsodálják a látvány, rájön, hogy mászni egy túlélő a világ csodája, a kockázat a halála. Ez volt az egyik legforgalmasabb éjszaka az életemben.

Mivel a magyar ekstremaly felmászott az egyiptomi piramisok

1. Megvan a területére a piramisok korábban a nap folyamán, mint a legtöbb hétköznapi turisták egy jegyet. A komplexum nyitva 09:00-04:00. Valójában délután 4 órakor, leültünk, és elkezdte várni a sötétség, és a lehetőséget, hogy valami.

2. Az eljárás a feljutáshoz. Átmászni a sziklák nagyon veszélyes, sokan ömlik jobb lábad alatt. A magasság a piramis közel 140 méter, 922 méter bázis.

3. A fő nézet a piramis Khafre, nagyobb hajtás, hogy őszinte legyek nincs itt semmi.

4. A legtetején a piramis sok falfestmények és feliratai, és sok más nyelven. Kezdve az arab véget a magyar és a francia. Vannak legendák, hogy itt is van egy festmény Miklós II.

Mivel a magyar ekstremaly felmászott az egyiptomi piramisok

5. szélén a stand veszélyes volt, lehetett megfigyelni a biztonság. Eszerint minden kép sem készült ilyen helyzetbe. Csak azt akarom mondani, hogy a törvény szerint az egyiptomi, a penetráció a piramisok börtönbüntetéssel sújtható 1-3 év.

6. Hogy mi van a tetején a piramis Menkaure ez a legkisebb a három nagy piramis. A magassága 65 méter. Meg tud nagyon könnyen, szinte nem védett.

8. Mindez sivatag, ez a módja a komplex területén az egyiptomi piramisok.

Mivel a magyar ekstremaly felmászott az egyiptomi piramisok

10. A piramisok, ez minden.

11. Mi vissza Kairóba, és telepedett le a város központjában, hogy őszinte legyek Kairó egyik olyan város, ahol nem szeretnénk, hogy jöjjön vissza.

12. Faceless és szürke város minden oldalról körülvett lakója.

Mivel a magyar ekstremaly felmászott az egyiptomi piramisok

13. A terület Kairó csak 214km², de a lakosság a nagyvárosi terület eléri a 30 millió ember, így ez az egyik leginkább gustonasolennyh város a világon.

15. A Kairóban folyik az igazi móka, szinte minden hétvégén ott szervezni tiltakozásokra gyújtogatás. Nemrégiben itt égett a rendőrség.

19. Itt például, mi volt az utcán, és itt Oban, és valaki az egyik épület indított Molotov-koktélt.

Mivel a magyar ekstremaly felmászott az egyiptomi piramisok

22. Valahogy véget Kairóban. Remélem itt nem jön vissza.

Most, a szavak a második résztvevő:

Nem tudtam, hogy a piramis lehet mászni eddig amíg nem láttam egy fotót a Facebook-on az amerikaiak. Ezt a fényképet tett Moses Gates, és róla még mindig azt mondják, néhány mondatot

Mivel a magyar ekstremaly felmászott az egyiptomi piramisok

Azt közvetlenül a helyzet. Számomra ez volt az izgalmas és Szamoa polazkoy várható, úgyhogy még Moszkvában kezdte óvatosan tervezni mindent. Csináltam egy tervet, megtalálta a rendszer a terület és elkezdtem gondolkodni, hogy hogyan kell eljárni. Ennek eredményeként, ez a terv valósult meg.
A terület a piramisok a gízai bezárja 16 00 igen korán, így korán reggel úgy döntöttünk, hogy ott tanulni a terület, a helyét a kamerák, a frekvencia megkerülve a piramisok fegyveres őr. Vegye ki a metró az állomásra El Giza, felszállt egy tuk tuk, és elment a piramisok

Mivel nem kap ki a kocsiból, azt azonnal özönlöttek bosszantó araby- valaki kínált lovak, tevék valakit. Horror, mert már van! Harc ki hordái ravasz arabok jöttünk területén. By the way, akkor mindenki azt akarja, hogy megcsal a turisták és a pénzt rájuk. A fotó Piramis Khafre, a második legmagasabb piramis tetején, amely nem lehet annak a ténynek köszönhető, hogy a bélés és a felső nem ment. Bár, ki akar mászni magasabb, ha van egy piramis?

Mivel a magyar ekstremaly felmászott az egyiptomi piramisok

A dolgok nem olyan jó: egy csomó fegyveres őrök, akik lovagolni egy sor Jeep, sok kamerák. De nem úgy ment oda, hogy struhnut nem próbálja meg felmászni a tetejére. Úgy döntöttünk, hogy mászni a piramis Menkauré ezek közül a legalacsonyabbat piramisok taposta. By the way, a komplex nem egy piramis 3, mint sokan gondolják, és 9! Ismét, ez a 9. számú során Hegymászás a piramis Menkaure nekünk nem jött senki, még mindenki

És itt van a cél piramis Kheopsz. Nézd meg ezeket a blokkokat, neki fogunk mászni éjjel. Beszél a nehézségeket most adok egy halom probléma, ami történik velünk gyakorlat Egyiptom, valamint minden arab országban nagyon szigorú, és a befogó tudtunk ragyog komoly életet
-ha megpróbáltuk futni, akkor mi lenne a helyes, hogy nyissa ki a tűz. És ha ez nem nyitotta ki, akkor nem kell messzire ubezhali- hat méter kerítés 700m + házőrző területén, és a területén kívül, kivéve, ha befut a sivatagi lakta sakálok, akik nem bánják, hogy gondoskodjon a reggeli turista
-maguk kőtömbök nagyon ingatag, és ha megbotlik, akkor esik a legalján a piramis, és a garantált halál
-Másztunk, amikor Egyiptom uralta a nyugtalanság és a helyi lakosság nagyon elkeseredett
-mászni a piramis, akkor könnyen esnek pánikba, amely szintén megnehezítené az emelkedés

Mivel a magyar ekstremaly felmászott az egyiptomi piramisok

Akár 16 óra volt, kevesebb, mint 10 perc, és elkezdtünk végre tervét. Nem messze a sír Kheopsz, amit kakukk az éjszaka. By the way, én végig azt élvezte a pillanatot, és a szívverést bilos- hamarosan a legnagyobb álmom. A fiúk megtekintett filmek, míg én mentálisan felkészülve egy nehéz polazke, zenét hallgat, az egyik pályán, mellesleg hallgatsz most.

19 óra alatt a fény kezdett show- minden piramis 2 órán háttérvilágítású mindenféle színben. A látvány nem túl
Piramisok tapasztalt, teszteltük a türelem és a vágy, hogy mászni. Hadd mondjam el, hogy én hihetetlenül hideg, az éjszakai hőmérséklet csökkent 5, és szeretem, hogy nem nagyon felkészült, és tegye a nem túl meleg kabát. A fogak kiütötte csap, de melegítette a gondolat, hogy hamarosan én leszek otthon, fekve egy meleg ágy, és emlékezni erre emelkedés hővel

Mivel a magyar ekstremaly felmászott az egyiptomi piramisok

éj óra ütött! Itt az ideje, hogy mászni. Mi csendesen csomagolni kezdett, és készülj fel a felemelkedés. A szavak feleslegesek voltak itt voltunk nagyon feszült, idegrendszeri határán volt, a kudarc, dobogó szívvel: hamarosan kezdődik. Mi gyorsan elérte a piramis mögé egy szikla, megvárta, amíg átadjuk a biztonsági őr, és elkezdett mászni. Igen, a blokkok mászni nagyon nehéz, de nem voltunk felkészülve az esetleges nehézségeket. És akkor a hihetetlen történik: Giza ima kezdődik, és az egész város elmerül a zümmögés és üvöltés. Úgy tűnt, hogy ez nem volt egy ima, de a sír a halott. Képzeljük el, hogy egy ilyen sír visszhangzott mindenütt. Hátborzongató volt. Ez a leghangulatosabb képet erre polazku. Itt látjuk a sír, amelybe mi bújtak

Top másztunk 10 percig, az agy nem volt hajlandó elismerni, hogy vagy a szeme félt, de a kezek csinálnak. És most találjuk magunkat, a legtetején a piramis. Nehéz elmondani, hogy mit éreztem, mintha a tetején. Bár megértem azokat, akik hosszú ideig ment a megvalósításához álmát. Én szóhoz sem tudott jutni, mert látta szemem, amit annyira szerettem volna látni, hogy egész idő alatt. Úgy éreztem, egy fagyos öröm, egy vagyont, de ugyanakkor a félelem, hogy mi lehet fogni. Múló pillanatokat a boldogság. Látod szikla feliratokat? Itt még Nicholas II amikor elhagyta felirattal. Nagyon szokatlan, hogy észre, hogy ül a régi szerkezet az emberiség ..

Így mi lövés fodros egy csomót. Mi tényleg nem akarod, hogy elkapjanak. By the way, én készült, összesen 5 képből, mint Lenyűgözött és magával ragadta a pillanat. Igazából elfelejtettem a képeket abban a pillanatban

Mivel a magyar ekstremaly felmászott az egyiptomi piramisok

Emlékezz fent írtam Moses Gates? Nem fogod elhinni, de a legtetején a piramis, azt találtuk, hogy egy könyvet! Ez a 30 éves városi exporator az USA-ból, akinek az élete méltó emlékirataiban. Úgy döntöttünk, hogy a könyvet, és tájékoztassa őt erről. Örült, hogy a könyv esett a kezünkben, de ugyanakkor rájöttünk, hogy hány expedíciók nem sikerült emelkedés közben. fiú felmászott egy piramis 3 hónappal ezelőtt!

Most viszont, hogy lemászni. Ami a jövőt illeti, azt fogja mondani, hogy nem ment minden olyan simán, és még mindig szopni, de minden jól végződött. Most itthon vagyunk, minden rendben van

Otthon mentünk molcha- mindannyian rájöttünk, hogy ezt tette. Nem voltunk őrült, és minden bizonnyal nem részeg, mint írva a médiában, pontosan tudtuk, hogy mit kell menni.
Az ilyen események egyesíteni az embereket, és most azt hiszem, érdekes lesz, hogy a gyerekek és unokák, szeretném hinni ..
Ui Erősen ajánljuk, hogy ismételje meg! 1980 polazki piramis betiltották, mert a felgyorsult a cseppek számát a tetején a piramisok. Ez egy nagyon nagy kockázatot! Vadim futás közben majdnem leesett. Higgadtan értékelni a képességeit, és köszönöm a figyelmet