Vagy expedíció Kyzylarai.

Tehát ezen az úton az oszlopot 5 gépjárművekhez, főleg puzoternogo típusa: Nexia, Golf 4, Golf 1 Cabrio Prior kikelnek, és Santa Fe. Utolsó szolgált a jármű biztonsága kész volt, ha lehet, hogy akár a traktor vagy technicals.

A kényelem az előrenyomuló oszlopokat vettünk öncélúan bérelt egy barátjának ikertestvére kitaycheskie rádiót. Az egyik a vezető jármű, a második a záró. Csak hogy a foglalás, a töltés, sajnos, ez csak elég az utat oda. Lovaglás a sötétben, és anélkül, rádiók, elvesztettem szem elől elvtársak vissza egy párszor.

Szembesült az utazás nem igazán séta a különböző felszíni utak és irányok. A futásteljesítményt az volt, hogy valami mintegy 700 km-re (a végén kiderült, közelebb 800).
Találkozó a város szélén reggel 6-kor, vár csellengõ. Tájékoztató és a történet, ahol minden megy. És megyünk egy helyre egyszer egy fejlett civilizáció a bronzkorban. Még az építkezés során a piramisok számos részén Központi Kazahsztán ott Andronovo kultúra és Kyzylarai volt egyik központja. Ez őrült, 3000 évvel ezelőtt! És látjuk nyomait a régi időkben a felszínen a rálátás és eléri!

Mi maradt az utakon 7:00 és elment a sovány lakókocsi. Ő jött hozzánk az autó mögött egy magyar régiót és számos 24 és olyan közel volt a fordulópont a Aktogai. Ami a másodlagos aszfalt, tettünk egy kis park a stílusa „az igazit, a fiúk bal”, és folytatta. A megjelenés nekochkasty aszfalt bőven hullámok gyorsabban utazni a 80 km / h terhelt járművek nagyon nehéz volt - rázta és hányt, shmurdyak a csomagtartóban időszakosan tartózkodott a súlytalanság állapotában, majd egy üvöltés, hogy dübörögni a padlón.

Mit csinálsz a hétvégén

A Aktogay voltunk körülbelül 10 órakor. Helyi érdeklődéssel, a kíváncsiság és néhány óvatosan egyszerre tűnt rayonnnomu központja volt a oszlop 5 különböző autókat. Hol vannak?
Az első pont, hogy látogassa meg a múzeum a tervek szerint a Aktogay. Mi találkoztak barátságos gondnok nyitotta meg a múzeum, mind azt.
Kiállítások, mellesleg nagyon érdekes. Aztán ott vannak kitömött állatok, és a telepítés különböző régészeti és történelmi helyek, sok régi dolgokat, érmek, tájékoztatás a falu lakói. Mi is lefényképeztem múzeum munkatársai a memóriában. Tehát most már biztosan emlékezni - autotourist.kz volt ott)
Mi sétáltak az utcákon, elmentem a boltba limonádé, látszott emlékek a politikai elnyomás áldozatairól. Machinery, hagyja figyelmen kívül Shabanbai Bee.
Van elég tűrhető osztályos. Úgy döntöttünk, hogy keressen egy helyet ebédre. Találtunk kilomtrah 5. Aktogai Congress jobb felé a vonalat. De mielőtt azok nem érték el, ahogy mi blokkolja az alföldi - nem vette kockázatokat, gyúrjuk, reggel senki sem fog)
Pozitív evett, lélegzett levegő. A tábor szakította meg elered. Ismét a lovakra, és menj.
Mielőtt Shabanbaya mintegy 40 kilométerre.
Minden összegyűjtése azokban a régiókban - feltétlenül szükséges jegyeket, hogy adja meg Aktogai erdészet. Ár - 187 tenge naponta.
Van elég kiterjedt programot terveznek. Mi már majdnem kész, de a permutációk.
Az első nap a tervezett látogatás Aulie cave, és mászni a Aksoran (ugyanaz a „tető a steppei” magassága 1565 méter), a második napon tekerni a temető és Begazy slazit a vízesések a parkolási Myrzakozha.

Kezdődött keresések az út a barlangba. Kiderült, hogy az erőszakos rastitelnoyst rejtve szemünk a kilépés a gréder a helyes irányba. Mi csoda folytán utazott oda-vissza az egész környék, megtalálta a Kongresszus téli út, megkérték a helyes irányba, és mentek tovább.

Mit csinálsz a hétvégén

Ennek eredményeként, mi rábukkant az erdészek, akik pihentek a készítmény összes hatalmas család. Ők végeztek velünk a kívánt tisztáson. Mi magunk nem találtak volna. Minden benőtt, autók ott nagyon gyakran.

Találtunk egy barlangot. Bebizonyosodott, hogy egy nagyon eredeti és szuggesztív formák. Azt mondják, hogy mielőtt a meddő nőket ment oda imádkozni. A látogatás után a barlang általában szülni. Érdemes megfontolni.

Ültünk a hűvös barlangokban pofotkalis. Néhány érdemes csinálni ereszkedés. Ezután megyünk a nekropolisz Begazy. Climb Aksoran már irreális idő. Ascent / süllyedés még legalább 6 óra, és az ügy már el délután. Mielőtt Begazy körül érkezett 08:00. Útközben Priora vágott kerék. Volt egy jack és pótkerék viselni szűz.
Nekropolisz magát lenyűgözött. Annyi sírok különböző méretű. A lenyugvó nap látszott fenséges. De sokáig nem tette lehetővé, hogy sem idő, sem a vágy - nézd, mászni, és mindent.

Vándorolt ​​pusztai úton a parkolóban. Eredetileg akart szállt Myrzakozhu de véletlenül hajtott Torkore. És akkor a bátor átváltható forraljuk. Ennek eredményeként, egész éjjel manipulációkat nem adja meg a kívánt hatást, továbbá a közúti nehéz volt, és nem volt látható. Ezért úgy döntöttünk, hogy ott, ahol maradt a golf. Ottolkali az útból. Azt hogy a gép és felállítottuk a sátrat, és elkezdett főzni.

Mit csinálsz a hétvégén

Költöztünk egész nap nagyon fáradt. Evés után szinte azonnal visszatért a helyüket, és horkolni kezdett. Még az összejövetelek nem igazán színre. Másnap jött emelkedése Aksoran.

A reggel korán volt. Reggel 7 órakor felébredtem, az utolsó expedíció tagjai. Evett és a zenekar elment a csúcsra 9:00.
A tábor, egy-két ember, hogy működésbe hozzuk, a bátor „El parkoló” (átváltható).

Mit csinálsz a hétvégén

Miközben az egész csoport lovagolt a hegyekben, akkor Andrei ugrott golf. Eltávolított termosztát (csúszás, és nagyon nehéz volt neki, meg kellett szétszedni egy csomó dolgot). Andrew ment Aktogai és vettem egy érzékelő sugár. De. nem jöttek. Minden rendben van, de a ventilátor makacsul megtagadta, hogy lehetnek benne, és a hőmérséklet nem emelkedik kezét.
Miután a süllyedés, tartott 5 órán része az autó című bátor Kubrick, irányában mozgatjuk Aktogai. A többiek befejezték a törvényes és vacsora. haladási sebesség nem volt magas, és az oszlopot fogja meg sokáig Aktogai.
Észbe. Golf 4 kerék tört. Kubrick, mellesleg is tartotta a fejét, levette a bal első leadott póttagok dokatka.
A hőmérséklet-érzékelő Aktogay változott, megállt shinomontazhku, újratöltésre.
Menj vissza Karaganda lehetett csak 21:00, amikor naplemente kruglyash már eltávolították a horizonton.
A városban voltunk reggel, szörnyen fáradt, de boldog.

Mit csinálsz a hétvégén

Visszafelé empirikusan kiderült, hogy néhány lelkes és talpraesett közlekedési rendőrök ülnek a CB rádió hosszú távú hullám, és azt mondják, hogy ők nem ismerik a radar alatt 50. Az feltalálói)
A reggel a nap nehéz volt, mert nagyon álmos. De a hangulat. Énekelt és táncolt!
Én személy szerint nagyon jó benyomást tett a szépség ott az úton - aslfalta, gréder, sztyeppe. Rátérve a Almaty út felé Aktogai, már az első kilométert kezdjük, hogy megünnepeljék a csodálatos táj - zöld, sziklák, meredek fordulók, dombok és halmok.

Azon a hétvégén a legénység minden autó valami elveszett, és valami szert. Három könnyű járművek elveszett a kerék, az egyikük egy hőmérséklet-érzékelő. Nos, elvesztettük Andrei emelkedése Aksoran. De mind a 15 ember az expedíció során szerzett értékes tapasztalatokat. Azonban, aki minden sobstenno.
Van, hogy jöjjön vissza;)
Minden jó utazást és kellemes utazást!