Miért álom gránát egy álom

Szia, álom visszahívás smutno.Byla lakásában lépett a szobába, és látta, hogy az ablak repülő ágyúgolyó neki esche..zatem mag több elkezdte törni a nappali, a lakás nem túl súlyosan megsérült, főleg a tető és okno.vse aki otthon az időt, senki sem sérült meg, elkezdtek kijutni a lakásban, és felébredtem ...

Helló Az első alkalommal nem volt ilyen szörnyű álom. Álmodta, hogy a ház egy tűzharc az erkélyek, mi bújtak unokaöccse volt Nikita velem, a legjobb barátja Sasha és barátja Lena. És az első volt, hogy volt egy veszekedés testvérével egy álom, és az anyám, mert Nem vették észre, engem egyáltalán, mintha nem voltam.
Volt olyan ház, mint egy iroda, vagy valami, nem több, mint egy hostel, amikor lövöldözés kezdődött, ember gyűlt össze az egyik szoba, minden meg voltak rémülve.
Aztán jött egy ember, aki azonosította magát kommandósok jött, hogy megmentsen minket és vezessen el az összes
Először arra kért minket, hogy vezesse azt Nikita, Sasha és Lena, ahogy össze mindent, Lena és Sasha elhagyta a férfiak, hogy nem vár ránk, és a bal nélkülünk, nem is egy telefonhívás
Én mindezt egy pánik ismét lőni kezdtek, hogy valaki megölte, akkor bújtak Nikita
Egy bizonyos idő elteltével jött kommandó
az
Könyörögtem neki, azért hozott ki minket az épület
Így mentünk le a menekülési, az épület nem volt magas 5, 9 etazhka
Sétáltunk alaposan, így nem vesszük észre
Kívül nyár volt, forró
Minden le
Ran stop ment velünk
Töltök egy kicsit, és visszament
Azért jöttünk, hogy a lakásban, hogy Sasha, kinyitja az ajtót vypevshaya, nézték filmek Lenka
És sört
És minket Nikita nem is emlékszik
Elkezdtem üvölteni Sasha, mondd neki, hogy köpni rám, csak hagyj Nikita a házban, ahol volt egy lövöldözés, mert nem tudtuk öltek meg, és ő volt közömbös.

Az ablakon át láttam, artilerіysky gránát szélén. Az álom megvalósult, hogy az idő nagyon kevés, az ellenség jön.

Azáltal, hogy otthon értéktárgyak és pénzt, csomagolja be őket egy kis hátizsák, azt valamilyen oknál fogva az ételt néhány nagyon távoli faluban egy nagy esküvő vsego.kakih valószínűleg a távoli rokonok.
Az út a távoli peresadkami6 első vonat, a busz süket országutakon.
Amikor megérkeztünk, én és a társaim vette welcome-how a témában, ez az egész barátaim lyudi.no a valóságban nem léteznek.
Azt félretett én hátizsák hatke.kotoruyu kaptam, mint egy hely a vendégek számára.
Esküvői hatalmas táblák hatálya alá tartozó, a kertben, és több száz ember tele van kiváló ételek, de nem honos.
Menyasszony eltávolítjuk stilizált népviseletek, boldog és kissé napugana.mnogo koszorúslányok, minden fordulnak hozzám sovetami.kak egy idősebb rokon.
Volt a hivatalos részét, és nem kap a csapat, hogy üljön az asztalnál, a vendégek azt mutatják tulajdonjoga a kastély nagyon nagy és szép, de kíváncsi voltam, egy elegáns télikert, zhe.kak London: egy hatalmas üvegkupola található, nagy területen és a tér tele különféle trópusi növények mesterséges ozrtsami hal és szökőkutak.
És .iesche vot.kogda-egész kupola vonzza a figyelmemet kiindulási naplemente, látom a háttérben egy arany-rózsaszín égbolt helikopter, majd egy másik, és egy másik, egy kicsit samolet.Potom jelenik kenet rakety.i előre az elején egy prezentáció tűzijáték, légi bemutatók, és úgy érzem, ideges és ponimayu.chto, hogy valami nincs rendben ...
És kiderül, igaza van: a rakétatámadások a földről növekszik és helikopterek a repülőgép már lelőtték ... Tovább a kerti kupola söprés nagy magasságban csak egy lavina a rakéták az irányt a város, ahonnan én jövök.
Valaki már tudja, hogy ez a háború.
Tudom, hogy itt minden veszélyben, de meg kell, hogy sürgősen hívja mame.potomu hogy biztos volt benne, hogy velem -beda.A ponimayu.chto van, hogy azonnal menjen vissza, és gyűjtsük össze a szeretteit, hogy lenne valami hogy az általános mentési és evakuálási.
Net.svyazi közlekedés szintén nem férfi úgy döntött, hogy összeállítunk egy nagy tutaj tutaj rajta lefelé, ami bejutni a városba.
A nők nem veszik, de én nastoyala.chto menjen velük, azt kell csak, hogy vegye fel a holmiját.
A kunyhóban találtam egy árvíz yaschik.v amely elbújtam én sokrovischa.napolnen sáros víz, de a hátizsák sértetlen, és alig kapott nedves.
Rohantam vissza a beregu.i megérteni, hogy a férfiak soglasilis vigyen csak elterelés: azok kitaszítva.
Találtam egy pár táblák és kalapált össze a pole az ő törékeny kis csónak ment üldözi őket, a vizet tölt nogi.no nem félek, én kiigazított határozottan: a javára a Dnyeper és környékén spokoen.bez hullámok csendes nyári estén.
Nagy tutajon megállt, vártam és a fedélzeten.
Azt feltételezzük, hogy mivel jutunk, hogy tíz napon belül meg kell az első nagy város, hogy menjen a strandra -I figyelt.
Város ismeretlen inkább nem suschestvuyuschiy.Tam kaptunk izvestie.chto tüzelésű flow fedezte az egyik olyan terület a mi goroda.no a többi nem fájt, rájöttem, hogy minden rokonom él viszonylagos biztonságot.
És valamiért, akkor van uverennost.chto-nem nachalo.a legvégén voyny.chto már nem semmi félni semmit.
Felébredtem ...

Lefeküdtem az ebéd ma, és azt álmodtam, hogy ismerős kagyló, rakéták elfutottam, megszökött sérülés, kiderült, hogy ő lőtt rám, mert én voltam a kapcsolat a barátjával korábban!

Először is, egy álom a ház körül vezettem egy tank, majd két repülőgép indult bombákat gorod.Snachala házamban nem esett, majd néhány kagyló esett a hely, ahol az álmom dom.Vo megölte a lányomat

Ülünk egy kávézó az épületben, és hirtelen elkezdenek tüzet és építési vzryvaetsya sok vért a testek I életben maradnak, de sebesült oda menni, és tankok kifejtve az épület körül, mint a háború.

Sétáltam egy barátom, aki elárult életében szülőfalujában, majd az égen, láttam sok fény repülőgép. Azt mondta neki: „Az egyikben én.” De aztán észrevette, hogy traektorii nem tetszik nekik a repülőgép. És akkor a rakéta a földre, akkor az én gondolatom az volt, hogy megtalálja rokonok. Futottam a ház felé, de nem tudtuk elérni. Felébredtem ...

fogadtatás
Volt egy bombázás civilek rakétavető, egyik héj amikor elsuhant a nyakam cherkanul