Miért álom egy hajó egy álom

Tudja meg, mit jelent, ha az álom hajó?

Vásárolja álom hajó - ez azt jelenti, hogy tudod, hogy a kiütés jogszabály, amely hirtelen örömet.

Ha veszel egy nagyon drága hajó - ez a kiütés jogszabály lesz kihasználni az ellenség, hogy tönkreteszi a hírnevét.

Ha azt álmodta, hogy a versenyzés egy hajón nagy sebességgel - ha sikerül köszönhetően a képességét, hogy koncentrálni a nehéz pillanatokban.

Ha a hajó nem indul - ez előrevetíti a késleltetést az ügyek. Ön úgy fogja érezni, hogy van egy csomó munka és a termelékenység, de az eredmény nem felel meg,.

Lásd az elhaladó hajó - egy romantikus utazás. A lány egy álom - elboldogult egy találkozó sorsát.

Ezért kellett egy csónakban álmomban?

Lásd, vagy lovagolni egy csónakban egy álom - ez azt jelenti, hogy fogsz tapasztalni egy csomó erős benyomásokat öröm szomorúság.

Ride álmában a hajón nagy sebességgel -, hogy törekedjen az elérhetetlen.

Azt álmodom, hogy én valamilyen többszintes építmények, a víz felszínén úszó. A víz tiszta tiszta, egyértelmű kövek alján, és a víz úszik a kígyó, és attól félek, hogy nem harap meg. Hirtelen elsötétül, mintha én lennék a barlangban a szikla a víz fölött. Úgy tűnik, pecsét vagy tömítés és egy kígyó úszott minden alkalommal. valahol ischezla.Plyvet hajó rajta férfi és egy gyermek éves vosmi.Ya akart ugrani a hajót, de nem volt ideje. Még teszi a kört, és ugrani, de a vízben, és ideje, hogy megragad a vékony kötelet. Mi lebegett a parton, azt látom öt éves lánya, megfürdik a kör, úszik a hullámok között a bank. Magyarázza, kérem!

úszó hajón, akkor már értem, hogy a kezdő az úton, lassan üljön le egy bank, de még tovább megy lefelé a sziklákon nem értem, hogy ez megtörténik, akkor megfordul, és úszik vissza

Álmában látott egy hasonló valaki (egy lány, mi ez a személy nem látta
) Élelmiszer a hajón, eleinte mintha mentünk aszfalton törött és nem a vízben, ahogy lennie kell, majd hirtelen befordult a sarkon, és abba a folyóvíz. Aztán kézen fogva ugrott a vízbe, hogy elrejtse azt a tényt, hogy valaki üldöz minket.

Nagyon gyors vezetés csónak, időnként elment a parton. Aztán átfordult, és beleesett a vízbe, de gyorsan felmászott a hajóra. A víz sötét volt.

A város történt néhány incidens, és segítettem a rendőrség, hogy egy csoport ember a hajón, hogy azok, nézett a tetthelyen. Mozgás közben az egyik utas elpusztulnak.

Hazamegyek, vegyél egy jegyet a hajó a box office (épület üveg, tükör, két vagy három emelet), menj le a lépcsőn, hogy a mólón, de nincs ideje - előttem a hajó úszik el, és maradok a parton néhány ember. Minden vannak háborodva, és aggódom, hogy nem jön haza - az utolsó hajó. Utána megyek haza egykori barátja. Azt ünnepelte a nyaralás. Hez csatlakozni. Felesége bánik velem néhány ízletes krém cseresznye. Eleinte megtagadja, majd próbálja meg - és én nagyon-nagyon tetszik. Az álom, sok a napsütés és a fény.

Az álom kezdődött az a tény, hogy közel voltam a laktanyában-obshezhitiya kezdett a jégeső, a nagy jégtáblák egyenes padali.Potom én a kötőjel, I pereberal fegyvert lőszer a fegyver boltok tele vannak az emberek kaptam egy AK-47-es és egyúttal voltam okazuyus árok egy pisztolyt más kollégákkal (én szolgálatot a hadseregben) közelében a falu, domom.Po ráta ishlo két utas hajók.

Sietünk hajón egy nyugodt folyó, a folyó felé fordul az önkormányzati út, majd az úton egy másik városban házastárs sikeresen teszi viszont, én ki a kocsiból, odajött hozzám a fia férje

Utaztam egy fiatal férfi egy nagy sebességű, erős hullámok, vezetett egy kis távolságot felborult, és már a móló a beton, akkor nézek, és nincs néhány ujját, a hullámok alábbhagyott, és én voltam a vízben látott ujjait, majd az úton találkoztam egy ismerős ismerőse, terhes volt, volt értékesítési gyermekek noski.zaranee köszönöm!

Üdvözöljük Tatyana.Mne álmodtam állt a parton a tenger, mintha, és csodálja jegygyűrű -gold pezsgő és az új, a gyűrűsujj a jobb keze, és azt hiszem, hogy én elvált és házas nem hochu.A másrészt, mint egy új arany persten.Stoyu és nézd meg a tenger, és látni a tompított, csónakok és hajók a távolban, és razvorachivayus.Peredomnoy néhány városban, és azt hiszem, akkor ez nem a tenger, de úgy tűnik, a legtöbb folyó, de a víz chistaya.Ya, hogy miért megy ez a város, és bemegyek egy -Ez DPI és találom magam a szobában, nagyon kicsi, és van egy fiatal nő, Reuben om és azt mondom neki, hogy meg kellett változtatni a helyiség több, mert a lánya nőnek fel, és ez nem lesz sok, hogy meghívják a podrug.Potom elment a boltba, és úgy nézett ki, de nem világos, pomnyu.Son interesnyy.Podskazhite kérem, mi álmodtam. Köszi előre.

Kedves Tatiana vagyok a lányommal ül a vonaton, és látja, hogy a jegyeket vásárolt, hogy milyen ez a fajta légi egy új szállítási és a vonat már elindult, és az ellenkező irányba, akkor ugrani nagyon jól a vonat, és ül egy csónakban, amelyben ül egy ember, kert a gyermek a térdemen, dolgozunk egy fantasztikus sebességet, hogy ne késsen a aero ... .A felhasználási. Azt tartsd korlát, majd tartsa a baba, és akkor megyünk, hogy töltse ki a hajót, meg vagyok lepve a benzinkútnál ...... Igazából én évek álmok, ahol én kezdem elveszíteni az baby ... .Yesterday Én végül álmában a barlangban akadt egy férfi kinek én érzelmileg nagyon mesélt a problémákra, hogy elvezetett egy nő, aki azt mondta, hogy ad nekem egy gyerek, mert adtam neki alkalmazottak kolbász! örömöt és boldogságot, és láttam egy csomó gyerek a börtönben, ahonnan ezt az örömöt, boldogságot venni ... ..mne vissza a gyermeket. tegnap ....... és most már valahová menni.

Üdvözlünk! álom volt nagyon élénk. mentünk egy hajón (fő 6 ültek ott), vagyunk egy srác ült a hátsó és a helyünkre lejött és repültünk együtt a hajóról a tengerbe, aztán úsztunk, sőt látszott, a vízen, valami a kezében és úsztam, a hajó megállt, és várt minket. Borzasztó megijedt. Sokszor azt álmodom, a hullámok és mit dobni a földön, akkor az összes autópálya

Nagyon hosszú és magas, a (3 szintes épület) egy modern szuper motorcsónak fehér, ha jól értem a katonai fejlesztés. Én az első helyen a nyitott fedélzet csónak rohanó hatalmas sebességgel a folyó mentén, megelőzve például álló összes nagysebességű hajó. Leküzdése óriási légellenállás kapaszkodva mindkét kezével a kapaszkodót érzés finom vízpermet. Mellém, Vladimir Putin, főzni valamit mélyülő kényelmesebb, nem fújja le róla áll beszélünk.

Ebben az álomban, rohantam a fehér, nagy szép hajót. A víz tiszta volt. Futottam a hajót (és vezetés közben volt egy kis félelem, hogy nem tud kezelni, hogy ellenőrizzék) egy idő után volt egy kis gondom a barátnőmmel levette a hajón a szárazföldön, de a hajó nem állt meg, de még mindig repült azonos sebességgel, de miután kiderült a hajót, hogy tiszta vizet újra -, és minden normalezovalos, csónak szinte lebeg a víz felett, és egyúttal a félelem eltűnt már.

Volt egy fényes nyári álom, mint vettem részt a verseny a nagy sebességű motoros hajók: én direkt a szél úgy érezte, spray-ra esik vissza az arc, és az álom Találkoztam egy lánnyal csókolóztunk .és én nyerte meg a futamot kétszer, homályosan emlékszem volt egy csapat 3 ember, de én nem emlékszem az a személy, emlékszem a lány arcát .Mi örüljetek győzelem, bár nehéz volt vele, és úgy tűnt nekem, hogy egész életemben irigyeltem .A 36 év után elvált szemsérülés (azaz 1 szem nem) igen fia 13 éves jó viszonyban nim.Zhivu Bach már 7 nem dohányzik nem pyu.I egy színes álom, nem emlékszik csak nem .Mne álom különböző álmok, de ritkán olyan fényes 3-4 alkalommal havonta

Ma volt egy szép tiszta üzlet gyönyörű tető légkondicionáló, de nem az én smuzhem aztán leült egy furcsa, sötét kék csónakot és gyorsan úszott, amit az Öböl majd átkerült 5 méter a föld és lebegett ismét gyorsan BPO de'd ellopott motorcsónak