Mentesítési vonat - a határőr

Alany „valaki az úgynevezett” ott van, de a téma a vonat dembelsky amit én még nem találtam. Igazságtalan, hogy valójában körülbelül ugyanazon a vonaton két évig álmodott.
Emlékszem, hogy kifejezte részvétét cimborám-csavar, mely szolgált Kantemirovka, ő volt a ház egy fél óra vonattal Discharge - nincs ideje, hogy élvezze a boldogságot a ház közeledik.
A másik véglet (túl hosszú a vonat) nem túl jó: apám lemerült 1952 és elment a Távol-Keleten a „mentesítés szint” majdnem két hónapig. Megérkeztem piszkos és rongyos. Azt mondják, hogy a nagyapja, egy háborús veterán, ránézett, és kimondott: „Fiam, az emberek visszatértek a fogságból szép!”.
Mentünk Petrozavodsk 10 fő az első tétel a május 11, 1979. Raktak minket egy kocsi vonat „Murmanszk-Budapest”, amely már tele volt pyanyuschey jobb emberek az északi flotta. Autóztak sokáig kellett tisztességes nasvinyachit a kocsiban - minden lobbik voltak zablevali és ott már élettelen Debeli tengerész. Mi barátkozott velük, és egy kicsit povypivali, de egyikünk sem különösebben nem különböztethető meg ebben a tekintetben. Szégyen lenne, hogy az anyja jelentette be a szarvasmarha, és hosszú paradku érdemes, sajnálom, hogy piszkos volt.
A hangulat valami buta. Amikor a hadsereg ment, ez volt valahogy nyugodtabb. És akkor egy csomó jó barátok a bal oldali rész, és mi fog történni a polgári világban - a fene tudja. Majd meg kell gondolkodni, és ezt használtuk két évig, minden parancsot. Grustnovato egykor volt.
Valahol a régió Kalinyin (Tver) Moreman a harcot a civilekkel és a leningrádi állomáson vártuk arkangyalok - egy csomó rendőr és katonai járőrök. A rendőrség hántolatlan kocsi állt, közvetlenül a platformra, és a részeg matrózok és rongyos töltött a rúgások. A jelenet olyan volt, mint amit a mészárlás lázadó csatahajó „Potemkin”. Jó reggelt MCHPV
Csoportunk a zöld sapkát meg sokkal szalonképes, és mert nem töltött a Quichua. Patrol Ellenőriztük dokumentumok és jelek. Csodálattal idegen set - Volt egy „Kiváló PV” 2. században, „Kiválóság az SA.” "Air Force", 1 osztályú FAC (harcos sportoló). Igen, és az összes többi sor nagyjából azonos volt, csak a „pograntsy” voltak kevesen. A ház mellett tekertem egy taxi, de csak pár megállóra, lehet lovagolni a metrón. De taxik korábban fogant, és a programban szereplő „dembelskogo a vonat.”
Mások, például utazási lehet, és érdekes zajlott. Bizonyára ott is voltak „Discharge helikopterek”, „PSKRy” k, teve, stb
Nézzük emlékeiről.

Nézzük emlékeiről.

Felhasználói menü Vadim Boyar

Felhasználói menü sne78

Ott van a jegy még! Tehát kedves, a kitile parádé ilezhit a pamyat.Na május 28. Mindig húzza ki, és csodálja, és szórakoztató.

Felhasználói menü Vadim Boyar

Vadim Boyar Challenge az Arcade!

Hely Szolgáltatás: KZakPo, ksape

Felhasználói menü NN87

Utaztak együtt zomoy: együtt hívták össze, és elment az utolsó előtti párt, bár szolgált különböző előőrs. Szerencsés.
Mint ilyen „kisülés” úgy érezte, a vonat Tbiliszi-Budapest - a célba, ha az összes kocsi mögöttünk. Baku vett egy üveg vodkát, mint például - a hagyomány zhezh, Szükségem van egy italra. Megpróbáltuk inni, öntjük magát valahol 100 gramm - és nem mászott. Azt akartuk, hogy az emberek a kocsik, de valahogy senki nem pontozott ingyen, szükséges volt, hogy elpusztítsa az átmenet előcsarnokba. Állami volt, mintha, félig alvó, világos képzelet szinte egész úton, így hozzá dopping - nem akar. A vonat késett 17 órát, így nem jönnek napközben és éjszaka. Kirepült az autóval (parkoló - 1 perc), a platón az állomás - és ne lélegezzük be, vagy lélegezni az izgalomtól. Nézzük a előkert pogranets boncoló, egy pár lány, mindkét kezében, teljesen józan, láttuk a lányokat kimaradt és kiabált: „Le a tesó.” Ijesztő, hogy sírni nem ijedt civilek, Rohant nekünk. Kiderült, két hétig gyülekeznek a fogása a parti őrség vette a hotel „Türkiz”, és - ünnepelte az utat haza. Amíg ők arra kérték, szó szerint a megelőző napon. Amikor taxival ment a falu, amikor a vezetés már a „Türkiz” prifigel kicsit: valahol spolsotni és Dembele Számtalan lányok. Nos lásd pogudeli tesó.
By the way, taxival menni - ez volt így felfogott, sőt kérte, hogy állítsa le a buszmegálló, hogy menjen haza gyalog szimpatikus vissza, és a jobb oldalon. Éjszaka, a csend, senki nem akart találkozni, mert séta a buszmegálló, valamint álmodott, szó élveztem minden lépést, mint én öt emeletes épület egyre közelebb és közelebb. Az udvaron a padon ültem sokáig nézett az ablakon: ha valaki, akkor felvette a „diplomata”, és nem néz ki - az ő bejáratánál.
Végül úgy vélte, hogy ez nem csak egy álom, de amikor a szobájában elérte ugyanazon a színpadon, ahol én mindig megszakadt - felébredt, a szolgáltatás, a második váltás Cs menni, vagy „a fegyvert!”. Ezután gondoljuk, hogy - mindent otthon.

Re: Discharge vonat

Emlékezett minket Batumi lovagolt az ugyanazon a vonaton 25 ember novorossiytsy is valahol is, és mindannyian egyetértettek abban, hogy az autó restorane.Sest nekuda.Lyudi (civil) nem tartalmazza - a repedés és nézz vissza, és ha kellett menni egy másik autó (tovább keresztül) állomás és várta Peron a obhod.A amikor Pesnyak mennydörgött „Zöld hajsza” pincérnők éppen AX. E.Krichali „BIS”, és a levegőbe dobta fel a motorháztető.

__________________
Kevesen vagyunk, de a sapka.

Re: Discharge vonat

Letöltés a dembelsky Express-Arhangelszk Budapesht.nas arra három határőrök és két MChPV.tolko vonat azonnal elindul beköltözött a car-restoran.dengi voltak az ISS volt a tratit.vagona négy restoran.i itt, amíg mentek, mindenütt férfiak felsóhajtott sokrushonno : p. ec éjszaka pograntsy megy leszerelés. .posideli slavno.potom akasztott minket négy morpehov.tozhe a Arhary.vrode a Black River csevegés ihnyaya.nevazhno, koroche.slova szóra lyukú, zavelis.oni ellen PV volt semmi, de MCHPV alapján logikai nem PV és more.koroche az asztaltól tambur.dalshe da Ponte a tengerészgyalogosok nem megy át delo.vso és nem a jobb nachavshis.da ono.byli fiatal és garjachego, és jön haza a fekete pofa különleges csillogás. és minden alkalommal, hogy Moszkvában a krayniy.imenno dembelsky idő elrepült.