• Kazantip Köztársaság - egy utazás a boldogsághoz egy sárga bőrönd

Kazantip Köztársaság - egy utat a „Happiness” sárga bőröndöt.

Az én javaslatot követte csend, sőt nem is vártam a választ, hanem azt hangosan gondolkodtam, és ami csak álom marad, ha valahol 10 perc után, Dan hirtelen nem válaszolt. Elfelejtettem róla, gondoltam valami mást, és amikor hallottam a magabiztos „Menjünk!”, Akkor ez nem függ meglepetés, nem a boldogságot. Másnap vásároltak jegyet Szimferopol (Ukrajna), és elkezdtem nézni szűk divat fétis KaZantipa (Z) - sárga színű bőrönd szovjet stílusú vas sarkokkal, amelyen keresztül lehetett eljutni lógni ingyen (mínusz 3000 dörzsölje.). Valami ilyesmi találták meg a nagymama, azonban el kellett némileg módosítani a dolog, hogy ez néz ki jól.

Kazantip Köztársaság - egy utazás a boldogsághoz egy sárga bőrönd

Azt kicsavarva és beillesztés „goj” csiszolt sarkok (anélkül ragyog bőrönd nem engedi a jutalék), fedett felületére egy pár réteg sárga festék, visszatért arra a helyre, a sarkok, és a fekete ragasztó oboiny cut „borsó”, és annak adatait. Következő küldött egy fotót a teremtés a hivatalos honlapján Z, kész! Most van egy VIP-vendég, Kazantip. várni.

Általában a független utazási kezdődik, a magyar „sarkok” vagy a FÁK-országok - a legegyszerűbb, nincs félelem, hogy nem ismeri a helyi nyelvet, a pénz nem feltétlenül változik, és a hozzáállás, hogy magad, akkor megjósolni. Vonatra ültünk, és útnak. Dan, ez volt az első út a városon kívül, és én - kerestem a kaland és alig várja, hogy fejlesszék képességeiket független utazó. Mintegy Ukrajna és Krím én szinte nem tudom, hogy mi nem csak jelölt maguknak formájában ellenőrzőpontok városokban. A vonaton, elcseréltem a pénz egy részét a hrivnya, mert a szomszédok már utalt, hogy általában a tanfolyam a fenti, milyen további megbánta.

Város Simferopol - hibás rajt.

Kiszállnak Szimferopol. mentünk keresve a busz Jaltában. Itt van, hogy már elfogott és a „rendőrök” tartott az ellenőrzés. A bőröndöm adott nekem egy fej (nagy hiba - ragyog fétis Kazantipa túl), akkor azonnal rájött, hová megyünk, és elindult, hogy megtalálja a gyógyszerek.

Repült Yevpatoria egy órával, majd felszállt az utolsó busz a város Mirny, ahol nabilas a tömeg a fiatalok. Pozitív és izgalmas ízelítő a párt fokozatosan át a negatív hangulat pozitív módon.

Élhetnénk békében vagy Popovka, ez mellett a Z. települések Popovka található szinte háttal, de az árak magasabbak, és ha úgy gondolja, a pletykák, akkor egy csomó lopás. Ezért úgy döntött, hogy a Béke, ahol megáll Barker már fürtözött házban. Az árak természetesen égig - $ 40 egy szoba, ahol a diákok, hogy a pénzt. Szakítás a hallgató véve a legtöbb „klikkelő”, észrevettem egy nő, aki felajánlotta, hogy szerencsét próbáljanak a helyi nagymamák - 200 rubel. két fő részére éjszakánként és szobánként. Ahol mi vagyunk élén.

Kazantip Köztársaság - egy utazás a boldogsághoz egy sárga bőrönd

Mi köszöntötte 2 társaságkedvelő nagyi lakás, amely egy 2 hálószoba, egy adott nekünk az élők között. Általában elégedettek vagyunk, a nagymamám volt kellemes, beszédes, gyakran vésett vicceket a helyi, etetni „ukrán” leves paradicsom, és a dolgok mindig felügyelet alatt. Így indult el egy 10 napos élet akkor, mint ez.

Kazantip - "Boldogság" is.

Az első este futott a rossz irányba, amely megkapja a fiatalokat. Területén több mint 10 táncparketten a különböző minták és irányokat zene, minden ízlés.

Kazantip Köztársaság - egy utazás a boldogsághoz egy sárga bőrönd

Örültünk, akkor mindig „repülni” transzban „ugrás” alatt dram'n'beys, „alvó” a chill-out, vagy egyszerűen csak táncolni a fény házat.

És én, mint a képviselője a speciális Z-Köztársaság (sárga bőröndöt), még mindig nézd meg a különleges terület, az úgynevezett „Mars”.

Volt a hangulat: te is tedd ki az pszichedelikus trance táncparkett tetején a torony, vagy pihenjen a tengerparton, egy csendes környezetben.

Kazantip Köztársaság - egy utazás a boldogsághoz egy sárga bőrönd

Én csak arra volt ideje, hogy számolni a napokat. A menetrend a következő volt: reggel és reggeli kezdődik ebéd után a hőt a recesszió (15:00), naplemente előtt séta a strand területén Z, ahol lehet úszni a tengerben, napozni a meleg napsütésben, táncolni közvetlenül a víz (a nap mindig működött 2 a táncparketten).

Csakúgy, mint a területén minden nap volt mindenféle szórakoztató és szabadidős tevékenységek, műhelyek a termelés különböző „kézzel készített” vízi jármű, kezdve a modellezés, építést vasból és befejező rajz, beleértve a „body art”, és természetesen rengeteg versenyre.

Aztán találkozott a naplementét, és eltűnése után az utolsó napfény, hazament éjfél előtt ágyba.

Kazantip Köztársaság - egy utazás a boldogsághoz egy sárga bőrönd

Éjfélkor, elkezdtem egy teljesen más életet. Midnight „vacsora” és továbbítja a párt, amíg 5-7 reggel.

Mivel én egy bőröndöt, ez vonzott sok figyelmet. Velem csak tanultunk, fényképezett, kérte kopott bőröndbe.

És egyébként is kényelmes volt nemcsak a szeretet, tudtam tenni a dolgokat vissza, és rajta ülni tánc közben „maraton”.

Kazantip Köztársaság - egy utazás a boldogsághoz egy sárga bőrönd

Tehát, ha gondol a Kazantip, azt tanácsolom, hogy magát is ez fétis, de figyelmeztetem, hogy készítsen azonnal a halom kérdések, mint például:

• „? Miért van szükség egy bőrönd” - aki igazán tudja, mit mondott nekem, azt állította, hogy ő volt az egyetlen „khaljavnogo” bejegyzést;
  • „Nem mi?” - valamilyen oknál fogva, sokan úgy gondolták, hogy a bőröndöm Van, hogy a kábítószer, és kaptam választ „nem”, bámult meglepetten és taposott;
  • „Mutasd meg, mi van benne!”.

10 napig voltam vele szinte összeolvadt, ő lett a nélkülözhetetlen tulajdonság.

Éjjel, mi vándorolt ​​a másikra a táncparkett, figyeli a forrongó élet a megyében. Sokan szeretnék, hogy kitűnjön a tömegből, néhány varrt jelmezek formájában „furcsaság”, és mások egyszerűen besétált a bikini vagy akár „topless” (itt egy szabad területet, így nem meglepő, félmeztelenül, de a figyelem középpontjában lehet;)).

Kazantip Köztársaság - egy utazás a boldogsághoz egy sárga bőrönd

Néha látható copulating fiatalok közvetlenül a tengerparton, látszólag teljesen fúj a tető.

Mivel a magas költségek „bódító” italok, mi igénybe Dan „szabad sáv”: D. Ez azt jelenti, ivás, amit ajánlottak új ismeretségeket, és néha, mint egy ajándék kopott egész üveg sört és pezsgőt.

Tovább szórakoztató Kazantip volt - kéjgáz, felfújta ballon és terjesztése szeretnék egy kis díjat fiút a gázpalack. Mi Dan megfogta a két, leült egy magas létrán, és egy korty, semmilyen hatással. Második lélegzet, és ... itt vagyunk vonatkozik! Vad nevetés tartott körülbelül egy percet, majdnem leesett a lépcsőn, csak feküdt ott, és rája. Az utolsó korty gáz fokozott hatás kétszer. Néhány perccel később a nevetés hirtelen abbamaradt, és úgy érezte, mintha nem szabad belélegezni bármilyen gáz.

Kábítószer, nem használtuk, és itt nélkülük „pin” semmilyen nonszensz. Az egyik utolsó éjszaka vettünk egy üveg italt és a menta ravioli. Umyali mi nagy örömmel, és azt követően olyan jó volt, hogy a Z, mi nem csak jönnek le, és repült. Minden szó kísérte a nevetés kifulladásig ebben az állapotban, „protusili” egész éjjel.

Kazantip Köztársaság - egy utazás a boldogsághoz egy sárga bőrönd

Kazantip az első helyen értem, és Dan is jutott a tenger, hiszen először láttuk, hogy egyáltalán.

Egyszerűen nem lehetett húzni a vízből, töltünk órát lóg ki a hullámok rohantak medúza és napozás.

Egy pár alkalommal a nap folyamán mi választottunk ki a területet Yevpatoriya, hogy a város. Hogy őszinte legyek, nem láttam semmi különöset, a szokásos szovjet „város”. Nem értem, hogyan lehet pihenni itt? Ahelyett, hogy a strand és a homok - betonozott, ember feküdt le rájuk, és a víz nagyon sáros a folyamatos mozgása teherszállító hajókat.

Eltöltött idő alatt a Z-terület, én is találkoztam egy pár ember Kirov, meglepő módon, egy kis világot. És a záró hónap tusy tervezett egy nagy show részvételével világ DJ, funky tűzijáték és a tömegtől. Válás volt tele, és még egy kis visszaesés elején az út nem rontja el az általános benyomás ez a hely.

Kazantip Köztársaság - egy utazás a boldogsághoz egy sárga bőrönd

Ne higgyetek azoknak, akik azt mondják, hogy van egy satu, mindenki látja, amit a set is. Igen, van, és a szex és a drogok és rock and roll, de nem minden jön ide ez. Én, például, őrülten szerelmes tánc, és lovagolt, hogy egy „teljes elkülönítés” szempontjából a mozgás és a zene a „trance” végzett jobbat „kábítószer”. Tehát, ha hívja magát egy mohó party-menő, akkor Kazantip - ez az a hely, ahol akkor van szükség, hogy nézze meg legalább egyszer.

Ha azt szeretnénk, hogy látogasson el a főváros Ukrajna, akkor minden bizonnyal érdekli a látnivalók Kijev.

Nos, hogy benyomások? 😉

Multipoiskoviki Aviasales és Skyscanner keres jegyek az összes légitársaság. Optimális nézni ugyanabba az irányba egyaránt, és vásárolni, ha ez olcsóbb. Ismerje meg a titkokat, és megtalálja az olcsó járatokat.

TOURS áráért repülés?

Ez lehetséges! A keresőprogramok és a csoportos utazásokat level.travel VipGeo. Hot ajánlatok minden utazásszervezők, könnyen megtalálhatók és megvásárolhatók.

HÁZ utazáshoz

Roomguru - megtalálni a legjobb áron az összes jelentősebb foglalási rendszer. Maximális megtakarítás házban. Lásd tippek - hogyan lehet megtalálni megfizethető lakhatás.

Cherehapa - összehasonlítás és kiválasztása a legjobb biztonsági feltételek útja a legnagyobb biztosító társaságok. Házirendje szerint a jelenlegi tarifák biztosítók és még olcsóbb!

Üdvözlünk!

köszönöm

Is, akkor listára egy szerény „köszönöm”, hogy a tárca: