Interjú Kapel «Nem is tudom, hogy mit pórus befejezi gyerekkori”

A férjem és én valahogy rabja járvány Afrikában (Emberiség Bölcsője), fekete kultúra és a zene. Ezért tettünk ilyen tetoválás a kezét, és tette az első út volt Kelet-Afrikában.

Számomra, ha ez volt az első alkalom: az első járat egy repülőgép először egy olyan országban, ahol nem beszélnek oroszul (egyesek még fogalma sem volt, hol a térképen Magyarország!). Nagyon nehéz volt az első héten - nem használják az emberek, hogy az örök sír ( „Mzungu!”, „Felnőni!”). Volt idő, amikor utaztunk egyik városból a másikba, ahogy volt körülbelül négy órán keresztül, és amikor végül megállt, kezdtük zaklat helyi, kiabálva valamit, és sírva fakadt. Most ez vicces, hogy emlékezzen, mert szoktuk töltött 12 óra buszok, és egyszer és 3 nap a vonaton.

A legkellemesebb emlék nekem is mi marad a falu a maszáj törzs - éltünk 4. nap közepén a szavanna ebben a gyönyörű ország, nincs sem beszélt angolul, már senki sem vette el, tudtuk, hogy tejet a tehenek, játszani a gyerekekkel, hogy élvezze a természetet és nyugalmat . Tovább a legélénkebb emlékek - Zanzibar. Világos, illatos fűszer sziget, ahol nyaralás minden nap, és amikor megkapja a strand, úgy tűnik, hogy maga a paradicsomban :)

Afrika után, utazunk beteg. Még ott lenni, már elkezdtem tervezés új az ország álmaik - Peru. Azt akarom, hogy ott mindenhol: az Amazon, a Csendes-óceán partján, a hegyek, Machu Picchu, az úszó szigetek Titicaca-tó és a Dungeons Lima. Alig várom, hogy egy ismerős ezeket a gyönyörű, vidám emberek (valamint ételmérgezés és magassági betegség :)). Az ország maga olcsó, de a jegyek vannak irreális pénz, így amíg csak álom, és hogy rövid bevetésekre Európába :)

Nem eszik húst, tejet és tojást, mert azt látják az egyetlen helyes út a maga számára. Miután lettem vegetáriánus, volt egy szenvedélye a főzés. Látok egy termék - és azonnal rájönnek, hogy ez jól illeszkedik. Látom a receptet, és azonnal látni, hogy az étel ízét. Időnként úgy találják, ihlet, és készítek valamit a saját, anélkül, recepteket és tippeket. Mivel zenész zenét, költők - a költészet és a főzés számomra - a hasonló jellegű, a kreativitás, a különleges kombinációja ízek és illatok. Számomra az étel - egy műalkotás. Most meg kell váltani még - tenni anélkül, hogy a tojás és a tej, de még ilyen körülmények között, sikerül főzni palacsinta reggelire, valamint torták és sütemények, valamint levesek.

Az álmom az, hogy él a városon kívül a saját házában, és azt akarom, hogy pont az egész vissza tetovált. És szeretem padlók tisztítására Mozart, és szeretnék tanulni francia :)

Szeretem tömítések, de az egész kezdődött a következő: ha már megérkezett a barátom, és ha egyszer belépett, voltunk körülvéve minden oldalról a cicák, és egy kis rabló tartotta a fejét, és elkezdett felmászni a lábam fel. Így hát úgy döntött, velünk. Hoztunk egy kis dudor a remegő, a másik végén a moszkvai, és hagyd, hogy a lakásban az első, hiszen megteremti a szükséges kényelmet bárhol, bárhol is éljünk. Ő bolyhos, mint egy kis rysonka, vicces bojt fül és farok, törött két helyen. Hála farok, ő kapta a nevét, Byron, bizonyos mértékig ez igaz, ő egy igazi Lord :)