Első útja az Egyesült Államokban

Kommunikáljon a barátaival, világossá vált, hogy Amerika formájában az Egyesült Államok nagy érdeklődés az emberek, legalábbis sokan szeretnék, hogy ott, hogy milyen amerikai él, hogy vesz egy iPhone a 200 $ és levays farmer 30 $. Más szóval, az amerikai vonzza a különböző okok miatt az emberek Magyarországon. És azt hiszem, még a többi FÁK helyet.
Én is érdekelt volt ebben az országban, és körülbelül másfél évvel ezelőtt tettem az első útja az Egyesült Államokban, persze, tudtam beszélni a látnivalók és kulturális tényeket. De itt vagyunk minden a helyén, amely közvetlenül kapcsolódik a pénzt, úgyhogy szenteli történet a pénzügyi oldalon, hogy távolítsa el számos gyakorlati rejtelmeit, mert miután az összes, a legtöbb ember fél attól, hogy mennyi pénzt is megér egy utazást az Egyesült Államokba, és pontosan mennyit kell költeni tartózkodásuk során az Egyesült államokban.

Menekülés Egyesült Államok
Kezdjük azzal a ténnyel, hogy élt körülbelül 2-3 hónapig az Egyesült Államokban ez idő alatt meglátogatott több államok és sok városban, a legtöbb időt töltött Kaliforniában.
Kezdjük a jegyet, még most nem emlékszem a pontos összeget, oda járatot Moszkva nekem kerülni az összeg mintegy 40-50 ezer magyar rubelt, azaz mintegy 1500 $. Repültem vissza barátai Los Angelesben, így segített megszokni az első, vettünk a repülőtéren elhelyezett, etetni, és így tovább. Tekintsük menteni egy kicsit.

Autók és a bérleti
Mivel én nem célja, hogy él egy helyen, és akart utazni egy kis országban, azt kell mondanom, hogy az Egyesült Államokban feltétlenül joga van autóval. Volt két lehetőség, az első -, hogy vesz egy használt autót minden irodában, amely értékesíti őket, és én is gondoltam rá, de aztán azt gondoltam, és úgy döntött, hogy ha mi a probléma kicsi, akkor mit kell csinálni az autóval, miután megyek hagyja. Ezért ez a lehetőség, hogy vásárlás elutasításra került.
A második lehetőség -, hogy vesz egy autót bérelni. Az USA-ban, ez nem probléma, sok gördülő irodák, van egy bérleti óriások, mint a Hertz és az Avis ágai az egész országban. Szintén lehetőség bérelni az autót tetszett inkább az a tény, hogy meg tudom változtatni több autó tartózkodásom alatt, de nem korlátozódik egyetlen, abban az esetben, vásárol egy autót.
Idő egy autót - ez körülbelül 10-15 percig leginkább esetek 95% -ában, megtudja, mi van a gép, az árak, így a hitelkártya, jogosítvány és az aláírást a szerződést. Sok kérdés tehát ha magyar UW alkalmas vezetés az Egyesült Államokban. Csak egy gördülő iroda, amelynek neve már nem is emlékszik a menedzser kezdődött konyuchit és követelte a tanúsítvány a nemzetközi szabvány, bár feliratokat több példányban angolul. Az összes többi hagyományos magyar UW kimaradt. Azt hiszem, a jogosítványt az egyéb FÁK-országokban is, nem kell semmilyen kérdések merülnek fel. Valami elkalandoztam, így az árak.

Benzin és töltési
Azért emelem ki ezt külön tételként, mint oly sok ez a kérdés nagy aggodalomra ad okot. Tehát, a benzin ára 0,9-1,3 dollár literenként, vagy úgy, hogy van, a magyar árak nem sokban különbözik. Az ár függ a töltés, a személyzet is, és szintén a fejemben. )
Flow, azt mondanám, hogy az USA-ban egy csomó nagy, széles, gyors és jó utak nélkül a forgalmi dugókat akkor szinte folyamatosan mozog normál sebességgel, és egy kicsit állni. Tehát logikus volt, hogy az átlagos fogyasztás sokkal alacsonyabb, mint Moszkvában, vagy akár Magyarországon.

Szállás, kölcsönzés, szállodák és panziók
Amint azt már említettük, a cél az, hogy él egy helyen nem volt, mint ahogy az utazás célja, így szinte folyamatosan kellett megoldani a problémákat a házban. Az első napokban éltünk barátok, nos, majd folytatta a kenyeret.
Azt kell mondanom, hogy ismét az USA tele van különböző típusú és kapacitású otelchik, hotelek, panziók és egyéb intézmények, amelyek célja, hogy biztosítsák, hogy könnyen tölteni az éjszakát a kényelmet és mozgassa tovább az út.
Az árak ezek mind nagyon különböző általános, rábukkantam 30 400 $ szobánként és éjszakánként. A szobák általában kettős vagy egy king-size ágy vagy 4 ágyas két nagy ággyal. Azt lehet mondani, hogy egyszerre kiváló szobák ára 60-110 dollár egy nap. Drága - Azt show-off, de a pénz kapsz annál valószínűbb reggelit.
Mi jött ki két at $ 60-90 naponta szállást, élő normális körülmények között, nagy ággyal, TV-vel, zuhanyzó, hűtőszekrény, reggeli és így tovább. Vettünk mint általában, egy kétágyas szoba. Azaz, a hozam 30-45 dollár per fő per nap. Tehát itt is, akkor is pénzt takaríthat meg, ha nem egy. Elvileg 90-100 dollár több, mint elég a szoba éjszakánként. Azaz, ha van, persze, utazás, és ha kíván maradni egy helyen, akkor lehetőség van arra, hogy megtalálja és olcsóbb lehetőségek, vagy ugyanazon az áron, de sokkal kényelmesebb.
Van egy hónappal a lakhatási panziók, szállodák és fogadók jött körülbelül 2-3 ezer dollárt két, vagy 1-1500 személyenként havonta.
És igen, majdnem elfelejtettem, a szobák vannak rendezve akár közvetlenül érkezéskor vagy előre a mobil alkalmazások, mint a szállodák booking.com.

Élelmiszer és vendéglátás, éttermek
Valószínűleg 90 százaléka az idő ettünk az otthonon kívül helyet, de ez érthető, ha utazik. Általában szinte mindenhol voltunk, vagy nagyon finom, vagy finom, vagy csak a szokásos. Valami szörnyű mi vendéglátás nem ütöd. És mint a szállodák az Egyesült Államokban egy halom minden éttermek, kávézók, büfék és egyéb vendéglátó-ipari létesítmények. Beleértve a mák, és a Burger King. Nem tudom, mit mondjak, ettünk rendesen, egy hónap alatt kiértünk a sorrendben 300-500 dollárt egy teljes étkezés. Az elképzelés az, ha nem hizlal, próbálja enni otthon, ne vásároljon semmit extra, akkor lehetne csökkenteni a csekket 200-300 dollárt fejenként. De az étel, akkor különösen nem számít a pénz, és csak evett, ahol voltunk, kényelmes, és nagyon érdekes volt, hogy látogassa meg, amennyire csak lehet, több helyen.

szórakozás
Bár az utazás már önmagában nem gyenge szórakozás, de még mindig volt szórakoztató is tovább. Vidámparkok, mozi, bárok, mindenféle kiállítások és így tovább. Szórakozás töltöttem máshol, ahol a 500-800 dollárt minden alkalommal, most nem emlékszem. De csak kevesebb, mint $ 1,000. Valahol a 270-300 dollárt egy hónapban fejenként.

A teljes pénzügyi eredmény az utazás az USA-ban
Elutazik, én csak megy, szeretnék befektetni valahol a $ 10,000 az összes 3 hónapos kortól a jegyek árára és a vízumok, a biztosítási költségekre, és így tovább, ami nem történt meg Amerikában. Ez egy élő utazás közben. Mi történt a végén?
Eredményeit követően a költség személyenként havonta elérte a körülbelül 2-3 ezer dollár. Azaz, ha nem megy túl a megadott szám, én nagyon illik bele terveikbe, de ha beszélni reálisan töltöttem az USA-ban, mintegy 12-13 ezer dollár + költsége jegyek, vízumok és így tovább. Miért történt ez? Mert nem ellenőrzik a kiadások, különösen, és abban a reményben, hogy ne menjen túl a szélső határa 15.000 $. Míg a legtöbb pénzt költöttek az első hónapban, ahogy egy csomó hibát, amelyre pénzt fizetett, mint a luxus szálloda, helytelen visszatérés a bérelt autók, napi bérleti és így tovább. Ha én egyet, akkor valószínűleg lehet kijutni még drágább, mert pillanatok autóbérlésre és szállodák segített megmenteni két.
Ne már elnyomott magam költségeket? Igen, nem különösebben, az biztos, ha kevesebb tompa, több ellenőrzése alatt kiadásokat, akkor kevesebbet költenek. Azt hiszem, abban az esetben a szorosabb kapcsolat a pénz könnyen beruházni 2000 dollárt egy hónapban.

Ha megy, hogy egy és nem kifejezetten hátráltatja a kiadások akkor azt hiszem, meg kell számolni 5-7 ezer dollárt egy hónapban, de mi nem elutasító, és a nagy.
Ha együtt megyünk, figyelembe véve a megtakarítások két, 3-5 ezer dollárt egy hónapban több mint elég, hogy nem is az, amit nem is különösebben tagadja.
Azt lehet mondani, hogy mi volt a kiadások több, mint a helyi lakosság, és hogyan jött rá töltöttem valahol a $ 4000 havonta.
Hogyan lehetne, és hogy eszébe jutott, hogy elmondjam, szerintem lesz többé-kevésbé világos, most már, hogy mennyi pénzt, hogy készítsen egy utazás az Egyesült Államokba.