Csuklós folyosón 2

függöny átkelés

Átkelés egy feszes kötélre. Szervezett át a víznyelő, kanyon, szakadékok, hegyi patak, vagy hasonlók. Akadály. Szerelt átkelés eltérnek a vízszintes, ferde meredek, zsanéros komp nagy sag (elliptikus), és mások.

Szorosan feszülnek, a vízszintes folyosón

1. A kereszteződés csak akkor engedélyezett, kettős kötél feszültséget.

2. Csuklós átkelés szerelt megbízható támaszok (fa, beton és fém cölöpök, bírák támogatása hurkok kettős kötél stb), speciális csomópontot (lásd. Crossing csomópontok).

3. A távolság a támaszok általában nem több, mint 20-40 m.

4. Több parancsot átkelés hegy vagy folyó magasságban 3 m-rel a felület szilárd, kettős párhuzamos feszített bírók korlát.

5. a kereszteződéseknél, rövidebb, mint 10 m közötti a támaszok, a víz lassú, vagy kis magasságban (legalább 3 m) megengedett feszültséget egyetlen kötelek.

6. Az első fél továbbítják lépésben körülmények között (mászás, vagy Wade ítélve függöny kereszteződés). Command fél biztosítást kell módjához átkelés.

7. feszítése keresztezési hajtjuk csigasort vagy hasonlók. Manner szükséges értékre a kényelmes és biztonságos keresztezési tagjai. Ebben az esetben:

a). Meg kell zárni túl nagy, több mint 300 kg kötélfeszesség és a terhelés nem lehet nagyobb, mint 300 kg kőzet horog (a rögzítő kampókat sziklás átkelés). feszültség vezérlőparancs végezzük függetlenül és bírók, eljárás szerint a Kis eltérések (lásd. a feszültséget kontroll). Húzva a komp átkelés határ résztvevők tilos és újra kell feszítő átkelés.

b). Elégtelen feszültséget kereszteződés és összefonódottság továbbítja a felhasználó vizes áram (víz egy érintkező elem vagy hagyományos szinten), lépésben feltételek mellett büntetés (csapvíz) hagyjuk, vagy szükség keresztezési tagok fél visszatérés a kezdeti bank és utánfeszítése átkelés. Az utóbbi esetben, nincs büntetés kerül.

c). Elégtelen feszültség az átkelés szurdokok, kanyonok, jég repedés, ami a mély megereszkedik résztvevő és egy nagy lejtő átkelés a part területén süllyedési és emelkedési, a forrás és a cél parton, megköveteli a résztvevő biztosítás, ferde áthaladó karabély vagy nyolc pontot.

8. Crossing résztvevők csuklós átkelés

a) A csapat tagjai nélkül továbbítani hátizsákok, és mások. áru a blokkot vagy kocsi rögzítő zsinór. Ez lehetővé tette a felfüggesztő elem egy állj karabiner zárt tengelykapcsolóval. Carabiner kell tájolni teherszállító tengely függőleges síkban merőlegesen keresztező kábelt.

b) Ha szükséges (fázis feltételeket), a résztvevők látva egy további kantár igazságügyi korlát.

c) a tartóelemek van látva egy kötelet, a forrás vagy a cél bank. A kötél van erősítve az első, a borda saját PVR.

g) tagjai által továbbított átkelés a fejét előre.

9. Az, hogy a rögzítéshez a komp:

a) egy polcon vagy egy meredek parton. Tag perestegivaetsya a komp korláttal parton (vagy takarmánytároló). Nem unclipping a korláttól parti party rögzíti magát a támogatási kötelet, és erősítve a folyosón a zár kantár. Jelenlétében a bírók az átkelés korlát ő hozzátétele nekik egy második zsinór (vagy egy külön bírósági zsinór). Felfüggesztett az átkelés a blokk vagy kocsi és levehető a parttól.

b) A helyszínen biztonságos első fél rögzítve, hogy egy kötelet támogatást a forrás bank. Ezután rögzíti a keresztező rövid kantár, majd szuszpendált midstream a blokk vagy kocsival.

Ha a támogatást nyújt a szemközti parton, először hozzátétele a keresztező rövid kantár, majd a résztvevő van rögzítve a támogatást, majd ezután a készülék vagy kocsival.

c) Az utolsó tagja, hogy a parton (egy A vagy B feltétel), hogy rögzítse a komp rendszer annak távszámláló. Távolítsuk el a kötelet átkelés óvatosan helyezi a bank, és a szabad vége van rögzítve, hogy a végén a kötelet a támogatást a megcélzott bank. Aztán hozzátétele átkelni a rövid kantár, rögzíti magát a támogatási kötelet, és rögzítse a kötelet kiutasítását átkelés. Akkor van függesztve a folyó középvonala a blokk vagy kocsi és továbbítják. A résztvevők húzza, elkísérte a komp.

10. engedélyezési eljárást a komp: Otstezhka résztvevők keresztezéséből származó zajlik fordított sorrendben.

a) egy polcon vagy egy meredek lejtőn első résztvevő klipek ingyenes kantár a korláthoz partra. Ezután bármilyen sorrendben ő leválasztható a vasúti és a támogatást.

b) A biztonságos helyén akkor először el kell távolítani a készülék (kocsi). Aztán anélkül, hogy oldása a komp kantár, kioldotta a támogatást a szemközti parton. Aztán kigombolta a komp.

Ha támogatást nyújtott az azonos bank, azt kioldotta utoljára.

Emlékeztetni kell arra, hogy még egy biztonságos helyszíni támogatás kötelet a szemközti parton kereszteződések veszélyes lehet nepristrahovannogo tag és ránt be a veszélyzónából.

11. Az áruk áthaladását:

a) a hátizsák terhelés által szállított átkelés külön a blokk, kocsi vagy csúszó karabiner vontató kötelet a szemközti parton. Megengedett szuszpenzió egy blokk egy-három hátizsákok.

b) sílécek és síbot (formájában sí TM) továbbította a teljes csomag Repshnur társított szuszpenziót két karabélyok, végein a csomag.

12. eltávolítása az átkelés

a) eltávolítása a fa Karabina markában átkelés szerelés

Az utolsó résztvevő az eredeti bank a vezető Karabina hurkot rögzíti a végén a húzókötéllel. A másik végén szállítják a túlsó partra. Kötél hossza nem lehet rövidebb, átkelés.

Átlépése után az utolsó versenyző átkelés rögzítéséről a cél bank feltétel nélküli és karabélyok hurkot eltávolítjuk távolról húzó kötelet.

b) eltávolítása a keresztezési segítségével kryuchevyh kickerek

Meghúzásakor akasztó sziklás átkelés, hogy ne hagyja őket horgok, loop osztják el a terhelést szerelt zsanérok kryukosbrasyvatelyami (lásd. Equipment). Az utolsó elem az egyes kryukosbrasyvatelyu rögzíti hevedert húzza le a végén a kötelet, a másik vége pedig továbbítják a cél bank. Amikor pihentető komp leveszi a kötelet felborítja kryukosbrasyvateli horoggal, és a komp húzta partra. Tee a karabély és kryukosbrasyvatelyami megfulladt vagy fogott az alsó, akkor köteles egy üres 5,10 literes palack.

c) eltávolítjuk az öltés keresztül áthalad váltószelep

A támogatás miatt, mely a nagy súrlódás lehetőségét zavarás a kötelet, és mások. Okokból nem kívánatos alkalmazni hurkot karabély, akkor a hurkot kidobó (lásd. Equipment). Az átkelés a fő csoport, és a rakomány kicker blokkolt karabélyt.

Legújabb tag kinyílik és rögzíti, hogy a kidobó húzza le a kötelet, melynek végén továbbítják a cél bank. Amikor pihentető komp leveszi a kötelet felborítja kicker horgot egy hurok, és ő húzza ki a támogatást.

Bíró csuklós átkelés csapat

Ez általában alkalmazott alacsony tartomány és középkategóriás. Minden csapat tagjai gumicsónakkal Bírósági csuklós átlépését kettős kötél. Az alapelvek a biztosítás, karbantartás, áruszállítás mind parancs csuklós átkelés.

Bíró csuklós átkelés a személyes fölény

Úgy lógott egy dupla kötél szilárd hordozón. Az átkelés a csapat kizárt: az első kereszteződésnél Wade vagy a hegymászás és a manipuláció a feszültség és eltávolítása az átkelés. RS tipikusan használt tartományok az alacsony és közepes.

Ligában midstream csapat biztosítás és karbantartás (amelyet a bírók, ha szükséges).

Terhelés (hátizsákban vagy sílécek) párt előre a kereszteződés egy, a szuszpenzió egy külön egység, karabinerrel vagy a szán. A terhelés van rögzítve a tengelyre tag szegmens kötelek 1-1,5. Szállított komp rakomány nem lehet erősíteni a mellkas párt.

Ferde csuklós átkelés származású

Ferde kereszteződés tartják, amikor a termékértékesítés vagy a résztvevőnek a felfüggesztés vagy blokk karabély gyorsan legurulni. Amikor a szuszpenzió a karabinert gördülő akkor jelentkezik, amikor a lejtőn a 15 ° -nál nagyobb, a blokk vagy kocsival a meredeksége kb. 10 °. Versenyeken különböznek: Lejtős kereszteződés, ha nem tartja be a kezét védőkesztyű, a résztvevő biztosít állítható ravaszt. Egy dupla kötél lehetséges meredeksége 40 ° -ig.

1. Minden résztvevő a tetején a platform legyen a biztosítási vagy önálló biztosítást. A munkaállvány elkülönül a biztos talajon jelölést.

2. A Felek nem fut a biztonságos területen az átkelés (nem bocsát ki kötél nem kötnek biztosítást nem nyújt annak feszességét és hasonlók).

Transfer végén ANP tette az első résztvevő a színpadon körülmények között.

3. Berendezések feszítés és enyhíti az átkelés a fent leírt horizontális átkelés.

4. podstezhki a kereszteződés a tetején a korlát csak (ólom, radiális vagy felhalmozódás).

5. Descent az átkelés készül a vitorlafeszítő karabély, előre és lefelé a lábak, a fékezés a kötél átkelés a kezét védőkesztyűt.

6. Biztosítási csökkenő felet, beleértve az utóbbi biztosítja a felső karabiner elem fél egy kantár. Az alsó ponton nyújtott támogatását és lift.

7. Otstezhka keresztezéséből származó alsó platformon készül, mint a vízszintes NP.

8. Az áruk áthaladását tenni a fékezés kötél felső pontja és a második húzó kötelet az aljára. A nagy terhelés gátolható egy karabiner pontokat. Ha a rakomány garantált dokatyvayutsya az alsó partra, hagyjuk az ereszkedést a kísérő nélküli.

9. A sílécek és síbot felfüggesztik a komp, amely kapcsolatban áll a csomagot, annak súlypontja a karabélyt, az egész komp kötelet. Leereszkedik a lassulás a kötélen az karabiner felső platform party védőkesztyűt és más vontatási kötél alsó pad.

Ferde átkelés származású az egyes bajnoki

Ez vonatkozik ítélve ferde átkelés. Ellentétben a keresztező résztvevők hiánya parancs a biztosítási és karbantartási (szükség esetén bírósági) és az áruszállítás.

1. Töltsön elcsúszik a komp elkülönítve a párt a blokk vagy karabélyt, úgyhogy garantáltan eléri az alsó oldalon.

2. A terhelés lehet szállítani egy különálló egység vagy karabélyt, alsó tag, erősítve annak arbor szegmense kötél 1-1,5 m.

3. Ha a résztvevő van töltve laza lyukba átkelés alatt a cél bank, és meg kell, hogy menjen fel a kötelet kereszteződésekben, meg kell perestegnut rakomány szállítására mentén, vagy húzza ki, majd egy különálló kötél után emelkedik a cél bank.

4. Ha a gépkocsiban sílécek és síbot össze vannak kapcsolva egy zsákba, és lógott a súlypont a csomagnak a kereszteződés, a pavilon elem (hogy ne fájt a végén), vagy karabélyt fenti fél.

5. jégcsákány vagy hasonlók. Szúró fogaskerék a kereszteződés lógnak karabinerrel feletti résztvevőt. Meg kell tartani a párt az úton lefelé.

Meredeken átkelés származású

Crossing egy lejtőn 40 és 60 ° (nagyobb meredekségű nevezett függőlegesen feszített kötél). Amikor átkelés meredekség 50 ° megengedett annak feszességét karok, csigasort nélkül és mtsai. Eszköz. Ez lehetővé tette, hogy egyetlen kötél.

Abban PNC fél, különösen a teher, nem tud ellenőrzött származású fékkarok. süllyedés technika alapvetően eltér NP technológia.

1. A felső platform követelményeit ferde átkelés.

2. Transzfer a végén ANP tette az első résztvevő a színpadon körülmények között.

5. Az átkelés Descent készül a vitorlafeszítő karabély, előre és lefelé a lábak, a fékezés a kötél átkelés kezét védőkesztyű, a biztonsági fék kötelet a felső szélén.

A résztvevők számára megengedett, hogy a süllyedésre vagy nyolc al. Szerinti készülék párhuzamos a keresztezési szabadon lógó kötelet. Ugyanakkor, a rövid kantár karabiner fél rögzíti a komphoz.

6. A biztosítás révén nyolc pontot, vagy Z-alakú felső amely két karabélyok pontot, összesen lefedettség nem kevesebb, mint 270 ° C.

utolsó fél biztosítás útján karabiner karabély felső és alsó pontot, a teljes lefedettség karabélyok, nem kevesebb, mint 270 ° vagy vitorlafeszítő nyolc felhasználó állt a zsinór.

7. elengedi a résztvevőt a komp, az alsó szinten történik, mint a vízszintes NP.

8. Descent készült termékek a fékrendszer kötélen az karabiner felső elemet. A nagy terhelés gátolható nyolc pontot.

9. A sílécek és síbot felfüggesztik az átkelés ferde (lásd. Fent). csomag fékezett kötélen karabiner felső platform fél védőkesztyűt.

10. Kötél származású nyolc, míg a kétirányú lefedettség rögzítve a felső végén a hurok Karabina átlépte a kötelet a távoli olvasás.

Meredeken átkelés származású személyes fölény

1 *. Belépés leereszkedni átlépte a felső talaj rögzítő biztosító vagy zsinór (fázisban feltétel).

* 2. Belépés leereszkedünk nyolc vagy hasonlók. Szerinti eszköz párhuzamos az átkelés szabadon lógó kötelet vagy parancs ítélve. Ugyanakkor, az ő rövid karabélyt kantár klip a komphoz.

* 3. Amikor a süllyedés a terhelés, akkor felfüggesztik a résztvevő egy lugas, backup rövid szakaszát kötél átkelni egy karabélyt.

4 *. Megengedett (értelmében fázis), hogy csökkentse a terhelés a komp egy különálló kötél vagy kötelet származású, amíg a redőny.

5 *. Sílécek és síbot csatlakozik egy zsákba, és lógott a súlypont a csomag vízszintesen a pavilon tag (a sérülések elkerülése érdekében). Egy ilyen csomag alacsonyabb lehet a komp karabiner, további kötél vagy kötél végén a süllyedés, a süllyedés a résztvevő.

Eltér az NPC, hogy a résztvevők nem jönnek le, és menj fel az átkelés.

1. Az első fél szállítják, és emelkedik a felső platform átkelés szakasz feltételeinek eljárás.

2. A többi tag által felvetett átlépte a felső parancs biztosítás, felfüggesztése vagy karabinerrel a blokk, egy rövid kantár, elindulunk felfelé a gyógyulás felé. Megengedett támogatási vágy egy biztonsági kötelet, amikor a vontatási feladatok nem biztosított párt. Megengedett támogatás vontatási biztosító Fél, ha a biztosítási reteszeiőelernrnei a felső fedélzeten.

3. Rengeteg átkelés húzott külön-külön.

Ferde átkelés emelkedik (az egyes esemény)

Ez abban különbözik az előzőtől, hogy gumicsónakkal egyetlen résztvevővel.

1 *. Átlépésekor lejtő 20 ° résztvevők egy felső bíráskodás biztosítás.

* 2. Szállított rakomány a résztvevők.