Hogyan autóval Görögországba egyedül

Száma látványosság Görögország tekercs - irányba kell fordítani, mint ez, hogy kiválassza, hogy annyi kulturális emlékeit található különböző részein az ország. Autóval utazik Görögországba egyedül - mi lehetne, és kényelmes, úgy gondoltuk, és ez kifizetődött. Utunk Görögország ment mesésen. És akiknek köszönhetően? Igen, hála egy bérelt írógép.

Voltak azonban, incidens nélkül. Navigator és sztrájkok Görögországban tették számunkra aggódnak, de a tapasztalat kaptunk egy érdekes, megfelelő utazás.

Autóbérlésre Görögországban

Csakúgy, mint a többi európai, cirkáló körül Görögország nem nehéz. Csak akkor kell autót bérelni a helyszínen - a város és a repülőtér. Mindenesetre város Görögországban, talál egy autókölcsönző. Azt is autót az interneten keresztül, és ha belegondolsz előre legalább egy pár hétig, megtalálja az olcsó lehetőségeket.

Itt van az egyik titka a költségvetési utazás - feliratkozás hírlevelet légitársaságok, szállodák, rent-a-car és menteni egy csomó költségvetési utazás.

Mi lefoglalt egy autó az interneten keresztül 3 nappal az indulás előtt, hogy Görögországban. Volt egy csomó olcsó lehetőségeket. Ez lehet már 20 euró naponta, hogy válasszon egy jó autó. De mi szükség van egy változata egyirányú, azaz hogy az autó a repülőtéren Szalonikiben. és átadja az autót Athén 11 nap után. Ezért a verzió, akkor már csak 15 oldal. Company Alamo. Suzuki Alto. 34 euró naponta. Zero levonható. Általában - ez az!

Pontosan a megbeszélt időben a repülőtéren voltunk találkozott a menedzser Alamo, és vezetett a hivatal (a Hivatal 2 km-re a repülőtértől). Gyorsan rendezni a szükséges dokumentumokat az autó, kértük a helyes úton, és nagyon meglepődtek, amikor kaptunk egy speciálisan a nemzetközi jog előtt utazás Görögországba. Az igazgató fordult be a kezüket, tükrözött, és a kérdés, és hogy van-e normális jogok visszatért vissza hozzánk.

Miután ez megtörtént még egy „csoda”. Visa kártya nem akar dolgozni az irodában és az irodai dolgozók nem tudott, hogy fagyassza be a betét az autó. A hívást a Takarékbank döntött semmit. A bank vezetője azt mondta, hogy ez a hivatal nincs kapcsolat. Volt, hogy egy betét 200 euró készpénzt. Tapasztaltuk, de Athén a pénz, akkor nyugodtan vissza.

Ennek eredményeképpen fél órával érkezése után Görögországban vettük az autót, állítsa be a böngészőjében Cassandra és útnak.

Autóval Görögországba

1. Ahhoz, hogy menteni a bérleti autók - feliratkozás levelezési rent-a-car.
  2. Vegye Európában nem csak a nemzetközi jog, hanem a magyar.
  3. Utazás a világ, legalább két hitelkártyát a különböző bankok és kívánatos.
  4. Mindig vigye magával készpénzt a helyi pénznemben.

Mint Görögországban, benzines

Benzin Görögország jó minőségű. Utazás autóval kényelmes, - benzinkutak sok és azok kényelmesen elhelyezkedik. Az utak gyakran megtalálhatók a mutatókat, hogy hány kilométert a legközelebbi benzinkút.

Tilos folytatni benzin dobozokat kompok.

By the way, Görögországban nincs ólmozott benzint. Akkor tankoljon ólommentes (95 és 98) a benzin és a gázolaj (petreleo). 92 benzin Görögországban nincs. Benzinkutak vállaljanak hitelkártyák és a készpénz.

Ne feledje, hogy az árak a benzinkutak az autópályák mentén lehet valamivel magasabb (10-20 cent), mint a benzinkút mellett van egy nagy bevásárlóközpont.

Hogyan tankoljanak Görögországban

Egy kis oktatási program, mint kitölteni egy teljes tank egy benzinkútnál Görögország:

• Megállok a benzinkút, felhajtja az oszlopra. Ott vár a munkavállaló. Ha nem, akkor ő bujkál a sötétben valahol a közelben
  • Mikor jön, mondja meg neki, hogyan kell kitölteni a benzin és milyen összegben. Ez az összeg helyett az euróban száma liter. Egyszer azt mondta, „25”, ami azt jelenti, hogy én kell 25 liter. És betöltöttem a 25 euró. Ezután az incidens után, elkezdtem mondani, hogy „teljes”, ami azt jelenti, „teljes tank”. A teljes tank nyugodtan, és hogy az autó továbbra is szükség van egy teljes tank.
  • Miután a benzin öntjük, adsz pénzt a munkavállaló pénzbeli vagy fizeti ki a kártya megy az irodába.
  • Minden lehet menni)

Fizetett és ingyenes utak

Ahhoz, hogy a fizetős út, először meg kell fizetnie a bejárattal rendelkezik. Ehhez meg kell adni a pénzt az üzemeltető az autópályán egy speciális állomáson adománygyűjtés. Az üzemeltető kapsz egy jegyet, és nyissa ki a kaput.

Akkor azonnal felismeri ezt az állomást - az út zárva lesz fülkék akadályt.

Autóval Görögországba

fizetős utak, a költség függ a választás, a jármű az úton. Az átlagár utazás autóval 2-4 euró.

Fizetési pont úgy, mint a kongresszusok és kilép, és maga az út.

fizetős utak

• Autópálya Egnatia - E90 autópálya. Összeköti Igoumenitsa Alexandroupolis. A pálya meghatározott szerte a görög szárazföld nyugatról keletre. 7 pont a fizetés.
  • Autópálya Égei - autópálya E75. Csatlakozik Thessaloniki és Lamia. 8 pont a fizetés.
  • Autópálya Moreas - autópálya E65. Ez áthalad a görög város Korinthosz, Tripoli és Kalamata. 5 pont a fizetés.
  • Autópálya Olympia - autópálya E65. Az út Athén Patras keresztül Korinthos. 6 pont a fizetés.
  • Autópálya Pathe - autópálya E75. Csatlakozik Lamia és Athén. 8 pont a fizetés.
  • Autópálya Attiki - körüli körgyűrű Athens, Athén repülőtér összekötő „Eleftherios Venizelos” és autópályák Pathe és az Olympia. Itt meg kell fizetni csak 1 alkalommal, nem számít, milyen távolságot megtett.
  • Víz alatti alagút Aktio - Preveza - csatlakozik Aitoloakarnania és Dél partjai mentén Görögországban. Stoiomost irányban autó 3 euró.
  • Bridge Rio - Antirio - csatlakozik Görögország szárazföldi és a Peloponnészosz Patras város. Fare személygépkocsi 13,20 euró. Takarékos utazás híd helyett egy komp. Ez költsége mintegy 2 euró, hanem azt, hogy szükség lesz, hogy tinuous helyre.

Road Meteora - Delphi

Autóval Görögországba utazni kényelmesen. Kalambaka a város a Delphi. ahol fogunk látni a saját szemével a szentély Apolló 300 km.

Google Maps kiszámításához hozzávetőleges időpont - 3 óra. A távolság mentén a magyar szabványoknak nem nagy. De, hogy a Delphi, meg kell vezetni a hegy oldalán, ahol az utak szerpentin és az utazási idő jelentősen növekedhet.

Ami a jövőt illeti, azt fogja mondani, hogy ez az út - nem fizetnek, jó, mint a többi görög utakon. gépek talált kicsit. főtértől. A legszebb pontról van egy különleges hely parkoló. Akkor menjen el és élvezze a környező szépséget.

Az út mentén vannak szép kávézók. Egyél-drink-pihenhet.

Majdnem nélkül maradt benzin

Az életben bármi megtörténhet, és minden eshetőséget nem lehet előre elkészíteni. De meg lehet tanulni, hogyan kell fejleszteni elvek és közös megközelítést a váratlan „meglepetés”.

Ha gépkocsival utazik Görögországba, van hozzá, hogy a kincstár tapasztalat a következő kérdéseket: mit kell figyelni egy idegen országban, milyen szokások segítenek az utazás, milyen lépésekre van szükség, hogy kötelezzék el magukat a váratlan eseményeket nem „kaland a segged”, és vált új sikertörténet.

A hotel mentünk órán át 08:00 és azonnal elment a benzinkútnál. Zárva volt, ami voltunk meglepve, és aggódva - ez az utakon Görögország, még nem találkoztunk. És a kilátás az épület volt a furcsa: egy poros, üres, elhagyott még ... Ok. Ennél is tovább ment, a töltés minden egyes lépés - töltse ki a tartályt félig üres máshol.

Egy másik helyen volt, ahogy senki. Következő tankolás. Zárt ... Itt vagyunk elhallgattatta - ha továbbra is ugyanazt a baromságot - mindaddig, amíg a város a Delphi, akkor nem fejezi. Elég benzin kevesebb, mint felénél. Ie mi elakad a legmagasabb pont az útvonal, valahol a hegyen.

Ezen a napon, a benzin Görögországban véget ért. Hűha! 3 nappal ezelőtt voltam minden lépésnél. És ma már nem ...

Tizenkét órával korábban

A Meteora mi nyugodt. Nézzük ezt a szépséget, gondolni a dolgokat, a világ nem akar. Azt perebaryvat magukat, és rendszeresen Nudel Galka: töltsük az autót. Mi Jackdaw ésszerűen válaszol: Miért? Tankolás minden lépésnél.

„Daw vezet autót hosszú ideig, és nagyon jól, hogy nem tudok semmit erről üzletember mászni a tanácsot” - gondoltam, de a gyomorban valami kicsit fájt. Ez volt nyugtalan.

Este előestéjén indulás Delphi, mentünk a helyi kocsmában. Her megnéztük alaposan előre. Azokon a helyeken, ahol nincsenek turisták, és ülj csak helyiek megkóstolhatják az igazi nemzeti konyha. By the way, az árak ezen edalni olcsóbb.

A kocsma TV. Görögök kíváncsian pillantott bele. És néztük. A képernyőn - egy benzinkút, egy sorban az emberek, dühös ember hullámok a tömeg aktívan tárgyalunk, amit az emberek.

- Lásd Görögországban a benzin probléma - mondtam.

- Mi lesz a benzin? Over? - vágott vissza Jackdaw. Ő hozta érdekében ételek, és lehelte örömében az ízek a görög konyha.

- Igen. Úgy tűnik, hogy véget ért ...

- Igen, az egész Görögországban! - mondta Galka és ásott fogát zamatos bárányborda.

Beszélje benzin hiábavaló volt. Brain barátnőm megadta magát, és átadta kezelése a gyomorban.

Itt és hoztam érdekében. Sajnos, az agyam is volt ...

... és most egy hegyi úton Kalambaka Delphi, néztem a villogó piros fény „benzin végek”, és tele van a vágy, hogy azt mondják, teljesen értelmetlen a mi viszonyaink között, a mondat: „én vagyok a n a P és L eh!”

Miután 2 és fél óra (!), Feladtam, és még mindig nem szólt. Semmi ... érzelmek sokan voltak. Az autó abba kellett hagynia. De, az általunk kifejlesztett három fontos elveket.

1. Az utazási nem lehet elválasztani a valóságtól - meg kell nézni a híreket. TV tartalmazni fogja.
2. Mi gondosan m egy n d e r s és használják, hogy vasúti cikk és látta a híreket.
3. Ahol a tartályt az autóban kell töltenie több mint a fele.
4. Ne csak beszéljünk, ami aggaszt (nekem például), de ragaszkodnak az ő javaslatára (hogy töltse tele tankkal, például).
5. Figyelj és hallgass kérések és igények társa.

És az úton kezdődött, hogy megfeleljen elhagyott autók és gyalogosok. Úgy tűnik, a saját arcát a németek, mint mi, Görögországba utazott autóval. Úgy tűnik, mint a „elfordulnak a valóságtól„turisták számára. Úgy néztek ki, rendkívül csalódott.

Kíváncsi vagyok, hogy az autókölcsönző Görögországban megoldani ezt a problémát, és aki felelős az autó szokatlan helyzetekben?

Mi lett generit megoldást a problémára. Mit csinálunk. Közeledik a nagyon pont a mi útvonal, amelyen túl a szerpentin vezet lefelé. Kakukk egy lakatlan hegyi nem akar.

A görögök nagy! Gore nem volt lakatlan. Ez volt a benzinkút. Mi fékezett. További párbeszéd lehetetlen átadni, mert az értelmetlenség.

Ajánlat töltés dolgozók -, hogy töltse tele tankkal, rájöttünk, azonnal.

Bay teljes tank, jöttünk egy kicsit, és úgy döntött, hogy megvitassák, mi történt itt a kávézóban.

Miközben sétáltunk a kolostorok Meteora és távol vannak a hírek hétköznapi élet, a sztrájk benzozapravschike Görögországban történt. Benzin volt, de nem eladni.

A sztrájk nem volt egész Görögországban. Ez is lehet érteni a híreket, de a nekik tulajdonított elgondolkodva.

Ül egy kávézó, rájöttünk, hogy Németország nagyon jó, szép és megfelelő országot. De az, hogy a jog nem mindig kifizetődő. Magyarország és Vengriyane, e tekintetben jobban felkészült a váratlan és nehézségeket.

A németek látta a felirat „nincs benzin”, nem is próbálja, hogy semmit (ez megfigyeléseink szerint).

Készen álltunk „harc”. Igényelnek, „kérni”, „menj a hátsó ajtón”, „hogy fel”, stb

Autóval Görögországba

Még Moszkvában, megbeszélése ebben a témában egy utazási iroda, megvan megerősítését gondolatait. Az utazási iroda azt mondta, hogy, és szükség volt cselekedni, azaz a lehetett mindenáron akar. Benzin, mi lett volna értékesíteni.

Mi többet is lehetne tenni: marad egy benzinkútnál, és ott feküdni aludni, ülni a kocsiban, amíg eladják a benzin (nyilvánvalóan a görögök és együttérző emberek nem használják a rossz dolgok vendégek), kérdez, azt sugallják, a kereslet. Hívjon egy utazási iroda és hogy a cső benzinkút alkalmazottja (a mi utazási iroda tulajdonosa a görög és tudott tárgyalni).

Az Út a Delphi nem csak szép, hanem hasznos számunkra. Ül az autóban egy teljes tank, nyugodtan találgatni, hogy mit tanultak, és jönnek bizonyos következtetéseket.

1. News kell nézni.
2. News meg kell vitatni.
3. A tank az úton folyamatosan tankolás. Mi töltött fél - kitölteni őket.
4. Emlékezz és megérteni, hogy a különböző helyzeteket diktálják eltérő viselkedést. Normális esetben a szabvány szerint kell viselkednie „rendesen”, azaz szigorúan tartsák be a szabályokat. A szokatlan helyzetekben szükséges alkalmazni a „rossz döntés”.
5. Folytassa nyugodtan, kiabálás nélkül és a fenyegetés, de mindig emlékezni bolyong a hegyi úton a német vezetők.
6. Ne csak beszéljünk arról, hogy mi aggaszt (nekem például), de ragaszkodnak az ő javaslatára (hogy töltse tele tankkal, például).
7. Figyelj és hallgass kérések és igények társa.

Utazzon Görögország autóval kényelmes. autókölcsönző Görögországban sokat. Az árak autóbérlésre különböző, megtalálható minden költségvetést.

Elöl már látott Delphi. Bejárat a város egy kicsit nyakatekert. De ez egy kicsit.

Üdvözlettel, Alla Sutyagin

Feliratkozás blogfrissítés, és a legfrissebb cikkeket mail