Autotravel gyerekekkel saját tapasztalat - autotravel gyermekkel

Kiváló post! Kiegészítheti, tud valaki jól jöhet), azt is szeretem, hogy autóval. Romlandó termékek (tej, túró, sajt, hús Butera és munkatársai) vásárolt Automotive hűtőszekrényben. Szuper dolog! Powered by szivargyújtó csatlakozó a csomagtartóban kis helyet vesz igénybe. Élelmiszer az úton csinál a gyermekek számára otthon - konténerek a hűtőszekrényben. Mindenesetre cafe egy mikrohullámú sütő, kérjük melegedni -gyermek nakrmleny garanirovannobezopasnoy étel!

És egy nagy család, mint a miénk egy nagy dolog - a tetőcsomagtartó! Minden dolog van! A csomagtartóban az autó egyetlen babakocsi, egy hűtőszekrény, egy zsák élelmiszer és egy táska, egy váltás ruhát!

Mary, köszönöm szépen a bejegyzést. Prechityvayu harmadik alkalommal. Hamarosan fogunk menni Kazan. Igyekszem nem marad le semmiről)))) Korábban puteshevstvovat, és magas rangú és két gyermek csak tavaly Naberezhnye ment, félelmetes volt, és az utazás kimerítette. még súlyosbítja az a tény, hogy eddig csak én vezetek. gyermekek szórakoztatására férje. Azt szeretnénk, hogy az utazás kényelmes és)))

Autotravel gyerekekkel saját tapasztalat - autotravel gyermekkel

Nos, a Kazan semmi))) Azt hagyta volna korán reggel, és akkor van villásreggeli Kazan)

EZE tudja megállítani tenni. Például, séta az ősi település Yelabuga?

El akarok menni hajnali 4 órakor, hogy a legtöbb utat a fiúk aludtak (fűszeres azt mondják, hogy tud repülni, hogy Kazan 4 órán át, de nem vagyok egy óvatos sofőr. És a gyerekek kiszámíthatatlanok. Tettem magamnak 6:00), jöjjön Kazan órák 10, látni, járni, közel a Kreml. étkezhetnek „Chak-Chak” (Ön lestem, köszönöm))) és 14.00, hogy ellenőrizze, hogy a szállodában (a pihenésre, aludni). ők is élvezhetik a mini vakáció))))

Autotravel gyerekekkel saját tapasztalat - autotravel gyermekkel

Nos nafig 4 óra! Élő kívánatos lenne! Általában láttam itt elég és nachitalast AUTOFORUM véletlenül, a nyíl az én sebességmérő felett 90 csak akkor, ha az előzés, ha kell előzni pointensivnee. 93-94 fektetni sebességszabályozó és Peel. Valójában az utóbbi időben azt gondolom, hogy mi legyen nagyon pontos ahhoz, hogy a szabályokat. Meg vannak írva a vérben.

és általában az engedélyezett sebesség?
Mi minden megy a pálya átlagosan 80 mérföld per óra, ami körülbelül 130 km / h. Floridában, az arány még magasabb, ott az úton minden 90 kört 145 km / h
És ha nem egy zárt természetesen a sebesség, és csak az autópályán akkor az átlag csaknem 60 100 km / h
a talaj átlagos 45-55 (75-90km / h)
Az alábbiakban csak egy iskolában zóna és ott 35mil óránként, és 57km / h

Autotravel gyerekekkel saját tapasztalat - autotravel gyermekkel

Felső határ - 90 km / h. Vannak, persze, az út, ahol ez megengedett, hogy gyorsabb legyen. De ez egy csepp a tengerben, mint a magyar utakon. Például, a Moszkva gyűrű. Az Udmurt, ahol most vagyok, nincsenek ilyen utakon.

Mash, itt van egy másik út! Két csík, a fordulat, és rossz dolgokkal. Előzés nyert ellentétes. két csík nem széles gyakran, nagyon gyakran anélkül, hogy a zenekar szakítani bevitelére.

Chetyrehpolosok trehpolosok vagy legalábbis nem annyira. De nincs vágy vezetni különleges. Mert amellett, hogy a közúti sok fagyott. Én nagyon, amikor megyek, mindig keresi, hogy valaki lesz előtte én motorháztető.

Autotravel gyerekekkel saját tapasztalat - autotravel gyermekkel

Nos ugyanabban az két csík ereszkedés és podemami sebesség jellemzően 45 maksium van 75km / h. De amit észrevettem itt, szinte senki sem az úton nem szabad kitérőt a szembejövő sávba. Az esetek 99% ez drága dupla sárga csíkkal a közepén. És bár mész keresztül az erdőben, vagy a város - ez nem számít.
Meg kell tervezni az útvonalat, itt :)

Az autó - egy nagyon speciális fajtája az utazás. És a lényeg itt - Freedom nagybetűvel. És megfizethető, mert hogy utazni a kimeneti 2-3 napig könnyű. De a gyerekek. Gyermek születik, és van egy halom.

Írok, hogy mindent mi volt. Photo még nem óriási slova.Nesmotrya a kérdést, hogy a megjelölés nyaralás férjem, úgy döntöttünk, hogy még készül egy utazás mashine.A, hogy a megrendelt bőrönd, fürdőruha is lehet, és készül) Baseline: 5.

Felhívta a figyelmet arra, hogy az utóbbi időben egyre több és több kérdést a közösség a gyermekkel utazó egy autó hosszú távokon. Úgy döntöttem, hogy megosszák egymással tapasztalataikat, ahogy utazik a különböző korú gyermekek.

Amikor voltunk felkészülnek arra, hogy menjen autóval a gyermek 11 hónapos, kerestem információt, és bb és más kiterjedésű az Internet, hogy találunk egy értelmes apránként, így is, úgy döntött, hogy írjak a gyakorlatban. S.

Bár az időjárás nem volt várható jó, úgy döntöttünk, mi az első nyári hétvégén látogasson el a kisváros Jaroszlavl területalapú Pereslavl. Csak 145 km-re Moszkva. Kaptunk két óránál kevesebb. A város nem azonnal.

Elmondom, hogyan két napot töltött a Tula föld))) Tula választottuk pusztán azért, mert a regionális előnyök) Mi úgy terveztük, hogy találkozzon barátaival Ryazan, így kényelmes a helyszín nem található. Utunk teljesen.

Figyelmeztetem: előtted vár egy csomó benyomások és képek. Miért „jó”, kérdezed? Igen, mert az első alkalommal mentünk egy ilyen hosszú utazás a gyermek az autóban, hajtott legfeljebb 100 km.

Azt kiderült, hogy egy kis pihenés sok évvel ezelőtt. Az utóbbi években már álmodtam róla, azt álmodta, hogy viszem a gyerekek a tengerbe. és ez jött át, a csillagok és a bolygók jött össze! Mivel a pápa a munka a kiadás.