Anya mód, két gyermek és a személyes tapasztalat - chips - uspevaniya

„Én vagyok az anyja két legjobb gyerek a világon!” Biztos vagyok benne, hogy mindannyian készen áll, hogy ismételje meg a gyermekek. Én vagyok az anya minden nap, függetlenül attól, hogy a hangulat, az időjárás, az évszak és egyéb körülmények. Büszke vagyok rá, nem hiszem, ez a bravúr, örülök, néha szomorú, fáradt, de őszintén és teljes szívemből szeretem a családomat.

Amikor Misha született kicsi, a legfontosabb anya fordult beállítani módban két gyerek. A nagyobbik Artem 8 év, Misha már 5 hónapos és már tudom, hogy a nap a rendszer amellett, hogy nagyobb öröm és energiát takarít meg.

Mode hétköznap

A nap körül kezdődik 06:30. összejövünk, reggeli, takarmány és megy. Misha és szállít egy magas rangú iskolában 08:00. apa munkába 08:30. 09:00 hazajutni. Ezalatt az idő alatt egy kicsit több időt aludni a kocsiban helyet.

Én egy asztalnál egy listát azokról az esetekről az első félévben, és próbálja meg a házimunkát. Mossuk ki a padló, készülj fel ebédre és vacsorára, szétszedni szekrények, minden összhangban a tervezett ügyek. Misha ebben az időben az ágyban fekve, vagy egy elektromos shaker. Tettem rá a konyhában, meglát, és nem rossz. Szereti hallgatni rám énekelni és elmondja verseit.

Anya mód, két gyermek és a személyes tapasztalat - chips - uspevaniya

Mintegy 11:00 - alvás. Aludni két, vagy amíg az esti elemek hiányoznak.

12:30 megyünk, elvenni a vezető iskola vesz otthon, tápok, csinál házi feladatot.

Itt úgy érezheti, hogy minden tökéletes, idősebb felnőtt, ő mindent tud, mi a probléma, de valójában kiderült, hogy a menetrend a nap anya, két gyerek nagyban függ a házi feladatot, szakkörök és szakaszai az idősebb gyermek. Szakasz van két - az angol és a Sambo, mindegyik egy nap, így kiderül, minden nap, megyünk valahova.

16:30 megyünk a szakaszban. Míg foglalkozó vezető, sétálok a legfiatalabb. A csomagtartóban az autó mindig velünk lovas babakocsi, mellesleg, nagyon kényelmes, nem kell minden egyes alkalommal, hogy azt a negyedik emeleten, t. Hogy. Babakocsik van. Másfél óra séta és 18:00 órakor fogunk dolgozni a pápa. Visszafelé - üzlet, ha azt szeretnénk, hogy - ha nincs otthon.

19:00 - vacsora és időt a családdal. Este körülbelül egy óra 20:00-21:00 maguknak. Apa gyerekekkel dolgozik, és ez alkalommal én is fordítson a hobbi a rendelet - Megtanultam a Photoshop, hallgatni és végre on-line órákat dolgozik a programban.

21:00 - fürdés és alvás fiatalabb. Senior lefekszik egy fél óra múlva - körülbelül 22:00. Saját nap végén, legkésőbb 23:30. úgyhogy van idő beszélgetni a férjével, tévézni együtt, és csak húzza a lábát a fürdőszobában. Éjszakai etetés - 01:00. 03:00. 05:00.

hétvégi üzemmódban

Szombaton, a fiam tanult az iskolában, és részben. Apa hozza, és úgy a legidősebb fiú, igyekszem ebben az időben főzni ebédet és vacsorát két napig, hogy ne pazarolja az idejét vasárnap. Ebéd után szombaton szoktunk járni együtt, látogatás nagyszülők, elhagyja a várost, az időjárástól függően, és a szezon, hazatért körülbelül 20:00 játszani, fürödni. Artem idősebb megengedjük szombaton ágyba később 23:00 órakor.

Anya mód, két gyermek és a személyes tapasztalat - chips - uspevaniya
Vasárnap, mi egy kis Misha reggeli elkészítése és sétálni a nagyobb fiúk aludni késő. Ezen a napon, a legidősebb fia feltétlenül elér valamit csinálni vele egyedül: filmek, videók, korcsolyázás, látogatás egy barát, egy utazás apám a városi fesztiválokon. Egyetértettünk abban, hogy ez az, amikor az iskola kezdődött, így úgy érzi, hogy megvan a saját személyes idő, hogy szórakoztató, örülök kimenet és előre feltalálja magát szórakozás. Ekkor hárman általában menni bevásárló kosárba, aztán elmegyek a kis Misha férje két órát, és az élelmiszer a masszázs. Este mindannyian filmeket nézni, játszani monopólium, kiad csendes, nagyon család és hangulatos estéket.

„Chips” uspevaniya kétgyermekes

Most, az én „fishechkami” - minden alkalommal, hogy anyám, két gyermeke van:

Próbáltam röviden leírja a módot anya, két gyerek, akkor nyilvánvaló, hogy nem minden úgy történik, abban a pillanatban, de van időm, hogy mindent és segítenek megtalálni időt maguknak, és a férjem, és a két gyerek.

Maria Ivanova, anya Artem 8 év és 5 hónap, Misa, szövegíró

P.S.1. Arról, hogy milyen Maria tervezi a héten, és milyen eszközöket használnak erre, akkor olvassa el a cikket itt.

P.S.2. És most - a hagyományos perces pozitív! Ebben az időben, hogy a pápa nem a baba boldog. Lásd és légy boldog! 😀