Álomértelmezés rakéta elveszett, amit egy álom, egy álom, hogy a rakéta

Rocket leveszi az álom könyv ▼

Ha azt álmodta, hogy egy nukleáris rakéta felszáll, majd a valóságban meg fogja találni egy kellemetlen meglepetés. félelem. Hirtelen félelem. Néhány bosszúságára, csalódás. Ha mászik tér - várnak nagy boldogság.

Álmodja, hogy rakéta esik ▼

Új ismerősök. találkozó a különböző emberek megjósolta egy álom, amelyben egy rakéta esik. De vigyázat: a kommunikáció fog csalódást, csalódás, csalódás. Legyen olvasható, nem kell nagy reményeket ismeretlen személyiségek.

Egy ilyen álom beszélhetünk hibák, hiányosságok esetén nem terveket. beteljesületlen álmok, a lehetetlen elérni egy adott célra. Minden terv viszont egy pillanat alatt összeomlott.

Futás egy álom rakéták ▼

Álmodik a Space Launch - ha nem kap el a nagy, zajos, vidám társaságok, pártok. Úgy fog jelentős változásokat a személyes életét. Lehet, hogy új barátokat, vagy találkozik a szeretett egy, hogy veled marad, amíg az utolsó napokban.

Amit álmodott rakéta?

Miért álmodom helyet rakéta ▼

Tér rakéta álomértelmezés Fel jelent váratlan találkozókat régi ismerősök, barátok, akikkel még nem láttam. Ez lehet a gyerekkori barátok, iskolatársak. Valószínűleg, akkor nevezzék meg magukat. hívott, majd látogatóba. idézte, hogy megfeleljen.

Nukleáris rakéta álom könyv ▼

Miért álom egy nukleáris rakétát? Értelmezése az alvás nem jó: ez annak a jele, az árulás. árulás. aljasság részéről szeretteit, és ennek eredményeként, a tapasztalatok, a frusztráció, a szomorúság.

Legyen óvatos, légy óvatos, meg kell nézni, hogy a környezetét, talán egy áruló maga ad. Figyelmeztette a forearmed.

Hol láttad egy rakéta egy álom?

Fia egy rakéta az égen ▼

Látták repül az égen rakéta - álom könyv ígér boldogságot a családi élet, a kölcsönös megértés és a jólét. Ha a repülőgép felmászott nagyon magas, akkor értékelni fogja a váratlan emelkedése, emelkedik, sikert ígérő látszólag ügyek.

Hogyan kell értelmezni egyéb nyugtatók?

Ha álmunk könyv hasznos volt az Ön számára, majd add hozzá a böngészőhöz. hogy ő mindig kéznél van.

Már használja több mint 450 ember!

Álomértelmezés rakéta elveszett, amit egy álom, egy álom, hogy a rakéta

Sokszor álmodtam Sok rakétát levette a horizonton, majd pontosan nepomnyu vagy leszálltak, és felrobbant a levegőben, vagy minden felrobban sok tűz és a fény, mintha haldoklott, és felébredt. ez volt a különböző helyzetekben kezdődött azzal, hogy nem számít, milyen buta is hangzik, én barátaival a pályán, amit mi találkoztunk Putyin és megbeszéltek valamit, és hirtelen nagyra néz az égre, majd repül a repülőgép 1 nagyon alacsony, akkor még egy pár. majd nézd még nagyobb, és több mint száz slitaetsa az égen, és akkor Razka nézni az oldalra, és ott a horizonton esik száz rakétát ég. valaki időt mondani, hogy ez az afgánok és akkor látom a falon a tűz közeledni hozzám, és még érezte a hőt, és meghalt is, és felébredt .... Voltak pillanatok, amikor láttam a horizonton, mint valami nagyon párolt, és akkor láttam, hogy bérelt MSU bár nem Moszkvics. majd ismét több száz rakéta a horizonton fly fly fel, de elidőzött Én is volt ideje, hogy futni, hogy a ház a családjához. minden a géz povyaskah. Általában ezek a nukleáris rakéták. de valamilyen oknál fogva nem tudtam várni, amikor elesett, és felébredt.

Paul, amit látott egy álom ilyen rakéta valószínűleg azt mondja, hogy van egy csomó potenciális.

Szia, azt álmodtam, hogy akció kezdődik a területen néhány épület. Állok és nézd meg az eget, repül felém rakéták. Kettő közülük a kerítést., De nem robbant, próbálok elrejteni. Futottam és belül megpróbálta figyelmeztetni barátok. Egyszer vagyok valaki a barátok és nézz ki az ablakon, indítson rakéta folytatódik. Megyünk siet. Futunk az utcán, nézem az eget és Elborzadtam, elkezdett esni az égből űrrakétákat, repülőgépek, helikopterek, és amikor ez az egész töredékek repülni mindenhol, de nem sérült meg. Aztán eszembe jut, hogy kerestek egy autót. hogy hagyná, és felébredtem ezen

Megérkeztünk a városban autóval, vettem a kerékpár egy ismerős barátom felajánlotta, hogy kicserélik a régi az új high kis felár Beleegyeztem, mentünk keresni, hogy hol csere nagy (a város volt az első)
Találtam egy furcsa cső hatalmas, mint egy jól csak több mentünk vissza, hogy két fut egy úgynevezett biokémiai (vagy valahogy így) egyéb nepomnyu mentünk az első volt már 3 cső (superweapon) (visszalépés) (és csak lépni) mentünk az első
eltévedtünk I pyplyli ezelőtt (mindegyik cső tele volt vízzel)
ahol úsztunk az utolsó szobában volt egy hatalmas piros medúza -Rózsaszín Kupala az üvegben, mint a laborban voltunk ijedve, és úszott vissza minden szobában volt a levegő furcsa módon a víz csak a csövek barátom szerette a cső a felirat szuper fegyvert úsztunk ott (bár én és tudta, hogy a vitorlázás nem létezik), ahol láttam egy régi rakéta, mint a nukleáris áram kisebb, mint
úszott egyenesen rám, lebuktam és beleesett egy lyuk a cső (füge tudja, honnan jött)
kiértünk a munkálatok volt egy kis vízesés, álltunk a fejét egy farkas (a szikla volt, mint), aztán felébredtem

Jó napot Tatyana.prisnilsya son.v ég nagyon sötét és lassan repül rakety.ochen dlinnye.samolety padayut.nerazbiriha a nebe.ochen ijesztő bylo.vozmozhno eleget látott az internetes kezdeni világháború 3.

Szia álmodtam, hogy elment a hegy tetejére, és örömmel vizsgált környezetben vershschiny természetét, majd felnézett az égre, ez lett volna a szép kék, majd hirtelen balra látni magam nagy sebességgel repülő rakéta, repülő fölöttem, és belép az épületbe ami a földre, és felrobban a hegyről, és nézem az egészet.

Ülök a gépen anyjával, megyünk valahova. Ez olyasmi, amit a beszélgetést, akkor is ide tartoznak, egy lány a repülőgép, nem látta. Hirtelen anyám felugrik, és azt mondja - Megyek ka friss levegő, bár a víz popyu. Nem álltam neki, mert tudta, (gondolat az álom) - akkor is, ha ő igazán ment a tetőre, és megpróbálja kinyitni az ajtót a gép, valamit a semmiért, akkor nem tudja, mivel már repül és ajtó nagy nyomás alatt. Az én hibám volt, hogy - nem tudom, hogy ez egy álom. Nos. Anya elmegy az ajtó, és egy csuklómozdulattal kinyitja az ajtót a repülőgép. Ezután erős szél fúj tolja az ajtót. De valamilyen elképzelhetetlen fizika törvényei, ez mégis sikerül, megragadta az ajtó (a sík), hogy tartsa. Aztán elkezd sírni - rakéták rakéták. Ezt követően, én éles pillantást vetett a repülőgép ablakon, látta, hogy a rakéta eltalálja a szárny, van egy hangos robbanás, és felébredek. De mielőtt felébredtem a pontot: a rakéta - Csodálkoztam, hogy miért az anyja kinyitotta az ajtót, és gyötörte a tény, hogy nem akadályozta meg, miután a rakéta - nem érdekel, mert tudta, hogy mi lenne még a robbanás után összetört.
Mi az álmom? Sőt, én még soha életemben nem repült repülőgépen.

a fiam és én sétáltam az úton, és látta, hogy a rakéta nem tudta podnyatsyai köröznek a fejünk felett robbant közel fiát akkor halott vagyok kolléga az utcán az ég fekete volt, és ő azt mondta, hogy meg kell írni egy nyilatkozatot, hogy azok, akik felelősek a rakéta

Területén az otthoni gépen velem, hogy indítson rakéta, amely vzarvalas mellém, és én dobták. Egy bizonyos idő elteltével a gépet vissza és a második rakéta nem sújtotta egyáltalán területén oldalamon, és a harmadik rakéta nem vzarvalas. csak esett.

Azt álmodtam, hogy hazamegy az ő utcán, és egyszer peredomnoy vezeti a gépet, és esik átadása a szomszéd házban. Aztán láttam egy nagy kerek rakéta esik túl hosszú ezúttal a tető és a fél tető károkat. És nézem az eget, ahol ezek a rakéták nem teljesen számít, és minden repülni. Elmentem gyorsan a ház vannak gyerekek a férjem, mondtam neki, kitört a háború chtoli nézzük gyorsan készíthetünk, amire össze kell rakni, és a férj azt mondja, fussunk, hogy az autó menekülni. És én szólok néktek mindenhol tele van rakéták, amelyek futni, nézzük csak összejönnek, és várjon.

Az égen. Nagyon szép rakéta akkor ustremitelno esik az égből ragyogott csikorgó cry beguschie minden kiment az utcára, és futás

Azt álmodtam, hogy ült az erkélyen ablakot, és meddig a rakéta beindul, nagyon tetszett ez a kép, ott ültem sokáig felemelte a fejét az ég felé

Közel voltam a hajón rakety.Moy apa volt pilotom.My repült kosmos.Tam utasok gyorsan kiürítették, és hozott egy másik raketu.A pilóták mind meghaltak, köztük az apám

Helló, Van egy álmom van egy háború utunkat egy tank lő le két férfi ellenfél, majd megáll az épület és szerettem volna használni a WC, és látom, hogy sok ember megy, a nemzet, a németek, majd repül egy fekete hatalmas rakéta-szerű tér és csökkenti az üzemanyag fülkék mint teke repülnek és akár tüzet akár láva folyik hullám, és hagytam, hogy a kapitány fut, és úgy látja, hogy milyen típusú alászállás a föld, és megkapjuk a láva elkezd folyni, és voltak mindenféle lépcsők mászni és menekülés ezen a láva, és felébredtem

Azt álmodtam egy szép ég, ez volt a fedezete vadmacska oroszlán, tigris, olyan szép, hogy a szem nem szakad majd hirtelen a nap elsötétedik, és egy pár percig, már látom a dob 17 tonnás rakéta, amely elindította a űrkilövő de valami elromlott és ő esett vissza, és a szilánkok razlitelis közelébe, én megszökött a húgom és fragmentumok Podolí közel van hozzánk, és felébredtem

Olyan volt, mint ez: én utazik a buszon, és az út során kinéztem az ablakon át az égen, én nagyon jó volt. Amikor kijöttem futottam vazvyshennuyu aszfalt csempe annak érdekében, hogy a képek véli, hallottam egy nő a bal oldalamon, kiabáltam, hogy „rakéták”. Amikor néztem az eget, láttam 4-5 rakéta rohan a Föld, és hamarosan ott volt egy robbanás, és az álom megállt. Sötétedés után találkoztam megmentő az ember teremtése, ahol lehet választani az új self: haj, szem, járás, és egyéb képességeit. Ebben az álomban véget ér.

Azt álmodtam, hogy a dob helyén, és nem vette észre, hogy ő rám egy hatalmas (közel ilyen goborita, építőipar, én még életemben valaha is) I. helyet rakéta készen áll az indulásra.
Érkezve elsietett, amit látott a következő.