Ahogy mentünk délre tanulmányi kirándulásra vagy egy millió megjelenítések

Annak érdekében, hogy este, vegye fel a barátja a repülőtérre. Egyetértettek abban, hogy a vásárlás vpopolam búzatábla. (Ő is Niva mi universkie év). Egy héttel később, lettem a tulajdonosa ennek a gyönyörű teremtés a Szovjetunió:

Meg kellett utolérni Moszkvában és egy héttel később, hogy vegye le a Krím-félszigeten. Itt van egy palacsinta. Az út Ulyanovsk Moszkvába, hanem a szokásos 8,5 óra volt a 17. Chetyrehstupka. Nos, semmi :). Otkatal héten MSC, hogy minden megvan arra, hogy lehet kijutni az indulás előtt. Kissé elő autót. Mit tettek:

1) Tedd tumanochku dióda oldalán a törzs. fedél kemping

2) Tedd a szivargyújtóból három. Töltők, minden mást.

3) Zene bluetooth, a hangszórók jó.

4) A rács a csomagtartóban

Pénteken, úgy tűnik, még mindig maradt. És most a fontos dolgok listáját kiderült, hogy pontosan ugyanaz, mint az szükséges. Nem túl kicsi, nem túl nagy. Vele, mi volt:

1) Edények (Műanyag tálcák, műanyag poharak, egy acél bögre, egy serpenyőben, két alumínium kostryuli kések (4 db), kanalat, villát, grillfelszerelés.

2) A termékek (konzerv, gabonafélék, cukor, só, pörkölt, tea, kávé). Mindez lefektetett két műanyag tartályok, amelyek könnyen bele a dobozba. Konténerek fogantyúval, átlátszó.

3) Pribluda (felfújható matrac (a hegyen, a felesége vette a három), Extreme sátor BERENDEZÉSEK A VEGA, gázégő, hat henger, zseblámpák, Utász lapát, esőkabát, ponyvák, kötél fonott 0,5 mm 100m (fontos).)

4) Szerszám (manuális + összes kulcsot üveg jack FONTOS grafitka, csere üzemanyag-szivattyú, üzemanyag szűrő, olaj, fagyálló, biztosítékok, fejszét, egy kis sledge hammer.)

5) tételek (ruházat, ágynemű, takaró).

Ahogy mentünk délre tanulmányi kirándulásra vagy egy millió megjelenítések

Mindez illeszkedik a csomagtartóba egy kis búzatábla. minden, de három dolog tartotta egy dobozban a sodrott pár nélkül tetején. Ezek a gondosan elhelyezett három). Eszközök borított fekete ruhát, így semmi nem lesz piszkos. Top sport táskák ruhákat és az ágyneműket. Mindez és nyomják a háló. A végén, semmi kihullik, és minden tiszta :).

Most a mókára.

Hagytuk, végighaladt az M4 Don, amely ki van fizetve. Kényelmesen, a fenébe is! Niva utazik 100 km óránként. Figyelembe véve, hogy az éjszaka nem aludt délután talált az erdőben, hogy egy sátor, evett, és ment körülbelül három óra alvás. Fontos, hogy adjunk, kedden kellett lennie Szevasztopolban, ezért a tervezett útvonal, adagoló, míg pihen a városokban az út mentén.

Le először, Voronyezs

Város nem tetszett. Sétáltunk, bolyongott, és lefeküdt. Beach, vagy valami. Ez az úgynevezett sétányon. De az út a víz, körülbelül egy kilométerre, a homok és a sok bokrok. A tökéletes hely egy gyilkosságot. Néhány ilyen bokrok, és letáboroztak. Lefeküdtünk. Három reggel felkeltünk, és folytatta.

Ahogy mentünk délre tanulmányi kirándulásra vagy egy millió megjelenítések

A következő pont volt Rosztov. Ott voltam egyszer, és a város nem tetszik. Ekkor a régi malomban étteremben. Szánalmas, szép, finom. Megálltunk ott a feleségemmel. Kiderült szánalmas, íztelen, drága. By the way, az étterem áll cölöpökre közvetlenül a Don. Szépen. Látogatások közötti két év telt el :). A ostalnom- voltunk a központi piac Rostov, vásárolt gyümölcs, hallottam sok szép mondani, (ó, mennyire szeretem :)), és ment a partra. Ott aludt este, és rohant, hogy most a komp.

Ki lenne ott, hogy azt mondják, egy különleges sorban nem volt. Három óra, minden :). Ismét vettem egy nap, majd úsztunk :). Hajózott a Krímben, elment barátaival Feodosiya. És tudod mit? A Krím nem elfogadott, hogy lovagolni a széleit. Nem tudom, de mi Moszkvában tanított másképp. Vannak országúti? Miért álltok?)). Általában a felháborodás volt, de én vagyok híve teorii- van egy hely, menni. Tulajdonképpen Niva és az út menti át utunkat Feodosiában két óra. Mert van valami olyan hely, ahol a nyaraló minden második menet az út túloldalán. Ezért a forgalmi dugókat.

A Krím-félszigeten, azt megelőzően diák voltam, hét évvel ezelőtt. Különösen, semmi sem változott. OU az ésszerűség határain belül természetesen. Ez az első volt megfigyelhető. Fagyi! Itt mnooogo RAZNOOOGOOOOOO! ÉS MINDEN őrülten finom. És olcsó módja. Miután tölti az éjszakát a barátokkal, akkor költözött a városba, hogy egyszer pokoril- Szevasztopol.

Ahogy mentünk délre tanulmányi kirándulásra vagy egy millió megjelenítések

Nagyon szeretem ezt a várost. Ez az, ami. Jelen. Ő régi, érintetlen, eredeti. Meg kell járni a sikátorokban nem a központban, és a központ. Ez nagyon szép. Én ajánlom. Jalta jobb, jobb, mint bármelyik a központban, nekem személyesen - egy jó séta Szevasztopol. Azonban egy nagyon szép város.

Estére utunk félre p.Orlovka (igen verődve, akik pihentek egy diák, mint én :)). Megérkeztünk késő, és úgy döntött, hogy tölteni az éjszakát egy sziklán. Epic, gyönyörű. Kár, hogy nem talál egy hajót rámpa volt 500 méterre van tőlünk. Ez az úgynevezett német gerenda. Autotourists, tartsa szem előtt, nem lehet leereszkedni az autó. :). Tehát mi a következő nap.

Ha valaki hirtelen kíváncsi, mi lett Atlantusom (aki tanítványa volt ott, meg fogja érteni, én nastolgiya - tömegeit gyerekek most gyerektábor ott ..

Ahogy mentünk délre tanulmányi kirándulásra vagy egy millió megjelenítések

A német szakadékba találkoztunk jó srácok Krasznodar és megállapodtak abban, hogy együtt lógnak. (Fjodor, Katya, helló!). Aztán együtt mentünk egy teljesen elhagyatott tengerparton a jaltai régióban. Itt nem volt igazán cool :). Mi a neve már nem emlékszem, de ez mögött található egy nagy tó. Ha egy kis darab föld - az édesvízi tavak és sós tengervíz. El tudja képzelni, milyen szép! Ott volt talán a legjobb vacsora az életemben. Bor, naplemente, hús. Ez felejthetetlen volt :). Lógtunk ott három napig. Bonusom- közelében egy katonai repülőtéren. Vannak képzett sem hősök, vagy bárki. Szabad mutatják megmutatta mind a három napon, ebédre és este)