A történet egy utat a Seychelle

Ünnepnapok Seychelles

Mit kell hozni

Rovarriasztó (orvosság rovarcsípés) nem találtunk Moszkva, miért nem veszi a. És ez így van rendjén. Nincsenek csípő rovarok. Ez hasznos, hogy egy könnyű, de hosszú ruházat (nadrágok, ingek, hosszú ujjú) - abban az esetben, ha még mindig éget. A burn kötelező, ha lusta maszatos is. Általában is éget. By the way, ha úgy gondolja, hogy ha az egész nap feküdni a mély árnyék, és nem tesz ki a nap, akkor minden rendben lesz - tévedsz. Ellenőrizni kell. Ne felejtsük el, egy sapkát és napszemüveget. Vezetői engedély (ha van), és a hitelkártyák.

Oszteoporózis elleni tengeribetegség (ajánljuk Dramina). Még nem korcsoláyzott néhány napig nem szenved tengeribetegség a hullámok, és még tett egy utat a környező szigetekre egy kis csónakban. Visszafelé, a hullámok - kicsi, talán csak 1 pont, de ez elég. Szerencsére pirulák férjem mindig kéznél van -, így ittam egy fél és nagyon örült. De a többi utas azt mondják, hogy nem volt túl kényelmes.

A szabályok szerint a jó ízlés az éttermekben este férfiak hosszú nadrágot viselni (nem rövidnadrág). Nők, legalábbis nem kupilnike) Jobb követni ezt a hagyományt, ha tisztelettel bánnak a helyi szokásokat.

Menjünk. vagy inkább repült.

Indulás Domodedovo 12 órakor, érkezés 10 órakor, non-stop - nagyon hasznos! Összehasonlításképpen, egy járat az Egyesült Államokban az időben, de a délutáni, örökké tart. És ott ült, aludt, felébredt, és akkor már a helyükön vannak. Plusz, a személyzet számára a repülés nagyon barátságos és figyelmes. Reggel felé történt jelentős esemény - nem mondom, vagy nem lenne meglepetés. Fly a Seychelle-szigetek repülés a Big Tour és megtudhatja mindent).

Itt vagyunk

Az alján az óceán látszott Island. Kapunk lent, próbálják meg kitalálni, melyik Mahe. A kezd csökkenni, és hamarosan, mint ígérte, gyakorlatilag alváz vízbe mártott Indiai-óceán, a leszállás a kifutópálya, kezdve, amint a víz véget ér. Nem szörnyű, de nagyon hatásos az eredetiség ezt leszállási módszert.

A felismerés, hogy az ünnep kezdődött, azonnali cselekvést igényel. Mert lőrés új ország, kíváncsiság él. De mindennek megvan a maga ideje - kezdetben fertőtlenítés. Mi ez - egyikünk sem gondolta volna. Hamarosan fertőtlenítés volt az arca egy fiatal, jóképű kreol jó indulatú mosollyal az arcán, és két korsó aeroszolok a kezében. Még mindig mosolygott, besétált a kabinba, spray mindkét fél előre dobozok nyitott tetejét poggyász.

Az utasok vyzvyl válaszreakció formájában homályos mosolyog. Mi volt az értelme ennek az eljárásnak, azt hiszem, senki sem tudja, és hogy miért jelentette dolgokat a csomagtartóban - nem egyértelmű. Aerosol hozott kellemes illat az erdő és a virágok. Még mindig mosolygott, leszálltunk a gépet, és folytatta a repülőtérre. Természetesen gyalog - gyalog néhány méter.

Az utcán egyszer viselte le a hőt kombinált páratartalom. Egy érzés, hogy elment a szauna. légkondicionáló munka a repülőtéren. Vámfelügyelet nem tart sokáig. Nyertünk a nagy vízumok formájában egy anya Coco-de-Mer (aki viszont formájában bemutatott. Hmm. Hát, erről bővebben később). Népünk találkozott a csoport, hozott egy busz, és elment a szállodába.

Az út elvitt körülbelül 30 perc alatt megbeszéltük a Berjaya Beau Vallon Bay (4 *), az észak-nyugati partján Mahé, standard szobában két. Várják luxus körülmények nem szükséges, de ez teljesen normális. King size ágy, TV, légkondicionáló (én mit tennék nélküle!), Egy szekrény, a biztonságos belső, más asztalok,. A szekrény van még egy esernyő és palák. Umbrella nagyon hasznos -, mert a trópusi vihar nem ritkák. Fürdőszoba elég nagy - mosdó, WC (futó furcsa módon)) és egy zuhanykabinnal. Törölköző és ágynemű naponta cserélik.

Szappan kellékek valami, de nem sokat. Jobb, hogy a toll. Aztán felfedezni a környéket - összességében nem rossz. Három étterem - az európai, kínai és olasz. Plus teppanyakit (ahol minden sült előtted). Három sáv. Úszómedence felnőtteknek és gyermekeknek. Búvárközpont. Kölcsönzése különböző berendezések (kenu, síléc, parasailing, stb.) Továbbá a legfőbb szerve a néhány ház faház. Masszázs, fitness terem (így soha, és nem), teniszpálya (ütők és speciálisan hozta myachiki- játszott háromszor, akkor jobb, ha nem azt a 6-7 óra reggel)). Este a szállodában élő zene, nagyon kellemes.

Tulajdonképpen a szálloda közvetlenül a legnagyobb strandja Mahe - Beau Vallon. A közelben van egy másik hotel - Coral Bay (3 *). De a hely hiányzik minden, azt mondanám, hogy az a hely, nagyon sok. A kivétel a hétvégén - amikor a helyiek jönnek pihenni és napozni.

pihenés kezdődött

Mint tudjuk, a legjobb nyaralás - egy jól megtervezett ünnep. Valaki tud vitatkozni, de én mindig inkább, hogy egy listát, hogy mit szeretnék látni, vagy ha menni egy új helyre. Ebben az esetben a már Moszkvában, olvasunk mindent tudtunk találni érdekes Seixalban. Sajnos értékeléseket turisták maguk nem voltak túl sokan. Ez részben ezért elhatároztam, hogy írok részletesen utunk - talán valaki a felülvizsgálat hasznos lesz. Tehát egy listát a „látnivalók”, és gyakorlati tanácsokat készen állt. Erre azért volt szükség, hogy kiigazítja azt már a helyükön vannak. Az első dolog, amit csináltunk - természetesen beszélt a mi vezető (ukrán lány Light, ami mozgott néhány évvel ezelőtt a hazai férje (kreol egy kis arab vér Elmondta az utazást, feltéve, hogy a fogadó fél -. Agency „7 South”, és válaszolt a meglévő problémákat.

Miután megkapta az első információkat, úgy döntöttünk, hogy séta a tengerparton, és fedezze fel a környéket az étkezési lehetőséggel. Mi is érdekel a szóban forgó pénzváltás. A tesztek alapján a turisták jelezte, hogy a pénz jobb megváltoztatni a helyi pénzváltók, melyek sokkal nagyobb mértékben az állami (5 rúpiát a dollár). Azt is elmondta, hogy a legkedvezőbb árfolyamot - a strandon, a Beau Vallon, hol vagyunk! Később, mi meglepődtünk, hogy az első napon kerestünk engem, és nem rendelkeznek.

Azonban, miután belépett a part mindkét irányban, találtunk egy megfelelő számú éttermek és egy pár gyümölcsöt eladók. Különösen árulnak kis köteg sárga banán (szakadt valahol az erdőben a közelben)). A banán nagyon - de szükséges a Seychelles-i rúpia. A végén, váltottunk 20 $ az arány Rs 8 a az eladó egy kis üzlet. Azonnal vettem egy árusító banánt és megették őket, ül egy fa alatt a strandon. Kaif! Útban vissza a hotelbe végre találkozzunk, kérje meg őket, 8,5 rúpiát egy dollár, és viszonylag könnyen el őket, csere 100 $. Tehát ez nem a határ - úgy döntöttünk. A végén, miután beszélt őszintén egy ilyen srác, azt találtuk, hogy a maximum, ami lehet beszerezni - ez 9 rúpiát a dollár. Szerint ez az arány, váltottunk dollárt később. By the way, a pénzváltás a lakosság a törvény tiltja - mint annak idején a Szovjetunióban. Erre és valószínűleg fel is. Ennek ellenére minden természetes változás)

Vissza a szálloda, van egy kis nap, és elaludt 03:00 szinte. Mégis drámai klímaváltozás. 7 órakor este mentünk vacsora egy étteremben árusító kreol konyha - csónakházak, közös - Marine.

Általánosan elfogadott, előre foglaljon asztalt egy étteremben este - mivel nem lehet üres helyet. Nem voltunk a magassága a szezon - így én csak korán érkezett, és a hely mindig is volt. Csak egyszer már lefoglalt egy asztalt a La Scala - a vezetőnk azt mondta, hogy ez egy nagyon népszerű étterem és úgy döntöttünk, hogy nem kockáztatni.

A hajó kínál kreol büfé - büfé véleményünk, az ára 115 rúpiát személyenként. A folyosón van egy igazi hajó, rajta a különböző saláták, szendvicsek, meleg. Majd megsütjük a halat a grill - főleg a tonhal. Plusz, ez eltarthat egy desszert - minden benne van az árban a büfé. Italok - külön-külön. Két ettünk Rs 300, ami nem drága helyi árakon.

Visszatértünk a szálloda a tengerparton, a széle mentén az óceán mellett, a csendes moraja a hullámok - kezdte dagály. Az ég olyan fényes és nagy tömegű csillagok, amelyek akkor is látható néhány, a pályák a fény a víz felszínén. Ez láttam először.

Sajnálatát fejezte ki, hogy nem volt csillag chart praktikus. Régóta és keresi ismerős csillagképeket, és emlékszik (vagy inkább kitalált)) nevezni őket.

Az első nap a kertben csodálatos volt.