Angkor Wat Kambodzsa, biciklizés

Tehát annak érdekében, hogy ne tegyük ki, meg szeretnénk osztani a benyomásaikat, hogy meglátogattuk a "Angkor" óriási szabadtéri régészeti múzeumot - a Kampuchea látogatói kártyáját.
Magukról a kövekről külön írok! Leginkább minden mást írok - a kövek és a történelem mellett.

Kezdetben csaknem egy hete éltünk Siemrep városában. A nagy látnivalók közelében található, és pontosabban közel áll ahhoz a helyhez, ahol korábban gazdag és zsúfolt tőke volt. Hagyja Angkor úgy döntöttünk, hogy táplálékot, így minden héten a szabadidejében csak tanulmányozza az információt, hogy kitaláljuk, hogyan kell eljutni oda, és egyszer még vezetett a nagy felfedezés (17.30-kor a területén engedélyezett jegy nélkül, míg ha már elment - jobb, ha a szemből őrök, mert a múzeum zárja 17.30-kor az azonos, és a turisták szorgosan látta el).

Angkor Wat Kambodzsa, biciklizés

Szerencsénk volt ebben a tekintetben, nem kaptunk el, ezért abszolút magányban Angkor Wat-el sétáltunk. Sem a lélek (csak denevérek), sem egyetlen lámpa (beleértve a mi ... is!). Egy óra múlva sötétedett, de akkoriban már felmászottunk a templom komplexumának legmagasabb szintjére. Ezért csak menjen vissza a csillagok alatt, néha megállt, hogy megcsodálja a villog szentjánosbogarak -, hogy nagyon világos, és röviden fellángolnak, mint hullócsillagok (szintén a vágy, talán arra gondolni, hogy tudsz). Már jön a gödör vízzel, leültünk a régi köveket lépett töltésen ugyanolyan hatalmas csillagos ég, és néhány perc múlva az idő és a lett zsákmány szorgalmas gondnok - ő ünnepélyesen végzett a kijárat és egyfajta teljesítmény elmagyarázta, hogy mi az út biztonságosabb a városba való visszatéréshez.

Az "Angkor Wat látogatásának" lehetőségei közül néhányunk volt:

-prolezt jegy nélkül (mert a magas költsége $ 20 1 napos, 40 a három és 60 hét) - csepegtetünk szinte azonnal, hiszen az irányítást minden komolyan, és abban az órában, hogy teljes sötétségben „szabad hozzáférés” nagyon kicsi.

-Vegyél jegyet 1 napra. hogy jöjjön az este, és az éjszakát a területen (és ez is sétálni egész nap, töltik az éjszakát a második éjszaka és reggel, hogy ki) - I lehullottak elég fájdalmas, mert Nikita volt az én annyira kalandos ötletek, és az az igazság valószínűleg as- ez nem kényelmes aludni az egész hindu mitológia ..

- jegyet vásárolni, és mint minden normális ember :) kijutni korán és találkozni a könnyű napon - elfogadtuk! Annak érdekében, hogy ne rohanjon, megerősítették a döntést, ha éjszakai buszjegyet vásároltak Bangkokba.
Előretekintve elmondhatom, hogy a kiválasztott változat a legjobb számunkra :). Mivel nem vagyunk mélyen érintettek a hinduizmusban vagy a khmer kultúra történetében, kiváló kerékpárútra vagyunk! Kellemes meglepetés volt, hogy a nagy tárgyak elég közel helyezkednek el egymáshoz, még nem volt elég időnk ahhoz, hogy elhasználódjanak az óvárosi szövőszékeken. És a hely valóban elképesztő.

Angkor Wat Kambodzsa, biciklizés

És most reggel volt! Ébresztőóránk 5-ször csengetett (egyébként nyílt jegypénztár volt), de - a hagyomány szerint - békésen figyelmen kívül hagytuk. Feltételeztem az események ilyen jellegű fejlődését, így több riasztást fektettem fél órán át. A szemek fájdalmas beillesztése után még mindig elszakadt az ágytól. Nikita annyira aludt, hogy felemelkedett, elkezdtem elhalasztani a férje felemelkedését. Ennek eredményeként kb. Hét óra körül (most, mert boldognak kellene lennie, órákat nem nézek), végre összejöttünk és elmentünk. Bal pontosabban két régimódi városi kerékpárok, amelyek bérlik a vendégkönyvbe ugyanaz (mint mindenütt az utcákon) 1 $ naponta :) vásárolt meleg bagettet a tárolt fel az esti tej (mi reggeli), szivattyúzzák fel a kerekeket, kérve PO- egy szivattyú egy véletlenszerű tárolóban, és rohant a városból való kilépéshez. Azt kell mondanom, hogy nagyon kellemes egy kerékpár nagy kerékkel történő kerékpározása, széles ülés a régimódi görbe kormánykerék mögött.

Bukkan fel egy csomó jó emlék, mint egy gyermek a Babulin kerékpár, húgom lovagolt körüli nyaralók, és amikor új volt, voltunk csak a különösen fontos feladatok „az üzletben”, hogy ... Ugyanakkor, a színes környezetben kezd látszani táj, és akkor képzeljük el, hogy az elején a film „Renoir” megy ki a fő hősnője (vagy egy rá - a bátor!). Így mentünk Nikitával, megbeszéljük az érzéseket és mindent a világon egy gyönyörű úton, vörös utakon és hatalmas fákon. Miután elhagyta a várost, jegyeket vásároltunk. Mindent leírtak, a tapasztalt személy újraírta: 1 nap 20 dolcsi, fotózzon a webkamerán, nyomtassa ki a fotót a jegyen! Az egész eljárás 2 perc. Itt - miután elhagyta a parkolóhelyet a pénztárnál, először és nem utolsó alkalommal ellenőriztük a jegyeket a megrendelésre. És most, a "welcome to Angkor" jel a jobb oldalon lebegett. A tömeg tuk-Tooker terhelt foreynerami, buszok (azonos terhelés) kezd hízik szemét közelebb a angor-Vata, a feszesebb lett. Ezért, bár a majmok nézte a pálya szélén, úgy döntöttünk, hogy mi fog menni először a dzsungelbe, egy kis kitérőt Ta Prohm (az egyik fa krasivozarosshih templomok), hogy az északi, és onnan megy le. De az első számunkra egy kisebb Banteay-Kdey temploma volt. Leszállt, mutasd meg a jegyet a kapunál a templom ... voltunk ... a markában ajándéktárgy eladók. Legtöbbjük gyermek.

Nagyon kicsik és nagyobbak, a komplexum egy kis területével osztoznak. És halad akkor a láthatatlan, de egyértelmű határokat „kézről kézre” egymással, térhatású, beborít folyamatos, pontosan ugyanaz, mint a varázslat, a kifejezés «oké, mistaaa ... csak egy dollaaar ...» tovább visszük választék kosarat a mágnesek a karkötő és réseken.

Angkor Wat Kambodzsa, biciklizés

a kifejezések és az intonáció annyira azonosak, hogy csak a mindig szomorú szemekkel szembesülnek. Gyermekek, gyermekek Afrikában, őszinte és őszinte akar lenni velük. Nem akarnak figyelmen kívül hagyni, még akkor sem, ha nem vásárolhatok tőlük valamit.

Itt a helyszínen mindenféle választ mutattunk. Egyesek sértődnek. Vannak, akiknek van egy válasza a tartalékban, például "nincs ember, nincs méz".

Vannak olyanok is, akik nem bánják az absztrakt témákkal való beszélgetést, egy fiú, például olyan, mint egy orosz sikoltozó hangos "hello"!

Angkor Wat Kambodzsa, biciklizés

Néhányan követik a kapun, és amikor elbúcsúzol nekik, "nem búcsúzni" (Nos, ha nem vettél ilyet ilyet)

Egyébként ezek közönséges gyerekek! És meg kell megszakítani az áramlás a turisták emlékbe kosarak eldobják - hegyen, hanem szomorú varázslat «egy dollaaaar ...» mondókákat lehet sírni és nevetni hangosan.

És nézni őket vseravno fun (meg kell mondanom, a kőből, hogy nagyon zavaró). Csak azt akarom, hogy a gyerekek csak gyerekek legyenek.

Angkor Wat Kambodzsa, biciklizés

Helyreállítási munka. Nem titok, hogy sok tárgyat Angkor visszaállít a romokból. Néhány darab, szó szerint elszakadt, a fák durva öleléséből fakadt. Ebben a tekintetben, különböző helyeken, levágott, kopott fák maradnak, balra (építés) a tisztaság, mindent elindított. És akkor, az egyértelműség kedvéért, hogy a móló aktívan folyik - teljes építési helyszínek darukkal vannak telepítve!

Akkor itt vannak korlátok, vasrácsok és hidak ... általában megpróbálnak javítani és újjáépíteni, mint a kínai nagy falat. Egyes helyeken a restaurálási munka (megóvó munka?) A helyi kemény szakemberek végzik - nincs szükségük biztosításra sem, hogy dolgozzanak nekik!

A turisták áramlása ... Miután megérkeztünk a Ta-Prom-be, éreztük a látvány látványát.

Angkor Wat Kambodzsa, biciklizés

Ez az egész történet :) Talán sikerült elérnünk a megvilágosodást - nem pedig panaszkodni, hogy egy forgalmi dugóban vagyunk, de meglepetten nézünk oldalain. A kőművesektől és a komor hangulattól is nagyon zavaró, de a lélekkel szórakoztunk, viccekkel jöttünk fel.

Minden egyes "fa a képből", ami a romokat olyan vonzóvá teszi, annyira fényképezett, hogy néhány percig megdöbbentettük az agyunkat, kitalálva, hogy a levelezőlap milyen szögből készült. Bizonyos esetekben,

egyesek szorosak voltak, néhányan - megoldatlan maradt.

Angkor Wat Kambodzsa, biciklizés

Ha turistacsoportot látsz hülye kalapokban - biztos lehetsz benne, hogy kínaiak vagytok :) Olyan sokan közülük szinte azt gondoltuk, hogy ismét Kínában vagyunk.

A hivatalos idegenforgalmi utakon kívül bárhol is meg lehet mászni a romok között, csak a legfontosabb dolog. Mászni Verkhoturov, végül talált egy félreeső kis szoba nélkül mennyezet, kerítések falak domborművek és a romok két galéria, annak érdekében, hogy befejezze evés bagett és inni a tejet. Kezdetben félő volt - jött velünk Kínai (a szabályok szerint, a buta kalap), és ahol egy kínai, és van tíz. Még egy álcázó kampót készítettünk, és amikor elvesztette a pályánkat, visszatértünk egy félreeső helyre. Miközben ültünk és evettünk, kétszer a kis szobánkban speciális útmutatók (1 vezető 1 fő részére), akik általában exkluzív túrákat végeznek, a legexkluzívabb helyeken töltik.

(Azt kell mondanom, hogy ez aranyos mosolygós útmutató a fotó, futni kezdett tőlem, amint megkérdeztem, hol szerezte, mint a zászló, miután egy hajsza a galéria, I - még utolérte, és kérte őt, hogy legalább egy képet zászló „ah footo ...” lihegte a lélegzetelállító útmutató, és átadott nekem egy zászlót)

És amikor az ügyfelek (mindig kemény fotikom, és a feladatait a vezető is tartalmaz, mint a bónusz, a szuper-szög csúcsa) boldogan üdvözölt minket, vezeti valahogy komor. Két rágós fehér mártya nyilvánvalóan csökkentette a kizárólagosság pontját. Szórakoztunk :). És nagyon érdekes felmászni a romokat! És természetesen ezek a fák ... Mostanáig, a szemem előtt.

Angkor Wat Kambodzsa, biciklizés

A közönséggel való találkozásunk apogéje száz méteres körforgás volt.

Az emberek álltak a sorban ... nézni a naplementét! Valaki nagyon ravasz az összes idegenforgalmi rendszernek a "napnyugta-látópont" pontját. Ezért egy hatalmas tömeg vár a soron a templom teraszán a hegyen. A tömeg egy másik része (akit önkéntelenül véget értünk), alulról fényképez. Észrevettük, hogy egy kínai nő egy vesztegetést ajánlott az őrnek, hogy a naplemente alatt várakozás nélkül figyeljen, és félrevezetően középen vezette.

Annak ellenére, hogy a régészeti tartalék személyzete komolysággal rendelkezik, gyakran ugyanabban a romokban tárolja a szemetet, bár a helyeket könnyebben lehet kiválasztani. A kulturális réteg megsérülése, azt hiszem!

Angkor Wat Kambodzsa, biciklizés

De még ebben a srachban is (sajnálom) érdekesnek találja - van egy élet forogni! Hatalmas, sima, mint egy bűz (és talán ő is) gyík! És nem egyedül!

Néhány templomot még mindig használnak rendeltetésükre. A kambodzsai buddhista apáca nagymamák ünnepeltek, és bejelentették Angkor Thom dalát. Feljegyeztük őket - kétségtelenül 0n - a modern Angkor egyik hangja!

Pontosan 17.30-kor kezdődik a mopelés. Kezdje el tisztítani a turisták területét. Itt az őrök, felismerve mindazt a hatalmat, amelyet nekik adnak felülről, a turistákról jönnek. Hogy itt-ott homályosan hallotta ugyanazt a mondatot: „ha megnézi a jegyét, látni fogja, hogy vannak orosz nyelv meg van írva, hogy mi dolgozunk 17.30!” Külföldiek reagálnak humor, és a tömegben, és most majd valaki majd kiadta ezt a vidám viccet. Csak egy pár (újra) Kínai (Azt hittem először, mint egy vicc, de nem), hirtelen hisztérikus elején bizonyítani az őrök, hogy ez volt az első fél óra naplemente után, a legszebb színeket az ég! Az egész világon: mind az Egyesült Államokban, mind Kínában tudják! Mire büszkeségre válaszoltak, "ez Kambodzsa. nézze meg jegyét, azt mondja ... "

Vissza is menni volt, hihetetlenül szép! Mi választottuk az utat a helyihez (az a kevésbé biztonságos), majdnem üres volt, és vezetett, nyugodt, tele volt benyomásokkal - nem! nem csak azok, amikről elmondtam! Volt valami, ami lenyűgözött minket.) De legközelebb elmondom. Megmondom Önt a kambodzsai hangulatos mosolyáról, amelyet egész nap csodáltunk! És a fákról ...