Prágai éneklő szökőkút

A nagynénémet meghívtam, hogy megosszam az olvasóimmal valami fényes benyomást ebből az útról, és boldogságunkra. Emlékezés egy élénk benyomást tett rám szökőkutak Lipetsk (erről itt olvashatunk >>), úgy döntött, hogy beszélni ének szökőkutak Prágában. Itt van a története.

Prágai kiállítási komplexum területén helyezkednek el, ahol könnyedén eljutottak a metróhoz, majd villamossal megálltak.

By the way, Nagyon tetszett a városi közlekedés Prágában. A prágai metró tiszta, rendezett. Csak 3 sor, és ennek megfelelően 3 állomás, ahol átállhat egy sorról a másikra. A villamosok is nagyon örülnek, különösen, mivel Vlagyimirban, ahol élek, nem. Minden villamosmegállónál van egy menetrend az összes elhaladó villamosútra. Ezekben az ütemtervekben az elsőtől az utolsóig minden olyan megálló van felsorolva, amelyek minden villamossal haladnak. Ezért, miután belenézett az ütemtervbe, teljesen világossá vált, hogy a közeledő villamos a melyik irányba mozog és mi lesz a következő.

A cseh nyelv kapcsolódik a miénkhez, még a szlávhoz is. Sok szó nagyon könnyen megjegyezhető. Például a közlekedési utazásokra szóló jegyeket nevezik lovasoknak. állítsa le a képernyővédő nevét. De kitérsz a témáról.

A kiállítási komplexum területén, ahol megérkeztünk, azonnal egy gyönyörű és kissé szokatlan középkori épületet találtak az egyik pavilonból (a képen).

A gyönyörű pavilon mögött egy szabadtéri amfiteátrum található, mintegy 6 ezer fő számára.

Ezeket a prágai éneklő szökőkútokat, melyeket csodálunk, Krzyzzy szökőkútnak nevezzük, alkotójuk - Frantisek Krzyzhik néven. Csehországi feltaláló volt, mérnök, villanyszerelő. 1891-ben tervezett és épített egy szökőkút elektromos világítással, és egész lelkét ebbe a struktúrába helyezte. Ebben az időben Prágában volt egy ipari kiállítás.

A prágai éneklő szökőkút alapja egy 25x45 méteres vizes medence. A mintegy 2 km hosszú csövön sok lyuk található, amelyekben több mint 1000 különböző színes spotlámpa van. 50 szivattyú 3 ezer permetezőt működtet. A víz mozgása idővel a hangzó zenével történik, amelynek hatótávolsága nagyon széles - a klasszikusoktól a rockig.

A kiállításra 21:00 órakor jegyeket vásároltunk. Ez idő alatt már sötét volt, és az éneklő szökőkutak kiemelkedő hatásúnak tűntek. A programmal nagyon szerencsések voltak, a "Carmen" balettet a Bizet zenéjére néztük. Minden együtt: szárnyal fel az éjszakai égre a prágai vízsugarak, színes fények, a halhatatlan zenéje Bizet (ismerős gyermekkori), balett - tette tartós érzelmi benyomást. Nem csak nekünk tetszettünk, a közönség a teljesítmény végén állt ovációval.

10 évvel ezelőtt Barcelonában láttam zenei szökőkútokat. Nehéz megmondani, melyik a jobb. Nagyon szerettem mindkét változatot.

Javaslom, hogy olvassa el ezt a rovatot:

● Crimea sár vulkánjai

Helló kedves olvasóim! Az utolsó cikkben elmondtam neked, hogy a nyári útunk Krímben autóval és megígérte, hogy elmondja többet utazásunkról.

● Kirándulás Solovkiba

● Látta Lipetsk szökőkútjait?

Kedves barátaim! Sürgősen megosztom veled az érzelmeimet. Néhány napja üzleti útra mentem Lipetsk városába. Szabadidőnk volt.

Néhány évvel ezelőtt a lányomnak és nekem majdnem 8 órát kellett várni a következő vonatunkra Harkovban. Azonnal ideges voltunk, majd örültünk.

Az a tény, hogy ebben a városban az állomás előtt van táncoló szökőkutak. Az én jóságom! MI A SZÉPSÉG! Nem lehet közömbös maradni.

By the way, ez a hely vált az egyik kedvenc vakáció helyek a városiak számára. Még az újonc is idejön. Egy szóval, SZÉPSÉG és öröm.

Tatyana, hello! 4 kirándulást fizettünk (2 Prágához és 2 kijáratnál), de a kirándulási szolgáltatás szintje nem tetszett. Szeretjük sétálni Prága magát, felfegyverkezve egy térképet és putevoditelem.Zdes és gyönyörködni az architektúra és utcazenészek meg lehet hallgatni és nézni a művészek munkáját, és ülj le pihenni ... Egyébként a szökőkutak, részt vettünk egy koncert orgona zenét a Cathedral of St. Nicholas a Lesser Town tértől. Ez ugyanaz a katedrális, amelyben Mozart maga játszott a szerven, amikor Prágába jött. Általában orgona koncertek sok katedrálisok és templomok Prága és könnyen beszerezhető, a jegyek nem probléma. Függetlenül találkoztunk Visegraddal. A hely érdekes, történelmi és szép, hogy nincs tömeg a turisták, akkor biztonságosan látni mindent ott. A visegrádi emléket temetőben, ahol van eltemetve sok prominens cseh :. zeneszerző Smetana, drámaíró Karel Čapek, író Jan Neruda, stb valaki esetleg temetők idézik szomorúság és a sötétség, míg én szeretem ezeket a történelmi temetők. A legközelebbi külvárosból önállóan a Karlstejn királyi kastélyhoz vezethetünk, kirándulni tudtunk. mind nagyon gyorsan és futás közben. Függetlenül jobb. Még a tervek is volt, de nem volt ideje: az északi a város szélén, egy helyen közel 3 érdekes objektum - Troja kastély (királyi nyári rezidenciája), az állatkert és botanikus kert. Amennyire én tudom - én is egy viszonylag csendes helyen anélkül, hogy a tömeg a turisták, ott is megy minden nap és 3 az objektum ellenőrizni. Ráadásul Prágában is érdekeltünk, hogy minden nap ételt kóstolunk, hogy meglátogassuk a különböző éttermeket és kávézókat. Élveztem a cseh sört, sok fajta próbálkozott. Leginkább a "Kozlovna" étterem volt a Moldva bal partján, egy kicsit a Malostranska tértől délre. Felmentünk Petrshinsky-hegyre is. Vonattal, gyalogosan. A dombtól csodálta Prága panoráma. Séta a Moldva hajóján.

Tatyana Zorina mondja:

Láttam az énekes színes zenei szökőkútkat Batumiban és Antalyában. Nagyon szép, persze. De senki sem táncolt az irizáló vízsugarak hátterében. Nagyon örülök!