Lycian Way

Miután meglátogatta útunk legmagasabb pontját, a lehető leghamarabb le akartunk alulról lejteni - Cirali dicsőített strandján. A Lycian út vezetett minket a pisztrángos gazdaságok és a Chimerák örök fényei felé. Ez idő alatt sikerült megismerkednie számos vidéki és erdei lakosokkal.

7. nap: Tahtali - Ulupinar lábai

Ahhoz, hogy elkezdhessük a származást Takhtalából, először fel kellett emelnünk egy kicsit az eltöltésünk éjszakájából. Fél óra múlva a Lycian ösvény jobbra és lefelé halad. A piros-fehér jelek jelzik, ellentétben a hegyre emelkedő, piros-sárga színnel.

Lycian Way

Közvetlenül rámutat, hogy ez az útszakasz népszerűbb: a jelek gondosan rajzolódnak, a turisták sokkal gyakrabban találkoznak. Ezt igazolja az a tény, hogy egynapos szalonnát lehet egy éjszakai tartózkodás nélkül elintézni, ha felmászik a Felső-Baychikból és lemászik a siklóra Kemerre.

A süllyedés nagyon meredek, az ösvény összeomlik, gondosan meg kell menned. Amikor Baychikben találták magukat, térden fájdalmasak voltak, még akkor is, ha térdvédőkkel viseltek.

A leszállás végére találkoztunk a "TeaHouse" -el, egy kézműves kávézóban, ahol teát és házi ékszereket lehet vásárolni. A nem-török ​​megjelenés sötét szemüvegének néma eladója úgy néz ki, mint egy rosszul felépített különleges ügynök. A falon lógó térkép kiegészíti a megjelenését - ez volt a legrészletesebb, azok közül, amelyeket láttunk, és "nincs fotó" volt írva. A cég nem volt túl hangulatos, és gyorsan elmentünk.

Lycian Way

Ebédidőben Beychik külvárosába értünk. Az út közeli jele azt mondta, hogy van egy bolt a faluban, és úgy döntöttünk, hogy oda mennénk, annak ellenére, hogy az út halad. Az utcán hihetetlen hő volt, a forró aszfalt lábak legalább 50 fokos fűtöttek, és álmodtunk egy hűvös ital és egy jégkrém élvezetéről. Sajnos, csalódottak voltak - kiderült, hogy az egyetlen üzlet a Felső Beychikben már nem működik. A kampány egyre súlyosabbá vált.

Miközben szomorú voltunk az árnyék alatt lévő fa alatt, egy török ​​férfi az autóból elmondta Cirali örömeit, ahonnan származott, és azt tanácsolta, hogy 3 km-re haladjon az út mentén, ahol megtalálta a "piacot". Eleinte jó ötletnek tűnt számunkra, de az út makacsul leereszkedett, és attól féltünk, hogy még azt gondoljuk, milyen fájdalmasan lenne visszamenni a hátizsákokkal - nem éri meg.

Egyeseknek, akiket Kolyának találtak, meghatározták, hogy van egy olyan ág, amely összeköti a Lycian nyomvonalat. Úgy döntöttünk, hogy visszatérünk az útvonalra, hogy ne szúrjunk fölöslegeset. Hamarosan találkoztunk egy "Tourist Information" jelzéssel ellátott házzal. A fiatalember meglepően jól beszélt németül. Megkapott egy kis vizet, és elmagyarázta, hogy a második jobb oldali forduló az, amire szükségünk van.

Az élelmiszer-készletek véget értek. Három bomzhpaketámával kellett négy vacsorázni. Sértő volt, hogy kiszabaduljon, és ne találjon üzletet.

Lycian Way

A nyomvonal mentén haladtunk a megfelelő helyen. Folytatták Ulupinarba egy fenyves erdőben, ahol nem volt sem víz, sem hely a sátrak alatt. Még a jelek is eltűntek - most a vörös és fehér szalagok a fákon vidámak.

Este felé a Lycian-ösvény elkezdett átkelni a pályán, és nem volt könnyű megtalálni, hol töltheti az éjszakát. Szerencsére ugyanazon srácok pályáján volt egy pont, amelyen megálltak - ez volt mérföldkő.

Volt egy hely több sátrak és vízcsapok számára. A szomszédban volt az étterem területe, és a pálya felett és alatt. Ez nem volt a legjobb, de az egyetlen többé-kevésbé alkalmas parkoló Beychik és Ulupinar között.

8. nap. Ulupinar - Chimera fények

A sutra sátrából kiderült, hogy az eső sörözött. Ulupinarban még volt néhány dolgunk: vásárolni a boltban és pisztrángot a gazdaságban. Bár nem vagyunk az éttermek kedvelői, és egyesek még csak nem is kedvelik a halakat, még mindig szeretnénk kipróbálni az Ulupinar pisztrángot, ahogyan a többi turisták a jelentésükben megmutatták.

Lycian Way

A pisztráng gazdaságok a folyón lévő éttermek. Még azt is láthatja, hogyan halszol. Itt van egy egész falu. Véletlenszerűen választottuk - mind ugyanúgy néztek ki. A 90 líra négyet ettünk, ne mondjuk nagyon szorosnak. A pisztráng finom volt, de nem különbözött a grillezéstől.

A légkör nem volt különösebben érzelmes - mindent kizárólag a turisták számára terveztek, akik jönnek a szállodába. Miután a hegyi lakosság vendégszeretete a Lycian ösvényen volt, minden körülmény a sokoldalúság és a kereskedelem benyomását keltette. Elvileg, ha éttermeket szeretne, akkor az Ulupinar jó választás. De érdemes megvizsgálni az egyes intézményekkel kapcsolatos releváns véleményeket.

Nyilvánvalónak tűnt számunkra, hogy minden faluban van egy kis üzlet, de a második faluban egy sorban nem találtuk meg. A helyi lakosok azt tanácsolták, hogy az út mentén kilenc kilométert (mindenki megkérdezték, véletlen számot hívtak 2-5-ig, ami némi gyanút okozott nekünk). Még mindig kihasználtuk a tanácsot, mivel az élelmiszer-készletek kritikus szintet értek el.

Lycian Way

A törökországi utak nagyon jóak és modernek - a táblákon még napelemek is vannak a világításhoz! Igaz, gyakran összeomlik. Átmentünk azon dolgozók előtt, akik éppen visszaállítják az utat. Mindössze kettő maradt a hat zenekarban.

A törökországi hátizsákos turisták nagyon barátságosak. Ahogy sétáltunk, szinte minden pilóta jelezték, mosolyogva és kezüket ingerelték. Biztosan jó, ha megindulhatsz.

Egy kilométeres után két kis kávéházba érkeztek (egyidejűleg megálltak). Az áruház enyhén szólva szerény volt. Az intézmény inkább a donorra és a teára koncentrált. Piszchenyoshast és csokoládét vásároltunk, és mohón nézegettük a pita kenyérbe csomagolt zöldségtálat.

Azt kérdezték a szakácstól, hogy adjunk nekünk zöldséget. Kiderült, hogy nagyon kedves és egyetért, és 5 lire nagy csomagot kaptak - ebből az összegből 5 líra adományozhatott. A pultból származó uborka eladja a szakács nem akar. Elmondása szerint "nem túl jó". Az asztal alól egy jó uborka van.

Lycian Way

Miután örömmel töltötte el ezeket a sikeres vásárlásokat, leültek, hogy inni a teát a navesikom alatt, és megkínozzák Donert. Abban a pillanatban nyílt meg az ég, és az eső leereszkedett a falon. Nagyon szerencsés voltunk, hogy fedezünk. Bár minden félelmetesnek látszott, de egy óra múlva sem volt nedves nyomvonal az utakon. Átköltöztünk a Chimerára.

A Chimera tűzvészét a földi földgázkifolyásoknak hívják. Tűzre vannak tűzve és úgy tűnik, hogy a föld ég. A legenda szerint itt temették el a Chimera szörnyetegét, amelyet egyszerre legyőzött a bíró harcos Bellerophon, ezzel megszabadítva Lyciát a terrortól.

A fények fényében természetesen jobb az éjszaka, ezért hosszú ideig megálltunk a folyón, mielőtt felmentünk az égő hegyre. Egy kis pihenés, és elment a dolgok mosásához, és Andrew és Kolja még mindig aludtak. Amikor visszatértünk a barátainkhoz, már beszéltek egy török ​​pásztorral, aki kezében tartott macheta. A helyzet meglehetősen fűszeres volt, hiszen teljesen megértettük egymást, és a decad aktívan mondott valamit, megerősítve a szavakat arckifejezésekkel és gesztusokkal anélkül, hogy hideg fegyvert adna a kezéből.

A pásztor nem akarta semmi rosszat tenni. De ahogy Andrew elmondta, a vendég megjelenése meglehetősen sokkoló volt, mert az álom után kinyitotta a szemét, az első dolog, amit Andrei látott, közeledő paraszt volt machettel. Dedok csak akkor jött vissza, amikor vacsoráztak. Ismét beszélt nekünk valamit, és kérte a teát. Ösöntöttünk neki egy ököl zsákot, amelyet megérintett és magára hagyta.

Lycian Way

A hegy tetejére nem messze volt: körülbelül egy óra séta. Már az erdőben sötét volt, és a baglyok sírtak - egy baljós érzés. A nyomon egy skorpiót talált a tenyér mérete. Mostanáig úgy gondoltuk, hogy a skorpiók egy ilyen kirándulásra - ez inkább a fikció, és hogy lehetetlen véletlenül találkozni az úton. Mindazonáltal gyorsan felmászottunk a tetejére és gázszagot.

A felső lámpák kicsiek, de még az éjszakájukban is fénylik. A benyomás fantasztikus volt: alulról kilátás nyílt Cirali fényes falára, és közvetlenül mellénk égett a föld. Még saját teát is készítettünk - a legszokatlanabb az életben, a Chimerák fényében. Itt minden vad itt, és nincs más emberek emléke.

Miután ezt a csodát élvezték, az Alsó Lámpák felé ereszkedtek. A süllyedés még rosszabb, mint Beychikben, mert a kicsi kövek leesnek. 20 perc után elértük a rendeltetési helyünket. Itt a turisták tömegét pihentette, itt-ott palackozott. A hangulat teljesen más volt, mint a fenti. De a fények valóban sokkal nagyobbak - úgy tűnik, mint egy teljes máglya. Itt meg lehetett sütni egy kolbászt vagy marshmelow-t.

Lycian Way

Nincs sehol aludni a földszinten, és újra át kellett jutnunk a hegyre egy jó hely kedvéért. A fények közelében nagyon meleg, ezért Kolya azt javasolta, hogy az éjszaka ott legyen az ég alatt. Amire Andrej válaszolt: - Ki akarja ezt megtenni, miután találkozott egy barátjával? Miközben sétáltak, újra látták a skorpiót - valami kényelmetlen volt, és egy sátor nélküli alvás nagyon hülye volt. Elérkeztek a platform szintjébe, és ott táboroztak. A hátizsákokat azonnal elhagyhatod, és könnyedén el tudsz menni.

Mielőtt lefeküdt, alaposan megvizsgálta a földet az erdei lakosok jelenlétére. Nem voltak olyan gondtalanok, mint korábban, de gyorsan elaludtak, benyomásokkal túljutottak. Előtte volt Cirali aranypartja.

Útvonal: Takhtaladyga - Beychik - Ulupinar - Chimera lámpák
Éjszakák száma: 2
Jó hely a éjszakákra: egy fennsík Tahtaladag előtt, Beychik közelében, Ulupinar (a daruk közelében), egy folyó a Chimera fények felkelését megelőzően, a felső chimera fényei előtt
Víz az útvonalon: a Takhtalidag, a Baychik (kérdezők) előtti fennsík, az Ulupinar (daruk), a folyó, mielőtt felment a Chimera lámpákra