Kőblokkolás Thagapsh faluban

Thagapsh falu kőlapja

Aul Thagapsh - Isten Vizei, Tigrisbarlang, Kőburkolat

Ahhoz, hogy magát a kő gát, meg kell a buszpályaudvar (közel a r / w állomás), busszal száma 146 A falu mellett Thagapsh (falu Kirov). Hagyja magát az utolsó állomáson, a híd előtt, a Psezuapse-folyón át a hídon. Jobbra az út mentén egyenesen az úton halad, és a folyó hídjánál fekszik (ez a folyó Psezuapsba áramlik, közel van egy pisztráng farmhoz). A híd áthaladása nélkül forduljon balra és folytassa a folyó jobb partján. Negysh. 750 méter után kezdődnek a szurdok mélységéhez vezető hidak. A híd átkapcsolható, vagy egyenesen a folyó mentén haladhat a folyó mentén, és a jegyiroda felé halad - ez a kiindulópont (ahol kiránduló buszok indulnak). Innen készíthet fényképezőgépet, és felejthetetlen képeket készít. Jó utazás, és legyen óvatos a nagy, csúszós köveken.

A vizsgálat után a Kő Dam, ismerős út, hogy újra a híd és az út, nem haladnak, hogy továbbra is együtt az aszfalt úton, majd egy földúton a Tiger Cave. Ebből a célból az átmenet során egy nagy híd (buszmegálló), akkor balra, és egy országúton (amelyen csak az UAZ terepjáróval vagy ride) trapp láb 8-10 km, majd egy másik az erdei út (az első pillanatban a fáradtság gondolná elveszett, de az út egy, és nem mehetsz rosszra!) Az útvonal piros színű négyzetekkel van jelölve. Időnként fehér-piros-fehér jelzés látható. Az egyik kanyart, mielőtt az anya kert, kerítéssel körülvett szögesdrót, a fa van egy mutató - „Tiger Cave”. Ha még mindig úgy döntesz, hogy elmehetsz a Tigrisbarlangba, vegyél egy zseblámpát és ruhát, ami nem lesz kár, hogy piszkos legyen! Az első 10 méter még mindig megy, anélkül, hogy megzavarodott volna, majd az agyag és a nedvesség egy ilyen rendetlenséget ad, amelyben piszkos problémákat okozhat! A barlangot Tigrovoy néven ismerik el a barlang felső részén levő agyaggörcsök társulásával, tigris fogakkal, azaz. A barlang egyfajta tigrisszáj!

A barlang viszonylag kicsi, miután a bejárat három karra oszlik - a fő és a leghosszabb (kb. 50 méter) - az út mentén. A barlang szifonnal, vagy csak egy gödörvel végződik vízzel - nem tudjuk, merülnünk kell. De azt mondják, hogy a szifon mögött a következő szoba. Egy másik érdekes történet kapcsolódik a falu és a barlang környékéhez. A helyi lakosok azt mondják, hogy többször láttak egy kis dinoszauruszt, kb. 2 méter hosszúak. Nem ismert, hol van az igazság, és hol van a fikció, de talán szerencse leszünk? Dinoszauruszok még nem találkoztam, de a vaddisznók gyakran megtalálhatók. A barlangot megnézve vissza tudunk térni Thagapsh faluba és a Lazarevskoye-Marino autópályára, és tovább folytathatjuk útjukat az erdei út mentén, az Ashe-folyó völgyében lévő Kalezh faluban.

Ezen kívül látnivalók a falu Thagapsh van egy szép vízesés, és körzeten belül több kilométerre a falu a korai 50-es években a XX században már több mint 20 dolmenek - megalitikus emlékmű a bronzkorban. Néhányat megsemmisítettek a mezőgazdasági tevékenységek gyors fejlődésével kapcsolatban. Most ezen a területen az egyiptomi piramisok tíz párja van. Másfél kilométerre Thagapsh falutól a Bzhiu-folyó mentén, a Cold Springs egyik nyomvonala van. Itt a Nyhetkh gerinc déli lejtőjén egy kis parafa tölgyfa ültetvény található. A helyi lakosok szerint a fákat a múlt század késő negyvenes évében telepítették.