Selyava-tó

Moszkva irányába, a Hill of Gloryig - az M2 útvonalra, akkor - Р53. 150 km.

A város messze átkelte a körforgalmat Uruchya régióban, és itt elvesztette a város szélének státusát.

Úgy tűnik, hogy ez az egyetlen hely Minszkben, ahol az MKAD nem az utcán halad, hanem alatta. Nekünk - jobbra.

Nem azonnal a körforgás után kezdődik az M2-es út. Át kell adni Uruch'e-t, és át kell haladnia a kilencedik kilométert.

Selyava-tó

Miután a "kilencedik kilométer" kifejezést nagyon széles körben ismerték. Ez a határ volt a civilek és a katonaság között, szinte külföldön. A város érkezése a katonai városok zárt területére, a katonai egységek ellenőrzőpontjai már régen esnek. Most ez a hely VARB - a Fehérorosz Köztársaság Katonai Akadémiájaként ismert. Még a buszmegállót átnevezték.

Háromszáz méter hivatalosan véget ér Minszknek, és megkezdődik az M2-es autópálya. Jobbra van zseb a parkolóhoz.

A katonai karrier korábbi vonzereje elhalványult, és a helyőrségek rendelkezésre állása miatt eltűnt a titok, amely fiatal lányokat vezetett. Ma a kereskedők virágoznak, és az egykori lányok a Vitalyur halászboltba érkeznek, ami ötszáz méterre van - a legközelebbi csomópontnál.

Selyava-tó

Ez a kijelentés a város vége. Mögötte megszűnik a városi lakosság mozgalmai. Miután elérte a nagy halatárolót, ahogy a hegymászók csúcsok, visszatérnek "a városok nyüzsgésébe és az autók áramába".

Hogyan nem mondhatom közönségesnek, hogy az útunk csak most kezdődik! De ugyanazt a referenciapontot vesszük, a gyűrűt - így szokásosabb.

Az MKAD 16. kilométere. Az M2 körút közvetlenül a National Airport felé fordul.

Selyava-tó

Balra Radoshkovichi a P80-as fordulattal megy. Egyenes, Borisovra - R53.

A 19 km-re a Moszkva körgyűrűtől, a P53-as autópályától. Benzinkút Belorusneft.

A Borisov-aréna 42 km-re található. Vigyorgott egy darabig, és gondoltuk, hogyan kell "sétálni" a mutató telepítésével kapcsolatban. Van még egy - 9 km-re az Arena előtt. Nem kitalálták, amíg nem jutnak hozzá. Kiderült, hogy nincs mutató, ahol szükség van rá.

Selyava-tó

29 km-re az MKAD, az R53 autópályától. Nagy parkoló az "Ozernoe" kávézó előtt. Bejuthatsz itt akár száz méterre, van egy fordulat Smolevichi.

A kávézó a komplexum része, amely magában foglal egy szállodát - a dombon.

A szálloda bejáratánál az Ozerny szálloda komplexuma található. A Google térképen ez nem létezik.

Ez az intézmény nyilvánvalóan nem az alkalmi gépjárművezetők számára számított - túl nagy területeket. Ez a vállalati és gazdag fiatalok számára.

Ez nem közúti szolgáltatás. Délután elmentünk a kávézóba, és találkoztunk a létesítmény két dolgozójával: egy tisztább és egy férfi. Barátságos vezetõ. Az orosz nyelv ismerete jól el volt rejtve, a déli megjelenés mögé bujkált. Az emeleten, a szállodában tanultunk a baráccsal lógó lányoktól (nem előtte, de mögötte), hogy a komplexum a törökökhöz tartozik. Oroszul beszélő vezetők nem. Nem láttunk látogatókat.

Selyava-tó

A 44. kilométer a moszkvai Ring Road, a P53 autópálya. Benzinkút Belorusneft a Zhodzina bejáratánál. Nem a Google.

Zhodino a BELAZ. Fehér betűk kék háttéren.

Rossz olvasás, de jól néz ki. Előbb többször is vannak ilyen "dobozok" kék fedelével.

Selyava-tó

47. kilométerre a Moszkva körgyűrűtől, a P53-as autópályától. A Zhodino kijáratánál a Belorusneft benzinkút lurkolt. Nem vettük észre az időben, és átsiklott.

De miután 500 métert biztonságban, a Triple benzinkútja. A benzinben lévő buborékokról viccelődik. Nincs semmi érdekes Boriszovig.

61 km-re a Moszkva körgyűrűtől, a P53-tól. Már Boriszovban vagyunk.

A térkép bemutatja a Szent Dimitri Donskoy templomhoz vezető kongresszus helyét, és a Borisov-Arena láthatóan látható. A templom nem látható. Sem itt, sem a körforgalomban nincs aréna mutatója.

Selyava-tó

A Google még csaknem nem is mutatja meg a helyét. Alul van a bizonyíték.

Nem büszkélkedhetünk arra, hogy tudjuk, hol van a templom. Annak ellenére, hogy őt keresték. A táblán jobbra fordulva, és elérve a legközelebbi villát, csalódottan visszatértünk a pályára. Talán nem volt elég kitartás, és természetesen a figyelem.

A jel 1 kilométeres távolságot jelez. De a keréken nem vettük észre. Figyelembe véve a műholdas térképet, találtunk egy helyet, amely megfelel a kívánt távolságnak. Az előrejelzésünk biztosan közelebb áll a célhoz, mint a Google adatai. A Yandex nem is ismeri ezt a helyet, de adatai közelebb vannak a kutatásainkhoz.

Selyava-tó

61 km-re a Moszkva körgyűrűtől, a P53-tól. Boriszovhoz vezetünk. Itt a pálya neve "Gagarin Street". Elégedettek voltak a párt-témák hiányával.

66. kilométerre a Moszkva körgyűrűtől, a P53-as autópályától. Híd a Berezinára. Fehérorosz nyelven írva: "Barysina". Tehát itt ideges vagyunk.

Jó látni a puha természetes strandokat Svisloch betonkabátja után.

Selyava-tó

68 km-re a Moszkva körgyűrűtől, a P53-as autópályától. Gazpromneft benzinkút Borisov határában. Miután volt egy mosogató, mi a jelek maradványai. Nincs feltöltés a Google-ban.

77 km-re a Moszkvai Ring Roadtól. A P53 útvonal összekapcsolódik az M1-es autópályával, összetett csomópontot képezve. Véleményünk szerint van egy veszélyes hely, ahol egy egyirányú és kétirányú forgalom váltakozik egy körülbelül 500 méteres szakaszon.

Ezután megyünk az M1-es autópályán, amelyet már leírtunk a jelentésekben. Akkor menjünk el arra a helyre, ahol elhagyjuk az autópályát.

Selyava-tó

103-ik km-re az MKAD, az M1-es autópályától. Kholopenichibe megyünk. A mutató alapján a stresszt az "o" második betűre kell helyezni. Wikipedia - ugyanaz a vélemény. És hallunk egy másik kiejtést. Kényelmesebb és ezért valószínűbb. Az "e" -re fókuszálva.

By the way, Adam Bogdanovich innen van. Ez egy olyan ember, akinek meséi a belorusz nyelv megtanulják a fiát, a jövő költőjét, Maxim Bogdanovicsot.

De mielőtt ez a hely - további 19 kilométer. A mutató hamis. Valójában - 25 km. Menjünk keresztül Vaukavysk!

Mark Н8715 Volkovysk.

121 km-re a moszkvai körgyűrűtől az N8715-es úton. Volkovysk, 18 km-re az M1-es autópályától.

128 km-re a Moszkva körgyűrűtől az N8715-es úton. 25 km-re az M1-es autópályától. És itt van a cél. Meg van írva: "Halopenichy". Alapítva 1451 évben.

Selyava-tó

Kholopenich másik végéhez közeledve a két templom volt a kilátás. Régi, fenséges romokban, és új, kisebb. A tó még tisztességes. Az út, bár nem rossz, de lassú a falvak miatt, amelyeken keresztül halad, és a mezők miatt. Az út körül nincs erdő.

Aztán megyünk Yanovschinába. A tó partján fekszik. Kholopenich kijáratnál az út megváltoztatta a nevét, most már a H3802 út.

147 km-re a moszkvai Ring Road, H3802 út. Janovschina község. A tó nem látható egyértelműen, a fák zárva vannak. Balra a tó északi szélső területe, nem messze. Délre mentünk - jobbra. Ez egy újabb út - a H8671. A balra forduló bal oldal mögött egy fehér tükör a fehér, de itt a partra, és nem jár közel. Igen, és a távolság tisztességes.

Selyava-tó

Két és fél kilométer után megérkeztünk a partra.

Ez az út Kholopenichről Selyava partjára. Lehetséges, hogy gyorsabban eljuthatunk a partra, ha az északi irányt választjuk. Mi választjuk ki.

Az útvonal részletes leírását Borki falu lezárta a térképen.

A Selyava-tó kellemes homokos partján végre kiszálltunk az autóból, és elmentünk, hogy megnézzük a vizet. Mint tudod, csak megnézheted, mint a tűz.

A Selyava-tó volt az utazás célja, mert régóta régen meglátogattunk. És mindent elfelejtettem, kivéve, hogy a tóban lévő víz barna volt. És milyen furcsa volt látni egy tiszta folyócsíkot, amely feloldja ezt a végtelen csésze teát. A halászok azt mondták, hogy a tó másik végében rendes üvegvíz keletkezik.

Selyava-tó

Ne intrikjon. Nem találtunk tea színű vizet. Nem volt időm.

Elakadt a gombaszedésektől, és nem sajnálta. Egy ilyen örömért, amelyet pár órán belül megkapottunk, 150 kilométerre megyünk! Bár a gombák nem halásznak, és a jövő évre szóló utazás egészen más benyomást kelthet.

Tehát - helyesen tették, hogy nem esett a lehetőség, és elszenvedte a kísértést!

A riport második felében lesz egy történet arról, hogyan próbáltunk megkerülni a tó partját.